Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7192-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
187 Страницы  « < 184 185 186 187 >  
Reply to this topicStart new topic
Ответов(3700 - 3719)
Mad Dog
Nov 19 2025, 20:55
  
Пост #3701



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Якщо бортова мережа розрахована на 54В,

ні, у провідника була зарядка, на вигляд як звичайна, яка заряджала саме від цих 54 вольт (не пам'ятаю точну цифру).


(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Скажи, ти з якою метою це робиш? Навмисне обрізавши речення про гарячу лінію, на яку можна поскаржитись залишив лише частину про те, що не скаржаться. І це виявляється "виправдання"?! А яким чином пропонується тих самих посадових осіб ловити?
У тебе дуже погано з розумінням. Або хвороблива уява. Не приписуй мені свої фантазій. Чи вважаєш, що одночасно волати про корупцію і в той же час її можливостями користуватися для своїх особистих потреб - це цілком ок? Якщо так - то питань більше немає.

Гаряча лінія це тупа відмазка, щоб перекласти відповідальність.
Корупція це погано в будь якому випадку. Але твоя хворе розуміння дуже однобоке. У тебе завжди винні люди. А то що все це схеми організовані саме посадовими особами - тобі ок.


(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате
Вартість використання інфраструктури для всіх однакова. Вона навіть документально закріплена в збірниках, які називаються "Тарифне керівництво №..."

І кому ж УЗ платить цю встановлену суму? smile_upsidedown.png

(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате
Хто має субсидіювати? УЗ? З якого дива?

Держава якщо хоче то має... але на загальних умовах, а не тільки УЗ. Крос субсидіювання бути не має.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Саме так. Я взяв конкретний приклад,
Знов тупі маніпуляції, то про мій приклад було.


(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Ти вже 100500 разів написав що "багато де працює", але знову таки кокретики - 0. Навіть з тими ж безкоштовними квитками для українців.


ну якщо ви тут сліпі то який сенс цього всього?

(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Якраз про пасажирські.

І знову як в'юн на сковорідці...




(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Які "умови"? Розпродавати парк вагонів, яких і так небагато?

Завершити розділення компанії. Ї хай перевізник хоче розпродає вагони, хоче використовує, але платить ЯК ВСІ, і субсидії якщо отримує то теж як всі.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:18) Перейти к цитате

Домахався, як п'яний до радіо. То був сарказм,

та ніхрена то не сарказм був. Тобі зарплати топ менеджерів як серпом по яйцях...


(next1983 @ Nov 19 2025, 18:15) Перейти к цитате

Тебя уже макали в твои псаки, пес шелудливый))

У твоїх збочених фантазіях? laugh_cry.png


(next1983 @ Nov 19 2025, 18:15) Перейти к цитате
Я тебе одно прошу. Как закончится Война - не приезжай.

Час покаже. Але так, такі довбойоби як ти роблять все щоб нормальних людей не було.

(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате

Ну тут я би не став шапками закидати. ржд зробило з Криму - вітрину. І там набагато краще с залізницею ніж на вільній теріторії України. На новоокупованих теріторіях ворог будує залізницю шаленими темпами. Вже є дорога вдовж Азовського моря.
...

Не на один же совок йому дрочити. Рука не болить після такої оди?

Сообщение отредактировал Mad Dog - Nov 19 2025, 20:55
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Nov 19 2025, 20:58
  
Пост #3702



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате
Ну тут я би не став шапками закидати.
Це просто приклад, як "спижжене" видають за "своє"
(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате
ржд зробило з Криму - вітрину. І там набагато краще с залізницею ніж на вільній теріторії України.
Так, тільки "є нюанс" - формально ржд в Криму немає. Пасажирські поїзди, які туди заїжджають належать "приватним компаніям", локомотиви рахуються за т.зв. КЖД, а всі вантажні вагони, які потрапляють в Крим "на папері" знаходяться на "під'їзній колії" станції Тамань
(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате
На новоокупованих теріторіях ворог будує залізницю шаленими темпами. Вже є дорога вдовж Азовського моря.
Желдорбати на відміну від нас вони не розігнали, з власниками землі(якщо такі й були) ніяких проблем вирішувати не треба, умови на відміну від того ж БАМу досить нормальні, так що тут нічого дивного.
(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате
Що стосується локомотивів - знову таки, нажаль в них з цим все добре. Дякуючи в тому числі і Сіменсу. Ну і держава не по одному паровозу купує, а замовляє серію.
З електровозним і МВРС - так, іх власне кажучи ЛТЗ цікавив виключно як база виробництва магістральних тепловозів, бо тепловозних "плечей" у них овердофіга, а ось нормального тепловоза зробити так і не спромоглися. Чому ж і закрили всі українські проекти на користь максимального виробництва тепловозів, коли ТМХ купив ЛТЗ. Намагалися навіть газотурбовоз створити, але справа далі парочки дослідних екземплярів не пішла. Навіть з використанням радянських доробок.
З парком пасажирських вагонів теж, ТВЗ свого часу мав всю документацію Амендорфа, Гьорліца, Пафвага і ще когось з "сателітів" СРСР не рахуючи власних.
(next1983 @ Nov 19 2025, 18:26) Перейти к цитате

Єдине що тішить - сама ржд потихеньку катиться в дупу. Але запас міцності там просто шалений...
Звичайно, тут якраз, нічого дивного.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Nov 19 2025, 22:23
  
Пост #3703



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
ні, у провідника була зарядка, на вигляд як звичайна, яка заряджала саме від цих 54 вольт (не пам'ятаю точну цифру).
Ти напругу, ЯТР, тестером перевірив wink.png А може й зарядка "хитра", яку в депо умільці переробили саме під 54В, не знаю. Свого часу чого тільки не робили. І електроплитки, щоб нормально гріли і ще багато чого.
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
У тебе завжди винні люди. А то що все це схеми організовані саме посадовими особами - тобі ок.
Та люди у нас прекрасні, от тільки звідки ж набралося всіляких корупціонерів починаючи з найнижчої ланки - незрозуміло. З Марса мабуть завезли... angel.png
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
І кому ж УЗ платить цю встановлену суму? smile_upsidedown.png
А кому УЗ платить дивіденди чи, наприклад, податок на землю? І кому саме УЗ має платити за використання власної ж інфраструктури?
Якщо ти настільки тупий, то поясню "на пальцях" - вартість вантажних перевезень однакова і для вантажів в вагонах УЗ і для вантажів у власних вагонах.
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
Держава якщо хоче то має... але на загальних умовах, а не тільки УЗ. Крос субсидіювання бути не має.
То нехай робить. Ти вже якось визначись. А то у тебе в одному випадку держава ні при чому, все має робити сама УЗ а в іншому все має робити держава.
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
Знов тупі маніпуляції, то про мій приклад було.
Про який "твій приклад"? З квитками для українців? І,да, наскільки я пам'ятаю, в Німеччині безкоштовні квитки діяли лише в поїздах ДБ, в тому ж таки "Флікстрейні" - ні, на це ще спеціально звертали увагу, щоб не потрапити на штраф. Ось, знайшов
Квитки "helpukraine" діють для всіх поїздів дальнього прямування "Deutsche Bahn". Крім того, можна скористатися приміськими поїздами, якщо вони включені в маршрут поїздки. Для маршрутів з виключно приміськими поїздами вам необхідно придбати звичайний квиток.
Причому квиток "разовий" тільки до місця призначення.(розподільчого табору чи конкретного міста). Тобто, як виявилося, не всім перевізникам і не завжди компенсував. Признаєш, що збрехав, чи знову щось видумаєш? А, скажеш що про Німеччину ти нічого не писав, і вона не входить в "багато де". Ок, Угорщина. Теж був квиток лише на поїзди MАV-START(державний), не дивлячись на те, що там декілька різних перевізників.
В інших країнах теж, всюди по різному. У когось і зараз частково є, а хтось вже давно скасував.
Ось ще один приклад відвертої брехні
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 15:58) Перейти к цитате
Візьми ту ж практику "загниваючого заходу", білети не дешеві але певні категорії мають пільги. ну наприклад у 22 році багато де українцям зробили пільговий проїзд. Не залежно від того який перевізник, людина "купляє" пільговий квиток (хай і безкоштовно, але квиток треба взяти у касі) і держава компенсує ці пільги всім перевізникам... Чи було щось схоже тут? Звісно ні.

В Україні є "безрозмірна шара" на приміських поїздах для купи пільгових категорій. Теж треба лише взяти той самий безкоштовний квиток. І за нього раніше держава, а зараз ОТГ теж мають компенсувати проїзд.
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «
Це лише "пораховані"(тобто ті, хто взяв безкоштовний квиток). Якби порахували всіх, хто катається просто пред'явивши посвідчення, то сума б взагалі збільшилась в разИ.
Це я ще не рахував т.зв. "талони", по яким для певних категорій є знижка 50%, або взагалі безкоштовно на пасажирські поїзди(окрім вагонів СВ і 1кл ІС та ІС+), різницю за які теж теоретично має компенсувати держава. Причому це все тягнеться не те що роками, а вже десятиліттями. І через деякий час частину боргів просто списують як "безнадійні".
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
ну якщо ви тут сліпі то який сенс цього всього?

Ти про свої популістські лозунги? Чи про брехню, що вантажні тарифи завищені через кроссубсидії?
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате

Завершити розділення компанії. Ї хай перевізник хоче розпродає вагони, хоче використовує, але платить ЯК ВСІ, і субсидії якщо отримує то теж як всі.
Ну давай, щоб тобі було легше, бо бачу діла не буде.
1. Кому саме платить і за що?
2. Де перевізник(не УЗ) має зберігати свої вагони?
3.На які "дві частини" треба розділити компанію?
4. До чого віднести ті ж таки локомотиви(як магістральні, так і маневрові)?
5.На підставі яких саме розрахунків ти вирішив, що після розділення компанії ціни одразу зменшаться?
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 20:55) Перейти к цитате
та ніхрена то не сарказм був. Тобі зарплати топ менеджерів як серпом по яйцях...
Ти ще й телепат на додачу, знаєш краще за мене, що я мав на увазі rgg.png

Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 19 2025, 23:31
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Nov 20 2025, 11:01
  
Пост #3704



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 781
С нами с: 18-March 09


(ЛиС @ Nov 19 2025, 20:58) Перейти к цитате

Це просто приклад, як "спижжене" видають за "своє"

От тут не згоден. По вантажним вагонам мені важко розрізнити що наше що ні, а от пасажирське та локомотивне - зайшло все відносно нове. Ну і кардинальні ремонти самої залізниці теж зробили.

Так, тільки "є нюанс" - формально ржд в Криму немає. Пасажирські поїзди, які туди заїжджають належать "приватним компаніям", локомотиви рахуються за т.зв. КЖД, а всі вантажні вагони, які потрапляють в Крим "на папері" знаходяться на "під'їзній колії" станції Тамань

Та як би пофіг, аби репарації в нормальному вигляді були).

З електровозним і МВРС - так, іх власне кажучи ЛТЗ цікавив виключно як база виробництва магістральних тепловозів

У мене більше інфи саме за електровози було.

З парком пасажирських вагонів теж, ТВЗ свого часу мав всю документацію Амендорфа, Гьорліца, Пафвага і ще когось з "сателітів" СРСР не рахуючи власних.
Звичайно, тут якраз, нічого дивного.

А з цим сильно не згоден. Десь до 10х вони робили старі зразки. Як я вже казав, наші вагони "від Кірпи" - були чимось вау.
Потім орки вклали величезні гроші в модернізацію виробництва. Щось пішло на шуби, але вони змогли взяти ідеї що їм дали любителі залізниць і втілити у життя. Спочатку на часних поїздах відкатали, потім на все ржд. Ну і головне - все це робиться серіями. Я не знаю що воно з точки зору обслуговування, але як пассажиру - одни з найкращіх масових спальних вагонів у світі.

А КВСЗ тим часом навіть лаяти не хочеться що у 20х роках 21 століття в купе не можна клімат виставити (цікаво в вагонах 25року вони нарешті поклали клімат-контроль?). Дрібні серії - вони і є дрібні серії.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Nov 20 2025, 19:30
  
Пост #3705



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате

От тут не згоден. По вантажним вагонам мені важко розрізнити що наше що ні, а от пасажирське та локомотивне - зайшло все відносно нове. Ну і кардинальні ремонти самої залізниці теж зробили.
Ти не зрозумів, про "спижжене" - я мав на увазі не КЖД, а "аналоговнєтний" ТЕ26 від БМЗ. Там більшість напрацювань - ЛТЗ
(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате
Та як би пофіг, аби репарації в нормальному вигляді були).

Я не про те. Я про те, що скільки б русня не волала "крьімнаш" і не вписувала в свою простіконституцію, а ЖОДНА більш-менш значима компанія (Р/D чи спёрбанк) безпосередньо так і не зайшла. Тільки через "мутні схеми". Тобто сциться таки ввх міжнародних санкцій, ну а для лохторату і так піде. Головне, щоб вагони "преміум-класу" і т.ін.
(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате
У мене більше інфи саме за електровози було.
Електровози вони самі вміють - НЕВЗ нікуди не дівся, і "дочок" налодив в співпраці з Сіменсом. А ось тепловози... Тут зашквар - ЛТЗ не лише "совок" забезпечував магістральними тепловозами, а ще і весь "СЕВ"(думаю, пам'ятаєш, що це таке)
(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате

А з цим сильно не згоден. Десь до 10х вони робили старі зразки. Як я вже казав, наші вагони "від Кірпи" - були чимось вау.

Не було ніяких вагонів "від Кірпи", точніше не так. Були, але виробництва того ж таки ТВЗ куплені в лізінг через досить мутні схеми. А КВБЗ продовжував тягати на виставки, які так полюбляв Кірипа 2-3 "сигнальних" екземпляри, і розповідати що "ось-ось і буде". Більшість КВРного парку на той час взагалі було зроблено силами різних депо, причому кожний "хто на що придумав" типу плацкартів-червоноплюшів від Бахмачу або "синьовелюрів" від Ковеля. КВБЗ при цьому продовжував робити те, що вмів майже ідеально - клепати вантажні вагони для купи нових "операторів", які готові були платити реальні гроші, а не просто кормити обіцянками, як УЗ. Ба, більше - їх вагони навіть приватні оператори P/Dів купували до моменту, поки в рашці не зрозуміли, що КВБЗ краще виробляє ніж УВЗ. З цього моменту почалися "торгові війни" в частині залізниць. Декілька крупних аварій були списані на "недосконалі візки" вантажних вагонів КВБЗ, і їм(вагонам) заборонили курсування залізницями "підів". З доступної мені статистики(наразі нажаль не зберіглася, (у вагонників їржд має бути, але хто ж оприлюднить...), у УВЗ брак по "злому бокової рами візка" в разИ перевищував подібний брак по візкам КВБЗ. Але ж сцарь сказали "надо", а холопи виконали - і опача - вагони КВБЗ ненадійні. Реальний потік грошей обвалився, і Приходько нарешті почав шевелитися в бік пасажирських вагонів.
(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате

Потім орки вклали величезні гроші в модернізацію виробництва. Щось пішло на шуби, але вони змогли взяти ідеї що їм дали любителі залізниць і втілити у життя. Спочатку на часних поїздах відкатали, потім на все ржд. Ну і головне - все це робиться серіями. Я не знаю що воно з точки зору обслуговування, але як пассажиру - одни з найкращіх масових спальних вагонів у світі.
Ти знову забув, що у них були всі креслення до гвинтика по пасажирським вагонам, а у КВБЗ виключно "схематичний опис". Не дивлячись на це вони таки створили декілька пасажирських моделей, от тільки епоха рендерів і виставок закінчилась, а на реальні доробки треба були реальні гроші. Ні держава ні УЗ на той час таких грошей не дала, а "благодатний потік" від українських операторів і тим більше орсійських закінчився. Український ринок на той момент був умовно "насиченим", а на орсійський - перекрили. Трохи ще намагалися виживати за рахунок БЧ клепаючи їм мінераловози в "товарних" кількостях. Знаю особисто, бо т.зв "груз на своих осях"(формулювання для пересилки нових вагонів без приписки) в складі 50-60 вагонів через ділянку Прилуки-Ніжин-Чернігів-Гомель йшов досить регулярно, причому БЧ під ці состави завжди підсилала свої локи, чого ніколи не робила ні під пасажирські ні під звичайні вантажні.
(next1983 @ Nov 20 2025, 11:01) Перейти к цитате

А КВСЗ тим часом навіть лаяти не хочеться
Подумай, про що можна казати, якщо досі там сидить "совкодрочер"(як любить казати наш візаві) на посаді генерального і нещасні 2 "тарпани" обкатували рік(!) перед запуском, але при цьому один з них досі "не вміє" в двосистемність. Да, у Хрюшок(хюндаїв) в перший рік експлуатації були проблеми, але ж корейці ї всі пофіксили досить оперативно. Ось тільки на обкатку у них було не рік а менше 2х місяців, а далі - вперед з пасажирами! Богя Колесо думав, що то буде його тріумфом, а виявилось провалом. І причина зовсім не в корейцях і навіть не в "поганих рейках" чи "поганій КМ" Тут я б сказав що як кажуть інженери "принеясному ТЗ результат однозначно ХЗ" Якось так.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Nov 20 2025, 19:48
  
Пост #3706



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


Асоціація також звертає увагу на те, що в Україні роками очікують реформи "Укрзалізниці" та розділення інфраструктури вантажних і пасажирських перевезень. Натомість рішення, які ухвалюються, зберігають неефективність і не покращують якість логістичних послуг.


"Укрзалізниця" запланувала підвищення тарифів на вантажні перевезення на майже 40% у наступному році, щоб компенсувати в такий спосіб збитки від пасажирських перевезень.


https://www.rbc.ua/rus/news/nadpu-zaklikali...1763554519.html


Новинами принесло. Поки тут експерди "не розуміють" про, що їм пишуть і топлять за корупцію...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Nov 20 2025, 21:16
  
Пост #3707



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(Mad Dog @ Nov 20 2025, 19:48) Перейти к цитате
Новинами принесло. Поки тут експерди "не розуміють" про, що їм пишуть і топлять за корупцію...
Якби ти хоч трошки був "в темі" то розумів би, що твої клікбейтні "новини" ні разу не новини, а скоріше "старини". І чомусь в "новинах" не згадують, як "ахмєтичу" возили вугілля по заниженим тарифам(Да, не лише йому тариф був занижений на конкрентний тип вантажу, але хто крім нього возив вугілля? )
Мені зараз просто ліниво (та і не хочу на тебе акуми витрачати) збирати купу статей схожої полеміки 2-3-5-7 річної давності
Ти краще чи тягнути сюди популістські заголовки дай відповідь на свою відверту брехню.

Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 20 2025, 21:21
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Nov 20 2025, 21:57
  
Пост #3708



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

Та люди у нас прекрасні, от тільки звідки ж набралося всіляких корупціонерів починаючи з найнижчої ланки - незрозуміло. З Марса мабуть завезли... angel.png

Як кажуть "У сім'ї не без уроду". Те що люди купляють квитки дешевше, це вже наслідок! наслідок того, що посадови особи можуть робити х-ню безнаказано. Якби німці могли купувати квитки із під прилавків вони б теж це робили.
Ну а те як ти яро захищаєш х-ню якби нятякає що рильце теж в пушку.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

А кому УЗ платить дивіденди чи, наприклад, податок на землю? І кому саме УЗ має платити за використання власної ж інфраструктури?

саме тому і треба розділяти інфраструктуру та перевезення.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

вартість вантажних перевезень однакова і для вантажів в вагонах УЗ і для вантажів у власних вагонах.

Тобто ти хочеш сказати, що УЗ дає в користування вагони безкоштовно? laugh_cry.png
Але куди цікавіша буде ситуація якщо порівняти не вагони, а весь состав з тягою. Теж буде однаково загальна вартість?

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

А то у тебе в одному випадку держава ні при чому, все має робити сама УЗ а в іншому все має робити держава.

Так логічно ж, що у різних ситуаціях різні люди відповідають. А оці крики що у всьому винний Зе чи якийсь попередник це просто тупі відмазки.


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

Німеччині безкоштовні квитки діяли лише в поїздах ДБ

І далі сам же пишеш:
Крім того, можна скористатися приміськими поїздами, якщо вони включені в маршрут поїздки.

Оце ти запиздівся. І після цього ще смієш пиздіти на мене, що я брешу?

не бачу проблеми, в тому, що зробили допомогу тільки для якщо ідуть далеко, а не у сусіднє село за пивом.


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

Ось ще один приклад відвертої брехні

Ото ти клоун, двічі мене звинуватив у брехні, а по факту сам двічі запиздівся.

Якому перевізнику крім УЗ держава компенсує пільгові перевезення? Нікому? то наступний раз як захочеш когось звинувати у брехні, подивись в дзеркало і закрий рот.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

Чи про брехню, що вантажні тарифи завищені через кроссубсидії?

І знову піздьож та безпідставні звинувачення. facepalm.png вище новину почитай.



(ЛиС @ Nov 20 2025, 21:16) Перейти к цитате


Ти краще чи тягнути сюди популістські заголовки дай відповідь на свою відверту брехню.

Вже дав. Від мене жодної брехні. А от ти ще тим poop.png виявився. puke.png

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Nov 20 2025, 22:53
  
Пост #3709



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


Пропустив твої дитячі питання. :

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

1. Кому саме платить і за що?

Дивне питання. Всі всім платять за надані послуги.


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

2. Де перевізник(не УЗ) має зберігати свої вагони?

орендують місця або будують свої...

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

3.На які "дві частини" треба розділити компанію?

Дві це як мінімум. Інфраструктурна та перевізник. По хорошому там ділити і ділити... щоб кожен займався своє справою. Наприклад окремо пасажирські перевезення, окремо грузові, окремо наприклад ремонтні депо, щоб вони так само могли надавати послуги будь яким перевізникам. Ну і те що ти сам згадував, навчальні заклали, мед заклади, іт-шніки... (я хз хто там у вас ще є)


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

4. До чого віднести ті ж таки локомотиви(як магістральні, так і маневрові)?

абсолютна більшість - перевізнику(ам). Для інфраструктурної частини тільки те що треба для підтримки інфраструктури.

(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

5.На підставі яких саме розрахунків ти вирішив, що після розділення компанії ціни одразу зменшаться?

Та немає сенсу у цих розрахунках, ти ж один хрен скажеш що це популізм, і навіть у майбутньому у всьому винуватий Ахметов. laugh_cry.png


(ЛиС @ Nov 19 2025, 22:23) Перейти к цитате

Ти ще й телепат на додачу, знаєш краще за мене, що я мав на увазі rgg.png

просто вмію читати. Якщо ти спочатку пишеш, а потім включаєш задню, то тут явно не у мені проблеми.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Nov 20 2025, 23:33
  
Пост #3710



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 781
С нами с: 18-March 09


(ЛиС @ Nov 20 2025, 19:30) Перейти к цитате

Не було ніяких вагонів "від Кірпи", точніше не так. Були, але виробництва того ж таки ТВЗ куплені в лізінг через досить мутні схеми.

40 місні вагони з вакуумом зявились як раз за Кірпи. Їх же не ТВЗ виробляв.

Ти знову забув, що у них були всі креслення до гвинтика по пасажирським вагонам, а у КВБЗ виключно "схематичний опис".

Ну таке. В нас багато вагоноремонтних заводів було, що ремонтували і пасажирські вагони. А значить і норм тех документація мала бути.
Повертаючись до москолоти. По старим кресленням вони робили до 10х років. Потім їх глибоко змінили. Двоповерхові зявилися, там Сіменс допоміг з нормальним Ріцом, там десь хтось додумався нарешті зробити в габарит Є (ЯКМНП) - у габарит електричок, трохи більший за "звичайний". При цьому досить багато ідей реалізовано по внутрішній компоновці вагону. І все це при щедрому державному фінансуванні. А наші "піонери" в цій темі вважають що виключно УЗ мала сама фінансувати подібні проекти facepalm.png


Про іншу інфу я і так знав). Але все одно дякую.


(Mad Dog @ Nov 20 2025, 19:48) Перейти к цитате

https://www.rbc.ua/rus/news/nadpu-zaklikali...1763554519.html
Новинами принесло. Поки тут експерди "не розуміють" про, що їм пишуть і топлять за корупцію...

Псина до сих пор не может понять что финансирование убыточных паксперевозок должно идти от Государства? Псина до сих пор не прочитала, что требуемая реформа в новости возможно только через Кабмин? Псина не допетрила, что УЗ не может самостоятельно отказаться от взятых соц обязательств и тупо отменить убыточные пакс рейсы? В будку марш!

И любителем доители быка. Раз вы такие дохера умные, где ж расчеты стоимости билета в идеальном вагоне от частного перевозчика? При условии сходных компенсаций как сейчас УЗ получает от государства. С удовольствием посмотрю. popcorn.png Это ж очередь из пассажиров будет за 1500грн в плацкарте проехать Киев-Ворохта))

Сообщение отредактировал next1983 - Nov 20 2025, 23:33
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Вчера, 0:12
  
Пост #3711



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


Що ж дорогі наші читачі(бо пишу в основному більше таки я) погнали на чергову серію розбору "ікспєрда окловсєхнего"(ну той що і в залізниці і в кредитах і ще бог зна в чому "шарить"
(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Як кажуть "У сім'ї не без уроду". Те що люди купляють квитки дешевше, це вже наслідок! наслідок того, що посадови особи можуть робити х-ню безнаказано. Якби німці могли купувати квитки із під прилавків вони б теж це робили.
Прикольно. навіщо притягнув сюди німців незрозуміло. Давай но болєзний я тебе поверну десь в 90-ті(їх самий кінець, бо початок і середина то "такоє", довго і пояснювати ліньки, якщо не застав особисто.) Так ось. Я так розумію, що приміську електричку ти взагалі бачив десь здалеку, просто знаєш, що такий вид транспорту є. Чому я так кажу? Бо навіть Midnight)sky має значно більше уявлення про наші електрички ніж ти. Так ось. кінець 90х, не початок це важливо, в електричках в якості "контролерів" ходять такі собі "братки" в камуфляжній формі. З кийками на поясі. А в окремих приміських поїздах типу останній вечірній Конотоп-Київ ще й з вівчаркою на повідку. Як думаєш, багато було бажаючих проїхати без квитка? Причому перевіряли неодноразово. І пасажири таки стали реально боятися їхати без квитка. Але весь прикол в тому, що гроші від цих "приватних фірм" йшли не в бюджет УЗ, а на "забезпечення супроводу бла бла бла" - по суті чергова корупційна схема. В цій корупції був лише один незначний плюс - на той час привчили пасажирів брати квитки в касах, бо інакше прийде дядько з дубинкою чи собакою і здере грошей значно більше. Далі було багато шкандалів з приводу цих молодиків, любители шари трошки розслабилися і тут УЗ(а точніше тодішній керівник ПЗз придумує нову "фішку" - "Заслон!"(на той час турнікетів про які згадав Міднайт ще і близько не було.) І ось "доблєстньіє пожарньіє працівники станції Свістоплюєвка героїчно стримують потік шаровиків, які хочуть їхати, а платити за це не дуже хочуть. Бо в маршрутці водій "пока всє нє заплатятят нє поєду" а в електричці - гололовне вскочити в вагон, А там вже довезуть. Хух... Ліниво... Може колись потім опишу прехід до розїних касирів. З.і, для цієї частини мого тексту - особисто стояв в т.зв. "заслонах" після нічної зміни. Тому з тих пір до всіїх "зайців" вважайте особистою неприязню - якщо сильно буйний, то рюкзаком по голові наїбну. Така ось фігня.
(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Ну а те як ти яро захищаєш х-ню якби нятякає що рильце теж в пушку.
Телепат, сходи до астролога, у тебе чакри закоксувалися

(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Тобто ти хочеш сказати, що УЗ дає в користування вагони безкоштовно? laugh_cry.png

Тобто я хочу сказати, що ти ні на йоту не шариш в будь-якій(навіть автомобільній) логстиці. А залізнична в разИ важча. І це саме такі як ти "логісти" заводять дальнобоя з фурою на міст, де є обмеження по осям і вазі бо "так гугєль намалював і так швидше"

(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Але куди цікавіша буде ситуація якщо порівняти не вагони, а весь состав з тягою. Теж буде однаково загальна вартість?

Прррр стопе!!! З якою такою "тягою"? Тяга - це проблема "оператора" Не знав? Ну або орендуй у іншого оператора. Тяга до "інфрастпуктури" ніякого відношення не має rgg.png
(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Так логічно ж, що у різних ситуаціях різні люди відповідають. А оці крики що у всьому винний Зе чи якийсь попередник це просто тупі відмазки.
Не очауєл? чи попух зовсім? Да, я можу критикувати всіх президентів починаючи з Кравчука і закінчуючи Зе. А тепер приклад, де я хоч раз написав що винен конкретно Кравчук, Кучма, Ющ, Яник Порох чи Зе. Давай, пиздаболішка ти наш.
-----------------
Прошу пардону у шановної аудиторії, зробимо антракт, бо вирізана мною частина настільки мене розвеселила, що одразу відповісти не можу. Якщо хтось сумнівається, то всі буковки опонента будуть збережені щоби мене не звинувачували у маніпуляціях(є тут такі персонажі)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Вчера, 0:36
  
Пост #3712



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

І далі сам же пишеш:
Оце ти запиздівся. І після цього ще смієш пиздіти на мене, що я брешу?
Чукча, ти уважніше трошки читай. Якщо квиток ІС+РЕ - то безкоштовно, а якщо виключно РЕ+РЕ+РЕ - то звиняйте, на загальних підставах. І це я ще промовчав про "Треніталіа", тому що не знаю, скільки саме в Італії перевізників залізницею. Квитки дійсно давали і на залізницю і на автобуси і навіть на якісь там корамблі. Але "є нюанс" на залізниці квитки давали лише для "тейніталіа". А ще які там перевізники є? Ну тут ти точно спєц

не бачу проблеми, в тому, що зробили допомогу тільки для якщо ідуть далеко, а не у сусіднє село за пивом.
Ото ти клоун, двічі мене звинуватив у брехні, а по факту сам двічі запиздівся.
(Mad Dog @ Nov 20 2025, 21:57) Перейти к цитате

Якому перевізнику крім УЗ держава компенсує пільгові перевезення? Нікому? то наступний раз як захочеш когось звинувати у брехні, подивись в дзеркало і закрий рот.
Буббу. По перше, не доріс об хамити мені, а по друге
ти коли взагалі в Україні був? Ні разу не чув в тих же маршрутках " в мене вже 2 пільговика є, всі інші оплачують."
А да, про свої фантазії за квитки для пільговиків на УЗ і саме на УЗ є що сказати?

Сообщение отредактировал ЛиС - Вчера, 0:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Вчера, 0:52
  
Пост #3713



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(next1983 @ Nov 20 2025, 23:33) Перейти к цитате

Псина до сих пор не может понять что финансирование убыточных паксперевозок должно идти от Государства? Псина до сих пор не прочитала, что требуемая реформа в новости возможно только через Кабмин? Псина не допетрила, что УЗ не может самостоятельно отказаться от взятых соц обязательств и тупо отменить убыточные пакс рейсы? В будку марш!

Як офігенно тебе поплавило від очевидної новини. laugh_cry.png


(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:12) Перейти к цитате

. Я так розумію, що приміську електричку ти взагалі бачив десь здалеку, просто знаєш, що такий вид транспорту є.

ще раз підтверджуєш що ти ніхрена не розумієш.


(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:12) Перейти к цитате

Тобто я хочу сказати, що ти ні на йоту не шариш в будь-якій(навіть автомобільній) логстиці. А залізнична в разИ важча. І це саме такі як ти "логісти" заводять дальнобоя з фурою на міст, де є обмеження по осям і вазі бо "так гугєль намалював і так швидше"

Як завжди написав х-ні... але ж де відповідь на питання?

(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:12) Перейти к цитате

Прррр стопе!!! З якою такою "тягою"? Тяга - це проблема "оператора" Не знав? Ну або орендуй у іншого оператора. Тяга до "інфрастпуктури" ніякого відношення не має rgg.png

Знову ти як в'юн на сковорідці. Ти почав з пари вагонів... тобто вагони тягне УЗ як перевізник.
Прибираємо з цієї схеми "уз перевізник".
Вагони тягне на своїй тязі хтось іншій. Уз він платить тільки за інфраструктуру. Якого біса вартість перевезення буде такою самою?
Твій же приклад з автомобілями. Ти можеш на автотранспорті зробити рейс, а можеш найняти когось. Буде однакова сума? ні.
ну а держава у вигляді акцизу на дороги отримає +- одну суму.

(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:12) Перейти к цитате

. А тепер приклад, де я хоч раз написав що винен конкретно

так а у цьому твоя фішка, у тебе завжди розмита відповідь ні про що. Скільки разів ти тут писав щось типу "винна влада"? У цієї влади немає імені? В останніх повідомленні ти Кабмін згадував... це и про приміщення говорив, чи про людей включно із Прем'єром? А назначають того Прем'єра випадкова не ті кого ти називаєш владою?
Ти в черговий раз аби тільки звинуватити мене у брехні написав х-ню.

Подивись скільки букв ти на строчив... скільки із них по суті розмови? фактично нуль. Все стараєшся максимально увести кудись в сторону. Тут всім насрати де в яких "заслонах" ти отримав моральну травму через яку у тебе дах і зараз їде.


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Вчера, 1:06
  
Пост #3714



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:36) Перейти к цитате

Чукча, ти уважніше трошки читай. Якщо квиток ІС+РЕ - то безкоштовно,

А тепер ще раз прочитай свій висер:
І,да, наскільки я пам'ятаю, в Німеччині безкоштовні квитки діяли лише в поїздах ДБ,


І скажи прямо: ще хтось возив по цьому квитку чи тільки ДБ? Зможеш як мужик визнати що піздабол?


(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:36) Перейти к цитате

Буббу. По перше, не доріс об хамити мені, а по друге
ти коли взагалі в Україні був? Ні разу не чув в тих же маршрутках " в мене вже 2 пільговика є, всі інші оплачують."
А да, про свої фантазії за квитки для пільговиків на УЗ і саме на УЗ є що сказати?

Якщо не хочеш щоб тобі хамили так сам перестань хамити і безпідставно на інших пиздіти.

і знову де відповіді по суті? немає бо запиздівся?

ти ж сам писав тут про інших перевізників які возили пасажирів, хай які і не довго протримались. ХТО з них отримував компенсацію за пільгові перевезення? Ніхто?


Який сенс цієї дискусії якщо ти взагалі ніхрена по суті сказати не можеш?

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Вчера, 1:30
  
Пост #3715



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 21 2025, 0:36) Перейти к цитате

І це я ще промовчав про "Треніталіа", тому що не знаю, скільки саме в Італії перевізників залізницею. Квитки дійсно давали і на залізницю і на автобуси і навіть на якісь там корамблі. Але "є нюанс" на залізниці квитки давали лише для "тейніталіа". А ще які там перевізники є? Ну тут ти точно спєц

Open in new window

Краще б промовчав. Так? smile_upsidedown.png

Той самий запит але поміняв країну на Німеччину:
Ось назви основних залізничних операторів Німеччини (всіх рівнів), які надавали безкоштовний проїзд українським біженцям (за програмою "helpukraine" або за пред'явленням паспорта на початковому етапі):

Національний оператор:

Deutsche Bahn (DB) — включаючи підрозділи:

DB Fernverkehr (міжміські поїзди ICE, IC, EC)

DB Regio (регіональні поїзди та електрички S-Bahn)

Приватні та регіональні оператори (діяли для регіонального сполучення):

Abellio Rail

National Express

Transdev (група компаній, включає бренди):

Bayerische Regiobahn (BRB)

NordWestBahn

Mitteldeutsche Regiobahn (MRB)

RheinRuhrBahn

Netinera (група компаній, включає бренди):

metronom

erixx

vlexx

Die Länderbahn (бренди: alex, oberpfalzbahn, trilex, vogtlandbahn, waldbahn)

ODEG (Ostdeutsche Eisenbahn)

Go-Ahead (нині Arverio)

eurobahn

Hessische Landesbahn (HLB)

SWEG (Südwestdeutsche Landesverkehrs-GmbH)

VIAS

Niederbarnimer Eisenbahn (NEB)

WestfalenBahn

AKN Eisenbahn

Albtal-Verkehrs-Gesellschaft (AVG)

Примітка: Квиток "helpukraine" діяв у всіх регіональних поїздах (Nahverkehr) незалежно від оператора. Комерційний перевізник FlixTrain у програмі участі не брав.


Хвате вже грузнути в брехні та уводити все у сторону "загниваючого заходу".

Чим постійно переводити стрілки та шукати винних (нарід, влада чи навіть німці у яких все погано) розкажи чим так погано, з твоєї колокольні, виглядає розділ УЗ та створення конкурентного середовища.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Вчера, 2:05
  
Пост #3716



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 625
С нами с: 27-October 06


(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате
І скажи прямо: ще хтось возив по цьому квитку чи тільки ДБ? Зможеш як мужик визнати що піздабол?
Ти таки чукча. Навіщо знову обрізав мою цитату? повну приводь, а не лише що тобі закортіло.
(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате
Якщо не хочеш щоб тобі хамили так сам перестань хамити і безпідставно на інших пиздіти.
Хамити почав ти, але ж в твоїй манері перекручувати. Ну то х.зним, якось переживу
(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате
і знову де відповіді по суті? немає бо запиздівся?
Ти? звичайно запиздівся. Нагадати? Цитувати ліньки, ти писав що на УЗ немає пільгових перевезень. Я тобі навів реальні приклади, але ти їх проігнорував.
(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате

ти ж сам писав тут про інших перевізників які возили пасажирів, хай які і не довго протримались. ХТО з них отримував компенсацію за пільгові перевезення? Ніхто?
А на яких підставах вони мали отримати пільгові перевезення? Вони що, перевезли пільгові категорії пасажирів? Походу ти взагалі не розумієш коли і за що УЗ має отримати компенсацію, а коли ні.
(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате
І
Який сенс цієї дискусії якщо ти взагалі ніхрена по суті сказати не можеш?
Так це не дискусія. Ти сам собі щось придумав, сам сказав що всі дурні, а ти дартаньян. Тобі ще раз процитувати? Цитую
(Mad Dog @ Nov 19 2025, 15:58) Перейти к цитате
білети не дешеві але певні категорії мають пільги. ну наприклад у 22 році багато де українцям зробили пільговий проїзд. Не залежно від того який перевізник, людина "купляє" пільговий квиток (хай і безкоштовно, але квиток треба взяти у касі) і держава компенсує ці пільги всім перевізникам... Чи було щось схоже тут? Звісно ні

Чиї слова? А про "берозмірну шару" в приміських поїздах(але треба взяти квиток) для 40+ пільговиків і про "талони" на пасажирські поїзди ти теж проігнорував, де є знижка від 50 до 100% для певних категорій - нагадую - твоя відверта брехня. Давай позвемо як рефері, наприклад Midnight)sky, особисто мене його кандидатура цілком влаштує.


Сообщение отредактировал ЛиС - Вчера, 2:08
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Midnight)sky
Вчера, 9:32
  
Пост #3717

Благодарности: 42126

Репутация:   2758  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 19 201
С нами с: 30-September 07


(ЛиС @ Nov 21 2025, 1:05) Перейти к цитате
Давай позвемо як рефері, наприклад Midnight)sky, особисто мене його кандидатура цілком влаштує.
Не-не-не, спасибо.
Я пока просто читаю.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Вчера, 11:02
  
Пост #3718



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 21 2025, 2:05) Перейти к цитате

Ти? звичайно запиздівся. Нагадати? Цитувати ліньки, ти писав що на УЗ немає пільгових перевезень.

laugh_cry.png цитувати не ліньки, ти просто типовий піздабол, як виявилось ще й без яєць. Все що ти можеш це безпідставно напиздіти на когось.


Суть розмови була в тому, що немає конкурентних умов, через це ніхто інший і не приходить, а ті що приходили пішли.
Ти як довбойоб бігаєш із моєю цитатою стараючись перекрутити її сенс.
білети не дешеві але певні категорії мають пільги. ну наприклад у 22 році багато де українцям зробили пільговий проїзд. Не залежно від того який перевізник, людина "купляє" пільговий квиток (хай і безкоштовно, але квиток треба взяти у касі) і держава компенсує ці пільги всім перевізникам... Чи було щось схоже тут? Звісно ні


Я це написав. Виділив ключове! І навіть як для дебіла перефразував
(Mad Dog @ Nov 21 2025, 1:06) Перейти к цитате

ти ж сам писав тут про інших перевізників які возили пасажирів, хай які і не довго протримались. ХТО з них отримував компенсацію за пільгові перевезення? Ніхто?


Про які конкурентні умови можна говорити якщо є один монополіст, який тільки він в одне обличчя отримує від держави компенсації?

Якби ті згадані тобою перевізники перевізли пільгові категорії людей за даних умов їм би компенсували витрати? А може вони і возили я хз. бо по закону:

7) безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрірайонних, внутрі- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання за наявності посвідчення встановленого зразка, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - також електронного квитка, який видається на безоплатній основі;


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Вчера, 11:18
  
Пост #3719



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 883
С нами с: 31-October 06


(ЛиС @ Nov 21 2025, 2:05) Перейти к цитате

Давай позвемо як рефері, наприклад Midnight)sky, особисто мене його кандидатура цілком влаштує.

давай покличемо когось із адмінів.

Ось є твоє твердження:
(ЛиС @ Nov 21 2025, 2:05) Перейти к цитате

Ти? звичайно запиздівся. Нагадати? Цитувати ліньки, ти писав що на УЗ немає пільгових перевезень.


Якщо ти приводиш цитату де я написав "що на УЗ немає пільгових перевезень" - я йду у перманентний бан.

Якщо я такого не писав в вічний бан йдеш ти.

Згоден? popcorn.png

Сообщение отредактировал Mad Dog - Вчера, 11:27
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
JDDJ
Вчера, 12:45
  
Пост #3720

Благодарности: 587

Репутация:   2524  
0day rescue
******

Группа: Модеры
Сообщений: 83 538
С нами с: 23-December 13


Mad Dog, вкотре йде нахуй

навіщо ви з ним спілкуєтеся?

цуценя з 2006 року до початку великої війни просиділо в барахолці
його до 2022 року взагалі ніхєра не цікавило на форумі, окрім "залізяччя"
а потім вилізло у флеймі, змінивши російську на українську, ще й в поганому виконанні зі свого боку
в усіх темах пересралося із юзерами, перейшло на особистості, а також постійно вдавало з себе жертву

воно з'їбалося
йому сумно і нудно

а на УЗ собаці абсолютно похєр
чи він цікавився цією темою до своєї втечі?

ігноруйте пекінеса і не годуйте своїми відповідями

його неодноразово попереджали: спілкуватися адекватно, але вміє лише гучно скавчати, і тому буде в будці
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

187 Страницы  « < 184 185 186 187 >
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd November 2025 - 14:19
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.