Помощь в выборе авто до 10,000$, советы и помощь при покупке авто |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6853-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Помощь в выборе авто до 10,000$, советы и помощь при покупке авто |
Accessor |
May 19 2023, 15:04
Пост
#2341
|
Репутация: 6 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 77 С нами с: 14-December 07 |
Буду вдячний за поради або може варті уваги огляди на цей бюджет, але щоб актуальні (враховуючи що ціни міняються). Капцями не кидайте Можна дивитись на Nissan Rogue з битків. Нещодавно брав собі за 16.5 в жирній комплектації, але 17-го року. На 20 к можна дивитись і більш нові. З плюсів - надійна, ставиться ГБО, за ці гроші можна взяти не пустий авто з норм опціями. З мінусів - шукати треба обережно. |
Stilog |
May 20 2023, 13:24
Пост
#2342
|
Репутация: 78 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 543 С нами с: 10-November 10 |
сорі, що пишу в цьому топіку, але інший - мертвий розглядаю авто на 15-20 тис баксів Буду вдячний за поради або може варті уваги огляди на цей бюджет, але щоб актуальні (враховуючи що ціни міняються). Капцями не кидайте Якщо бюджет 20 т. то немає сенсу дивитися в бік "кота в мішку", варто піднапружитися (як варіант кредит), докласти трохи і взяти нове, наприклад: новий S-cross Сообщение отредактировал Stilog - May 20 2023, 13:36 |
LEXX_Gruzovik |
May 20 2023, 14:46
Пост
#2343
|
Репутация: 64 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 948 С нами с: 14-December 11 |
сорі, що пишу в цьому топіку, але інший - мертвий розглядаю авто на 15-20 тис баксів Вимоги: -автомат -від 2019 року -бажано хетчбек, можна кросовер -якшо американець, то звичайно мінімальні пошкодження, не стріляні подушки -від 110 кс, двигун до 2 літрів, споживання бажано до 8 літрів (бенз чи дизель не має значення, бажано можливість встановити гбо, але не критично) Відразу скажу що в машинах шарю приблизно ніяк (але вмію гуглити і читати огляди. Поки найбільше подобаються варіанти Форд Шортліст такий: -Ford Focus (рестайлинг з новим салоном, хз назву - де вже салон з "круглою" ручкою передач сорі) -Ford Escape -hyundai i30 -можливо шось з французів в цьому ціновому Буду вдячний за поради або може варті уваги огляди на цей бюджет, але щоб актуальні (враховуючи що ціни міняються). Капцями не кидайте Віддавати 20$ за вживане авто 🤯 Нова Tiggo 7 Pro з салону і років 5 буде щастя. |
Mad Dog |
May 20 2023, 14:52
Пост
#2344
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
|
LEXX_Gruzovik |
May 20 2023, 15:15
Пост
#2345
|
Репутация: 64 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 948 С нами с: 14-December 11 |
Залежить від того що за авто. Якщо воно 3 роки тому коштувало 70к то чому ні? Інша справа, що саме у цьому випадку вимоги дуже дивні, щоб брати битка. Немає значення. Сучасні авто зроблені із запасом міцності на 5 років макс, далі все починає сипатись, і байдуже скільки коштували з салону. Тому якщо хочеш кататись - купуй нове відповідно до свого бюджету. Хочеш жити на СТО - купуй б/у. Сообщение отредактировал LEXX_Gruzovik - May 20 2023, 15:15 |
Mad Dog |
May 20 2023, 15:33
Пост
#2346
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
|
LEXX_Gruzovik |
May 20 2023, 15:47
Пост
#2347
|
Репутация: 64 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 948 С нами с: 14-December 11 |
Цій казочці не один десяток років. Але вправно працює вона якраз на Чері )) Я роблю висновки лише з власного досвіду. В мене були б/у американці і европейці. І, на жаль, машина після 5-7 років експлуатації - це вже геморой. Але кожен вирішує сам. Комусь і на СТО кожен місяць їздити - це норма. |
Aqualangist |
May 20 2023, 19:54
Пост
#2348
|
Репутация: 110 Постоялец Группа: Пользователи Сообщений: 1 207 С нами с: 29-December 13 |
|
dubis |
May 20 2023, 22:46
Пост
#2349
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 782 С нами с: 27-June 14 |
ionity: ccs і chademo - 13.49 грн/ type 1/2 - 9.99 грн yasno: ccs і chademo - 12.00 грн/ type 2 - 8.00 грн toka: ccs і chademo - 12.99 грн/ type 2 9.99 грн по мережі ціни плавають, десь може бути дорожче, десь дешевше ціна експлуатаціі електрички при умові зарядки на швидкістних станціях десь приблизно як у машини на газу інша справа якщо вдома заряджатись по побутовому тарифу Маю наразі поки що 3 авто: газ/бензин, газ, електро. 1. Так по тарифам, наведеним вище на іоніті: ви пішли в магазин або на роботу - навіщо використовувати швидкісну зрядку?(чи маєте такий досвід і чи маєте електрокар). 2. Що ви маєте на увазі, стосовно експлуатації як на газу? Якщо авто чисто газове - то навіть бізнес седан вигідніше в експлуатації, аніж Акцент з ГБО - бо немає бензину як другого пального. Відкрию завісу щодо утримання мого старого Ліфа(2014-й рік, без чадемо): масло 1,7 л в редуктор раз на 30 тис км. Далі можна не казати і не порівнювати щодо різниці в утриманні. А якщо додати, що ТО ви робите на СТО а не самостійно + купуєте витратні матеріали в роздріб - то мушу вас засмутити: навіть при зарядці на швидкісній зарядці електрокар в місті все одно буде дешевше. Сообщение отредактировал dubis - May 20 2023, 22:48 |
Mad Dog |
May 21 2023, 7:12
Пост
#2350
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
Я роблю висновки лише з власного досвіду. В мене були б/у американці і европейці. І, на жаль, машина після 5-7 років експлуатації - це вже геморой. Але кожен вирішує сам. Комусь і на СТО кожен місяць їздити - це норма. Ну так якщо ти хлам купляєш... тобі для повноти досвіду ще Корейці треба... типу Сонати, що вже відтаксовала там, і тепер це відро таксує тут. Чи ти їх навмисно вбиваєш? )) Був у мене Гольф 6, проданий на 10 році з 250к пробігу. за 5 років у мене єдине що робили поза планово - ремонт кондиціонера. Рідна ходова, рідна екологія, в двигун ніхто не лазив... та навіть рідний акумулятор, хоча такі спеціалісти його на словах постійно хоронили як тільки бачили що працює старт-стоп. Брат купив Емгранд з салону... двічі у перший рік катався на евакуаторі. Продав... Чи якщо тебе приягли на СТО по гарантії це не рахується? Відкрию завісу щодо утримання мого старого Ліфа(2014-й рік, без чадемо): масло 1,7 л в редуктор раз на 30 тис км. Далі можна не казати А далі заміна акумулятора. Я там вище озвучив вартість. Але чогось про нього всі електроводи постійно забувають і рахують виключно вартість заміни мастила у сусіда з ДВЗ. |
WarFox |
May 21 2023, 13:05
Пост
#2351
|
Репутация: 96 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 665 С нами с: 31-May 07 |
|
maryanchuk |
May 21 2023, 13:57
Пост
#2352
|
Репутация: 114 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 417 С нами с: 13-May 11 |
всім дякую велике за відгуки (і окремо дякую, що не сильно кидали капцями)
По моїм вимогам - я згоден що вони "дивні" і надто загальні. Це тому, що це має бути перше авто, а відповідно і досвіду нема, нема з чим порівнювати, не знаю що саме подобається. Думаю, що в цьому якраз і нема нічого дивного. Ну з додаткових вимог (про які забув вказати відразу) це ще - як мінімум задній парктронік (а краще камера) - нормальна мультимедійна система (бажано з навігатором) - клімат контроль - підігрів сидінь (бажано) Щодо варіантів авто - дуже дякую за варіанти, кожен відкрив і буду уважніше дивитись, за винятком китайців (чому не хочу китайців: упередження до китайського виробництва (хоча і допускаю, що вони вже навчились робити авто як навчились робити смартфони). Але що важливіше - не хочу годувати комуняцьку країну, де більшість за агресора Також дуже дякую за пораду і справді тепер змінив погляди: за 20 тис (хоча забігаючи наперед вже так бачу що доведеться бюджет розширити до 22-24 тис) мабуть таки краще взяти нову. Биток з США це завжди лотерея + при купівлі БУ авто якби там не було відразу доведетсья вкинути кілька тисяч (дехто каже і 20% вартості) на доведення її до ладу, вже не кажучи при можливо постійні ремонти На тижні буду більше дивитись оглядів, але поки чомусь найбільше впали в око hyundai по співвідношенні ціна/ттх/якість. А особливо сподобалось, що в них 4/5 років гарантії (або 100 000 км) Серед цієї марки наразі виглядають оптимальними дві моделі: Hyundai i30 Hyundai Venue Ps. Додав Kia ceed до фаворитів на Venue зараз діють знижки на моделі 2022 року (там мінімальна різниця з рядом 2023) - виглядає дуже привабливо Можливо хтось має досвід використання або буду радий вислухати вашу думку. Нижче на скрінах наводжу дві модифікації, які вважаю оптимальними » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Сообщение отредактировал maryanchuk - May 21 2023, 17:38 |
Mad Dog |
May 21 2023, 14:02
Пост
#2353
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
Далі це коли? я так розумію машина 2014, аккуму 9 років, далі це ще через 9 років ? Це ж перше покоління... фактично з нього почалася ера масових електричок. Якби акуми ходили по 18 років ніхто б ті акумулятори не ще міняв, і дану тему взагалі б не підіймав. Сообщение отредактировал Mad Dog - May 21 2023, 14:07 |
Vov4ikSTI |
May 21 2023, 14:12
Пост
#2354
|
Репутация: 148 Постоялец Группа: Пользователи Сообщений: 1 442 С нами с: 13-September 13 |
|
dubis |
May 21 2023, 15:59
Пост
#2355
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 782 С нами с: 27-June 14 |
Ну так якщо ти хлам купляєш... тобі для повноти досвіду ще Корейці треба... типу Сонати, що вже відтаксовала там, і тепер це відро таксує тут. Чи ти їх навмисно вбиваєш? )) Ну майже вгадав - тільки КІА К5 куплена на аукціоні із повною історією і да із пробігом 129 тис км - прикінь таке буває. А далі заміна акумулятора. Я там вище озвучив вартість. Але чогось про нього всі електроводи постійно забувають і рахують виключно вартість заміни мастила у сусіда з ДВЗ. Знову теоретична маячня. А чому ж на гольві двигун не змінено? У теоретиків завжди страхи перед чимось типу авто з Кореї, електрокар тощо. Назвіть причину, з якої потрібно от взяв і замінив АКБ в електрокарі. Поцікавтеся - це ж не двигун - що поршень вилетів. Так батарея деградує - але ж не так, як зношується двигун. І запасу ходу на повсякденні поїздки вистачає. Це ж перше покоління... фактично з нього почалася ера масових електричок. Якби акуми ходили по 18 років ніхто б ті акумулятори не ще міняв, і дану тему взагалі б не підіймав. Знову теорія - бо з 2014-го вже 2-ге покоління. |
Mad Dog |
May 21 2023, 16:43
Пост
#2356
|
Репутация: 111 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 619 С нами с: 31-October 06 |
Ну майже вгадав - тільки КІА К5 куплена на аукціоні із повною історією і да із пробігом 129 тис км - прикінь таке буває. Я так розумію ти навіть не читаючи почав накидувати на вентилятор. Мова йшла що можна купити хлам, і тоді дійсно не будеш вилазити з СТО. Я не боюсь ні авто з пробігом, ні авто у віці, ні авто з Кореї. Головне його стан, а не те що ти там напридумував. Назвіть причину, з якої потрібно от взяв і замінив АКБ в електрокарі. Поцікавтеся - це ж не двигун - що поршень вилетів. Так батарея деградує - але ж не так, як зношується двигун. І запасу ходу на повсякденні поїздки вистачає. Сам спитав. Сам відповів. Сам включив режим шланга, що пробіг на одному заряді не має значення. Знову теорія - бо з 2014-го вже 2-ге покоління. Це ти фесліфтіг називаєш іншим поколінням? Який кумедний практикант. |
dubis |
May 21 2023, 21:40
Пост
#2357
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 782 С нами с: 27-June 14 |
Сам спитав. Сам відповів. Сам включив режим шланга, що пробіг на одному заряді не має значення. Це ти фесліфтіг називаєш іншим поколінням? Який кумедний практикант. Ну щодо заміни батареї - не я казав - бо мені вистачає того, що є - і питаю ще раз: до чого тут заміна АКБ? Ви взагалі рахували вигоду? Продаєш як є - додаєш пару кіл - а не 7 - і береш свіжіше. Смисл вкидувати АКБ на 40 кВт за7кіло у.є. може бути, коли ти взяв це авто за безцінь і розумієш, що будеш екплуатувати нонстоп, наприклад, таксі або робота. |
Daan |
May 21 2023, 21:54
Пост
#2358
|
Репутация: 6 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 36 С нами с: 2-November 07 |
|
dubis |
May 21 2023, 22:07
Пост
#2359
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 782 С нами с: 27-June 14 |
|
SyntaxError |
May 21 2023, 22:56
Пост
#2360
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
А далі заміна акумулятора. Я там вище озвучив вартість. Але чогось про нього всі електроводи постійно забувають і рахують виключно вартість заміни мастила у сусіда з ДВЗ. у меня был лиф 2013 года и откатал он 150к и батарея просела процентов на 15% и сдыхать она не собиралась от слова совсем. а то что написано выше по обслуживанию - правда. только я бы еще добавил воздушный фильтр. Сообщение отредактировал SyntaxError - May 21 2023, 23:04 |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th December 2024 - 16:50 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |