Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7167-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| ЛиС |
Пост
#2
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
"Тарпани" умовно повна х-ня... Взагалі КВБЗ на 120% прекрасно робить вантажні вагони купи модифікацій. Але... Приблизно в 05-06 роках "раптово" виявилось для рашки (та яка P/D), що вантажні вагони виробництва КВБЗ мають "технічні несправності"(не буду розписувати подробиці, але ті ж самі "технічні несправності" УВЗ(уралвагонзавод) мав на 40% більше.) І "раптом" заборонили курсування наших вагонів в межах P/D і не допускали транзиту наших вагонів. Ось така х-ня... А потім можна 100500 разів розповідати про майдани нату і все таке інше. Це лише те що стосується залізниці...
Ну а Приходько демонструє, нажаль, лише картинки, і деякі типу модифікації. (Midnight)sky, ще давай зауважимо, що на території України після розпаду СРСР залишилися лише напрацювання вантажних вагонів, а всі пасажирські вагони Амендорфа, ПафВага і т.д.(напрацювання, креслення, і т.п.) залишилися на калінінском заводє (КВЗ) нині ТВЗ(Тверской вагон завод) А, трошки "поржать" над москалями. До тих пір, поки вони не "віджали" ЛТЗ(Луганський тепловозний завод) "їхній" БМЗ в Брянську не вмів випускати магістральні тепловози. І лише в 2016 "раптом" запустив саме магістральний тепловоз в "серію" Отака х.ня малята.... А, да, одразу після того, як Йуля "злила" ЛТЗ концерну ТМХ, то вони перестали випускати електрички ЕПЛ і зайнялися виключно магістральними тепловозами... А електрички ми купували у Демихова и Торжка.... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 3:59 |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 29th October 2025 - 10:02 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |