| Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7169-й день
|  | Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua | 
| Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
| ЛиС | 
				 Пост
					#1				
			 | 
| Репутация:  429  Ветеран      Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06  | Может кому интересно будет Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 | 
|   | 
| Midnight)sky | 
				 Пост
					#2				
			 | 
| Благодарности: 42126 Репутация:  2758  ultra active user       Группа: Пользователи Сообщений: 19 190 С нами с: 30-September 07  | Це проблема не лише УЗ, а держави вцілому.Собственно, я и не спорю. Ви забули ще один момент. На ДБ окрім, влассне, ДБ є ще купа "сторонніх" операторів. Той же Флікстрейн, Нордтрейн і т.д.В том и дело, что все те поезда, которые я насчитал, это только DB (ICE), если добавить туда тот же фликстрейн, то их ещё больше станет. Да бл напрямкия... Не повірите! Всі - і нові напрямки, і середній ремонт колії завжди збирається на т.зв. "інвертарних" рейках довжиною 25 метрів. Довше просто не бере колієукладочний кран. Потім іде процес обкатки РШР(рельшо-шпальної решітки), а через певну кількість пропущених через ці колії тонно-кілометрів брутто привозять пліті довжиною 800 метрів, і мін[b]яють інвертарні рейки на пліті. А далі спеціальна колієзварювальна машина зварює ці пліті в довжину від 1.5км до довжини повністю на перегін(від станції до станції), якщо автоблокування на перегоні системи АБТК(автоблокування з тоновими рейковими колами) А ділянки з "тудух-дудух" - це Львівська залізниця, де на деяких ділянках ще з певних причин лежать дерев'яні шпали, і там пліті вкласти просто не можливо. Безстикова колія може бути лише на бетонних шпалах. Ну і залишаються ще стики на станціях(стрілки, ізолюючі стики і т.п.)Я честно прочитал это раза 4, но я не силён в технических вопросах, и смотрю на ситуацию чисто с точки зрения потребителя - комфорт (долбёж стыков по мозгам, мотыляние состава из стороны в сторону и запредельная средняя скорость, порой доходящая до 35 км/ч) и стоимость. А ділянки з "тудух-дудух" - це Львівська залізниця, де на деяких ділянках ще з певних причин лежать дерев'яні шпали, і там пліті вкласти просто не можливо. Безстикова колія може бути лише на бетонних шпалах. Ну і залишаються ще стики на станціях(стрілки, ізолюючі стики і т.п.)В смысле? Я ездил по разным направлениям (Киев, Днепр, Одесса, Львов, Ивано-Франковск, Харьков) и вот это "ту-дух" было абсолютно везде на всех перегонах. Или за те 2 года, которые я не езжу УЗ, заварили все рельсы по этим направлениям? | 
|   | 
|   | Упрощённая версия | Сейчас: 31st October 2025 - 10:37 | 
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |