Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
	 
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7173-й день
![]()  | 
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua | 
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
	 
| ЛиС | 
		
			
			 
				 Пост
					#1				
			 
		 | 
	
| 
        	
        		 Репутация:    429  ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 599 С нами с: 27-October 06  | 
       
			
			 Может кому интересно будет 
			
			
					
		Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41  | 
	
![]() ![]()  | 
	
| ЛиС | 
		
			
			 
				 Пост
					#2				
			 
		 | 
	
| 
        	
        		 Репутация:    429  ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 599 С нами с: 27-October 06  | 
       
			
			 Та хто б що не написав ти все виправдовуєш. При чому судячи з написаного, всі 34 роки існування розвиток компанії йшов без участі самої Укрзалізниці. Бо у більшості випадків винен хтось інший... ніхто із пересічних користувачів не знає яка там система диспетчиризації. Європа дуже консервативна, там багато чого працює застарілого. Те саме і про нову колію до Ужгорода... Пересічному пофігу як буде той потяг "розвертатись".  Звичайно. Але гіпотетична потрібність для пасажирів насправді мінімальна з усіх можливих новозадіяних ділянок 1435 мм, введення в експлуатацію котрих можна собі уявити в найближчий час + додаткові експлуатаційні витрати. Одним словом - ІБД(імітація бурхливої діяльності) і "швидкий" піар "ми зробили!", якому допомогла та ж MAV запустивши свої потяги.А кого по твоєму то мало хвилювати? Можна подумати працівники залізниці сильно переживали за ЗП лікарів чи вчителів.  Дуже зручно - вирвати океме речення з контексту. Про "пільгові" тарифи на вантажні перевезення для окремих вантажовдправників типу "не помітили", ага. І скільки разів піднімалося питання про перегляд тарифів за н-дцять років - одразу піднімалася хвиля в ЗМІ про "бідних" виробників, яких таке підняття просто знищить. Яка прибутковість? та від якої премії нараховують? Хюндаї(точніше поїзди ІС+) - чи не єдині, серед пасажирських перевезень, які не збиткові, і працюють хоч з невеликим але (+) Премії і захмарні зарплати правлінню УЗ і наблядовим радам призначає той же таки кабмін. Сообщение отредактировал ЛиС - Sep 6 2025, 12:46  | 
	
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
	Упрощённая версия | Сейчас: 4th November 2025 - 9:13 | 
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |