Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6852-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
May 7 2022, 9:22
Пост
#2341
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Компанія PKP InterCity запровадила 5-рівненву систему знижок на квитки у всіх типах потягів. Завдяки цьому подорож залізницею між великими містами тепер коштуватиме від 14 злотих.
Починаючи з 5 травня, PKP Intercity почала використовувати нову програму знижок Promo, яка охопила всі класи вагонів і категорії потягів компанії. Завдяки цьому подорожувати залізницею можна буде у будь-якому напрямку зі знижкою до 73%. При цьому стандартна вартість квитка не змінюється. Нова програма передбачає 5 рівнів знижок, в кожному з яких пропонуватимуть певну кількість акційних квитків. Їх наявність залежатиме від прогнозованої відвідуваності, маршрути подорожі та часу відправлення. Таким чином, компанія хоче стимулювати купівлю квитків на той період доби, коли є невеликий наплив пасажирів. Це можна буде зробити навіть в день відправлення. Зокрема, при базовій ціні 69 злотих, подорож обійдеться (з врахуванням акції): Promo 15 (- 15% від базової ціни) – 58,65 злотих; Promo 30 (- 30%) – 48,30 злотих; Promo 45 (- 45%) – 37,95 злотих; Promo Plus (~ - 60%) – 28,00 злотих; Super Promo (~ - 73%) – 19,00 злотих. Важливо, що акційні квитки будуть доступні в усіх каналах продажу (включаючи контролера в поїзді) та поширюватимуться як на перший, так і на другий клас вагонів. Зазначимо, що до цього часу в компанії діяло дві програми лояльності: "Раніше" (Wcześniej ), в рамках якої можна було придбати квитки зі знижкою 15-45% на всі потяги, але тільки у вагони 2-го класу та "Промо" (Promo), за допомогою якої подорож експрес-потягами (тип EIP або EIC) могла бути дешевшою до 75%. При цьому величина знижки залежала від популярності маршруту та кількості днів до відправлення. Завдяки новій програмі лояльності дешеві квитки стануть доступними усім. Наприклад, за найдешевша подорож з Варшави: в Краків, Тримісто, Катовіце або Познань може коштувати від 19 злотих, до Лодзі, Любліна чи Білостока – лише 14 злотих. Останні дослідження показали, що близько 73% поляків готові до спонтанних подорожей але воліють купувати квитки наперед (переважно за тиждень), навіть якщо це їм обійдеться трохи дорожче. Разом з тим, 64% опитаних визнали, що значно нижча ціна на квитки спонукала б їх вибрати для поїздку на менш популярні дні (наприклад, серед тижня). Нагадаємо, нещодавно PKP Intercity продовжила період безкоштовного перевезення українців до кінця травня. |
ЛиС |
May 11 2022, 21:38
Пост
#2342
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
«Смерть кацапам. Свободу Сибири». Обычная проволока и пару листов бумаги с необычными записями смогли остановить поезд в Иркутской области. Состав, следовавший по перегону Большой Луг — Гончарово, затормозил около трёх часов ночи после наезда на проволоку. Такой метод называется закорачивание рельсовой цепи — натянутая проволока замыкает автоматику, железнодорожный путь становится «занятым», поезд останавливается. Так случилось и на этот раз. Однако, выйдя из локомотива, кроме проволоки машинист увидел несколько тетрадных листов, с пожеланиями смерти русским и другими экстремистскими надписями. Убрав проволоку и собрав записки, через несколько минут машинист продолжил путь. Но осадочек, конечно, остался. Неизвестного, натянувшего проволоку и разбросавшего листы, сейчас ищут. |
romashko |
May 14 2022, 13:12
Пост
#2343
|
Благодарности: 49992 Репутация: 3463 Rus - Ni, Peace - Da! Группа: CуперМодеры Сообщений: 14 868 С нами с: 18-May 06 |
а там закорочує саме коли потяг наїжджає на проволоку?
|
ЛиС |
May 15 2022, 7:45
Пост
#2344
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
Mad Dog |
May 15 2022, 10:27
Пост
#2345
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
а в чем прикол Интерсити?
Івано-Франківськ Київ 749 (ІНТЕРСІТІ) Час в дорозі 10:47 Рахів Київ 96 від Івано-Франківськ Час в дорозі 11:12 96 поезд едет ночью, есть спальное место а не только сидячее, еще и дешевле... |
next1983 |
May 21 2022, 18:56
Пост
#2346
|
Репутация: 214 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 702 С нами с: 18-March 09 |
а в чем прикол Интерсити? Івано-Франківськ Київ 749 (ІНТЕРСІТІ) Час в дорозі 10:47 Рахів Київ 96 від Івано-Франківськ Час в дорозі 11:12 96 поезд едет ночью, есть спальное место а не только сидячее, еще и дешевле... 749 из новых вагонов состоит (2018 года, ЕМНИП, выпуска), он же вечером идет как ночной в Киев. |
ЛиС |
May 27 2022, 18:09
Пост
#2347
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці
Співробітники британської компанії Network Rail доставили обладнання для підтримки роботи Української залізниці. Зауважується, що Укрзалізниця звернулася до міжнародної залізничної сім’ї через Міжнародний союз залізниць з проханням надати обладнання та запасні частини. Це необхідно для того, щоб підтримувати роботу залізниці, забезпечити життєво важливі маршрути евакуації та гуманітарну допомогу після вторгнення РФ за значного пошкодження залізничної інфраструктури й ризиків для безпеки робітників. «Network Rail відгукнулася на заклик і пожертвувала чотири автомобілі, завантажені запчастинами та залізничним інструментом, включаючи генератори, дрилі, домкрати та ріжуче обладнання. Вантаж доставили 16 травня», — зауважується у повідомленні. Представник компанії Network Rail Аллан Спенс розповів, що автомобілі із необхідним обладнанням відвезли на склад неподалік польсько-українського кордону. «У дорозі нам дуже багато допомагали — наприклад, організували безкоштовний проїзд через тунель під Ла-Маншем, а High Motive надала радіостанції», — уточнив він. Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею. |
romashko |
May 27 2022, 19:14
Пост
#2348
|
Благодарности: 49992 Репутация: 3463 Rus - Ni, Peace - Da! Группа: CуперМодеры Сообщений: 14 868 С нами с: 18-May 06 |
Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці .... Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею. |
ЛиС |
May 27 2022, 20:35
Пост
#2349
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Трошки пафосу від УЗ, якось і не звернув уваги на дату.
Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці. Ми, як і всі, будували плани і одним з пунктів у нашому віш-листі було прискорення поїздів Інтерсіті.🚄 Саме 10 років тому, 27 травня 2012, перший в Україні швидкісний поїзд Інтерсіті+ вирушив із Києва до Харкова о 06:15. Так, під час війни ми рухаємося набагато повільніше з міркувань безпеки. Але це тому, що ми рятуємо життя. І напрямок Харків — Київ знову став першим: у березні 2022 вперше в історії поїзди Hyundai Rotem вивозили зо 3000 пасажирів за рейс з того ж таки Харкова. Ми віримо і працюємо над тим, аби у рейси на Донецьк та Сімферополь поїзди поїхали на максимальній швидкості і зі 100% посадкою. 🇺🇦 Ми поїдемо у звільнений Херсон на Інтерсіті! 🇺🇦 Ми подорожуватимемо європейськими столицями нашими швидкісними поїздами! 🇺🇦 Бо ми, #залізні_люди!🦾 |
Midnight)sky |
May 30 2022, 9:38
Пост
#2350
|
Благодарности: 42126 Репутация: 2757 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 19 111 С нами с: 30-September 07 |
Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці. Поезда всё быстрее и быстрее стали ездить, ага.До 2012 года в Днепр ездил розовый экспресс, доезжая за 5 часов 45 минут, сейчас интерсити едет то же самое расстояние за 7 часов 28 минут. |
ЛиС |
Jun 4 2022, 14:25
Пост
#2351
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
|
Ахwell |
Jun 7 2022, 19:49
Пост
#2352
|
Благодарности: 165 Репутация: 1410 ultra active user Группа: Модеры Сообщений: 17 067 С нами с: 11-September 14 |
|
Ахwell |
Jun 22 2022, 19:58
Пост
#2353
|
Благодарности: 165 Репутация: 1410 ultra active user Группа: Модеры Сообщений: 17 067 С нами с: 11-September 14 |
|
angelo |
Jul 6 2022, 15:35
Пост
#2354
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины.
В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС. |
Freelancer_mac |
Jul 6 2022, 18:52
Пост
#2355
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Banish |
Jul 6 2022, 18:58
Пост
#2356
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
|
Banish |
Jul 6 2022, 19:09
Пост
#2357
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины. В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС. Главное, чтобы расходами и контролем расходов по финансированию этого проекта занимались не наши чинуши. |
berest |
Jul 7 2022, 12:41
Пост
#2358
|
Репутация: 41 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 |
Banish
И чтоб строили тоже не наши)). Более того, так а что такое 1.2 млрд.?, - в рамках строительства скоростного полотна, ландшафтных/геологических работ(тоннели, мосты и тд), новых тяговых подстанций, контактной подвески и всего остального - это сущие копейки для такого большого расстояния между двумя столицами. Ну, это если делать нормально, а не как обычно. Тут новость звучит громче, чем есть на самом деле. Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет. Главное чтобы оно ехало максимально прямо, а не обьезжало всё и везде сбрасывая постоянно скорость, как сейчас. |
ЛиС |
Jul 7 2022, 22:05
Пост
#2359
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
BanishИ чтоб строили тоже не наши)). Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно.Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет. Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год.Сообщение отредактировал ЛиС - Jul 7 2022, 22:05 |
berest |
Jul 7 2022, 22:21
Пост
#2360
|
Репутация: 41 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 |
Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно. Повірю. Можу навіть познайомити ще з локфюрерами РС. Але ж справа у контролі якості та різних стандартах. Вони там працюють так, як їм там скажуть, а не так як це було в Україні. Інший підхід до багато чого, інші технології, майже всі ВСМ робляться безбаластними і т.д. До того ж - обслуговування інфраструктури та будівницто з 0 - різні речі. Майже всі проєктляйтери та ключові будівельники таки вони самі, а обслуговуючий персонал та ті, хто виконують/підпорядковуються - там, да, є і наші. Але то все одно крапля в морі. Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год. То хай будують=) |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th December 2024 - 11:51 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |