Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7172-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 599 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| Mad Dog |
Пост
#2
|
|
Репутация: 115 ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 856 С нами с: 31-October 06 |
Чому "інший"? "Ехветивні манагери" і "наблядові ради", яких призначає той же кабмін. Причому декілька разв голову УЗ мінали чи не раз на півроку, і так, щоб ще й відношення не мав до залізниці. Ну а потім вони звісно "розвивали", ага. Ну я теж застав держслужбу коли пхали скрізь донецьких, коли директором ІТ департаменту зробили директора Донецького трамвайного депо. Але якось це прогрес по галузі не зупинило, можливо навіть прискорило. Хтось ще купляв сервера для запуску національної послуги за готівку? А у вас місце прокляте... якщо за стільки десятиліть, за стільки різних кабмінів... не було нормальних керівників. Звісно що не знає. От тільки тотальні запізнення і "розвали" стиковок - прямий наслдок, яки якраз безпосередньо хвилює пересічного користувача. Не бачив у Європі тотальних запізнень. Забастовки так... особливо в Італії. Але це інша історія. Дуже зручно - вирвати океме речення з контексту. Про "пільгові" тарифи на вантажні перевезення для окремих вантажовдправників типу "не помітили", ага. І скільки разів піднімалося питання про перегляд тарифів за н-дцять років - одразу піднімалася хвиля в ЗМІ про "бідних" виробників, яких таке підняття просто знищить. Дивна у тебе реакція. Мухи - окремо, котлети - окремо. Я не бачу нічого поганого у тому щоб перевізники мали індивідуальні умови по великим замовниками. Аби в мінус не працював... хоча пасажироперевезення в постійно в мінус працюють, і всім ок. І це ніякого відношення не має, до того, що хтось має переживати за твою ЗП. Хюндаї(точніше поїзди ІС+) - чи не єдині, серед пасажирських перевезень, які не збиткові, і працюють хоч з невеликим але (+) З урахуванням виплатам по кредитам? |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 3rd November 2025 - 12:15 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |