Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7173-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Sep 6 2025, 12:43
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


(Mad Dog @ Sep 6 2025, 11:23) Перейти к цитате

Та хто б що не написав ти все виправдовуєш. При чому судячи з написаного, всі 34 роки існування розвиток компанії йшов без участі самої Укрзалізниці. Бо у більшості випадків винен хтось інший...
Чому "інший"? "Ехветивні манагери" і "наблядові ради", яких призначає той же кабмін. Причому декілька разв голову УЗ мінали чи не раз на півроку, і так, щоб ще й відношення не мав до залізниці. Ну а потім вони звісно "розвивали", ага.
(Mad Dog @ Sep 6 2025, 11:23) Перейти к цитате

ніхто із пересічних користувачів не знає яка там система диспетчиризації. Європа дуже консервативна, там багато чого працює застарілого.
Звісно що не знає. От тільки тотальні запізнення і "розвали" стиковок - прямий наслдок, яки якраз безпосередньо хвилює пересічного користувача.
(Mad Dog @ Sep 6 2025, 11:23) Перейти к цитате
Те саме і про нову колію до Ужгорода... Пересічному пофігу як буде той потяг "розвертатись".
Звичайно. Але гіпотетична потрібність для пасажирів насправді мінімальна з усіх можливих новозадіяних ділянок 1435 мм, введення в експлуатацію котрих можна собі уявити в найближчий час + додаткові експлуатаційні витрати. Одним словом - ІБД(імітація бурхливої діяльності) і "швидкий" піар "ми зробили!", якому допомогла та ж MAV запустивши свої потяги.
(Mad Dog @ Sep 6 2025, 11:23) Перейти к цитате
А кого по твоєму то мало хвилювати? Можна подумати працівники залізниці сильно переживали за ЗП лікарів чи вчителів.

Дуже зручно - вирвати океме речення з контексту. Про "пільгові" тарифи на вантажні перевезення для окремих вантажовдправників типу "не помітили", ага. І скільки разів піднімалося питання про перегляд тарифів за н-дцять років - одразу піднімалася хвиля в ЗМІ про "бідних" виробників, яких таке підняття просто знищить.

(Mad Dog @ Sep 6 2025, 11:23) Перейти к цитате
Яка прибутковість? та від якої премії нараховують?

Хюндаї(точніше поїзди ІС+) - чи не єдині, серед пасажирських перевезень, які не збиткові, і працюють хоч з невеликим але (+)
Премії і захмарні зарплати правлінню УЗ і наблядовим радам призначає той же таки кабмін.

Сообщение отредактировал ЛиС - Sep 6 2025, 12:46
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 4th November 2025 - 9:13
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.