Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6852-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Jul 11 2022, 21:57
Пост
#2361
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Рівно 20 років тому, 11 липня 2002 року, з Харкова до Києва відправився в рейс перший денний прискорений поїзд «Столичний експрес», що знаменувало початок розвитку швидкісного руху в Україні. Пуск сучасного поїзда із перших вітчизняних пасажирських вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі, – один з найбільш знакових проєктів, втілених в життя Героєм України, Міністром транспорту України - Генеральним директором «Укрзалізниці» Георгієм Кірпою та його командою.
«В новітній історії України не так багато подій, рівних цій за масштабністю, значущістю, виваженим державним підходом. Розпочалася нова ера в розвитку залізничного транспорту і в розвитку вітчизняного машинобудування», – так десять років потому оцінювався старт швидкісного руху на українських залізницях в газеті «Дзеркало тижня». У рамках підготовки інфраструктури для пуску першого «Столичного експреса» менш ніж за півроку була проведена масштабна модернізація залізниці між Харковом і Києвом: відремонтовано майже 500 км колії, 70 вокзалів, електрифіковано 48 кілометрів колій, відремонтовані й переведені в розряд охоронних усі залізничні переїзди тощо. Обсяги робіт і темпи їх виконання були дійсно захмарними... – Тоді, у 2002 році, ми перебували в якійсь ейфорії і від успішного пуску перших «Столичних експресів», і від виконаного колосального обсягу модернізації залізниці, і від захоплюючих перспектив розвитку нашої галузі під керівництвом Георгія Кірпи, – розповідає начальник Південної залізниці з 2000-го по 2012 рік, Герой України Віктор Остапчук. – А тим часом Георгій Миколайович вважав швидкість 140 км/год вже пройденим етапом і дивився далі, на роки вперед. За завданням Кірпи проектними інститутами й ДІІТом розроблялася «Концепція Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху (до 200 км/год) пасажирських поїздів на 2005-2015 роки», яка була затверджена розпорядженням Кабміну, а також пілотний проект з упровадження високошвидкісного руху зі швидкістю до 350 км/год на дільниці Київ - Харків. Так, саме Харків за наказом Георгія Кірпи мав приймати на День залізничника 2006 року перший швидкісний поїзд, що мчав би з Києва зі швидкістю 200 км/год., а в недалекій перспективі – до 350 км/год. До реалізації цього масштабного інфраструктурного проекту, крім залізничників, долучалися декілька сотень підприємств по всій Україні, що давало потужний імпульс зростання вітчизняній економіці… Будемо сподіватися, що після того, як Україна виборе мир, наш улюблений Харків знову, як і 20 років тому, буде в центрі найбільших подій з розбудови транспортної галузі та всієї держави. |
ЛиС |
Jul 22 2022, 10:22
Пост
#2362
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
"Литовские железные дороги" начали перевозку нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси Грузовая компания LTG Cargo, входящая в группу "Литовских железных дорог" (Lietuvos gelezinkeliai, LTG), приступила к перевозке производимых предприятием Orlen Lietuva (в структуре польского нефтеконцерна Orlen) нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси. Как сообщила LTG, компания планирует перевозить такие грузы два-три раза в неделю, до конца лета довести их ежемесячные объемы до 30 тыс. тонн. LTG Cargo перевозит нефтепродукты между терминалами Моцкава (Литва) и Тракишки (Польша). Дальнейший маршрут проходит Польшей к пункту пропуска Ягодин на границе с Украиной, транспортировку осуществляют польские перевозчики и "Укрзализныця". |
Banish |
Jul 25 2022, 22:17
Пост
#2363
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
Даешь дешевый бензин/соляру?
|
Vaschek |
Jul 27 2022, 21:56
Пост
#2364
|
Репутация: 361 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 784 С нами с: 11-October 07 |
Видел сегодня сборную сцепку из раша и бульбаша вагонов я так понимаю отжатых лого и надписи типа закрашены но рассмотреть можно. Так к чему я нам под металлолом в свое время и то лучшем состоянии ставили.
Сообщение отредактировал Vaschek - Jul 27 2022, 21:56 |
ЛиС |
Jul 29 2022, 21:43
Пост
#2365
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Є в різному стані. Наприклад, тепловози БЧ, які в нас залишились - після глибокої модернізації. БЧ за них ще кредит не виплатила
|
angelo |
Aug 11 2022, 13:23
Пост
#2366
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
angelo |
Aug 13 2022, 11:40
Пост
#2367
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
ЛиС |
Aug 23 2022, 21:35
Пост
#2368
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
🚆🇺🇦Потяг українців до перемоги відтепер втілено не тільки в нашій ДНК, але й в залізничних маршрутах незламною Україною. Відсьогодні ми запускаємо «Потяг до перемоги»: в його складі за маршрутом Київ — Ужгород курсують 7 пасажирських вагонів, розписаних кращими українськими митцями.
Кожен вагон присвячений тимчасово окупованим територіям України та подвигам людей, які чинять опір російським військам. Основою для сюжетів стали подвиги українців, які борються, попри тиск окупантів та постійну небезпеку. «Потяг до перемоги» — це спільний проєкт-подяка Укрзалізниці, комунікаційної агенції Gres Todorchuk та українських митців під кураторством Каті Тейлор — всім партизанам, залізничникам, лікарям, військовим і цивільним. Заходьте на сайт train.foreverukraine.org.ua і читайте історії, що розчулюють та надихають водночас🇺🇦 Детально: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/586649/ https://t.me/UkrzalInfo/3170?single |
angelo |
Aug 26 2022, 12:36
Пост
#2369
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
angelo |
Nov 3 2022, 10:15
Пост
#2370
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
angelo |
Nov 11 2022, 0:45
Пост
#2371
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
ЛиС |
Dec 30 2022, 21:43
Пост
#2372
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Укрзалізниця презентувала перший український електропоїзд ЕПЛ9Т, модернізований на власних потужностях🚊🦾
Після капітального ремонту цей електропоїзд, виготовлений на українському заводі Луганськтепловоз, поповнив перелік відновлених приміських поїздів Укрзалізниці. Цей поїзд ми зробили максимально зручним для пасажирів, завдяки: ✅наявності пандусів в кожному головному вагоні поїзда; ✅встановленню інклюзивних вбиралень (зі сповивальними столиками); ✅облаштуванню місць для перевезення велосипедів (24 місця у всьому поїзді); ✅встановленню спеціально облаштованих місць для сидіння для пасажирів з інвалідністю; ✅встановленню USB/Type-C портів для зарядки гаджетів; ✅облаштуванню зовнішньої та внутрішньої систем відеоспостереження; ✅встановленню освітлення зон посадки та висадки пасажирів. ☝🏻Електропоїзд може вмістити 964 пасажири та здатен розвивати швидкість до 120 км/год. 🚂 Ще один сюрприз до зимових свят. Запускаємо у Львові казковий ретро-поїзд. 🗓️Він курсуватиме за маршрутом Львів — Брюховичі — Львів 31 грудня та 1, 7, 8, 14, 15 січня. Чотири вагони везтиме паротяг Ер № 797-86. У вказані дні святковий поїзд вирушатиме в подорож зі східної сторони першого перону Львівського вокзалу о 10:00, 12:30 та 15:00. Тривалість подорожі — півтори години. 🔥Продаж квитків на подорож «Святковим паровозом» уже відкрито. Де придбати квитки? ✅у касах центрального залу Львівського вокзалу; ✅на сайті https://booking.uz.gov.ua (за запитом Львів — Львів-Казковий). https://t.me/UkrzalInfo/3837?single |
angelo |
Jan 25 2023, 9:47
Пост
#2373
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 430 С нами с: 21-November 07 |
|
ЛиС |
Mar 14 2023, 20:26
Пост
#2374
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Victor Halchynskyy
Лінія102: поїзди не їдуть ‼️ Відбудована нова євроколія, на яку витратили 40 мільйонів злотих у Польщі та приблизно 500 мільйонів гривень (за довоєнними розцінками) в Україні, залишається без руху, тоді як черги вантажівок на кордоні сягають 20 кілометрів. Звичайно, я в курсі, що 17 лютого 2023 року Укрзалізниця урочисто відкрила відбудовану "Лінію102" - ділянку колії європейського стандарту Нижанковичі-Хирів-Старява-Смільниця. За кілька місяців залізничні будівельники завдяки величезним внутрішнім інвестиціям і зусиллям відбудували колію, яка мала б створити зручне і швидке пасажирське сполучення з Польщею та вкрай потрібні додаткові можливості для транспортування через українсько-польський кордон вантажів. Але міжнародні поїзди на цьому маршруті, як і на відбудованій минулого року євроколії Рава-Руська-Гребенне, поїдуть ще не скоро. ⁉️ Причиною цього, як на мене, на сьогодні є повна відсутність діалогу між компетентними органами 🇺🇦України та 🇵🇱 Польщі. З початку відбудови #linia102 улітку минулого року я свідомо не публікував жодної інформації про стан справ на цьому маршруті, аби під час війни лінія була добудована в умовах інформаційної тиші. Та проведеної залізничниками титанічної роботи з відбудови недостатньо, щоб ця лінія почала служити Україні та Польщі. 🚩 Про відсутність результативного українсько-польського діалогу у справі запуску відбудованих залізничних шляхів свідчить не тільки відсутність офіційної делегації з Польщі на церемонії відкриття "Лінії102". За даними від поінформованого джерела у Міністерстві інфраструктури Польщі, станом на кінець 2022 року міністерство не отримувало жодної офіційної інформації від України щодо планів та пропозицій використання євроколій Нижанковичі-Хирів-Смільниця та Рава-Руська-Гребенне. Більше того, дізнавшись про відбудову цих євроколій з відкритих джерел, польське Ministerstwo Infrastruktury в особі державного секретаря Анджея Біттеля ще 9 вересня 2022 року скерувало до тодішнього першого заступника міністра інфраструктури України Василя Шкуракова лист-запит на плани щодо колії Гребенне-Рава-Руська, але жодної відповіді української сторони не отримала. Аналогічний запит Анджей Біттель надіслав українській стороні 15 грудня 2022 року щодо маршруту Смільниця-Хирів-Нижанковичі. Про реакцію на цей лист наразі невідомо. ❗️На сьогодні головними проблемами, що блокують міжнародний залізничний рух на "Лінії102" та маршруті Рава-Руська-Гребенне, є: ⛔️ Відсутність міжнародного залізничного пункту пропуску на ділянці Перемишль-Нижанковичі; ⛔️ Обмежена пропускна здатність колії Смільниця-Кросьценко-Устрики Долішні-Санок через її технічний стан; ⛔️ Неможливість використання колій Перемишль-Нижанковичі та Рава-Руська-Гребенне для вантажних перевезень відповідно до поточної нормативно-правової бази Республіки Польща. Вирішити ці проблеми буде не менш складно, ніж збудувати євроколії. Хоча б тому, що Міністерство інфраструктури Польщі не має коштів на облаштування залізничних пунктів пропуску на українсько-польському кордоні, про що чесно заявило 6 вересня 2022 року у відповідь на пропозицію залізничного перевізника Polregio запустити пасажирське сполучення колією 1435 мм за маршрутом Рава-Руська-Варшава. Але навіть при досягненні консенсусу, перш ніж регулярний польський поїзд з'явиться на цих лініях, потрібно буде виконати низку організаційних моментів, серед яких: ✅️ обмін деклараціями про готовність колії, ✅️ сертифікація в Україні пасажирських вагонів та ✅️ страхування рухомого складу від ризиків в умовах війни. І справді дивно, що українська сторона не ініціювала вирішення цих проблем паралельно із початком відбудови колій євростандарту на території Львівщини, особливо якщо врахувати те, що польська залізнична компанія PKP PLK здала в експлуатацію відбудовану "з нуля" ділянку Перемишль-Держкордон (Нижанковичі) ще восени 2022 року. Свого часу громадська ініціатива організацій linia102.pl та Linia102.ua витягнула "Лінію102" (#lk102 і #lk108) з небуття у 2016 році та врятувала її українську дільницю від повного закриття у 2021 році. У 2023 році в умовах війни порозумітися потрібно швидко, і ми готові у цьому допомогти. Перші кроки для цього буде зроблено найближчим часом, і я дуже сподіваюсь, що ця брама на фото, яка наразі є нездоланним бар'єром, відчиниться для регулярного руху поїздів та економічного розвитку українсько-польського прикордоння. Принаймні у 2016-2019 роках це вдавалось так, як на фото. |
ЛиС |
Mar 15 2023, 10:38
Пост
#2375
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Україна попросила у Фінляндії потяги - ЗМІ
Фінська залізнична компанія VR у вівторок підтвердила одержання відповідного запиту від української сторони. Україна попросила Фінляндію передати їй чотири потяги Allegro, які раніше курсували між Гельсінкі та російським Санкт-Петербургом. Про це у вівторок, 14 березня, повідомляє STT. Стверджується, що колишній генеральний директор Укрзалізниці Олександр Камишин особисто обговорив це питання із прем'єр-міністром Фінляндії Санною Марін під час її візиту до Києва. Фінська залізнична компанія підтвердила одержання запиту від української сторони. Поїзди Allegro є власністю Oy Karelian Trains Ltd, яка заснована в 2006 році і належить VR та РЗ. Поїзди раніше курсували між Гельсінкі та Санкт-Петербургом із грудня 2010 року. Рух було зупинено у березні 2022-го через повномасштабне вторгнення в Україну. Потяги Allegro зберігаються у Гельсінкі. Зазначається, що вони підходять для залізничних колій України. Поїзди Allegro зроблені в Італії концерном Alstom під маркою Sm6, розвивають максимальну швидкість до 220 км/год, складаються із семи вагонів. |
ЛиС |
Mar 15 2023, 23:20
Пост
#2376
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
У Румунії пасажирський потяг в’їхав у вантажний состав з автівками
У Румунії зіткнулися пасажирський і вантажний поїзд, що перевозив автомобілі. Внаслідок аварії постраждали 12 осіб. Про це пише Rail.insider із посиланням на railfreight. Інцидент стався 13 березня на залізничній станції Росіорі на півдні Румунії. Пасажирський потяг ззаду врізався у вантажний. У результаті два вантажні вагони зійшли з рейок, один перекинувся, кілька вагонів отримали пошкодження. Пасажирський потяг належав Румунській національній залізничній компанії CFR SA, а вантажний — DB Cargo Romania. Останній перевозив автомобілі, зокрема марки Ford. Спочатку CFR SA заявляло, що пасажирський потяг був змушений різко й сильно загальмувати, аби уникнути зіткнення з вантажним потягом, який уже зійшов з рейок попереду. У CFR додали, що в результаті різкого гальмування постраждали пасажири. Зрештою Румунська залізнична слідча агенція AGIFER пояснила, що це не так і що в аварії винен машиніст пасажирського потяга. Зауважується, що пасажирський потяг мав зайти на станцію в Росіорі. Попри закритий в’їзний сигнал (червоний сигнал світлофора) машиніст пасажирського поїзда продовжував рух. Відтак він зачепив останній вагон вантажного поїзда. |
berest |
Mar 22 2023, 16:00
Пост
#2377
|
Репутация: 41 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 |
Україна попросила у Фінляндії потяги - ЗМІ Фінська залізнична компанія VR у вівторок підтвердила одержання відповідного запиту від української сторони. Україна попросила Фінляндію передати їй чотири потяги Allegro, які раніше курсували між Гельсінкі та російським Санкт-Петербургом. Про це у вівторок, 14 березня, повідомляє STT. Стверджується, що колишній генеральний директор Укрзалізниці Олександр Камишин особисто обговорив це питання із прем'єр-міністром Фінляндії Санною Марін під час її візиту до Києва. Фінська залізнична компанія підтвердила одержання запиту від української сторони. Поїзди Allegro є власністю Oy Karelian Trains Ltd, яка заснована в 2006 році і належить VR та РЗ. Поїзди раніше курсували між Гельсінкі та Санкт-Петербургом із грудня 2010 року. Рух було зупинено у березні 2022-го через повномасштабне вторгнення в Україну. Потяги Allegro зберігаються у Гельсінкі. Зазначається, що вони підходять для залізничних колій України. Поїзди Allegro зроблені в Італії концерном Alstom під маркою Sm6, розвивають максимальну швидкість до 220 км/год, складаються із семи вагонів. Ахаха, ну с какой такой радости они отдадут?). Кто-то даже поверил. Чисто вброс. |
Vaschek |
Mar 22 2023, 16:02
Пост
#2378
|
Репутация: 361 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 784 С нами с: 11-October 07 |
|
berest |
Mar 22 2023, 16:40
Пост
#2379
|
Репутация: 41 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 |
Они ведь на балансе у русаков и финнов. Вряд ли они(финны) могут юридически принять одностороннее решение о передаче без участия 2й стороны.
Далее: это новый ПС для Украины, его надо испытывать у нас конкретно в наших условиях(инфраструктура) перед запуском. Учитывая проблемы HRCS2, EJ675, ЭКр1 - вполне не исключено, что проблемы могут быть и с этими. Только кто дальше будет их тут чинить/обслуживать, в случае чего? Ну и, конечно же, сама инфраструкрута в Украине, мягко говоря, не очень. То, что полотно 1520 одинаковое - это только край айсберга. Тут же надо смотреть на совместимости систем безопасности/сигнализации, можно ли заменить в случае чего такую электронику под нашу; контактную сеть; тяговые подстанции; подходит ли ток этих поездов под наш; есть ли отличия в габаритах и много чего другого. У нас блин несчастные 160 мало где можно ехать, а они всё фантазируют)). В ФРГ, кстати, в ближайшие годы будут списывать мультисистемные ICE 3(BR 406), которые ездят в Нидерланды и Бельгию. Сейчас на испытания и получение лицензии уже отправили новый мультисистемный ICE 3 neo (BR 408). Думаю можно будет с таким же успехом и "старые" BR 406 поклянчить в будущем)). Ладно, это всё шутки уже. Там слишком много отличий и требований для эксплуатации такого типа ПС. Сообщение отредактировал berest - Mar 22 2023, 16:49 |
ЛиС |
Mar 23 2023, 10:31
Пост
#2380
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Они ведь на балансе у русаков и финнов. Вряд ли они(финны) могут юридически принять одностороннее решение о передаче без участия 2й стороны. От якраз те що 2 власника і є проблема. Фіни вже відповіли, що раді б, але без русні ніякДалее: это новый ПС для Украины, его надо испытывать у нас конкретно в наших условиях(инфраструктура) перед запуском. Учитывая проблемы HRCS2, EJ675, ЭКр1 - вполне не исключено, что проблемы могут быть и с этими. Только кто дальше будет их тут чинить/обслуживать, в случае чего? Тут же надо смотреть на совместимости систем безопасности/сигнализации, можно ли заменить в случае чего такую электронику под нашу; контактную сеть; тяговые подстанции; подходит ли ток этих поездов под наш; есть ли отличия в габаритах и много чего другого. Якщо і є відмінності, то дуже невеликі. Це, якраз, не проблема. Ладно, это всё шутки уже. Там слишком много отличий и требований для эксплуатации такого типа ПС. В даному випадку вартість переобладнання з'їсть всю умовну вигоду, навіть якщо їх просто подарують. |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th December 2024 - 12:10 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |