Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7150-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#3381
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці
Співробітники британської компанії Network Rail доставили обладнання для підтримки роботи Української залізниці. Зауважується, що Укрзалізниця звернулася до міжнародної залізничної сім’ї через Міжнародний союз залізниць з проханням надати обладнання та запасні частини. Це необхідно для того, щоб підтримувати роботу залізниці, забезпечити життєво важливі маршрути евакуації та гуманітарну допомогу після вторгнення РФ за значного пошкодження залізничної інфраструктури й ризиків для безпеки робітників. «Network Rail відгукнулася на заклик і пожертвувала чотири автомобілі, завантажені запчастинами та залізничним інструментом, включаючи генератори, дрилі, домкрати та ріжуче обладнання. Вантаж доставили 16 травня», — зауважується у повідомленні. Представник компанії Network Rail Аллан Спенс розповів, що автомобілі із необхідним обладнанням відвезли на склад неподалік польсько-українського кордону. «У дорозі нам дуже багато допомагали — наприклад, організували безкоштовний проїзд через тунель під Ла-Маншем, а High Motive надала радіостанції», — уточнив він. Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею. |
romashko |
Пост
#3382
|
Благодарности: 49992 Репутация: ![]() ![]() Rus - Ni, Peace - Da! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: CуперМодеры Сообщений: 14 872 С нами с: 18-May 06 ![]() |
Network Rail передала обладнання для Укрзалізниці .... Міністр транспорту Великобританії Грант Шаппс розказав про те, що п’ять співробітників Network Rail проїхали на чотирьох транспортних засобах через шість країн, здолавши приблизно 2000 км за три дні. Остання частина шляху через кордон в Україну була організована Польською залізницею. |
ЛиС |
Пост
#3383
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Трошки пафосу від УЗ, якось і не звернув уваги на дату.
Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці. Ми, як і всі, будували плани і одним з пунктів у нашому віш-листі було прискорення поїздів Інтерсіті.🚄 Саме 10 років тому, 27 травня 2012, перший в Україні швидкісний поїзд Інтерсіті+ вирушив із Києва до Харкова о 06:15. Так, під час війни ми рухаємося набагато повільніше з міркувань безпеки. Але це тому, що ми рятуємо життя. І напрямок Харків — Київ знову став першим: у березні 2022 вперше в історії поїзди Hyundai Rotem вивозили зо 3000 пасажирів за рейс з того ж таки Харкова. Ми віримо і працюємо над тим, аби у рейси на Донецьк та Сімферополь поїзди поїхали на максимальній швидкості і зі 100% посадкою. 🇺🇦 Ми поїдемо у звільнений Херсон на Інтерсіті! 🇺🇦 Ми подорожуватимемо європейськими столицями нашими швидкісними поїздами! 🇺🇦 Бо ми, #залізні_люди!🦾 |
Midnight)sky |
Пост
#3384
|
Благодарности: 42126 Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 19 187 С нами с: 30-September 07 ![]() |
Рік 2022 був оголошений роком швидкості в Укрзалізниці. Поезда всё быстрее и быстрее стали ездить, ага.До 2012 года в Днепр ездил розовый экспресс, доезжая за 5 часов 45 минут, сейчас интерсити едет то же самое расстояние за 7 часов 28 минут. |
ЛиС |
Пост
#3385
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
|
Ахwell |
Пост
#3386
|
Благодарности: 165 Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Модеры Сообщений: 17 068 С нами с: 11-September 14 ![]() |
|
Ахwell |
Пост
#3387
|
Благодарности: 165 Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Модеры Сообщений: 17 068 С нами с: 11-September 14 ![]() |
|
angelo |
Пост
#3388
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины.
В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС. |
Freelancer_mac |
Пост
#3389
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
|
Banish |
Пост
#3390
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 ![]() |
|
Banish |
Пост
#3391
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 ![]() |
Столицы Украины и Польши планируют объединить по скоростной железной дороге за $1,2 млрд. Соответствующий проект содержится в Плане восстановления Украины. В начале года в Мининфраструктуры рассказывали, что благодаря строительству евроколеи Киев — Варшава время в пути будет занимать до 4 часов. Накануне полномасштабного вторжения рф в Украину стороны совместно нарабатывали план реализации проекта и готовились к его презентации на уровне ЕС. Главное, чтобы расходами и контролем расходов по финансированию этого проекта занимались не наши чинуши. |
berest |
Пост
#3392
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 ![]() |
Banish
И чтоб строили тоже не наши)). Более того, так а что такое 1.2 млрд.?, - в рамках строительства скоростного полотна, ландшафтных/геологических работ(тоннели, мосты и тд), новых тяговых подстанций, контактной подвески и всего остального - это сущие копейки для такого большого расстояния между двумя столицами. Ну, это если делать нормально, а не как обычно. Тут новость звучит громче, чем есть на самом деле. Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет. Главное чтобы оно ехало максимально прямо, а не обьезжало всё и везде сбрасывая постоянно скорость, как сейчас. |
ЛиС |
Пост
#3393
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
BanishИ чтоб строили тоже не наши)). Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно.Если до 160-180 доведут маршрутную скорость на всех участках, то это уже победа будет. Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год.Сообщение отредактировал ЛиС - Jul 7 2022, 22:05 |
berest |
Пост
#3394
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 444 С нами с: 21-December 09 ![]() |
Ви не повірите. На більшості колійних/монтажних робіт в ЄС працюють таки наші спеціалісти. І досить таки успішно. Повірю. Можу навіть познайомити ще з локфюрерами РС. Але ж справа у контролі якості та різних стандартах. Вони там працюють так, як їм там скажуть, а не так як це було в Україні. Інший підхід до багато чого, інші технології, майже всі ВСМ робляться безбаластними і т.д. До того ж - обслуговування інфраструктури та будівницто з 0 - різні речі. Майже всі проєктляйтери та ключові будівельники таки вони самі, а обслуговуючий персонал та ті, хто виконують/підпорядковуються - там, да, є і наші. Але то все одно крапля в морі. Для отримання таких величин маршрутної швидкості встановлена швидкість руху має бути 250+ км/год. То хай будують=) |
ЛиС |
Пост
#3395
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Рівно 20 років тому, 11 липня 2002 року, з Харкова до Києва відправився в рейс перший денний прискорений поїзд «Столичний експрес», що знаменувало початок розвитку швидкісного руху в Україні. Пуск сучасного поїзда із перших вітчизняних пасажирських вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі, – один з найбільш знакових проєктів, втілених в життя Героєм України, Міністром транспорту України - Генеральним директором «Укрзалізниці» Георгієм Кірпою та його командою.
«В новітній історії України не так багато подій, рівних цій за масштабністю, значущістю, виваженим державним підходом. Розпочалася нова ера в розвитку залізничного транспорту і в розвитку вітчизняного машинобудування», – так десять років потому оцінювався старт швидкісного руху на українських залізницях в газеті «Дзеркало тижня». У рамках підготовки інфраструктури для пуску першого «Столичного експреса» менш ніж за півроку була проведена масштабна модернізація залізниці між Харковом і Києвом: відремонтовано майже 500 км колії, 70 вокзалів, електрифіковано 48 кілометрів колій, відремонтовані й переведені в розряд охоронних усі залізничні переїзди тощо. Обсяги робіт і темпи їх виконання були дійсно захмарними... – Тоді, у 2002 році, ми перебували в якійсь ейфорії і від успішного пуску перших «Столичних експресів», і від виконаного колосального обсягу модернізації залізниці, і від захоплюючих перспектив розвитку нашої галузі під керівництвом Георгія Кірпи, – розповідає начальник Південної залізниці з 2000-го по 2012 рік, Герой України Віктор Остапчук. – А тим часом Георгій Миколайович вважав швидкість 140 км/год вже пройденим етапом і дивився далі, на роки вперед. За завданням Кірпи проектними інститутами й ДІІТом розроблялася «Концепція Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху (до 200 км/год) пасажирських поїздів на 2005-2015 роки», яка була затверджена розпорядженням Кабміну, а також пілотний проект з упровадження високошвидкісного руху зі швидкістю до 350 км/год на дільниці Київ - Харків. Так, саме Харків за наказом Георгія Кірпи мав приймати на День залізничника 2006 року перший швидкісний поїзд, що мчав би з Києва зі швидкістю 200 км/год., а в недалекій перспективі – до 350 км/год. До реалізації цього масштабного інфраструктурного проекту, крім залізничників, долучалися декілька сотень підприємств по всій Україні, що давало потужний імпульс зростання вітчизняній економіці… Будемо сподіватися, що після того, як Україна виборе мир, наш улюблений Харків знову, як і 20 років тому, буде в центрі найбільших подій з розбудови транспортної галузі та всієї держави. |
ЛиС |
Пост
#3396
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
"Литовские железные дороги" начали перевозку нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси Грузовая компания LTG Cargo, входящая в группу "Литовских железных дорог" (Lietuvos gelezinkeliai, LTG), приступила к перевозке производимых предприятием Orlen Lietuva (в структуре польского нефтеконцерна Orlen) нефтепродуктов для Украины в обход Беларуси. Как сообщила LTG, компания планирует перевозить такие грузы два-три раза в неделю, до конца лета довести их ежемесячные объемы до 30 тыс. тонн. LTG Cargo перевозит нефтепродукты между терминалами Моцкава (Литва) и Тракишки (Польша). Дальнейший маршрут проходит Польшей к пункту пропуска Ягодин на границе с Украиной, транспортировку осуществляют польские перевозчики и "Укрзализныця". |
Banish |
Пост
#3397
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 ![]() |
Даешь дешевый бензин/соляру?
![]() |
Vaschek |
Пост
#3398
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 544 С нами с: 11-October 07 ![]() |
Видел сегодня сборную сцепку из раша и бульбаша вагонов я так понимаю отжатых лого и надписи типа закрашены но рассмотреть можно. Так к чему я нам под металлолом в свое время и то лучшем состоянии ставили.
Сообщение отредактировал Vaschek - Jul 27 2022, 21:56 |
ЛиС |
Пост
#3399
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Є в різному стані. Наприклад, тепловози БЧ, які в нас залишились - після глибокої модернізації. БЧ за них ще кредит не виплатила
![]() |
angelo |
Пост
#3400
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 12th October 2025 - 5:32 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |