Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7168-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| Mad Dog |
Пост
#2
|
|
Репутация: 115 ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 854 С нами с: 31-October 06 |
"наша пісня гарна й нова..." Поцікавтеся, скільки років "будується" проект "Rail Baltica". Це при тому, що країни Балтії давно в ЄС, і фінансування проекту теж частково за гроші ЄС. І будується там лише одна гілка. Також можете поцікавитись, чому поляки і досі підтримують в нормальному стані лінію LHS стандарту 1520, яка доходить майже до кордону з Німеччиною. У словаків теж є схожа, але менша за кілометражем. Да, нам потрібні т.зв. "хаби" в тому ж Львові, Ковелі наприклад, для зручних пересадок але першивати всю УЗ на 1435 - це дурня. Як варіант - те, що багато років малюють на папері - окремі пасажирські напрямки. Перешивати для чого ? Бо то "європейські цінності"? Чому Іспанія не перешиває свої 1668, а проклала окремі траси 1435? Перешити то ще півбіди, а що робити з вагонами, локомотивами, як їх "інтегрувати" в Європу із-за різних видів зчепок? Всі хто говорить про міфічні перешивки нашої залізниці під європу навіть не уявляють які це затрати і які це проблеми у нашій жебрацькій реальності.Крім того не варто забувати про підприємства, які користуються залізницею, і дають основний дохід. З ними як бути? Повертатися до практики "сивої давнини", коли були вузькоколійки і перевантажувальні пункти на станціях? Тим більше, що провізна спроможність "широкої" колії дещо вища за "європейську" От тільки всі побудували хаби... а у нас мабуть як завжди знайдеться 100500 причин чого ми їх не будували... |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 30th October 2025 - 8:34 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |