Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
	 
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7173-й день
![]()  | 
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua | 
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
	 
| ЛиС | 
		
			
			 
				 Пост
					#1				
			 
		 | 
	
| 
        	
        		 Репутация:    429  ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 599 С нами с: 27-October 06  | 
       
			
			 Может кому интересно будет 
			
			
					
		Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41  | 
	
![]() ![]()  | 
	
| ЛиС | 
		
			
			 
				 Пост
					#2				
			 
		 | 
	
| 
        	
        		 Репутация:    429  ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 599 С нами с: 27-October 06  | 
       
			
			 Щодо пасажирських вагонів, то не треба забувати, що в Україні нажаль власного виробництва пасажирських вагонів на момент розвалу совка не було в принципі. КВБЗ - це виключно вантажні вагони, а вся документація включаючи Амендорф і Пафваг була на КВЗ(ТВЗ) була в рашці. І замовленняв переважній більшості були саме на вантажні вагони. А незмінний керівник "перпенс" Приходько тільки на красиві ренденри і витрачався. Не пам'ятаю вже, хто йому дав "копняка", і вони окрім картинок і "сигнальних" екземплярів, які тягали на кожну виставку почали робити щось більш реальне. Але, нажаль, УЗ як замовник, теж виявився таким собі клієнтом....  Вцілому - купа факторів, які спрацювали далеко не каористь УЗ в частині пасажирських перевезень. Бюджет держави є у вільному доступі, можете поцікавитися, з якого року держава хоч щось почала виділяти фінансування на закупівлю пасажирських вагонів. Здається, я вже це писав, Хюндаї і Шкоди купували за рахунок Південної залізниці. Це одна з найбільш прибуткових залізниць на той час, бо мала великий % завантаження. Та ж таки Південно-Західна - одна з найзбитковіших залізниць, бо транзит великих прибутків не дає, а П-Зах  по факту  - транитна, % навантаження дуже мінімальний в порівнянні з іншими залізницями. 
			
			
					
		А навіщо там з'їзди для обгону хто кого обгоняти буде там три потяги за сутки проходять напевно Давайте "на пальцях". Прибуває поїзд з Чопу(з Братислави, Відня) локомотив знаходиться в голові поїзда, правильно? Далі що з ним робити? "маринувати" чужий локомотив, поки не приїде ішнший, щоб вчепитися в хвіст поїзда, і везти його в напрямку Чопу? Єдиний варіант, що туди буде їздити т.зв. "МВРС"(ну щось по типу електричок), коли просто змінив кабіну, і поїхав в протилежному напрямку. Ну або т.зв. "тягни-штовхай"(з одного боку електровоз/тепловоз а з другого - просто кабіна керування). А звичайні поїзди з одним локомотивом - трошки є проблеми. Так зрозуміліше?А всього навсьго - треба було в Ужгороді зробити одну обгінну колію, і таких проблем можна було б уникнути. Ну про інфроаструктуру(колію 1435 в депо для екіпірування чи ТО) я взагалі мовчу. "це ж було вже"(с) Відновити по старих схемах мабуть було дуже дорого...  | 
	
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
	Упрощённая версия | Сейчас: 4th November 2025 - 9:24 | 
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |