Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6896-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 anydesk MacOS, перестал загружать после установки Anydesk

ornellit
Jan 21 2025, 10:40
  
Пост #1



Репутация:   9  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 78
С нами с: 1-October 14


Macbook Pro Early 2015 (macOS Catalina, Intel), після встановлення AnyDesk і перезавантаження чорний екран з "support.apple.com/mac/startup" без іконки. які поради за для відновлення завантаження системи? Нажаль рез копій TM немає.

З диском все гаразд, перевірено через вбудовану утиліту в режимі відновлення.

Сообщение отредактировал ornellit - Jan 21 2025, 10:43
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 30th January 2025 - 16:48
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.