Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7169-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Midnight)sky
Aug 31 2025, 14:14
  
Пост #2

Благодарности: 42126

Репутация:   2758  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 19 190
С нами с: 30-September 07


(ЛиС @ Aug 30 2025, 21:56) Перейти к цитате
Це проблема не лише УЗ, а держави вцілому.
Собственно, я и не спорю.
(ЛиС @ Aug 30 2025, 21:56) Перейти к цитате
Ви забули ще один момент. На ДБ окрім, влассне, ДБ є ще купа "сторонніх" операторів. Той же Флікстрейн, Нордтрейн і т.д.
В том и дело, что все те поезда, которые я насчитал, это только DB (ICE), если добавить туда тот же фликстрейн, то их ещё больше станет.
(ЛиС @ Aug 30 2025, 21:56) Перейти к цитате
Да бл напрямкия... Не повірите! Всі - і нові напрямки, і середній ремонт колії завжди збирається на т.зв. "інвертарних" рейках довжиною 25 метрів. Довше просто не бере колієукладочний кран. Потім іде процес обкатки РШР(рельшо-шпальної решітки), а через певну кількість пропущених через ці колії тонно-кілометрів брутто привозять пліті довжиною 800 метрів, і мін[b]яють інвертарні рейки на пліті. А далі спеціальна колієзварювальна машина зварює ці пліті в довжину від 1.5км до довжини повністю на перегін(від станції до станції), якщо автоблокування на перегоні системи АБТК(автоблокування з тоновими рейковими колами) А ділянки з "тудух-дудух" - це Львівська залізниця, де на деяких ділянках ще з певних причин лежать дерев'яні шпали, і там пліті вкласти просто не можливо. Безстикова колія може бути лише на бетонних шпалах. Ну і залишаються ще стики на станціях(стрілки, ізолюючі стики і т.п.)
Я честно прочитал это раза 4, но я не силён в технических вопросах, и смотрю на ситуацию чисто с точки зрения потребителя - комфорт (долбёж стыков по мозгам, мотыляние состава из стороны в сторону и запредельная средняя скорость, порой доходящая до 35 км/ч) и стоимость.
(ЛиС @ Aug 30 2025, 21:56) Перейти к цитате
А ділянки з "тудух-дудух" - це Львівська залізниця, де на деяких ділянках ще з певних причин лежать дерев'яні шпали, і там пліті вкласти просто не можливо. Безстикова колія може бути лише на бетонних шпалах. Ну і залишаються ще стики на станціях(стрілки, ізолюючі стики і т.п.)
В смысле? Я ездил по разным направлениям (Киев, Днепр, Одесса, Львов, Ивано-Франковск, Харьков) и вот это "ту-дух" было абсолютно везде на всех перегонах. Или за те 2 года, которые я не езжу УЗ, заварили все рельсы по этим направлениям?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 31st October 2025 - 10:37
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.