Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7150-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
181 Страницы  « < 168 169 170 171 172 > »   
Reply to this topicStart new topic
Ответов(3380 - 3399)
ЛиС
May 27 2022, 18:09
  
Пост #3381



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці

Співробітники британської компанії Network Rail доставили обладнання для підтримки роботи Української залізниці.

Зауважується, що Укрзалізниця звернулася до міжнародної залізничної сім’ї через Міжнародний союз залізниць з проханням надати обладнання та запасні частини. Це необхідно для того, щоб підтримувати роботу залізниці, забезпечити життєво важливі маршрути евакуації та гуманітарну допомогу після вторгнення РФ за значного пошкодження залізничної інфраструктури й ризиків для безпеки робітників.

«Network Rail відгукнулася на заклик і пожертвувала чотири автомобілі, завантажені запчастинами та залізничним інструментом, включаючи генератори, дрилі, домкрати та ріжуче обладнання. Вантаж доставили 16 травня», — зауважується у повідомленні.

Представник компанії Network Rail Аллан Спенс розповів, що автомобілі із необхідним обладнанням відвезли на склад неподалік польсько-українського кордону. «У дорозі нам дуже багато допомагали — наприклад, організували безкоштовний проїзд через тунель під Ла-Маншем, а High Motive надала радіостанції», — уточнив він.

Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
romashko
May 27 2022, 19:14
  
Пост #3382

Благодарности: 49992

Репутация:   3466  
Rus - Ni, Peace - Da!
******

Группа: CуперМодеры
Сообщений: 14 872
С нами с: 18-May 06


(ЛиС @ May 27 2022, 19:09) Перейти к цитате

Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці
....
Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею.
Британцям реально респект. Але там і зрозуміло: Велика імперія хоче поставити на своє місце недоімперію! Тому нам помагатимуть з усіх сил.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
May 27 2022, 20:35
  
Пост #3383



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


Трошки пафосу від УЗ, якось і не звернув уваги на дату.


Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці. Ми, як і всі, будували плани і одним з пунктів у нашому віш-листі було прискорення поїздів Інтерсіті.🚄

Саме 10 років тому, 27 травня 2012, перший в Україні швидкісний поїзд Інтерсіті+ вирушив із Києва до Харкова о 06:15.

Так, під час війни ми рухаємося набагато повільніше з міркувань безпеки. Але це тому, що ми рятуємо життя. І напрямок Харків — Київ знову став першим: у березні 2022 вперше в історії поїзди Hyundai Rotem вивозили зо 3000 пасажирів за рейс з того ж таки Харкова.

Ми віримо і працюємо над тим, аби у рейси на Донецьк та Сімферополь поїзди поїхали на максимальній швидкості і зі 100% посадкою. 🇺🇦

Ми поїдемо у звільнений Херсон на Інтерсіті! 🇺🇦

Ми подорожуватимемо європейськими столицями нашими швидкісними поїздами! 🇺🇦

Бо ми, #залізні_люди!🦾
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Midnight)sky
May 30 2022, 9:38
  
Пост #3384

Благодарности: 42126

Репутация:   2758  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 19 187
С нами с: 30-September 07


Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці.
Поезда всё быстрее и быстрее стали ездить, ага.
До 2012 года в Днепр ездил розовый экспресс, доезжая за 5 часов 45 минут, сейчас интерсити едет то же самое расстояние за 7 часов 28 минут.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jun 4 2022, 14:25
  
Пост #3385



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06



Устройство и содержание бесстыкового пути, 1981
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Ахwell
Jun 7 2022, 19:49
  
Пост #3386

Благодарности: 165

Репутация:   1412  
ultra active user
******

Группа: Модеры
Сообщений: 17 068
С нами с: 11-September 14



Як Укрзалізниця стала дорогою життя під час російського вторгнення.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Ахwell
Jun 22 2022, 19:58
  
Пост #3387

Благодарности: 165

Репутация:   1412  
ultra active user
******

Группа: Модеры
Сообщений: 17 068
С нами с: 11-September 14



10 тупих запитань МАШИНІСТУ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
angelo
Jul 6 2022, 15:35
  
Пост #3388



Репутация:   299  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 572
С нами с: 21-November 07


Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины.

В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 6 2022, 18:52
  
Пост #3389



Репутация:   2294  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10



Skoda-002 скоро повезет пассажиров - Ремонт поезда завершается
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Banish
Jul 6 2022, 18:58
  
Пост #3390



Репутация:   647  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 13 599
С нами с: 17-December 09


(Freelancer_mac @ Jul 6 2022, 19:52) Перейти к цитате

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Интересно, в каком направлении запустят.

Сообщение отредактировал Banish - Jul 6 2022, 18:58
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Banish
Jul 6 2022, 19:09
  
Пост #3391



Репутация:   647  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 13 599
С нами с: 17-December 09


(angelo @ Jul 6 2022, 16:35) Перейти к цитате

Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины.

В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС.


Главное, чтобы расходами и контролем расходов по финансированию этого проекта занимались не наши чинуши.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
berest
Jul 7 2022, 12:41
  
Пост #3392



Репутация:   41  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 444
С нами с: 21-December 09


Banish
И чтоб строили тоже не наши)).

Более того, так а что такое 1.2 млрд.?, - в рамках строительства скоростного полотна, ландшафтных/геологических работ(тоннели, мосты и тд), новых тяговых подстанций, контактной подвески и всего остального - это сущие копейки для такого большого расстояния между двумя столицами. Ну, это если делать нормально, а не как обычно.

Тут новость звучит громче, чем есть на самом деле. Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет. Главное чтобы оно ехало максимально прямо, а не обьезжало всё и везде сбрасывая постоянно скорость, как сейчас.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jul 7 2022, 22:05
  
Пост #3393



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


(berest @ Jul 7 2022, 13:41) Перейти к цитате
BanishИ чтоб строили тоже не наши)).
Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно.
(berest @ Jul 7 2022, 13:41) Перейти к цитате
Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет.
Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год.

Сообщение отредактировал ЛиС - Jul 7 2022, 22:05
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
berest
Jul 7 2022, 22:21
  
Пост #3394



Репутация:   41  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 444
С нами с: 21-December 09


(ЛиС @ Jul 7 2022, 23:05) Перейти к цитате

Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно.


Повірю. Можу навіть познайомити ще з локфюрерами РС. Але ж справа у контролі якості та різних стандартах. Вони там працюють так, як їм там скажуть, а не так як це було в Україні. Інший підхід до багато чого, інші технології, майже всі ВСМ робляться безбаластними і т.д. До того ж - обслуговування інфраструктури та будівницто з 0 - різні речі. Майже всі проєктляйтери та ключові будівельники таки вони самі, а обслуговуючий персонал та ті, хто виконують/підпорядковуються - там, да, є і наші. Але то все одно крапля в морі.

(ЛиС @ Jul 7 2022, 23:05) Перейти к цитате

Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год.


То хай будують=)


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jul 11 2022, 21:57
  
Пост #3395



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


Рівно 20 років тому, 11 липня 2002 року, з Харкова до Києва відправився в рейс перший денний прискорений поїзд «Столичний експрес», що знаменувало початок розвитку швидкісного руху в Україні. Пуск сучасного поїзда із перших вітчизняних пасажирських вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі, – один з найбільш знакових проєктів, втілених в життя Героєм України, Міністром транспорту України - Генеральним директором «Укрзалізниці» Георгієм Кірпою та його командою.
«В новітній історії України не так багато подій, рівних цій за масштабністю, значущістю, виваженим державним підходом. Розпочалася нова ера в розвитку залізничного транспорту і в розвитку вітчизняного машинобудування», – так десять років потому оцінювався старт швидкісного руху на українських залізницях в газеті «Дзеркало тижня».
У рамках підготовки інфраструктури для пуску першого «Столичного експреса» менш ніж за півроку була проведена масштабна модернізація залізниці між Харковом і Києвом: відремонтовано майже 500 км колії, 70 вокзалів, електрифіковано 48 кілометрів колій, відремонтовані й переведені в розряд охоронних усі залізничні переїзди тощо. Обсяги робіт і темпи їх виконання були дійсно захмарними...
– Тоді, у 2002 році, ми перебували в якійсь ейфорії і від успішного пуску перших «Столичних експресів», і від виконаного колосального обсягу модернізації залізниці, і від захоплюючих перспектив розвитку нашої галузі під керівництвом Георгія Кірпи, – розповідає начальник Південної залізниці з 2000-го по 2012 рік, Герой України Віктор Остапчук. – А тим часом Георгій Миколайович вважав швидкість 140 км/год вже пройденим етапом і дивився далі, на роки вперед. За завданням Кірпи проектними інститутами й ДІІТом розроблялася «Концепція Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху (до 200 км/год) пасажирських поїздів на 2005-2015 роки», яка була затверджена розпорядженням Кабміну, а також пілотний проект з упровадження високошвидкісного руху зі швидкістю до 350 км/год на дільниці Київ - Харків. Так, саме Харків за наказом Георгія Кірпи мав приймати на День залізничника 2006 року перший швидкісний поїзд, що мчав би з Києва зі швидкістю 200 км/год., а в недалекій перспективі – до 350 км/год. До реалізації цього масштабного інфраструктурного проекту, крім залізничників, долучалися декілька сотень підприємств по всій Україні, що давало потужний імпульс зростання вітчизняній економіці…
Будемо сподіватися, що після того, як Україна виборе мир, наш улюблений Харків знову, як і 20 років тому, буде в центрі найбільших подій з розбудови транспортної галузі та всієї держави.


Пуск поезда «Столичный экспресс» Харьков—Киев (2002 г.)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jul 22 2022, 10:22
  
Пост #3396



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


"Литовские железные дороги" начали перевозку нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси

Грузовая компания LTG Cargo, входящая в группу "Литовских железных дорог" (Lietuvos gelezinkeliai, LTG), приступила к перевозке производимых предприятием Orlen Lietuva (в структуре польского нефтеконцерна Orlen) нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси.

Как сообщила LTG, компания планирует перевозить такие грузы два-три раза в неделю, до конца лета довести их ежемесячные объемы до 30 тыс. тонн.

LTG Cargo перевозит нефтепродукты между терминалами Моцкава (Литва) и Тракишки (Польша). Дальнейший маршрут проходит Польшей к пункту пропуска Ягодин на границе с Украиной, транспортировку осуществляют польские перевозчики и "Укрзализныця".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Banish
Jul 25 2022, 22:17
  
Пост #3397



Репутация:   647  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 13 599
С нами с: 17-December 09


Даешь дешевый бензин/соляру? grin3.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vaschek
Jul 27 2022, 21:56
  
Пост #3398



Репутация:   374  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 544
С нами с: 11-October 07


Видел сегодня сборную сцепку из раша и бульбаша вагонов я так понимаю отжатых лого и надписи типа закрашены но рассмотреть можно. Так к чему я нам под металлолом в свое время и то лучшем состоянии ставили.

Сообщение отредактировал Vaschek - Jul 27 2022, 21:56
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jul 29 2022, 21:43
  
Пост #3399



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


Є в різному стані. Наприклад, тепловози БЧ, які в нас залишились - після глибокої модернізації. БЧ за них ще кредит не виплатила wink.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
angelo
Aug 11 2022, 13:23
  
Пост #3400



Репутация:   299  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 572
С нами с: 21-November 07


«Укрзалізниця» запустила власний застосунок – квитки на поїзд можна купувати з Apple Pay та Google Pay
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

181 Страницы  « < 168 169 170 171 172 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 12th October 2025 - 5:32
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.