Помощь в выборе авто до 10,000$, советы и помощь при покупке авто |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6828-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Помощь в выборе авто до 10,000$, советы и помощь при покупке авто |
Zombie |
Mar 22 2007, 13:37
Пост
#1
|
Репутация: 140 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 780 С нами с: 1-April 06 |
Помощь в выборе авто до 10,000$ Авто до 10000$ можноли чтото купить на ети деньги чтоб ездило и было более мение... и что вы можете посоветовать на ету суму Сообщение отредактировал VladRus - May 22 2019, 17:33 |
Mad Dog |
May 22 2023, 6:14
Пост
#4241
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
Ви взагалі рахували вигоду? Я взагалі не розумію про яку вигоду йде мова. Він купив Ліфа за 12-14 кує (точно не пам'ятаю вже), поїздив декілька років, прийшла реформа децентралізації, райцентр з багатьма адмін послугами перенесли за 50км, і як виявилось для Ліфа з'їздити у райцентр це проблема. Але він так само розповідає, що не треба масла фільтра міняти Доречи, раз вже згадали про таксі... Чого електро таксі завжди дорожче ніж звичайне? Якийсь парадокс, Пассати, Сонати, навіть новенькі Шкоди Камік приїжджали... а за ліф додаток хоче ще якусь 20 зверху. Пам'ятаєте як гучно стартувло Оксі таксі? Про нього навіть ІТ-шні сайти писали, типу інновація і т.д. І де воно зараз? Це ж вони у всі машини поставили дизельні Вебасти. І вони також були не дешеві. Парадокс на парадоксі. Але ринок все розставляє на свої місця. у меня был лиф 2013 года и откатал он 150к и батарея просела процентов на 15% и сдыхать она не собиралась от слова совсем. Якщо встиг скинути - молодець Ще раз. Якщо нема проблеми з акумуляторами то чого Гугл видає багато контор що займаються їх заміною/перепаковкою, а на тому ж ОЛХ купа оголошень з батареями? Просто треба називати речі своїми словами. От цікаве дослідження, правда застаре. Але ви і далі розповідайте про 15% деградацію у 10 річному авто. З оголошення на ОЛХ: SOH 30%, одометр - 125к км. Порахуйте вигоду. ) Сообщение отредактировал Mad Dog - May 22 2023, 6:59 |
dubis |
May 22 2023, 8:16
Пост
#4242
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 781 С нами с: 27-June 14 |
Я взагалі не розумію про яку вигоду йде мова. Він купив Ліфа за 12-14 кує (точно не пам'ятаю вже), поїздив декілька років, прийшла реформа децентралізації, райцентр з багатьма адмін послугами перенесли за 50км, і як виявилось для Ліфа з'їздити у райцентр це проблема. Але він так само розповідає, що не треба масла фільтра міняти Доречи, раз вже згадали про таксі... Чого електро таксі завжди дорожче ніж звичайне? Якийсь парадокс, Пассати, Сонати, навіть новенькі Шкоди Камік приїжджали... а за ліф додаток хоче ще якусь 20 зверху. Пам'ятаєте як гучно стартувло Оксі таксі? Про нього навіть ІТ-шні сайти писали, типу інновація і т.д. І де воно зараз? Це ж вони у всі машини поставили дизельні Вебасти. І вони також були не дешеві. Парадокс на парадоксі. Але ринок все розставляє на свої місця. Якщо встиг скинути - молодець Ще раз. Якщо нема проблеми з акумуляторами то чого Гугл видає багато контор що займаються їх заміною/перепаковкою, а на тому ж ОЛХ купа оголошень з батареями? Просто треба називати речі своїми словами. От цікаве дослідження, правда застаре. Але ви і далі розповідайте про 15% деградацію у 10 річному авто. З оголошення на ОЛХ: SOH 30%, одометр - 125к км. Порахуйте вигоду. ) 1. Відповім на питання питанням: чого в інтернеті повно оголошень на запчастини ВАГ груп та інших брендів, розборки тощо? Шо невже така необхідність ставити на турбо мотори ГБО? Яка вигода? 2. SOH 30% - саме ви зібралися купувати? Чи б/в авто теж берете із масложором і гримлячими порнями? Так можна звести на нівець будь-який аргумент. |
Mad Dog |
May 22 2023, 9:11
Пост
#4243
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
чого в інтернеті повно оголошень на запчастини ВАГ груп та інших брендів, розборки тощо? Бо немає нічого вічного... крім акумуляторів у електроводів у рожевих окулярах. Шо невже така необхідність ставити на турбо мотори ГБО? Яка вигода? Необхідності немає. Кожен сам рахує вигоду від своїх потреб. у мене і атмосферне авто є, куди можна поставити копієчну ГБО... але мені воно не треба. 2. SOH 30% - саме ви зібралися купувати? Чи б/в авто теж берете із масложором і гримлячими порнями? Так я і не кажу її купляти. Просто як приклад як "не деградує" акумулятор, ще й на такому смішному пробізі. Так можна звести на нівець будь-який аргумент. Так нічого не спростував. Ніхто не сперечається, що є ушатані автівки, є до них запчастини, і що електрика для домогосподарств у нас дешева, бо субсидується бізнесом. Питання у казках, що акуми майже не деградують, при зарядці на швидких комерційних зарядках то дешево і т.д. А по факту це якась глобальна афера по відмиттю бюджетних коштів. Скрізь субсидіювання, пільги, адміністративні переваги щоб ті електрички тільки купували. Тобто у звичайних умовах ці автівки взагалі не конкурентоспроможні? Але я так розумію жодних аргументів та прямих відповідей від тебе я не почую. |
user25 |
May 22 2023, 10:00
Пост
#4244
|
Репутация: 196 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 2 239 С нами с: 8-September 10 |
|
dubis |
May 22 2023, 11:38
Пост
#4245
|
Репутация: 47 Member Группа: Пользователи Сообщений: 781 С нами с: 27-June 14 |
Бо немає нічого вічного... крім акумуляторів у електроводів у рожевих окулярах. Необхідності немає. Кожен сам рахує вигоду від своїх потреб. у мене і атмосферне авто є, куди можна поставити копієчну ГБО... але мені воно не треба. Так я і не кажу її купляти. Просто як приклад як "не деградує" акумулятор, ще й на такому смішному пробізі. Так нічого не спростував. Ніхто не сперечається, що є ушатані автівки, є до них запчастини, і що електрика для домогосподарств у нас дешева, бо субсидується бізнесом. Питання у казках, що акуми майже не деградують, при зарядці на швидких комерційних зарядках то дешево і т.д. А по факту це якась глобальна афера по відмиттю бюджетних коштів. Скрізь субсидіювання, пільги, адміністративні переваги щоб ті електрички тільки купували. Тобто у звичайних умовах ці автівки взагалі не конкурентоспроможні? Але я так розумію жодних аргументів та прямих відповідей від тебе я не почую. Доречі, НІссан порахував цей варіант - і тільки на останньому поколінні щось зробив із охоложенням. Із власного досвіду. Авто з теплих країв(Каліфорнія) - там сам Бог велів деградувати в жару. Із огляду на обговорення вже 2-й день - сьогодні підключу Ліфспай і гляну шо там по SOH. Авто вже 2 роки у мене, бралося із 10-ма палками, зараз вже 9. Запас ходу після зими(а скоріше через те, що дружина восени в'їхала і можливо щось по ходовій - треба буде їхати на розвал) - до 110 км і показує витрату 7,1 км/кВт, восени до ДТП - завжди було не менше 8,5 км/кВт. Ну короче, на роботу з роботи мені вистачає(майже 100 км) ще й щось залишається. Сообщение отредактировал dubis - May 22 2023, 11:43 |
next1983 |
May 22 2023, 13:00
Пост
#4246
|
Репутация: 214 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 702 С нами с: 18-March 09 |
Цікаво - а де це 12 грн/кВт? Пан теоретик чи таки має електрокар? Пан хочет сменить машину и смотрит сколько реально обойдется зарядка (а не мечты розовых пони). Все что рядом со мной - увы 12+ за квт. Можешь открыть приложение и посмотреть, дешевых зарядок не так много в Киеве. Поэтому выбор скорее на дизель с расходом ок 6 литров в городе без глухих пробок. На кло в чабанах 8 грн/квт, з потужністю 22квт. Піваккума того китайця 176 грн і година часу. А скільки комплектна зарядка буде дешево заливати до повного. Пилять 50 минут (с учетом трафика) до Чабанов? Нафиг-нафиг). К тому же ждать по 2 часа заправки почти каждый день - то пан знает толк в извращениях. Серед цієї марки наразі виглядають оптимальними дві моделі: Hyundai i30 Hyundai Venue Ps. Додав Kia ceed до фаворитів на Venue зараз діють знижки на моделі 2022 року (там мінімальна різниця з рядом 2023) - виглядає дуже привабливо Проблема в них - в довольно высоком расходе по городу. 10 литров без глухих пробок. По расходу лучше брать что-то дизельное. Тот же PSA (Пежо-Ситроен-Опель) на дизельном моторе очень и очень в этом плане. Я на Рифтере покатался - был очень приятно удивлен насколько этот сарай едет. Ок 6 литров расход в довольно сильном трафике. Как новичку, тебе понравится его маневренность при парковке (Рифтер и Берлинго (от Ситроен) есть на шикарном автомате, камера и мультимедийка тоже есть). Далее как выбранные тобой машины ведут на трассе. Судя по всему на 80-90 км/ч обгон будет довольно большой проблемой. Машинка будет довольно долго разгонятся и как новичку будет очень не комфортно. Это еще один плюс к дизелю. Так же если есть где заряжать свое авто, то рекомендую на электрички посмотреть. При чуть большем бюджете сэкономишь кучу денег в дальнейшем. Но это при условии что можешь заряжать авто дома/на работе или есть рядом общественная зарядка гривен за 7 за квт/ч. Можливо хтось має досвід використання або буду радий вислухати вашу думку. Нижче на скрінах наводжу дві модифікації, які вважаю оптимальними » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « И в комплекте галогеновые фары( (2023 год на дворе!). Скорее всего будет гавняный свет. Как для новичка - это очень будет ночью напрягать, особенно на загородной дороге! У нас на всю голову долбанутые пешеходы и лисапедисты. Любят идти/ездить в черном ночью с мелким дождиком и посреди дороги |
maryanchuk |
May 22 2023, 13:39
Пост
#4247
|
Репутация: 114 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 417 С нами с: 13-May 11 |
Проблема в них - в довольно высоком расходе по городу. 10 литров без глухих пробок. По расходу лучше брать что-то дизельное. Тот же PSA (Пежо-Ситроен-Опель) на дизельном моторе очень и очень в этом плане. Я на Рифтере покатался - был очень приятно удивлен насколько этот сарай едет. Ок 6 литров расход в довольно сильном трафике. Как новичку, тебе понравится его маневренность при парковке (Рифтер и Берлинго (от Ситроен) есть на шикарном автомате, камера и мультимедийка тоже есть). над витратами пального задумаюсь, дякую що вказали по моделям - трохи не те, що шукаю, це у вас щось типу мінівенів чи сімейних авто, нам таке поки точно не треба. Треба все-таки хетчбек (щось простіше паркуватись) ну чи вже невеликий кросовер Заряджати нема де - ані вдома, ані на роботі (працюємо з дому), тому електрички поки не розглядаю (хоча і була така думка) окреме дякую за поради для новачків, на розгін і обгін при вивченні зверну додаткову увагу (і на фари) |
next1983 |
May 22 2023, 14:11
Пост
#4248
|
Репутация: 214 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 702 С нами с: 18-March 09 |
|
maryanchuk |
May 22 2023, 14:41
Пост
#4249
|
Репутация: 114 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 417 С нами с: 13-May 11 |
|
SyntaxError |
May 22 2023, 14:42
Пост
#4250
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
Ще раз. Якщо нема проблеми з акумуляторами то чого Гугл видає багато контор що займаються їх заміною/перепаковкою, а на тому ж ОЛХ купа оголошень з батареями? Просто треба називати речі своїми словами. От цікаве дослідження, правда застаре. Але ви і далі розповідайте про 15% деградацію у 10 річному авто. З оголошення на ОЛХ: SOH 30%, одометр - 125к км. Порахуйте вигоду. ) ебать у тебя логика) смотри, я тебе говорю как реальный пользователь, который делал реальный SOH перед продажей, а не твои вот эти дослидження из гугла. все зависит от эксплуатации, но это справедливо и для двс авто. такчу можно ушатать и на 30 тыс, хотя это считается норм пробег при покупке. вот тебе такая же ссылка, где при пробеге 150 тыс км СОХ - 75%. разница только в том, что у него есть чадемо, а это чуток быстрее ушатывает батарею, чем когда обычный тайп1. https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/nissan-l...76-IDRI5SR.html Сообщение отредактировал SyntaxError - May 22 2023, 14:42 |
WarFox |
May 22 2023, 15:45
Пост
#4251
|
Репутация: 96 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 662 С нами с: 31-May 07 |
я 3 месяца назад взял электричку с SOH 79, сейчас 84. За это время проехал 2,5к считай 250уе отбил за топливо. Заряжаюсь в гараже по 1,80. Если своей зарядки нет в электро смысла не вижу.
|
Mad Dog |
May 22 2023, 17:05
Пост
#4252
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
ебать у тебя логика) смотри, я тебе говорю как реальный пользователь, который делал реальный SOH перед продажей, а не твои вот эти дослидження из гугла. як ти думаєш, я повірю другу який відвалив 7кує з акум чи якомусь SyntaxError із інтернету, що стверджує про міфічну деградацію у 15% за 10 років? |
Mad Dog |
May 22 2023, 17:17
Пост
#4253
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
За это время проехал 2,5к считай 250уе отбил за топливо. 250 ує = 454 л газа. витрата мала б бути більше 18л/100км. Я тобі хочу сказати, що з такими розрахунками я і нас своїх ДВЗ автівках нормально відбиваю у порівнянні з твоїм уявним авто. Сообщение отредактировал Mad Dog - May 22 2023, 17:18 |
SyntaxError |
May 22 2023, 19:53
Пост
#4254
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
як ти думаєш, я повірю другу який відвалив 7кує з акум чи якомусь SyntaxError із інтернету, що стверджує про міфічну деградацію у 15% за 10 років? та твое мнение мне не интересно, просто не надо утверждать того, в чем не до конца разбираешься. если твой друг купил убитую батарею или убил ее сам, ну кто ему лекарь? и рассказывать потом с умным лицом, что все батареи после 10 лет ушатанные - не надо. Дядя, полгеше зі словами - це не флейм, де можна матюкатися в певних темах! Сообщение отредактировал romashko - May 23 2023, 19:13 |
next1983 |
May 22 2023, 20:08
Пост
#4255
|
Репутация: 214 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 702 С нами с: 18-March 09 |
95% для міста, але щось і при можливості можна було проїхати 100-500 км в один бік Тогда смотри: компактные авто не очень любят трассу. Тупо устанешь ехать. Да и пассажирам будет как в маршрутке. Больший авто будет банально комфортнее. Поэтому, если желание иметь компакт исключительно из-за парковки - то это не самый лучший аргумент. Современное авто будет с камерой заднего вида - это достаточно чтобы нормально парковаться. Тот же условный Берлинго-Рифтер вообще сделан чтобы на пяточке маневры исполнять. Рекомендую смотреть не только компакты. И уже оценивать после тестдрайвов. |
Mad Dog |
May 22 2023, 20:27
Пост
#4256
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
|
SyntaxError |
May 22 2023, 20:34
Пост
#4257
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
|
Mad Dog |
May 22 2023, 20:38
Пост
#4258
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
|
SyntaxError |
May 22 2023, 20:55
Пост
#4259
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
|
Mad Dog |
May 22 2023, 21:00
Пост
#4260
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 23rd November 2024 - 22:24 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |