Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6876-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
user2015 |
Sep 27 2016, 20:55
Пост
#1341
|
Репутация: 57 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 792 С нами с: 11-February 13 |
Я с хамлом столкнулся неделю назад.
|
zver |
Sep 27 2016, 21:27
Пост
#1342
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
значит тебе очень везет в жизни
|
whitemouse |
Sep 27 2016, 22:39
Пост
#1343
|
Благодарности: 1156 Репутация: 1041 BANNED Группа: VIP Сообщений: 4 012 С нами с: 2-October 10 |
|
user2015 |
Sep 27 2016, 22:48
Пост
#1344
|
Репутация: 57 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 792 С нами с: 11-February 13 |
Я стал свидетелем хамского поведения.
|
Freelancer_mac |
Sep 28 2016, 9:17
Пост
#1345
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Пасажирський контроль
КП «Київпастранс» пропонує пасажирам взяти участь у проекті-опитуванні «Пасажирський контроль». З 7 квітня 2015 року КП «Київпастранс» впроваджує проект-опитування «Пасажирський контроль», метою якого є організація контролю за наданням послуг з перевезення пасажирів громадським наземним транспортом. Це перший спільний проект працівників новоствореного відділу КП «Київпастранс» та пасажирів, котрі мають намір поліпшити роботу наземного громадського транспорту міста Києва. Зазначимо, що проект носить опитувальний характер та направлений на підвищення якості надання транспортних послуг і стосується виключно роботи автобусів, трамваїв та тролейбусів комунального підприємства «Київпастранс». Очікувані результати від впровадження проекту: отримання, обробка інформації та усунення в стислі терміни недоліків; підвищення якості надання транспортних послуг у громадському транспорті; підвищення рівня лояльності та довіри пасажирів до КП «Київпастранс». У разі виявлення пасажирами наступних недоліків у роботі автобусів, тролейбусів, трамваїв: 1. Незадовільний санітарний стан рухомого складу зовні; 2. Незадовільний санітарний стан в салоні рухомого складу; 3. Відсутність стандартних маршрутних покажчиків на рухомому складі (№ маршруту, кінцеві пункти); 4. Наявність пошкоджених пасажирських сидінь; 5. Наявність несправного освітлення салону; 6. Наявність несправного компостера; 7. Некоректна поведінка водія; 8. Не оголошення зупинок громадського транспорту; 9. Невидача квитків водієм; 10. Некоректна поведінка кондуктора; 11. Невидача квитків кондуктором. |
Banish |
Sep 29 2016, 15:11
Пост
#1346
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
Так что там с м. Героев Днепра?
|
QNX |
Sep 29 2016, 16:59
Пост
#1347
|
Благодарности: 159 Репутация: 2234 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 27 742 С нами с: 9-February 07 |
|
Freelancer_mac |
Sep 30 2016, 10:09
Пост
#1348
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
У Києві мають намір скасувати 170 маршрутів громадського транспорту
Йдеться про трамваї, тролейбуси і автобуси У Києві скоротять 170 маршрутів громадського транспорту. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає видання "44.ua". "Скоро ми будемо прибирати 170 маршрутів, так як вони неефективні на цьому етапі. Це буде наземний транспорт - як трамваї, так і тролейбуси і автобуси. Точна кількість зараз уточнюється. Ми хочемо запустити комфортний і безпечний транспорт для киян. Після сьогоднішньої зустрічі можливий конструктивний діалог з представниками електрокарів зі співробітництва ", - сказав він. |
Banish |
Sep 30 2016, 12:11
Пост
#1349
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
У Києві мають намір скасувати 170 маршрутів громадського транспорту Йдеться про трамваї, тролейбуси і автобуси У Києві скоротять 170 маршрутів громадського транспорту. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає видання "44.ua". "Скоро ми будемо прибирати 170 маршрутів, так як вони неефективні на цьому етапі. Це буде наземний транспорт - як трамваї, так і тролейбуси і автобуси. Точна кількість зараз уточнюється. Ми хочемо запустити комфортний і безпечний транспорт для киян. Після сьогоднішньої зустрічі можливий конструктивний діалог з представниками електрокарів зі співробітництва ", - сказав він. Как-то не клеится |
DoctorZlo |
Sep 30 2016, 12:26
Пост
#1350
|
Репутация: 508 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 10 396 С нами с: 10-May 07 |
По радио говорили, что хотят монетизировать льготы для транспорта в новом году.
|
Freelancer_mac |
Sep 30 2016, 15:04
Пост
#1351
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тимчасові зміни у роботі тролейбусів маршрутів №№5,26
У зв’язку з проведенням КК «Київавтодор» поточного ремонту проїзної частини по вул. Маршала Гречка 1 та 2 жовтня 2016 року в роботу тролейбусів маршрутів №№5,26 вносяться зміни , а саме: - рух тролейбусів маршруту № 26 закривається; - рух тролейбусів маршруту №5 буде організовано від «Інтернаціональної площі до ст.м. «Площа Льва Толстого». На вказаний період організовується робота тимчасового автобусного маршруту № 26ТР «Просп. Свободи – ст.м. «Нивки» по трасі: просп. Свободи – просп. Василя Порика – просп. Правди – вул. Маршала Гречка – вул. Данила Щербаківського, з правом проїзду по місячних проїзних квитках, придбаних для проїзду в тролейбусі. |
Freelancer_mac |
Sep 30 2016, 15:23
Пост
#1352
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тимчасові зміни в роботі тролейбусів маршруту №43к та автобусів маршруту №51
У зв’язку з проведенням робіт з ремонту асфальтобетонного покриття на мосту ім. Є.О. Патона 30 вересня з 22 год. 30 хв. до 9 год. 1 жовтня та з 20 год. 30 хв. 1 жовтня до 12 год. 2 жовтня 2016 року внесено зміни у роботу тролейбусів маршруту№43к та автобусів маршрут№51, а саме: -рух тролейбусів маршруту № 43к організовується по трасі:вул. Смолича – вул. Якубовського – вул. Касіяна – просп. Академіка Глушкова – просп. Голосіївський – бульв. Дружби народів – ст.м. «Либідська»; - 1 жовтня 2016 подовжується час роботи автобусів маршруту №51 до 23-00 год. Нагадаємо, у зв’язку з проведенням капітального ремонтну просп. Академіка Глушкова з 22 вересня 2016 року внесено зміни у роботу тролейбусів маршрутів №№ 11, 43. |
imenno |
Sep 30 2016, 16:29
Пост
#1353
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
"Скоро ми будемо прибирати 170 маршрутів, так як вони неефективні на цьому етапі. Це буде наземний транспорт - як трамваї, так і тролейбуси і автобуси. Точна кількість зараз уточнюється. Ми хочемо запустити комфортний і безпечний транспорт для киян. Після сьогоднішньої зустрічі можливий конструктивний діалог з представниками електрокарів зі співробітництва ", - сказав він. Как-то не клеится Скорее всего имелось ввиду, что уберут 170 машин с разных маршрутов, а некоторые маршруты совсем отменят. Так как нету в столице столько маршрутов. Сообщение отредактировал imenno - Sep 30 2016, 16:29 |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 14:09
Пост
#1354
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Музиканти в метро можуть отримати шанс грати офіційно та не заважаючи пасажирам
Проект Kyiv metropolitan music spots дозволить музикантам офіційно платити в бюджет за оренду спеціально передбаченого для цього місця. Торги за місце відбуватимуться на відкритому аукціоні. Основною ідеєю цього проекту є створення умов для органічної взаємодії пасажирів метрополітену і музикантів. Такий підхід заснований на ринковій моделі, в основні якої закладено можливість саме пасажирам обирати кого слухати. Для гри на музичних інструментах відводитимуться спеціальні місця, які відповідатимуть усім санітарним і протипожежним нормам безпеки, а також не будуть заважати потоку пасажирів. На сайті Київського метрополітену користувач зможе вибрати точку для гри (Music spot), ввести свої контактні дані, прийняти участь в аукціоні щодо оренди Music spots в певні години та оплатити орендну плату онлайн. Після виходу на точку він зацікавлений не просто грати, а й відшкодувати свою оплату шляхом отримання добровільних пожертвувань від пасажирів. У свою чергу пасажири можуть підтримати музиканта, якщо їм подобається його музика, чи ні. Таким чином, ринкові умови забезпечують якість музики, максимальні надходження до бюджету та відсутність корупційних ризиків завдяки офіційній сплаті онлайн. Для подальшого впровадження проекту музикантам, що потенційно хотіли би грати у метро офіційно, пропонують заповнити анкету. Детально концепцію проекту можна побачити за посиланням. |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 18:52
Пост
#1355
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тимчасові зміни руху тролейбусів маршрутів 1,12,14,42
В період з 2 жовтня 00 год. 10 хв. до 4 год. 40 хв. З жовтня 2016 року тимчасово перекривається рух тролейбусів маршрутів 1,12,14,42 у зв'язку з технічними причинами, а саме: переносом контактної мережі по просп. Глушкова, на відрізку від НВЦ до вул. Кас'яна . Просимо пасажирів з розумінням віднестися до тимчасових незручностей. |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 22:07
Пост
#1356
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
_________Парад троллейбусов в Москве и OldCarLand в Киеве________
__________________________Что общего?_________________________________ Если кратко - исходные данные. Но почему я снова упоминаю Россию? Несмотря на политику, наши страны имеют много общего, в частности бюрократию и тотальную бедность музеев. А главное, киевский музей сейчас активно наступает на те же "грабли", на которые наступил московский ещё 10 лет назад. В двух словах "о них" - музей начал создаваться с конца 1980-х, в 1990-х был значительно пополнен, много техники было отреставрировано. В 1999-м стал общедоступен для посетителей и пользовался огромным спросом. В 2003 году лишился смотровой площадки и с тех пор техника расположена в запасниках, депо и парках, и собирается вместе только во время парадов. В средине 2000-х было принято решение начать сотрудничество с частными ретро-организациями, которые разместились на площадях музея. Предполагалось, что эта аренда позволит накопить денег на реставрацию музейных фондов и обустройство будущей новой территории. Но чуда не случилось - деньги так и не появились, как и территория, а сам музей впал в состояние глубокой комы. Были также существенно повреждены музейные фонды - неудовлетворительными условиями хранения и грабежами. К чему я об этом рассказываю? В Москве регулярно проходят парады ретро-техники, но за счёт ранее восстановленных машин, которые ещё на ходу и поддерживаются усилиями парков, поскольку музей по-прежнему в коме. Это напрямую объясняет почему количество техники на них не растёт. В Киеве же не было периода расцвета, как в Москве, однако, был избран тот же неверный путь - на территории музея находятся арендаторы (т.н. "партнёры"), которые содержат здесь свою технику, восстанавливают и продают. Собственно, именно эти "партнёры" совместно с "Киевпасстрансом" (а то есть и музеем тоже) и организовали популярный фестиваль ОлдКарЛэнд, проходящий в эти выходные. Хотя в самом фестивале нет ничего плохого, от его подноготной становится не по себе, ведь частники фактически висят у музея на шее, не принося ему пользы. Поэтому "глупо делать тоже самое и надеяться на другой результат". Успех парадов Москве огромен - количество посетителей, возможно, даже превышает число посетивших Олд Кар Лэнд. Безусловно, это популяризация истории, транспорта, самого музея. В Киеве же не из чего делать такие парады - реставрированной техники попросту нет. Фото С. Лапина (2016) МТБ-82 В Киеве тоже есть МТБ-82 и он по документам тоже прошёл восстановление. Однако в Киеве он не только не на ходу, но и похабно выглядит, особенно в салоне, где практически нет ничего оригинального. Фото А. Гришина (2016) Для сравнения киевский образец. Окрашен не теми цветами, светотехника и фурнитура не оригинальные, а в салоне так и остались самодельные лавочки, картонная обшивка и бутафорские окна (не открывающиеся). И, разумеется, не было возвращено ходовое состояние, но по документам это тоже зовётся восстановлением Фото А. Тарасова (04.2016) МТБЭС - троллейбус, знаменитый по кинофильму "Берегись автомобиля" (1966). Это ещё один из троллейбусов, восстановленных в 1990-х годах в Москве. К счастью сохраняет рабочее состояние. Фото А. Гришина (2016) Ещё один чрезвычайно ценный экспонат - ЗиУ-5. Киеву сегодня приходится о нём лишь мечтать, как и о многих более ценных образцах. Фото А. Гришина. Но это всё фасад музея. А что там внутри? ЗиУ-5Д. Близкий родственник обычного ЗиУ-5 и представляет такую же историческую ценность для Москвы. А теперь главное - троллейбус был полностью исправен, когда передавался в музей и пришёл в современное состояние уже здесь. Фото BOSS (2014) На фото этот же троллейбус на другом параде троллейбусов. С тех пор он успел сменить не только бортовой номер но и состояние. Фото А. Шанина (1993) Сразу два ценных образца - опытный ЗиУ-10 (слева) и ЛАЗ-52523 (справа). Оба троллейбуса также передавались в музей в исправном, ходовом состоянии Фото Н. Лапина (2014) Этот же ЛАЗ вскоре после передачи в музей. Фото А. Светлова (2006) Этот же ЗиУ-10. Подчёркиваю, что техника была исправна при передаче в музей. Фото В. Филиппова (2002) Трамвайный поезд КТМ-1 - КТП-1 Для Москвы в отличие от Киева они не являются знаковыми трамваями. Но интересна его судьба, сходная с киевским музейным трамваем 2М - он тоже был условно комплектный (нерабочий, но с полным набором оборудования). За годы стоянки его состояние существенно ухудшилось Фото Д. Касаткина (2016) Тот самый тульский КТМ-1, едва прибывший в музей. По состоянию он и тогда был не безупречен, но его существенное падение в последующие годы ясно указывает на то, что хранение в московском музее не соответствует даже самым элементарным условиям, впрочем как и в Киеве. Фото ИванИванов (1999) |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 22:25
Пост
#1357
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
_________Еспонати, що не стали експонатами_________
_____________________Тролейбуси_______________________ В iсторiї транспортних музеїв трапляються втрати. Особливо в пострадянських мiстах. Найчастiше цьому є три причини: 1) технiка не доживає до створення музею; 2) технiку навмисне знищують, щоб не передавати в музей; 3) бюрократична тяганина. Iнколи технiка не доживає до передачi в музей. Сьогоднi продовжимо розмову про таких. КИЇВ-11У №3006 Тролейбуси цього типу мали погану репутацiю, оскiльки сам проект був дуже "сирим" i вже не сучасним, через що цi тролейбуси працювали дуже недовго. Тим не менш, К-11у має повне право бути збереженним хоча б як iлюстрацiя як не треба робити тролейбуси. Машина №3006 була офiцiйно внесена до списку передачi в музей у 2012 роцi, але керiвництво депо вiдмовилось передавати її, мотивуючи неготовнiстю кузова. Невдовзi тролейбус, щоб не ремонтувати - порiзали. Як i з трамваєм КТВ-57, iсторiя поки дає шанс виправити цю помилку, але знову бiльшою цiною... ЮМЗ Т-1 З цим типом тролейбуса ситуацiя взагадлi абсурдна - їх збереження навiть не обговорювалось та нiякi кандидатури в документах не фiгурували. До того ж, вiдсторонення останнiх Т-1 спiвпало зi смертю завiдувача музею Лiвiнської, тому питання збереження так i не пiднялось, а всi машини були порiзанi. Рiк тому музейне керiвництво зiрвало переговори iз Запорiжжям, де можна було купити колишнiй кiївський ЮМЗ Т-1 (останнiй, що зберiгся). ЮМЗ Т-2 №510 (раннього випуску) На 2012 рiк вiн залишався останнiм з таких у Києвi (вже як кузов). Був випущений документ з ясною вказiвкою зберегти з-помiж iншого машину №510, але через мiсяць депо утилiзувало тролейбус. Сьогоднi й цю втрату можна виправити i знову бiльшою цiною, але знову для цього нiчого не робиться. ШКОДА 14Тр №У-5 Цей тролейбус двiчi не став музейним експонатом. У 2012 роцi ця машина ледве не стала дiючим зразком в музеї. Справа в тому, що музейна 14Тр №2008 позбавлена обладнання, що виключає можливiсть її самостiйного пересування, тому ще тодi їй була обрана ходова замiна. У-5 навiть в робочому станi привезли в музей, але з iнiцiативи директора Дарницього депо (де знаходився музей), тролейбус повернули назад з абсурдним формулюванням "такий вже є". У 2015 роцi У-5 планувалась в музей вже як донор оригiнальних частин, але вже по винi директора музея тролейбус був вивезений в авторпарк №7 та розбитий. Шкода 15Тр №471 Була кандидатом у музей ще 2012 року, але позаяк вже була обрана iнша машина (сучасна музейна), так i не потрапила в експозицiю, хоча має вiдмiнностi. У 2015 роцi вона планувалась як еспонат з дальньою перспективою реставрацiї, але також по винi директора музею була вiдправлена в АП-7 та розрiзана навпiл. Як i з трамваєм, це не всi втрати музею. Також є цiлий ряд технiки, яка зобов'язана стати музейними експонатами, але некомпетентне музейне керiвництво посилено робить вигляд, що не знає про що мова. Киев-11у, как и стоящий за ним КТГ-2 №ТГ-4 планировались в музей, но оба так туда и не попали. К-11у, хоть и похож на ЮМЗ Т-2 (они ведь прямые родственники), но главная его ценность, что производились они в Киеве. Фото И. Телеша (2011) Среди ЮМЗ Т-1, пожалуй, лучшей кандидатурой для сохранения был этот троллейбус (о нём была целая статья ранее). Но к сожалению, никакой ЮМЗ Т-1 не был сохранён. Фото JPS_27 (2010) ЮМЗ Т-2 раннего выпуска имели ряд отличий от тех, что ещё встречаются на городских линиях. 510 же была последним представителем этой разновидности. Утилизирована в мае 2012г. Фото с сайта transphoto.ru (2008) Троллейбус №2008 (У-6), находящийся сегодня в музее был несанкционировано превращён из хорошей ходовой машины в неходовую пустышку. Именно по этой причине У-5 (на фото) был восстановлен до ходового состояния в 2012 году, но благодаря безалаберности ряда личностей сегодня уже не представляет ценности. То есть, музей не располагает рабочим "классическим" образцом 14Тр и вряд ли будет располагать впредь. Фото Ю. Пилипчука (2012) В Киеве эксплуатировалось две модификации 15Тр. В музее есть образец поздней модификации. №471 вполне могла бы стать представителем ранней модификации, но уже не станет... Фото Духоты. Е (2011) |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 22:37
Пост
#1358
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
_________Несостоявшиеся экспонаты музея_________
_________________Шкода 9Тр №ПС-1___________________ Хотел снова сделать комплексный пост, но история одной этой машины, пожалуй, достаточно объёмна для отдельной публикации. Ситуация с моделью 9Тр возмутительна, ведь они больше всего отождествляются с киевским троллейбусом, а в музее их по сути нет. Троллейбус №863 (позднее ПС-1) был не только машиной сравнительно раннего выпуска, но и в 1974 году побыл в составе экспериментального троллейбусного поезда, в котором машины сцеплялись хвостами. Уже к 2007 году было вполне очевидно, что других кандидатов этой легендарной модели для музея нет, поскольку это была последняя комплектная 9Тр в Киеве. Однако, в 2008 году, без какой-либо необходимости троллейбус был утилизирован. При этом перед самой порезкой он даже был перевезён на новую территорию депо (которое как раз переезжало в начале года). Возмутительно и то, что заведующая музеем Ливинская Л.А. никак не вмешалась в этот процесс и никто не понёс наказания за это действо. Сегодня ситуация с 9Тр плоха - киевские кузова требуют реставрации и приобретения оборудования (а порой и приобретения самих кузовов у частных лиц), но музейное руководство предпочитает этим не заниматься, и купить в другом городе с огромной наценкой 9Тр, чьё происхождение будет скрываться. Киевские же машины спасать у нас не намерены... После окончания испытаний - сцепления в поезд хвостами. ПС-1 тогда была хвостом, при чём на троллейбусе были перенесены двери на левый борт. Фото 1974 года из книги "Киевский троллейбус" Примерно в 2003 году ПС-1 осталась последним действующим комплектным троллейбусом 9Тр в Киеве. Второй машиной была и остаётся "Аврора" - №1431 в куренёвском депо, однако, состояние её не удовлетворяет элементарным требованиям безопасности и эстетики. Кстати, ПС расшифровывается как "Передвижная столовая" Фото К. Медведева (2004) С конца 2006 года ПС-1 простаивала в депо и начала постепенно разбираться. По-хорошему уже тогда следовало заняться её сохранением - хотя бы внятно объяснить руководству депо, что троллейбус обязан сохраняться целым. Фото С. Дуднева (2007) с сайта transphoto.ru К февралю 2008 года ПС-1 и МТБ-82 остались в депо единственными троллейбусами, кому надлежало сохраниться. Вскоре оба их перевезли на новую территорию депо на Теремках-2, однако вскоре ПС-1 была утилизирована. Фото JPS_27 (2008) |
Freelancer_mac |
Oct 2 2016, 22:55
Пост
#1359
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
_______Експонати, що не стали експонатами________
__________________Трамваї_____________________ В iсторiї транспортних музеїв трапляються втрати. Особливо в пострадянських мiстах. Найчастiше цьому є три причини: 1) технiка не доживає до створення музею; 2) технiку навмисне знищують, щоб не передавати в музей; 3) бюрократична тяганина. Iнколи технiка не доживає до передачi в музей. Сьогоднi поговоримо про жертв таких обставин. ПУЛЬМАН (пiдстанцiя №543) Як вiдомо, наш музей не має жодного Пульмана, тому кожний зразок що зберiгся - цiнний. Ця пiдстанцiя знаходилась на Набережному шосе та була порiзана невдовзi пiсля закриття там трамвйвайної лiнiї у 2011 роцi. Хоча в Пущi-Водицi є ще двi подiбнi пiдстанцiї, практика доводить, що чим бiльше донорiв, тим вище вiрогiднiсть гiдного результату. До того ж, є пiдстави вважати, Пульман на Набережнiй мав кращий стан, нiж тi, що в Пущi. КТВ-57 №2020 Коли у 1987 роцi був закритий останнiй маршрут з тупиком, цей "тягни-штовхай" зберегли для iсторiї. Вiн приймав участь у Парадi трамваїв '92. Однак, через деякий час його почали грабувати, а на початку 2004 року - утилiзували, незважаючи на те, що вже iснували документи, в яких цей вагон вимагалось зберегти для майбутнього музею. Iсторiя поки що дає другий шанс - ще один вагон, з якого можна вiдновити КТВ-57, але для цього вже знадобиться бiльше зусиль та грошей, нiж було потрiбно з 2020. ТАТРА Т3 №5319 Цей вагон став легендою ще при життi, пропрацювавши на лiнiї майже 47 рокiв! У 2012 роцi вносилась пропозицiя зберегти цей вагон пiсля списання та можливо встановити на постамент як пам'ятник. Повна реставрацiя навряд була доречною, адже пошкодження корозiєю були дуже суттєвi. Проте, збереження вiн все одно заслуговував. Нажаль, вiн став однiєю з перших жертв "пiдмiно-КВРу" (це коли вагон утилiзується, а замiсть нього надсилається б/в вагон з Праги). ТАТРА Т-3 №5395 У 2015 роцi, коли стало зрозумiло, що музейне керiвництво не зацiкавлене в ходовому музейному рухомому складi, була офiцiйно внесена пропозицiя встановити цей вагон в музеї на "вiчну стоянку", щоб зберегти ще бiльш цiнний вагон №У-5 вiд розкрадання. Також, 5395 був би представником дводверної Т-3 пiзнього випуску. Але й цей вагон вiдправився на черговий "пiдмiно-КВР". Цьому не завадила навiть доповiдна вищому керiвництву - через бюрократiю, адже формально все "чисто" (за документами вагон не утилiзується, але насправдi це не так), а зберегти навiть з iншим номером злякались. Нагадаю - 5395 була передостанньою дводверною пасажирською Т-3 в Києвi. ТАТРА Т-3 №5544 Навiщо цей вагон музею? В якостi донора. Це був останнiй в Києвi вагон з великими диванами в салонi - такi ставились на Т-3 раннiх випускiв. Також, вагон мав не поганий стан, тобто був дуже корисним при реставрацiї iнших музейних Татр. №5544 був офiцiйно внесений у список музейного рухомого складу, де чiтко було зазначено "забороняється демонтувати будь-яке обладнання [...] позбавляти вагони [...] будь-яких наявних деталей, навiть декоративних та не оригiнальних". Однак, i цей вагон став жертвою "пiдмiно-КВРу". Директор музею, дiзнавшись про це, заявив "це не мої проблеми". Не маю що додати до таких слiв. ТАТРА Т6Б5 (Т-3М) №063 Хоча Т-6 ще знаходяться в експлуатацiї, їх стан здебiльшого кепський. Саме з цiєї причини вже сьогоднi слiд резервувати рухомий склад для музею, та починати пiдтримувати його стан, щоб потiм в панiцi не шукати де взяти в музей Т-6. Як i 5544, 063 був внесений в офiцiйний наказ про передачу до музею. Однак, через незадовiльний догляд при вимкненнi електроенергiї в мережi, вiн залишився без гальм та розбився об вагон, що знаходився спереду. Вiдновлювати його тепер надто важко, а про передачу в музей, скорiш за все, мови не буде. Пiдбирати iншу кандидатуру Т-6 та вiдповiдно її затверджувати музейне керiвництво навряд захоче. Хочу також пояснити, чому в музеї iнколи потрiбна значна кiлькiсть однотипного рухомого складу. Деякi моделi внесли значний вклад у транспортну iсторiю мiста. Це дає їм право бути представленими у декiлькох екземплярах, що демонструють еволюцiю моделi на протязi рокiв. Наприклад, трамваїв Татра Т-3 є сенс зберегти 3-4 повноцiнних екземпляри - 2 дводвернi (раннього та можливо пiзнього випуску) та 2 трьодверн (також зi значною рiзницею по вiку). Подстанция на Набережном шоссе в 1960-х. Располагалась у метро "Днепр" (позднее "вросла" в рыбацкий рынок) Фото примерно средины 1960-х из коллекции К. Козлова "Послелдний полёт Пульмана", как назвал это фото его автор - Helgi. Вскоре после закрытия линии была порезана и подстанция (на фото фрагмент - без рамы и второй половины кузова). Фото с сайта transphoto.ru (2011) Сохранявшийся "для истории" КТВ-57. Через два дня он примет участие в Параде трамваев'92 Фото А. Оландера (1992) Однако к концу 90-х депо им. Шевченко явно перестало следить за сохранностью вагона, а в 2004 году "случайно" допустило его утилизацию. Как жаль, что начальство депо никогда не несёт ответственности за такие злодеяния Фото С. Машкевича (2003) Вагон стал легендой ещё при жизни. В последние 5 лет работы многие транспортные любители специально приезжали в Киев, в том числе, чтобы проехаться на №5319. Шутка ли - в постсоветском городе найти на маршруте вагон 1966 года выпуска? Несмотря на неважное состояние, вагон также был очень бодрым "на ход" Фото А. Демидова (2012) №5395, как и №5319 имел отнюдь не безупречное состояние. В дальней перспективе же его можно было восстановить как полноценного представителя двухдверной Т-3 позднего выпуска Фото А. Тарасова (2014) В депо им. Шевченко линейные вагоны последние 10 лет находятся в наилучшем состоянии по Киеву. №5544 не был исключением. Не находись он посредине периодов эволюции Т-3, он имел бы полное право быть сохранённым как экспонат, а не просто донор. Фото И. Черныша (2009) А вот и самая выдающаяся часть №5544 - салон. К сожалению, 5544 был последним вагоном с такими диванами. Теперь даже для реставрации раннего вагона У-5 (1964) такие сидения и даже их каркасы взять негде - придётся изготавливать с нуля (когда будет реставрация У-5 и будет ли - вопрос уже иного характера) Фото А. Федорца (2015) Хотя №063 имел не безупречное состояние, именно он был выбран как потенциальный экспонат для музея, но скорее всего ему уже не суждено им стать. Фото А. Тарасова (2015) Та самая злосчастная авария. У вагона деформирован не только перед, но и кузовные конструкции всей передней площадки. Восстановление таких повреждений - очень объёмная и дорогостоящая процедура. К тому же вагон на сегодня уже разграблен - не комплектен, поэтому полностью восстановить его в любом случае не получится. Авторство фото неизвестно. |
Freelancer_mac |
Oct 3 2016, 9:47
Пост
#1360
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
____________Музейний рухомий склад_____________
____________________Конка_____________________ Кiнний трамвай (конка) вважається пращуром сучасного трамвая. Воно й не дивно, ажде у багатьох мiстах саме з неї почалась епоха мiського транспорту. З роками ж конка не витримала конкуренцiї з електричним трамваєм i вiдiйшла у минуле. Тим не менш, чимало музеїв транспорту мають власний вагон конки, який iнколи запрягають кiньми та виводять у мiсто на свята. Конка є i в Києвi. Його походження зазвичай не афiшується, тому дозволю собi це зробити. Аутентичний вагон конки був у експозицiї всесоюзного трамвайного музею, який функцiонував у Києвi з середини 1920-х рр., однак, пiд час вiйни музей був знищений разом з усiма еспонатами. У 1967 роцi, з нагоди 75-рiччя електричного трамвая, був побудований новий вагон конки (реплiкар, як їх називають спецiалiсти). Слiд зазначити, що вагон вийшов не надто схожий на оригiнал. Дивно те, що попри спецiальне призначення, вагон був знищений. У третiй раз вагон конки з'явився у 1988 роцi, коли був побудовинй вже другий реплiкар, ще менше схожий на оригiнал. Вiн був учасником параду до 100-рiччя київського трамвая (1992 рiк), а пiсля - довгий час знаходився у трамвайному депо iм. Шевченка. Пiсля переїзду депо на нову територiю у 2006 роцi, вагон був встановлений бiля в'їзду в депо у якостi пам'ятника. У 2012 роцi конка стала експонатом нашого музею, а у 2015 роцi була перевезена на сучасну його територiю - в IЕРЦ, де зараз i знаходиться. Говорячи про перспективи, то найбiльш правильною ввижається побудова ще одного реплiкару - на цей раз у вiдповiдностi з оригiналом, а у перспективi - використання його так само, як це робиться у закордонних музеях. Але, звiсно, це не буде можливо, доки музейне керiвництво буде опиратись проведенню в музей трамвайних рейок та їх з'єднання з трамвайною мережею мiста. Подлинный вагон конки "открытого типа". Всего существовало три конструкции таких вагонов - открытые (летние), закрытые (зимние) и со съёмными боковыми стенками (универсальные) Вагон конки возле трамвайного депо им. Шевченко Фото И. Черныша (2009) Конка на территории музея в Дарнице. Примечательно, что сколько существует этот вагон, на нём упрямо рисуют неправильный маршрутный указатель, выдавая его за первый маршрут конки. Однако, конка была запущена в 1891 году, а не в 1890-м, и первый маршрут проходил от современной Лыбедской пл. до ул. Саксаганского (позднее до Крещатика) Фото Е. Демчука (2012) Перевозка на новую территорию на ул. Выборгской Фото Е. Демчука (2015) Вместо ремонта действительно важных экспонатов, музейное руководство транжирит деньги предприятия на дорогостоящую перевозку конки на ретро-фестиваль (и аренду лошадей), проведение которого никак не способствует улучшению работы музея. Фото с сайта transphoto.ru (2016) В публикации есть неточность - конку с фестиваля в конце апреля сего года не забрали - бросили в музее авиации. То есть помимо неоправданной траты денег на перевозку экспоната (вполне возможно, что этих денег хватило бы на восстановление всего отсутствующего забора в музее), музейное руководство ещё и разбрасывается экспонатами, передавая их в руки посторонних, и это не единственный такой случай. |
Упрощённая версия | Сейчас: 11th January 2025 - 2:08 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |