Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6877-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Freelancer_mac |
Nov 30 2016, 10:58
Пост
#1521
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Мне кажется, что если створки дверей как следует заточить, то давки в
метро стало бы меньше... А также мечта всех водителей троллейбуса и остального ОТ)) |
Freelancer_mac |
Nov 30 2016, 20:48
Пост
#1522
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Цьогоріч комунальне підприємство «Київпастранс» святкує своє 15-річчя!
Далеке 30 листопада 2000 року… VII сесія XXIII скликання КМР… Депутати столичної ради прийняли рішення реорганізувати Київське міське територіально-виборче об’єднання автомобільного транспорту та комунальне підприємство «Київелектротранс» (рішення Київради від 30.11.2000 року N 101/1078 «Про реорганізацію Київського міського територіально-виробничого об’єднання автомобільного транспорту та комунального підприємства «Київелектротранс»).Процес реорганізації тривав близько 12 місяців. 2000 рік – це період, коли Україна формувалась як і політично, так і економічно. Звичайно, місто не могло залишитись без єдиного діючого органу, який би займайся наданням транспортного обслуговування населення. Тому, вже восени 2001 року на базі колишніх транспортних організації було створено комунальне підприємство «Київпастранс» (за рішенням Київради від 02.10.2001 р. № 61/1495). Статут підприємства затверджено 24 жовтня 2001 року (відповідно до розпорядження КМДА від 24.10.2001 р. N 2276 Про затвердження статуту комунального підприємства «Київпастранс»). Протягом кількох місяців новостворена організація проходила процес становлення, освоєння, переформатування і вже в грудні 2001 року розпочала свою легітимну транспортну діяльність. Генеральним директором комунального підприємства «Київпастранс» було призначено Ламбуцького Миколу Михайловича, головним інженером – Бомбандьорова Юрія Петровича. Загалом, за свої 15 років підприємство очолювало 3 керівника – вищезгаданий Ламбуцький М.М.(2001-2014), Майзель С.П. (2014 – 2016) та Левченко Д.В.(з 2016 і до нині). Наразі до складу КП «Київпастранс» входить дирекція з підпорядкованими структурними підрозділами, 4 тролейбусних ремонтно-експлуатаційних та 3 трамвайних депо, 4 діючих автопарки, які обслуговують 73 автобусних, 45 тролейбусних, 20 трамвайних маршрутів та фунікулер, рухомий склад якого працює у звичайному режимі руху, 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». Для здійснення перевезень КП використовує понад 1370 транспортних засобів. За 15 років діяльності комунальне підприємство спробувало на власних виробничих площинах виготовляти трамваї, організувало власну спеціалізовану станцію технічного обслуговування автобусів (СТОА), відновило спеціалізований Центр технічного обслуговування тролейбусів (ЦТОТ), завдяки яким стало можливим проводити поглиблені капітальні та середні ремонти рухомого складу. Окрім того, підприємством збільшено обсяги ремонту рухомого складу; поповнено депо новими тролейбусами і трамваями; раціоналізовано маршрутну схему; ліквідовано заборгованість з виплати заробітної плати; відновлено випуск багатотиражної газети «Київпастранс»; впроваджено систему Wi-Fi як у рухомому складі, так і на зупинках наземного громадського транспорту і станціях швидкісного трамвая. У 2010 році після часткової реконструкції відкрито трамвайні пасажиро-перевезення у звичайному режимі на Борщагівській лінії швидкісного трамвая, у 2015 році підприємством розпочато реконструкцію трамвайних переїздів за сучасними технологіями на просп. Перемоги, наразі реконструкція триває на вул. Автозаводській. До того ж, проводиться реконструкція трамвайної лінії від вул.Гната Юри до просп. Академіка Корольова. КП «Київпастранс» постійно надає в зону проведення АТО не лише посильну гуманітарну допомогу, а й транспортні послуги, зокрема передана значна кількість мікроавтобусів, бензовозів, електростанцій та зварювальних агрегатів. Також у п’яти філіях підприємства організовано пункти збору допомоги з подальшою передачею її в зону АТО. За ефективну, прозору фінансово-господарську діяльність, відповідальне відношення до своєї соціальної місії та турботу про споживача, вклад у покращення якості життя в столиці КП «Київпастранс» було визнано кращим і отримало національний сертифікат «Комунальне підприємство року 2015». «15 років для підприємства – це відносно не багато, але й не мало. Прийшовши сюди ще у 2014 році я поставив собі за мету розбудовувати КП «Київпастранс», бо ж саме тут я починав свій шлях у транспортній сфері і мені зовсім небайдужа доля підприємства. Наразі, в рамках нової транспортної політики, ми реалізовуємо та втілюємо важливі проекти, які направлені на розвиток системи громадського транспорту та комфорт і безпеку пасажирів під час перевезення. Їх впровадження, крок за кроком наближає рівень транспортних послуг столиці до новітніх європейських стандартів»,- повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель. На даний момент, у столиці триває активна підготовка до Євробачення та впроваджується Нова транспортна політика, вагомою частиною якої є нова транспортна модель. В рамках НТП, у КП «Київпастранс» втілюються спільні проекти зі Світовим банком, рекомендації якого активно втілюються в життя: розвиток наземних магістральних маршрутів; оголошено тендери: на закупівлю нового рухомого складу з низьким рівнем підлоги та на проектні роботи з розробки транспортних коридорів в концепції розвитку BRT (напрямок Чоколівка –Троєщина); розвиток напрямку TRAM –TRAIN (Троєщина –Березняки – Караваєві Дачі). «Цьогоріч, - повідомляє генеральний директор КП «Київпастранс Дмитро Левченко, - виповнюється 15 років з моменту об’єднання наземного електричного та автомобільного транспорту в одне комунальне підприємство “Київпастранс”. Перевага кожного підприємства – люди. Я пишаюсь тим, що мені випала можливість працювати разом з вами і досягати разом професійних висот. Прийміть слова глибокої вдячності за високий професіоналізм, старанну та самовіддану роботу, величезний вклад у розбудову та покращення транспортного обслуговування населення. Ми впевнено крокуємо на шляху до розбудови та покращення транспортного обслуговування населення». Процес розвитку та вдосконалення, КП «Київпастранс» розпочало ще в 2015 році, і з того часу поступово впроваджує в столиці проекти, покликані забезпечити якісне надання транспортних послуг та покращити транспортну систему міста загалом. |
Freelancer_mac |
Dec 1 2016, 7:36
Пост
#1523
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
"Кращому транспорту в Києві бути!"
Автобус 101, борт 4671 Ради денег подвергать опасности пассажиров? Легко! |
Freelancer_mac |
Dec 5 2016, 15:50
Пост
#1524
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Встречайте героев парковки, остановившие 8 трамваев, водитель девушка. Как видите ребята абсолютно не сожалеют, что причинили людям дискомфорт и нанесли финансовые потери городу и пассажирам (да да пробки стоят денег и время людей тоже).
Ребята пришли в восторг, от количества остановленных трамваем, и решили еще пофоткаться. Штрафы давно нужно поднимать, пусть если совесть не мучает хоть денег будет жалко. |
VladRus |
Dec 8 2016, 21:34
Пост
#1525
|
Благодарности: 2055 Репутация: 3252 Long live rock'n'roll .!..! Группа: Модеры Сообщений: 31 330 С нами с: 19-August 09 |
Городские власти приостанавливают планы по строительству метро на Троещину
Власти приостанавливают планы по развитию Подольско-Выгуровской линии метро (ветки на Троещину). Об этом в интервью Delo.UA сообщил заместитель председателя КГГА Илья Сагайдак. В качестве альтернативы власти города предлагают жителям микрорайона новый транспортно-инфраструктурный проект — "скоростной коридор", обособленную линию для коммунального транспорта. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 13:46
Пост
#1526
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Маршрутки с сегодняшнего дня стоит
485 - 7 грн Всем кому не нравится стоимость - садитесь в 47 троллейбус 180 - 8 грн Всем кому не нравится стоимость - езжайте с пересадками Эх... Живем же по-новому и каждый день тарифы и цены - еще новее. |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 14:17
Пост
#1527
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 15:09
Пост
#1528
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
На Театральной человек попал под поезд и выжил
утром, 9 декабря, на красной ветке метро остановилось движение – под поезд попал пассажир. Об этом сообщили в пресс-службе КП Киевский метрополитен. Происшествие случилось на станции метро Театральная. Через 15 минут движение по линии метро восстановили. На место инцидента прибыла бригада медиков. По информации администрации метрополитена, пассажир жив, с ним работают врачи |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 15:23
Пост
#1529
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
КП «Київпастранс» завершило реконструкцію трамвайних переїздів по вул.Автозаводській
16 листопада 2016 року КП «Київпастранс» розпочало реконструкцію трамвайних переїздів по вулиці Автозаводській. На час реконструкції було заплановано облаштування двох трамвайних переїздів на ділянках: перетин вулиць Автозаводської і Пріорської, Автозаводської та Лугової. Нагадаємо, сучасні конструкції переїздів виконано за новітніми європейськими технологіями, облаштування яких на трамвайних коліях полягає в суцільному покритті з великогабаритних залізобетонних плит. На час ремонтних робіт, було заблоковано рух трамваїв маршрутів №№ 12,17,19, а наземний громадський транспорт курсував по спеціальному режиму руху. «Сьогодні відновили роботу трамвайних маршрутів №№ 12,17,19. Планували закінчити усі роботи до 15 грудня, але, завдяки ефективній роботі наших працівників реконструкцію було завершено швидше. Тепер переїзди по вул.Автозаводській сучасні комфортні, а головне безпечні для проїзду. У 2017 році плануємо розпочати планові реконструкції ще на 18 об’єктах, зокрема на початку року по вул.Автозавдоській, вул.Полярній та на площі Шевченка», - повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 15:43
Пост
#1530
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
На проектирование трамвая-поезда киевские власти в 2017 году планируют выделить 20 млн гривен
Столичные власти хотят соединить Троещину с другими районами Киева с помощью проекта Tram-train (трамвай-поезд). По мнению первого заместителя Киевской городской госадминистрации (КГГА) Геннадия Плиса, линия Tram-train позволит создать комбинированную транспортную систему, сочетающую преимущества поезда и трамвая, и даст возможность уйти от необходимости строить дорогостоящее метро. Об этом сообщается в интервью, которое дал KV первый замглавы КГГА Геннадий Плис. “Tram-train (трамвай-поезд) - очень перспективный проект. Зачем лезть под землю, если имеется кольцо электрички по городу? И его можно задействовать очень разумно: ночью там будут возить груз, а днем – будет ездить пассажирский транспорт. Техническая возможность соединить рельсы трамвая и электрички имеется, также имеется транспортное средство, которое одновременно идет по двум этим линиям”, - заявил Геннадий Плис Читайте: В Киеве может появиться новый вид общественного транспорта По словам Плиса, в бюджете Киева на 2017 год планируется выделить средства на проектирование такой линии. “Это порядка 20 млн гривен. Когда будет готов проект, тогда мы находим средства и начинаем строительство. Реально на всю процедуру необходимо года два – не меньше”, - сказал он. Напомним, на Инвестиционном форуме в Киеве 23 ноября 2016 года проект “Tram-train” представлял директор Департамента транспортной инфраструктуры Киевской городской госадминистрации (КГГА) Сергей Майзель. По его словам, уже создана концепция маршрута: улица Милославская - Березняки - Караваевы Дачи, что предусматривает возможность движения по существующей трамвайной линии, а также по маршруту городской электрички. Майзель тогда также сообщил, что стоимость проекта составит около 180 млн евро. |
CnsRd |
Dec 10 2016, 15:49
Пост
#1531
|
Репутация: 208 Постоялец Группа: Пользователи Сообщений: 1 476 С нами с: 18-August 09 |
...“... Реально на всю процедуру необходимо года два – не меньше”, - сказал он.... лол Подольско-Выгуровская линия метрополитена – один из ключевых пунктов стратегии развития Киева до 2025 года, которую уже утвердил столичный городской совет. Новая ветка метрополитена будет строиться в две очереди, на каждую из них планируют потратить 3-4 года. Все строительные работы планируется завершить до декабря 2025 года. На 2017-2018 годы даже выделено финансирование проекта в размере 3,5 млрд. гривен за год. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 15:57
Пост
#1532
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 16:08
Пост
#1533
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Происпектировал Тр-30.
Дата - 8 декабря 2016. Время - 18:15 Маршрут следования - Парк отдыха - ул. Драйзера. Интервал. Перед носом уехал, следующий приехал через 6 минут. Плотно набитый салон. К Петровке салом утрамбовали так, что можно отправить информацию, на завод в Луцк, вместительность длинных Богданов явно больше, чем они указывают в документации. Пробок не было. Время в пути 40 минут. Сразу, что подумалось, маршрут, рай для карманников, потому, берегите свои вещи. Заодно, сочувствую людям, которые ежедневно, в часы пик, героически перебираются с одного берега на другой, я бы так длительное время не выдержал. По первому разу судить не очень корректно, но он таки более, чем востребован. Увеличить выпусков? Так в обратном направлении полупустые и так ездят. Нужно время, чтобы консолидировать все проблемы и недочеты и работать над их коррекцией. Вариант с банальным продлением 21Тр хватило бы с головой. Задумали сделать людям комфорт (без пересадок), но в итоге вылезло в другом месте комфорта (с Петровки до Закревского это нереальный ад, давка просто непереносимая) |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 16:19
Пост
#1534
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Зверніть увагу на інтервали руху маршрутів 40 та 40к у вечірній час (між 20 та 21 годинами). У напрямку Кадетського Гаю рухається лише одна (!) машина на два маршрути. Час руху між двома кінцевими зупинками - 35 хвилин, втім, за розкладом тролейбуси кожного з маршрутів в цей час мають курсувати з інтервалом у 15 хвилин, але такі дірки тут спостерігаються чи не кожного дня.
На практиці це виливається у щовечірні очікування тролейбуса по 40-60 хвилин, переповнені салони тролейбусів та додаткові затримки у русі через надмірну кількість пасажирів |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 16:31
Пост
#1535
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Метро на Троєщину не поїде, у КМДА знайшли альтернативу
Столична влада призупиняє плани щодо будівництва гілки метро на Троєщину. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Ілля Сагайдак у інтерв'ю Delo.UA. За попередніми оцінками КМДА, будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину коштуватиме майже 32 мільярди гривень. Тож влада міста пропонує дешевшу альтернативу – окрему лінію для комунального транспорту, так званий "швидкісний коридор". Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає йому довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами. По суті, це буде наземне метро, – каже Сагайдак. Перший етап розвитку такого проекту включає реалізацію лінії "Троєщина-Чоколівка", з розгалуженням на Відрадний, з потенційним добовим потоком у 140 тисяч пасажирів. Чиновник зазначив, що у рамках проекту так званого наземного метро буде відновлено 22 кілометри дороги, забезпечення доступу до станцій і пересадкових вузлів (станція метро "Петрівка", трамвайна зупинка на вул. Фрунзе, ст. м. "Дорогожичи", ст. м. "Шулявська" до лінії швидкісного трамваю на Борщагівку, зупинки електрички на "Караваєві дачі"). За попередніми оцінками фахівців, проект місту обійдеться у 100 мільйонів євро (близько 2,9 мільярда гривень), що, зазначимо, суттєво дешевше буде, ніж будівництво лінії метро. "Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину, знадобиться років 10-15. А враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і усі 20 років. У свою чергу, цей проект (швидкісний коридор, – 24) можна реалізувати за три роки", – зазначив заступник голови КМДА. |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 16:59
Пост
#1536
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Метро на Троещину заменят закрытой для автомобилей линией общественного транспорта
Власти Киева приостанавливают планы по строительству Подольско-Выгуровской линии метро из-за дороговизны и слишком длительной реализации проекта. Вместо этого микрорайон Троещина планируют связать с правым берегом Днепра закрытым для автомобилей коридором скоростного наземного транспорта. На первом этапе развития системы скоростного коридора предусмотрено создание линии «Троещина – Чоколовка» с ответвлением на жилмассив Отрадный. Проектом предусмотрена реконструкция 22 км дороги, обеспечение удобного доступа к станциям и пересадочным узлам. В частности должны появиться переходы на станцию метро Петровка, трамвайную остановку на ул. Кирилловской (Фрунзе), станциям метро Дорогожичи и Шулявская, а также линии скоростного трамвая на ул. Борщаговской, ж/д станции «Караваевы дачи» и выход на Севастопольскую площадь. Потенциальный суточным спрос такого направления оценивается в 140 тысяч пассажиров. По предварительным оценкам реализация проекта обойдется Киеву в 100 миллионов евро. |
Console |
Dec 10 2016, 17:17
Пост
#1537
|
Репутация: 498 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 11 285 С нами с: 23-March 08 |
Происпектировал Тр-30. Дата - 8 декабря 2016. Время - 18:15 Маршрут следования - Парк отдыха - ул. Драйзера. Интервал. Перед носом уехал, следующий приехал через 6 минут. Плотно набитый салон. К Петровке салом утрамбовали так, что можно отправить информацию, на завод в Луцк, вместительность длинных Богданов явно больше, чем они указывают в документации. Пробок не было. Время в пути 40 минут. Сразу, что подумалось, маршрут, рай для карманников, потому, берегите свои вещи. Заодно, сочувствую людям, которые ежедневно, в часы пик, героически перебираются с одного берега на другой, я бы так длительное время не выдержал. По первому разу судить не очень корректно, но он таки более, чем востребован. Увеличить выпусков? Так в обратном направлении полупустые и так ездят. Нужно время, чтобы консолидировать все проблемы и недочеты и работать над их коррекцией. Вариант с банальным продлением 21Тр хватило бы с головой. Задумали сделать людям комфорт (без пересадок), но в итоге вылезло в другом месте комфорта (с Петровки до Закревского это нереальный ад, давка просто непереносимая) Да давка жесть... даже в 6-40... но все таки за 3 гривны, можно сказать без пробок.. Но есть еще одна фигня... вечером 30 доезжает до генерала Ватутитна, высаживает всех и все... и это в час пик, там фиг в что влезишь.. Сообщение отредактировал Console - Dec 10 2016, 18:01 |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 17:47
Пост
#1538
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Час пик 8-12-16
18:00 Троллейбусы как всегда стоят Что там случилось?) Провода?) Или ДТП?))) Низкий поклон от водителей 192 (!), 597,573,150 за эти прекрасные наплывы людей Для особо одарённых объясняю в 259 раз. Тут не говорится что "а 27 типа не стоит ко ко ко" а говорится что народу остаётся пихаться в А092...увы нету уже А1445 и МАЗов 103. Да, 550 умер. Но он показал что он был нужен, а его не заслуженно отправили на пенсию! #ГаньбаТр30 |
Freelancer_mac |
Dec 10 2016, 18:06
Пост
#1539
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
«Афера відбулася»: як тепер їздить 27 тролейбус і до чого тут Троєщина?
Як ми і писали, це сталося: Київпастранс запустив довжелезний тролейбусний маршрут №30 з Троєщини на Кадетський Гай. «Реформа» вже показала себе не з найкращого боку: з відрадненського 27-го маршруту на троєщинський 30-й перевели більшість містких тролейбусів, тому транспортне обслуговування нашого району суттєво погіршилося. Що думають про ці зміни мешканці Відрадного і транспортні експерти? Ми зібрали їхні думки в одному матеріалі. 30 тролейбус у Києві: що і заради чого? Останніми роками тема транспортного сполучення з Троєщиною перейшла з розряду робочої до піарної. Хочеш отримати прихильність місцевих мешканців на виборах? Пообіцяй метро на Троєщину, запусти у цьому районі дві станції міської електрички, організуй трамвайну «підвозку» до цих станцій, «кинь» на Троєщину автобус, що їде через центр міста… Ідея запустити тролейбус №30 з Троєщини до Кадетського Гаю виглядає так само політично-рекламно. Чому? Тому що: - 30 тролейбус їздить із великими інтервалами і «парами»: то його довго нема, то їдуть одразу два борти; - тролейбус №30 велику частину свого довжелезного маршруту простоює в пробках (на Московському мості, на Теліги, на Гетьмана); - 30 тролейбус часто «тішить» своїх пасажирів неповним сполученням – їде у депо. Отож, поки що цей маршрут показує свою абсолютну неспроможність до життя: коли зимове місто стоїть у корках, довжелезні «ковбаси» 30 тролейбусу тільки ускладнюють ситуацію на дорогах. Натомість, значно погіршилася ситуація на 27 тролейбусному маршруті, який возить людей з Відрадного через Шулявську і Дорогожичі на Петрівку. Тролейбуси №27 тепер виглядають одинарними і старими: це все, що тролейбусне депо залишило для нашого маршруту, віддавши найкращі тролейбуси на 30-й маршрут… 27 тролейбус на Відрадному: транспортний колапс Навіть ті відрадненці, які не користуються громадським транспортом, вже помітили невтішні зміни району. Щоранку на тролейбусних зупинках збирається дуже багато людей, і далеко не всі вони вчасно можуть виїхати на роботу. Тролейбуси №27 стали їздити рідше, та й у їхні маленькі від недавнього часу салони не вміщуються всі охочі! » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Dec 10 2016, 18:07 |
Console |
Dec 10 2016, 19:10
Пост
#1540
|
Репутация: 498 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 11 285 С нами с: 23-March 08 |
- тролейбус №30 велику частину свого довжелезного маршруту простоює в пробках (на Московському мості, на Теліги, на Гетьмана); Ну тут 50/50 Если совсем жопа, то да, но если рядовые пробки, то проскакиеваешь какраз... |
Упрощённая версия | Сейчас: 11th January 2025 - 16:59 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |