Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6852-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Midnight)sky |
Nov 19 2023, 16:48
Пост
#2401
|
Благодарности: 42126 Репутация: 2757 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 19 111 С нами с: 30-September 07 |
Кто-нибудь знает, как проходит оформление животных (кот) в поезде Киев-Пшемысль?
|
ЛиС |
Nov 22 2023, 8:20
Пост
#2402
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Питання не зовсім зрозуміле. Перевезення - по стандартній процедурі. Довідка ф 1-вет, переноска, багажна квитанція з відміткою "багаж на руках пасажира". Якщо мався на увазі прикордонний контроль, то з боку поляків він зараз відбувається безпосередньо в Перемишлі після прибуття. Ось там потрібен повний пакет документів(ветпаспорт, довідки і т.д.) Спрощеної процедури, як це було на початку війни вже немає, тому готуйте всі документи, які необхідні для міжнародних перевезень.
Тобто - чіпування, щеплення від сказу не раніше 30 діб до виїзду, паспорт європейського зразка, довідку про стан здоров'я видану за 5 днів до виїзду, тест на антитіла. Начебто нічого не забув. |
ЛиС |
Nov 22 2023, 8:42
Пост
#2403
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Причому у поляків виключно "як пощастить" - можуть просто поверхнево глянути на документи, а можуть кожну кому перевіряти. В Києві начебто є контори, які займаються оформленням документів для вивозу тварин за кордон, правда ні про ціну ні про якість сказати нічого не можу.
|
ЛиС |
Nov 22 2023, 20:36
Пост
#2404
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
В Ульяновській області Росії 22 листопада зіткнулися пасажирський потяг "Адлер – Перм" та маневровий теплотяг. Як повідомляють у мережі, в потязі було 396 пасажирів, серед яких 94 дитини.
Зіткнення сталося на 962 кілометрі між станціями Бряндіно та Тіїнськ Куйбишевської залізниці. Наразі відомо, про щонайменше 25 постраждалих унаслідок зіткнення поїзді. Серед травмованих – одна дитина. Російська влада не поспішає коментувати аварію. В російській залізниці також неохоче розповідають деталі зіткнення поїздів. За попередніми даними, пасажирський потяг міг зіткнутися з теплотягом через хибний сигнал про вільні колії. Як стверджують російські ЗМІ, шлях, яким слідував пасажирський потяг "Адлер – Перм", зайняв маневровий теплотяг з 10 порожніми вагонами, що прямував з Димитровграда. Система, яка виключає прямування одними шляхами, "чомусь не спрацювала". Через погану видимість машиністи пасажирського складу пізно помітили вагони перед собою і застосували екстрене гальмування, втім, зіткнення уникнути не вдалося. Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 22 2023, 20:36 |
ЛиС |
Dec 5 2023, 22:42
Пост
#2405
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Укрзалізниця переглядає розмір знижок на деякі міжнародні поїзди.
Укрзалізниця зменшує знижки та гармонізує ціни на міжнародні рейси. Це дозволить продовжити оновлювати парк вагонів та зменшити загальні збитки від пасажирських перевезень. У попередні роки для залучення пасажиропотоку Укрзалізниця застосовувала знижки фактично на всі пасажирські міжнародні рейси. Але наразі компанія переглядає це рішення, оскільки щороку збитки від пасажирських перевезень становлять більше 12 млрд грн. Зміна тарифів дозволить Укрзалізниці втримати на поточному рівні вартість квитків для проїзду у сполученнях всередині країни, а також продовжити модернізацію рухомого складу, яка активно триває навіть під час широкомасштабного вторгнення. Так, за спільним рішенням із залізницями сусідніх країн на 72% зросте вартість квитків на поїзд Київ — Варшава — Київ, попит на який лишається ажіотажним. Але при цьому будуть доступні й дешевші альтернативні варіанти на цьому напрямку. Залежно від класу місця вартість проїзду до Хелма та зворотно, звідки можна зручно пересісти на Варшаву, зросте наступним чином: на поїзди з Дніпра — у межах 4-11%, з Харкова — 17-48%, з Києва — 15-47%. Також мінімально, у межах 3%, зросте вартість проїзду в нічних поїздах до Відня та Перемишля. На проїзд в Інтерсіті+ Київ — Перемишль — Київ ціна збільшиться на 26%, а в нічному поїзді Одеса — Перемишль — Одеса — у діапазоні 37-49%. Без змін залишиться вартість квитків на поїзди до Кишинева та Будапешта. Крім того, наразі уникнено підвищення тарифів на соціально важливі приміські перевезення. Цей сегмент залізничних перевезень лишається найдоступнішим для українців та найзбитковішим для Укрзалізниці. Також компанія продовжить організовувати й надалі безкоштовні евакуаційні рейси з прифронтових регіонів. Нові тарифи почнуть діяти із запровадженням нового графіка руху пасажирських поїздів — з 10 грудня 2023 року. До зазначеної дати, купуючи квиток на будь-який день, пасажири сплачуватимуть стару ціну. Залізниця лишається стратегічною та загальнодоступною логістичною артерією для українців у всіх вільних регіонах. |
ЛиС |
Jan 5 2024, 22:40
Пост
#2406
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Укрзалізниця вийшла на показники пасажироперевезень 2021 року.
Укрзалізниця у 2023 році загалом перевезла 25 мільйонів пасажирів у поїздах далекого сполучення. До країн Європи перевезено рекордні 2,1 млн пасажирів. 💬 «За обсягами перевезених пасажирів ми вже вийшли на показники 2022 до широкомасштабного вторгнення. До країн ЄС перевезли рекордну кількість пасажирів, але попит залишається дуже великий. Тому працюємо над розширенням міжнародних маршрутів і збільшенням місць на вже існуючих. Особливий акцент робимо на групових перевезеннях дітей та удосконаленні сервісів особливо для наших військових», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко. Зокрема, у 2023 до країн Євросоюзу перевезено в 2,1 рази більше показника 2022 року. У 2023 році були перевезені за груповими заявками майже 450 тисяч пасажирів, значна частина з яких — діти з родин, постраждалих від війни, діти з внутрішньо переміщених родин та пасажири інших соціально незахищених категорій. 👀 Нагадаємо, за місяць з моменту запуску сервісу замовлень квитків для військовослужбовців, ним скористались 3000 українських захисників та захисниць. |
ЛиС |
Jan 9 2024, 21:15
Пост
#2407
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
На Київщині юнаки підпалювали релейні шафи
У Київській області група юнаків підпалювала релейні шафи. Їм повідомлено про підозру. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію Поліції Київщини. Четверо юнаків облили легкозаймистою рідиною та підпалили релейну шафу. Інцидент стався на перегоні Баришівка—Бориспіль. Як зʼясували поліцейські, юнаки отримали «замовлення» від невстановленої особи через Telegram. За грошову винагороду хлопці здійснили на залізничному перегоні чотири аналогічні підпали, внаслідок чого завдали матеріальних збитків Укрзалізниці (сума поки встановлюється). «Двох 16-річних і 14-річного жителів Борисполя затримано та поміщено до ізолятора тимчасового тримання. Також до вчинення зазначених правопорушень причетний їх 19-річний товариш», — зауважується у дописі. За цим фактом чотирьом зловмисникам слідчі повідомили про підозру (ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 194, ч. 1 ст. 277 ККУ). Наразі правоохоронці встановлюють замовників злочину. |
ЛиС |
Jan 13 2024, 20:11
Пост
#2408
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Польський сегмент маршруту зламався. Люди пишуть, що з/до Рави везли автобусами
|
ЛиС |
Feb 10 2024, 11:34
Пост
#2409
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Запускаємо онлайн-сервіс претензійного повернення квитків!
IT-команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів. Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви. Для цього треба: перейти за посиланням ; обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»; заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті; підписати заяву за допомогою Дія.Підпис; дочекатись результатів розгляду заяви. Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок. Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках: якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда; якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю; якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення; якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном; якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково); якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці; якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка. Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими. |
ЛиС |
Mar 9 2024, 8:03
Пост
#2410
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
"Укрзалізниця" запустила тестовий моніторинг та автовикуп квитків
АТ "Укрзалізниця" запускає бета-тестування моніторингу квитків з можливістю автовикупу на поїзди внутрішнього сполучення. Про це повідомила пресслужба компанії. Для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис, в режимі тестування доступний моніторинг двох типів: моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць); моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами). У випадку моніторингу конкретного поїзда можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. "Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично", - пояснили в УЗ. Коли ж необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку. Якщо функція автовикупу активована, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки. Тестовий застосунок можна завантажити за посиланнями: для iOS для Android "Лагідно попереджаємо: при використанні тестового застосунку будуть зніматись реальні кошти, а квитки, придбані в режимі тестування, будуть дійсними для поїздок - тож радимо не створювати безлічі моніторингів з автовикупом, якщо ви не плануєте бути пасажиром одночасно десятків рейсів", - наголосили в Укрзалізниці. |
ЛиС |
Mar 13 2024, 8:01
Пост
#2411
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Укрзалізниця розпочинає продаж квитків до Австрії та Угорщини в онлайн-режимі
Укрзалізниця переводить ще одне важливе міжнародне сполучення у прозорий онлайн! 18 березня розпочинається продаж квитків до Австрії та Угорщини в онлайн-режимі. На першому етапі онлайн-квитки будуть доступні у сполученні Україна — Австрія та зворотно. Придбати квитки можна буде через застосунок Укрзалізниці, а для прямого поїзда Київ — Відень знадобиться верифікація акаунту через Дію.Підпис. «Крок за кроком оцифровуємо наші сервіси та робимо їх зручними для клієнтів. Після тривалої та непростої роботи роботи нам вдалося досягти домовленостей з Угорщиною та Австрією щодо онлайн-продажу квитків на поїзди. Після реалізації цього проєкту ще більше наших міжнародних рейсів стануть доступними онлайн і пасажирам більше не доведеться їхати до кас, щоб купити квиток та спланувати свою подорож. Також, як продемонстрував досвід на маршруті Київ — Варшава, це досить потужний запобіжник від перекупів. Рухаємося далі», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко. На другому етапі стануть доступними онлайн також квитки у сполученні Україна — Угорщина на поїзди, що прямують в Австрію транзитом через Угорщину, тобто Київ — Будапешт — Відень та Чоп — Будапешт — Відень. Прямі сполучення Україна — Угорщина (Мукачево — Дебрецен, Мукачево — Будапешт, Чоп — Захонь) з'являться в застосунку трохи пізніше. Для приготувань до продажу квитків онлайн Укрзалізниця відзавтра тимчасово призупиняє продаж квитків через каси на прямий поїзд Київ — Відень — Київ на дати відправлень, починаючи з 18 березня. Обмеження триватиме безпосередньо до відкриття онлайн-продажів. Тобто 18 березня продаж квитків відновиться на повну глибину продажів (20 діб) вже в онлайні. Тимчасове обмеження не торкнеться поїзда Чоп — Відень — Чоп. Станом на зараз, квитки на поїзд Чоп — Відень та зворотно доступні фактично на всі дати. Нагадаємо, новий прямий поїзд №143/146 Відень — Чоп — Відень має зручні стиковки з нічними поїздами з Києва, Луцька та Рівного, а з Чопа до Відня прямує складом зі зручних сидячих вагонів з Wi-Fi. |
ЛиС |
Mar 13 2024, 10:42
Пост
#2412
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Співпраця з Іспанією у розробці проєкту автоматизованої зміни ширини колісних пар
Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif та АТ «Укрзалізниця» розроблятимуть пілотний проєкт з використанням технології автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Відповідний меморандум підписано між Укрзалізницею та Adif. «Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності та економічної стійкості», — зазначив віцепремʼєр-міністр з відновлення України Олександр Кубраков. Технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм. «Наразі ми відпрацовуємо всі можливі технологічні рішення для створення безперервного логістичного процесу під час перевезення вантажів між Україною та країнами ЄС. За наявності різних колій 1435 мм і 1668 мм наші іспанські колеги тривалий час успішно використовують технологічні розробки, які дозволяють мінімізувати вплив перепадів колії і ми готові співпрацювати для розширення цієї технології на наш рухомий склад. Це системи автоматичної зміни ширини колій для пасажирського та вантажного рухомого складу. Реалізація такого завдання — досить складний технологічний проєкт, який потребує часу, але це набагато швидше і дешевше, ніж перебудувати на 1435 мм базову інфраструктуру. І це ще один з кроків інтеграції Укрзалізниці в європейську транспортну мережу», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко. Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проєкту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо. Крім того, сторони сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом та багато інших параметрів для врахування при реалізаціїї проєкту в Україні. Нагадаємо, влітку 2023 року відбулася зустріч голови правління АТ «Укрзалізниція» Євгена Лященка з представниками уряду Королівства Іспанія на чолі з заступником міністра зовнішньої торгівлі та інвестицій Сіану Мендес. Під час зустрічі керівник Укрзалізниці висловив готовність до співпраці, зокрема в частині розвитку залізничної галузі України, відновлення інфраструктури та євроінтеграції. Укрзалізниця продовжує оновлювати пасажирський рухомий склад Системна робота над оновленням рухомого складу Укрзалізниці продовжується: триває побудова 66 замовлених у Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) вагонів, у тому числі плацкартів — вперше за часів незалежності — та спеціально адаптованих вагонів для осіб з інвалідністю. Завдяки системній роботі Державної казначейської служби український завод отримав змогу здійснити черговий етап розрахунків за комплектуючі до вагонів. Так, близько 160 українським постачальникам перераховано понад 260 млн грн. Це в свою чергу забезпечить ритмічну роботу заводу та дозволить продовжити побудову вагонів за графіком. Важливо відзначити зростаючу частку виробничої локалізації: зроблені в Україні вагони для поточного замовлення Укрзалізниці тепер матимуть понад 80% комплектуючих українського виробництва. Укрзалізниця підтримує державну політику щодо локалізації виробництва та цілі, які сформовані у рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні», створеної за ініціативи Президента України. Дякуємо Кабінету Міністрів за виділені кошти на будівництво вагонів, підтримку Укрзалізниці та українського бізнесу. КВБЗ продовжує по-партнерськи вчасно виконувати й поточні ремонти рухомого складу: сьогодні до Києва прибули відремонтовані модернові вагони локомотивної тяги (МПЛТ) з дитячим кінозалом, які вже цього тижня повернуться на маршрути до Тернополя та Чернігова. |
ЛиС |
Mar 29 2024, 12:21
Пост
#2413
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Новий міжнародний залізничний маршрут Київ — Кошице планується запустити цього року
🇸🇰 Уряд Словацької Республіки схвалив пропозицію щодо запровадження прямого залізничного сполучення за маршрутом Київ – Кошице. Про це повідомила Державна секретарка Міністерства транспорту Словацької Республіки Деніса Жілакова. За її інформацією, маршрут слугуватиме, зокрема для того, щоб більше українців могли скористатися послугами міжнародного аеропорту в Кошице. З Києва поїзд доїжджатиме до станції Ганіська біля Кошице через прикордонний перехід Павлово – Матовске Войковце. До запуску маршруту триватиме організаційно-підготовча робота: ✔️ обладнання приміщення для прикордонного та митного контролю; ✔️ зміна платформи на станції Ганіська поблизу Кошице; ✔️ підготовка автобусного сполучення з Ганіски до аеропорту та залізничного вокзалу Кошице; ✔️ укладання договорів на транспортні послуги зі Словацькою залізницею; ✔️ робота над пошуком джерел фінансування проєкту |
ЛиС |
Apr 3 2024, 2:20
Пост
#2414
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України.
Зазначається, що вживані вагони Deutsche Bahn за рівнем комфорту переважають більшість рухомого складу, що є в Польщі. Польський залізничний оператор Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL) показав, як виглядають всередині вагони першого класу, які компанія придбала у німецького Deutsche Bahn. Як пише ЦТС, доступ до вагонів отримали журналісти польського видання Rynek kolejowy. Вони відзначили, що, не дивлячись на те, що це вживані і виведені з експлуатації в Німеччині вагони, вони все рівно кращі за більшість рухомого складу, що курсує в Польщі. Зазначається, що вагони типу R109 почали виготовляти в першій половині 1970-х років, а на початку нинішнього століття вони пройшли глибоку модернізацію, яка включала встановлення нових дверей, систем живлення та управління, модернізацію гальмівних систем і візків, а також заміну оббивки та переобладнання туалетів. Такі вагони все ще експлуатуються на деяких сполученнях IC та EC, наприклад, з Берліна до Амстердама. Наразі у зв’язку з введенням у рухомий склад нових вагонів ICE 4 та Talgo вони вилучаються з експлуатації в Німеччині. "Тож, SKPL помітив дуже гарну можливість. Вагони готові курсувати не лише в Польщі, а й у сусідніх країнах", - відзначили польські журналісти. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дані вагони планують задіяти у тому числі і на українському напрямку - на маршруті Варшава - Рава-Руська. Це може статися вже до кінця цієї весни. "Великий інтерес пасажирів змусив змінити тягову одиницю (дизель-поїзд) на вагон", - підтвердив президент SKPL Томаш Страпаґєль. |
Banish |
Apr 10 2024, 17:33
Пост
#2415
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « у нас это светит в лучшем случае, в первом класе |
ЛиС |
May 24 2024, 13:50
Пост
#2416
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Час подорожі на поїзді Київ - Варшава скоротять на понад годину - УЗ
Завдяки оптимізації проходження прикордонно-митних операцій, час подорожі на поїзді за маршрутом Київ - Варшава, а також Дніпро - Київ - Хелм та Київ - Хелм скоротиться. Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці. Поїзд №67 Київ - Варшава відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 10:18 (замість 10:15). Поїзд №68 Варшава - Київ відправлятиметься з станції Варшава Всходня о 17:48 (замість 17:50) і прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17). Окрім цього, за повідомленням, скориговано також графіки руху поїздів у сполученні з Хелмом, що має скоротити, як час у дорозі, так і очікування пасажирів при пересадці з польських стикувальних рейсів. Поїзд №119 Дніпро - Київ - Хелм відправлятиметься з Дніпра о 21:48, Київ-Пасажирський 06:27 - 06:47 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 16:33 (замість 17:20). Поїзд №120 Хелм - Київ - Дніпро відправлятиметься зі станції Хелм о 10:37 (замість 10:27), Київ-Пасажирський 22:39 - 23:13 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 07:28. А також: Поїзд №19 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:42 (замість 04:55). Поїзд №20 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 22:43 (замість 23:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17). У інший час: Поїзд №23 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 21:41 (замість 22:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 11:15 (замість 11:05). Поїзд №24 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 15:55 (замість 16:42) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:13 (замість 05:39). Продаж квитків на оновлені рейси вже розпочався, їх можна купити на дату від 9 червня. |
ЛиС |
Jun 6 2024, 3:40
Пост
#2417
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
У Пардубіце експрес RegioJet зіткнувся з вантажним потягом, четверо пасажирів загинули
Рух на головному коридорі в Пардубіце зупинився через зіткнення потяга. О 22:45 міжнародний експрес RegioJet, який прямував з Праги в український Чоп, зіткнувся на станції з вантажним поїздом ČD Cargo. Четверо людей загинули, десятки поранені. Про інцидент повідомив речник пожежної частини Управління залізниці Мартін Кавка. Інцидент стався на нещодавно встановленій зупинці Pardubice centrum. Рух на розв'язці Пардубіце перервано. На місці працює гелікоптер. Залізнична інспекція також розслідує інцидент, на місці працюють вісім осіб. На місце події прямують міністр внутрішніх справ Віт Ракушан і міністр транспорту Мартін Купка. Управління залізниці створило інформаційну лінію для громадян 950570805. За даними системи бронювання, у поїзді RegioJet було 13 вагонів. Згідно з кадрами аварії, кілька автомобілів RegioJet сильно пошкоджені. Обидва машиністи вижили в аварії. «Одна з машин серйозно пошкоджена. Вони впливають на всі компоненти ІЗС. Швидка допомога, пожежники, поліція», – сказав губернатор Мартін Нетоліцький. За попередньою інформацією, машиніст RegioJet пройшов сигнал. Як повідомляється на сайті Управління залізниці, рух буде припинено до 8 ранку. Аварія сталася всього за кілька днів після того, як Залізнична адміністрація урочисто завершила модернізацію станції Пардубіце. Це також мало забезпечити більшу безпеку. |
Banish |
Jun 12 2024, 20:50
Пост
#2418
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
У кого не работает основной-старый сайт заказа ж/д билетов, можно юзать их новый-сайт
|
Gering |
Jun 15 2024, 15:08
Пост
#2419
|
Репутация: 0 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 52 С нами с: 4-June 24 |
Из приятного , раньше в ПБ был мониторинг билетов, потом УЗ закрыла эту лавочку , сейчас обновилось приложение, и такая возможность появилась в приложении УЗ, супер удобно как по мне , правда новые билеты появляются ночью 😐
|
ЛиС |
Jun 15 2024, 22:07
Пост
#2420
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 509 С нами с: 27-October 06 |
Ця фішка вже півроку як працює. Причому можна просто поставити бажані параметри, і квиток буде куплено автоматом. Окрім міжнародних рейсів
|
Упрощённая версия | Сейчас: 18th December 2024 - 9:51 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |