Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7173-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Sep 5 2025, 22:39
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


Щодо пасажирських вагонів, то не треба забувати, що в Україні нажаль власного виробництва пасажирських вагонів на момент розвалу совка не було в принципі. КВБЗ - це виключно вантажні вагони, а вся документація включаючи Амендорф і Пафваг була на КВЗ(ТВЗ) була в рашці. І замовленняв переважній більшості були саме на вантажні вагони. А незмінний керівник "перпенс" Приходько тільки на красиві ренденри і витрачався. Не пам'ятаю вже, хто йому дав "копняка", і вони окрім картинок і "сигнальних" екземплярів, які тягали на кожну виставку почали робити щось більш реальне. Але, нажаль, УЗ як замовник, теж виявився таким собі клієнтом.... Вцілому - купа факторів, які спрацювали далеко не каористь УЗ в частині пасажирських перевезень. Бюджет держави є у вільному доступі, можете поцікавитися, з якого року держава хоч щось почала виділяти фінансування на закупівлю пасажирських вагонів. Здається, я вже це писав, Хюндаї і Шкоди купували за рахунок Південної залізниці. Це одна з найбільш прибуткових залізниць на той час, бо мала великий % завантаження. Та ж таки Південно-Західна - одна з найзбитковіших залізниць, бо транзит великих прибутків не дає, а П-Зах по факту - транитна, % навантаження дуже мінімальний в порівнянні з іншими залізницями.

(Vaschek @ Sep 5 2025, 23:22) Перейти к цитате
А навіщо там з'їзди для обгону хто кого обгоняти буде там три потяги за сутки проходять напевно
Давайте "на пальцях". Прибуває поїзд з Чопу(з Братислави, Відня) локомотив знаходиться в голові поїзда, правильно? Далі що з ним робити? "маринувати" чужий локомотив, поки не приїде ішнший, щоб вчепитися в хвіст поїзда, і везти його в напрямку Чопу? Єдиний варіант, що туди буде їздити т.зв. "МВРС"(ну щось по типу електричок), коли просто змінив кабіну, і поїхав в протилежному напрямку. Ну або т.зв. "тягни-штовхай"(з одного боку електровоз/тепловоз а з другого - просто кабіна керування). А звичайні поїзди з одним локомотивом - трошки є проблеми. Так зрозуміліше?


А всього навсьго - треба було в Ужгороді зробити одну обгінну колію, і таких проблем можна було б уникнути. Ну про інфроаструктуру(колію 1435 в депо для екіпірування чи ТО) я взагалі мовчу. "це ж було вже"(с) Відновити по старих схемах мабуть було дуже дорого...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 4th November 2025 - 9:24
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.