Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7149-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#3541
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Укрзалізниця в умовах кризи. Поточний стан компанії
Трохи доповню. Як тільки не буде потрібна "бронь" з таким рівнем зарплат на УЗ залишаться лише ті, хто має 20-25+ років стажу, бо є суттєва надбавка "за вислугу років". |
Mad Dog |
Пост
#3542
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
Щодо "незворотніх квитків" - у того ж таки Дойчебана - хочеш дешево, квиток незворотній. Трошки більше заплатиш - тобі повернеться % суми, але не грошима, а на віртуальний рахунок у вигляді "ваучера". Хочеш майже повного повернення - плати дорого. І чим погана схема? Тим що гроші підуть не перекупам, а перевізнику? ![]() |
ЛиС |
Пост
#3543
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
|
Mad Dog |
Пост
#3544
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
|
angelo |
Пост
#3545
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
|
ЛиС |
Пост
#3546
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
ну чогось же її не впроваджує УЗ. Так це ж потрібно кардинально змінити всю систему продажу квитків. Тут одного бажання мало. Це не ФБ "переможні" дописи кнопати. У того ж РКР, наприклад, є можливість купувати електронні квитки чи не з десяток різноманітних категорій пасажирів, в т.ч. і залізничникам. А у нас залізничники вже з десяток років просять зробити, щоб можна було придбати свої 2 умовно-безкоштовні квитки на рік через інтернет, але ніхто на це не реагує. Ну як не реагують, обіцяють "розглянути питання" ![]() Тому що ціноутворенням УЗ не займається. Це теж один з чинників. УЗ навіть не має право на свій розсуд підвищити ціну на ті ж приміські квитки без погодження з ОДА. Деякий час навіть був такий собі "лайфхак" - квиток Київ-Коростень і зворотно було дешевше купити в Києві ніж в Коростені. Бо Житомирська ОДА погодила підвищення тарифів - а Київська - ні. |
Mad Dog |
Пост
#3547
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
Тому що ціноутворенням УЗ не займається. Заміни "УЗ" - якимсь міністерством, кабміном, державою/владаю... суті це не змінить. Так це ж потрібно кардинально змінити всю систему продажу квитків. Тут одного бажання мало. Це не ФБ "переможні" дописи кнопати. У того ж РКР, наприклад, є можливість купувати електронні квитки чи не з десяток різноманітних категорій пасажирів, в т.ч. і залізничникам. А у нас залізничники вже з десяток років просять зробити, щоб можна було придбати свої 2 умовно-безкоштовні квитки на рік через інтернет, але ніхто на це не реагує. Ну як не реагують, обіцяють "розглянути питання" ![]() Що треба ще крім бажання? Бабло? нічого ж не заважало прикрутити авторизацію через дію, заборонити продавати ці квитки через касу... до речі, а як зараз повертають квитки на міжнародні потяги, куплені через дію? через касу? |
ЛиС |
Пост
#3548
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Що треба ще крім бажання? Бабло? І бабло в тому числі. Розробити повністю новий механізм продажу/повернення квитків по суті з 0нічого ж не заважало прикрутити авторизацію через дію, заборонити продавати ці квитки через касу... А це якраз не дуже складно, особливо з обмеженням продажу через каси.до речі, а як зараз повертають квитки на міжнародні потяги, куплені через дію? через касу? Через міжнародні каси або через заявку на сайті. На поїзд Київ-Варшава можна повернути прямо в додатку |
next1983 |
Пост
#3549
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 761 С нами с: 18-March 09 ![]() |
А мені подобається як такі поплавлені як ти в черговий раз обсираються. ![]() Хворибливі хфантазии. Довбойоб, У тебя в зеркале. що відверто топить за корупцію, Хворибливі хфантазии.2 звинувачує когось у не розумінні питання. ![]() Дои коня дальше, пионер! https://www.unian.ua/society/skandal-z-trom...i-12680949.html А ну виправдай цю х-ню? Ти ж чудово розумієшся і в тому як працює Укрзалізниці і у корупції... Зйобик, как это к теме покупки билетов через Дию относится?)). Да, кстати, в кризисной DB, если уж на то пошло, высший менеджмент выписал себе премии за уменьшение выбросов СО2. А что? Массово отменяются рейсы - вот и уменьшение СО2. Но проблемы с коррупцией (ой, извините, лоббирыванием) они ж только в Украине)) звісно ж "зйобики" винуваті у всьому. А йобики-пионер тем более! |
ЛиС |
Пост
#3550
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Да, кстати, в кризисной DB, если уж на то пошло, высший менеджмент выписал себе премии за уменьшение выбросов СО2. А что? Массово отменяются рейсы - вот и уменьшение СО2. Правда там гендира і ще скількісь там "топів" виперли у відставку за постійні косяки з розкладом, запізненнями і відмінами поїздів. |
Midnight)sky |
Пост
#3551
|
Благодарности: 42126 Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 19 187 С нами с: 30-September 07 ![]() |
Да и может причины потому что между Польшей и Венгрией один тип колеи? Может, причина в том, что у УЗ было 34 года для перехода на евроколею? Ну или хотя бы частично, потому что до 2014 года всё же дружили с рашкой и её подельниками. С начала войны прошли 11 лет, а поезд и ныне там. |
ЛиС |
Пост
#3552
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может, причина в том, что у УЗ было 34 года для перехода на евроколею? Ну или хотя бы частично, потому что до 2014 года всё же дружили с рашкой и её подельниками. С начала войны прошли 11 лет, а поезд и ныне там. Перешивати для чого ? Бо то "європейські цінності"? Чому Іспанія не перешиває свої 1668, а проклала окремі траси 1435? Перешити то ще півбіди, а що робити з вагонами, локомотивами, як їх "інтегрувати" в Європу із-за різних видів зчепок? Всі хто говорить про міфічні перешивки нашої залізниці під європу навіть не уявляють які це затрати і які це проблеми у нашій жебрацькій реальності.Крім того не варто забувати про підприємства, які користуються залізницею, і дають основний дохід. З ними як бути? Повертатися до практики "сивої давнини", коли були вузькоколійки і перевантажувальні пункти на станціях? Тим більше, що провізна спроможність "широкої" колії дещо вища за "європейську" Сообщение отредактировал ЛиС - Aug 25 2025, 16:51 |
Danny |
Пост
#3553
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 497 С нами с: 28-June 10 ![]() |
Бигус вчера выпустил видео, где ярко показано, что некстик и прочие защитники УЗ еще раз обосрались))
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Несколько моментов из видео 1. На видео сам проводник предлагает разместиться в своем купе за 2к грн, а также советует людей, которые помогут купить билет. 2. Можно авторизироваться через Дію и купить билет на любое имя. Это вообще полный лол)). Некстик, что ты там трындел, что через дію підпис невозможно действовать перекупам? ![]() 3. У УЗ настолько всратая система верификации, что даже дешевый самописный бот может бронировать билеты, а УЗ с этим ничего не делает 4. УЗ писало, что заблокировало аж 3800 подозрительных аккаунтов, но при этом приложением пользуется аж 4 млн)) 5. УЗ настолько долбойопы, что они борятся не с перекупами, а те, кто купил у перекупов билеты. Главный их менеджер по реализации билетов хвастался в интервью, что они аннулировали кучу билетов, при этом перекуп никак не пострадал) Эпичный идиот). Ну и в целом их руководитель сказал, что для них это неособо проблема, так как билеты все равно продаются == Ну и самое смешное, что большинство текущих топов - это люди, которые работают в УЗ десятки лет и пройоп по вагонам - это частично и их вина. В принципе в видео говорится то, о чем я тут писал: если вы просрали вагоны, то сделайте нормальную систему реализации. Но и тут эффективные менеджеры УЗ все просрали. ![]() Сообщение отредактировал Danny - Aug 26 2025, 15:26 |
next1983 |
Пост
#3554
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 761 С нами с: 18-March 09 ![]() |
Бигус вчера выпустил видео, где ярко показано, что некстик и прочие защитники УЗ еще раз обосрались)) Ну давай посмотрим. 1. На видео сам проводник предлагает разместиться в своем купе за 2к грн, а также советует людей, которые помогут купить билет. В СВОЕМ купе - на количество мест в вагоне не влияет. 2. Можно авторизироваться через Дію и купить билет на любое имя. Это вообще полный лол)). Некстик, что ты там трындел, что через дію підпис невозможно действовать перекупам? ![]() Если бы пионер немного подумал мозгами, а не писал лол, то тут ничего удивительного. Ты можешь купить билеты кому угодно, но если ты это делаешь массово и постояноо, то получаешь бан как в п4. 3. У УЗ настолько всратая система верификации, что даже дешевый самописный бот может бронировать билеты, а УЗ с этим ничего не делает Дык все ж для людей было сделано. Чтоб в том же Привате можно было купить билет. Но видимо и это придется свернуть. 4. УЗ писало, что заблокировало аж 3800 подозрительных аккаунтов, но при этом приложением пользуется аж 4 млн)) ![]() ![]() 5. УЗ настолько долбойопы, что они борятся не с перекупами, а те, кто купил у перекупов билеты. А ты настолько долбойоб что не понимаешь что нехер покупать билет непойми у кого? Это один из довольно эффективных способов борьбы. Ну и самое смешное, что большинство текущих топов - это люди, которые работают в УЗ десятки лет и пройоп по вагонам - это частично и их вина. Ну да, они ж должны были предсказать полномасштабную войну в 22м с похереванием всех привычных пассажирских потоков. то сделайте нормальную систему реализации. Ты первый начнешь ныть про нее. Как в п4 и п5 выше. Единственный действительный метод - невозратный билет. Правда там гендира і ще скількісь там "топів" виперли у відставку за постійні косяки з розкладом, запізненнями і відмінами поїздів. Ну то конечно да, однако DB - это эпичнейший пример как имея все, довести железку до кризиса, что уже УЗ некоторые обозреватели ставят в пример. Как, блин, в воюющей стране поезда приходят на конечные станции в основном почти вовремя (не считая опоздания из-за обстрелов). Может, причина в том, что у УЗ было 34 года для перехода на евроколею? Стоит сначала подумать, а потом уж писать глупости... Ради интереса. Зашел посмотреть билет до Кишенева. На 9 число есть несколько купешек. Ровно за 2 недели, как и всегда. Тем более что поезд через день ходит. В прошлом году на сентябрь и май относительно просто купил, хоть в сентябре долго ловил нижние места. |
ЛиС |
Пост
#3555
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Ну и самое смешное, что большинство текущих топов - это люди, которые работают в УЗ десятки лет и пройоп по вагонам - это частично и их вина. Справді? В правлінні лише 2 залізничника, і то один відповідає за інфраструктуру, а другий за вантажні перевезення. А ті, хто працює в департаментах, таких питань самостійно не вирішують. Пєрєц, доречі, в ФБ накнопав похвальні оди Бігусу, і навіть посилання на інтерв'ю виклав. |
Mad Dog |
Пост
#3556
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
І бабло в тому числі. Розробити повністю новий механізм продажу/повернення квитків по суті з 0 А це якраз не дуже складно, особливо з обмеженням продажу через каси. при бажанні можна переробити мінімум і навіть залишити дроч із ціноутворенням від ОДА (чи хто там затверджує? ) Просто змінюєш правил, що білети по замовченню не повертаються. Щоб повернути білет, треба докупити опцію, таку саму як чай чи постіль, тільки ціну прив'язати до вартості проїзду... помноживши його на певний коефіцієнт. |
Mad Dog |
Пост
#3557
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
"наша пісня гарна й нова..." Поцікавтеся, скільки років "будується" проект "Rail Baltica". Це при тому, що країни Балтії давно в ЄС, і фінансування проекту теж частково за гроші ЄС. І будується там лише одна гілка. Також можете поцікавитись, чому поляки і досі підтримують в нормальному стані лінію LHS стандарту 1520, яка доходить майже до кордону з Німеччиною. У словаків теж є схожа, але менша за кілометражем. Да, нам потрібні т.зв. "хаби" в тому ж Львові, Ковелі наприклад, для зручних пересадок але першивати всю УЗ на 1435 - це дурня. Як варіант - те, що багато років малюють на папері - окремі пасажирські напрямки. Перешивати для чого ? Бо то "європейські цінності"? Чому Іспанія не перешиває свої 1668, а проклала окремі траси 1435? Перешити то ще півбіди, а що робити з вагонами, локомотивами, як їх "інтегрувати" в Європу із-за різних видів зчепок? Всі хто говорить про міфічні перешивки нашої залізниці під європу навіть не уявляють які це затрати і які це проблеми у нашій жебрацькій реальності.Крім того не варто забувати про підприємства, які користуються залізницею, і дають основний дохід. З ними як бути? Повертатися до практики "сивої давнини", коли були вузькоколійки і перевантажувальні пункти на станціях? Тим більше, що провізна спроможність "широкої" колії дещо вища за "європейську" От тільки всі побудували хаби... а у нас мабуть як завжди знайдеться 100500 причин чого ми їх не будували... |
ЛиС |
Пост
#3558
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
От тільки всі побудували хаби... а у нас мабуть як завжди знайдеться 100500 причин чого ми їх не будували... Ну, наприклад, якщо будувати 1435 до Львова по новому трасуванню(більш прямий вихід на Польщу десь в район Краковця), а не сумісно з діючою, то тут є таке чарівне слово "землевідвід". Згадайте сумнозвісний ПМП, і скільки рокі там боролися з русанівськими садоводами, щоб зробити трасування. В країнах Балтії з хабами теж не дуже.Доречі, той же вантажний парк в Мостиськах-2 досить непогано "підлатали", Ковель теж, але це все якраз вантажні. А пасажирські так собі... Довбні завели 1435 в Ужгород, але одну колію і навіть без можливості обгону. ![]() |
Mad Dog |
Пост
#3559
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 852 С нами с: 31-October 06 ![]() |
сумнозвісний ПМП Я ж казав знайдуться причини... Так а чого він сумнозвісний? не тому що був максимально закритий корумпований процес? Ті, хто "порешали" отримали компенсацію таку, що без проблем звільняв ділянку, усім іншім же пропонували суттєво менші суми за собівартість або нерівноцінний обмін. Ну а приховати це мали умови конфіденційності, суму угоди не можна було розголошувати... щоб сусід не дізнався. ![]() Були ж судові рішення, коли люди робили незалежну оцінку в рази більшу, і суд ставав на сторону людей. Те саме, коли пропонувалась умовно 2к квартира замість 2х поверхового будинку. Вже не кажучи, що по закону компенсувати мали навіть переїзд та кожне дерево, що було на ділянці. В країнах Балтії з хабами теж не дуже. У Литві є декілька хабів, нащо такій крихітній країні більше, якщо вони вирішили йти по шляху згаданого Rail Baltica? При чому Rail Baltica на першому етапі планують запустити теж в одну колію. |
angelo |
Пост
#3560
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 11th October 2025 - 4:33 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |