Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6877-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
SyntaxError |
Feb 3 2017, 8:13
Пост
#1681
|
Репутация: 440 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 467 С нами с: 7-December 12 |
|
Freelancer_mac |
Feb 3 2017, 10:07
Пост
#1682
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
За 3грн можно только на комфорт уровня татры 40-летней рассчитывать. После Рождества в Киеве будут курсировать 10 низкопольных трамваев Pesa З.Ы. - Уже на линии. Трамвайні підсумки року 2016 Цей рік видався рекордним по кількості поставлених вагонів за останній час - містами було отримано 113 трамваїв, з них: 24 нових, 2 побудовано з кузовів старих вагонів та 87 вживаних (3 вживаних передано всередині країни). Деталізуючи по містам, маємо наступну картину: Київ - 59 вагонів: 48 Tatra SUCS (вживані з Праги, Моста та Литвинова, Кошиць, з яких 2 за минулий рік) + 10 PESA 71-414K + 1 Electron T5B64 Харків - 31 вагон: 19 Tatra T3SU/CS (вживані з Праги і Острави) + 7 Tatra T3M (вживані з Праги) + 5 Tatra T6A5 (вживані з Праги) Кам'янське - 8 вагонів Tatra T3/SU/SUCS (вживані з Харкова/Праги) Львів - 7 вагонів Electron T3L44 Одеса - 4 вагони T3UA-3 власної збірки Вінниця - 3 вагони: 2 Tatra KT4UA (складено на основі старих вагонів + нової секції) + 1 T4UA власної збірки Маріуполь - 1 вагон Татра-Юг K1M, що прибув на заміну минулорічного К1 Окрім поставок вагонів, робота велась і над інфраструктурою: - відновлено трамвайний рух в Авдіївці! - у Львові відкрито нову трамвайну лінію до житлового масиву Сихів, та проведено реконструкцію колій на кількох вулицях - в Харкові проводили капітальні ремонти та реконструкції колійного господарства по всьому місту - в Києві розпочалась реконструкція трамвайного маршруту № 1 на Борщагівці, та проведено реконструкцію двох переїздів - в Одесі розпочались ремонти трамвайних колій і підготовка до створення швидкісного маршруту "Північ-Південь" через все місто - в Кам'янському проводили ремонт трамвайних колій та переїздів Кам'янське провело капітальний ремонт двох вагонів 71-605, і також Львів та Кривий Ріг капітально відремонтували декілька трамваїв зі зміною дизайну. На жаль, не все заплановане встигли зробити, на сьогодні на завершальних стадіях ремонтів знаходиться: - 4 трамваї Tatra T3SUCS з Кошиць для Києва - 1 трамвай Tatra T3SUCS з Харкова/Праги для Кам'янського - 5 трамваїв Tatra T6A5 з Праги для Харкова. - На ЗЕРЗі проходять ремонт 10 трамваїв Tatra T3SUCS з Праги для Маріуполя - 2 кузови T3UA-3 комплектуються в Одесі Але це вже будуть поставки 2017 року. Пропонуємо вашій увазі декілька фотографій, які показують як саме оновлювався рухомий склад міст України. Залишається лише побажати аби наступного року трамвайний рух в Україні побачив ще більше змін на краще! Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 3 2017, 10:12 |
Freelancer_mac |
Feb 3 2017, 10:26
Пост
#1683
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тролейбусні підсумки року 2016
На відміну від трамваїв, тролейбуси закуповують активніше і тут більша частка нових транспортних засобів. Загалом цей рік видався не поганим, але і не рекордним. Містами отримано 153 тролейбуси, з них 94 нових і 59 вживаних з-за кордону. Детальніше: Київ - 21, Богдан Т901 (за кредитом ЄБРР) Черкаси - 19, 15 БКМ 321 (куплені "Азотом" ще в 2012) + 4 Богдан Т701 Маріуполь - 17, 13 MAN SL 172 HO (вживані з Німеччини) + 4 Дніпро Т103 (за кошти ЄС) Рівне - 12, 11 Škoda 14Tr (вживані з Чехії, Угорщини та Словаччини) + 1 БКМ 433 Чернівці - 12, 6 Škoda 14Tr + 6 Škoda 15Tr (вживані з Чехії та Словаччини) Кропивницький - 10, Дніпро Т103 Чернігів - 10, Еталон Т121 І-Франківськ - 8, 5 Gräf & Stift GE112 M16 + 3 Gräf & Stift NGT204 M16 (вживані з Австрії) Дніпро - 7, БКМ 321 Одеса - 7, Богдан Т701 Львів - 6, Electron T191 Хмельницький - 5, Богдан Т701 Запоріжжя - 5, Škoda 14Tr (вживані з Чехії та Словаччини) Біла Церква - 4, Ikarus 280T (вживані з Угорщини) Краматорськ - 3, 2 Mercedes-Benz O405GTZ (вживані зі Швейцарії, оренда) + 1 БКМ 321 Тернопіль - 3, Škoda 15Tr (вживані з Чехії) Кременчук - 1, Богдан Т701 Полтава - 2, Богдан Т701 Житомир - 1, Škoda 14Tr (вживана з Чехії) В анексованому Криму в 2016 були такі надходження: Сімферополь - 71, 30+27 ТролЗа-5265 «Мегаполис» + 14 СВАРЗ-МАЗ-6275. Севастополь - 2, 1+1 ТролЗа-5265 «Мегаполис». Деталізація по виробникам опублікована в нас на форумі: http://alltransua.com/forum/topic.php?path...amp;page=12#294 Окрім закупівлі рухомого складу, міста придяліли увагу й розбудові нових ліній. За цей рік було побудовано та запущено: - лінію вулицями Леся Курбаса та Текстильною в Тернополі - лінію по вулиці Козацькій в Чернігові - лінію вулицями Пасічною та Федьковича в Івано-Франківську Також нещодавно збудовано, але ще не введено в пасажирську експлуатацію: - лінію по вулиці по вулиці Олекси Тихого на ділянці від вул. Маяковського до вул. Дружби в Краматорську - лінію вулицями Прокоф'єва та 20 років Перемоги в Сумах - лінію вулицями Новопівнічною, Новосінною, Чехова, Маликова в Житомирі Залишається побажати щоб наступний рік був не менш активним! |
Banish |
Feb 3 2017, 14:28
Пост
#1684
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
Вобщем расскажу что знаю. Тру стори Бро. До того как покупать трафик, я занимался наружкой и в том числе рекламой в Метрополитене. Если в двух словах, то между Метрополитеном и обычными юзверами, которые хотят купить рекламу в метро есть одно СПД им.Сына Бывшего Главы метрополитена Цепочка простая: Метрополитен сдат рекламные места в аренду этому СПД за символическую сумму в 15-35 грн. за одно рекламное месте на лицевой стене и что-то около 900 грн. за брендирование одной станции. СПД выходит на рынок рекламы и продает рекламное место уже за 3-4-5 тыс. грн. в месяц, а брендирование одной станции стоит от 100-200 тыс. грн. в месяц. Реклама в вагонах та же муть. Только там после СПД им.Сына Бывшего Главы метрополитена идет по 5-6 перекупов, в стиле ОАО КиевПасРеклама и ПАТ Рога&Копыта МетроБан. В итоге Метрополитен с рекламы зарабатывает форменные копейки, а "нужные люди" за счет этой самой рекламы давно стали миллионерами и затарились яхтами и дачами на лазурном берегу. Все проверяется на 1-2-3. В Московском метро рекламы нет от слова совсем. Проезд 50 рублей разовый и 35 рублей если брать сразу 50+ поездок. И это при "московских" зарплатах. Метро в Киеве это просто "кормушка" которую держат вполне конкретные люди. На этом разговор заканчивается. Если убрать этих "конкретных людей" Метрополитен за 1 день станет сверхрентабельным предприятием а проезд можно будет смело делать бесплатным. Реклама окупит все с БОЛЬШИМ запасом. В КиевРекламе кстати ситуацию знают, но там давно сидят люди "на процентах". Так что про КиевРекламу просьба не заикатса. |
Freelancer_mac |
Feb 3 2017, 15:01
Пост
#1685
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
У КП «Київпастранс» обговорили перспективи розвитку трамвайної мережі столиці
Наприкінці тижня транспорту, комунальне підприємство «Київпастранс» разом з Київським міським головою окреслили перспективи розвитку столичної трамвайної мережі. Сьогодні, 3 лютого 2017 року на зупинці Борщагівської лінії швидкісного трамвая «Площа Перемоги» Віталій Кличко оглянув трамваї «четвертого покоління» та обговорив можливості і перспективи розвитку транспортної інфраструктури в розрізі оновлення трамвайних колій м.Києва. Зазначимо, у 2015 році КП «Київпастранс» отримало 2 сучасних низькопідлогових трамваї, у 2016 - 11. Увесь отриманий транспорт повністю відповідає необхідним нормам та новітнім європейським тенденціям. Серед нього – 10 вагонів польського виробництва «PESA» та 3 вітчизняних «Електрон» (м.Львів). Наразі 13 одиниць рухомого складу експлуатуються в депо ім. Шевченка на трамвайних маршрутах №№1,2,3. Рухомий склад надвеликої місткості безшумний, має 100% рівень низької підлоги і пандус для людей з обмеженими можливостями. Всі деталі салону, в тому числі обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів. До того ж, транспорт обладнано зовнішніми та внутрішніми відеокамерами, системами обігріву та кондиціювання пасажирського салону і кабіни водія. Особливістю трамваїв «четвертого покоління» є можливість безкоштовної зарядки гаджетів та підключення до Wi-FI. «Цьогоріч ми плануємо розпочати втілення багатьох цікавих проектів, особливо в сфері електротранспорту. Одним з найперспективніших є будівництво (продовження)Борщагівської лінії швидкісного трамвая до ст.м. Палац Спорту. Параметри цього проекту передбачають довжину лінії в одноколійному вимірі – 7,3 км, яка дасть змогу збільшити пасажиропотік на 60 % за добу. Наразі пасажиропотік складає більше 100 тис.осіб. Крім того, маємо намір розпочати реконструкцію транспортно-пересадочних вузлів «Чернігівська», «Петрівка», «Контрактова площа» та будівництво сучасної станції «вул.Генерала Потапова». Орієнтовна дата завершення робіт - 2019 рік. Впевнений, що проекти дадуть змогу оптимізувати транспортні потоки, які виникли на даних ділянках. Також, у 2017 плануємо розпочати масштабне дослідження трамвайних колій Лівобережжя з метою підготовки необхідної документації та кошторисів для того, щоб сучасні трамваї курсували і на Лівобережжі», - повідомив генеральний директор КП «Київпастранс Дмитро Левченко. |
Freelancer_mac |
Feb 3 2017, 16:39
Пост
#1686
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тимчасові зміни в роботі трамваїв маршруту №2
3 лютого 2017 року з 10 год. 40 хв. до 12 год.30 хв. рух трамваїв маршруту № 2 закривається у зв’язку з випробувальними роботами на контактній мережі. |
Freelancer_mac |
Feb 3 2017, 16:50
Пост
#1687
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Ярмарки змінять рух автобусів маршрутів №№ 73,101
4 лютого 2017 року у зв’язку з проведенням продовольчих ярмарків на просп. Оболонському та вул.М.Закревського в роботу автобусів маршрутів №№ 73, 101 вносяться тимчасові зміни, а саме: -на просп. Оболонському на ділянці від вул. Героїв Дніпра до вул. Маршала Тимошенка рух автобусів маршруту № 73 в напрямку вул. Милославської буде організовано по трасі: Ст.м. Героїв Дніпра – вул. Героїв Дніпра – вул. Зої Гайдай – вул. Маршала Тимошенка – просп. Оболонський, далі за діючою трасою; - на вул. Миколи Закревського на ділянці від просп. Маяковського до вул. Драйзера рух автобусів маршруту № 101 буде організовано по трасі: від ст.м. «Петрівка» - просп. Маяковського за діючою трасою, далі - вул. Драйзера – вул. Закревського, далі за діючим маршрутом. |
imenno |
Feb 4 2017, 2:06
Пост
#1688
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Ох уж эти ярмарки. Неужели больше нигде нет места, кроме как на проезжей части?
|
Freelancer_mac |
Feb 4 2017, 18:09
Пост
#1689
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
В Киеве планируют продлить скоростной трамвай до “Дворца спорта”
В Киеве планируют продлить Борщаговскую линию скоростного трамвая до с.м. “Дворец спорта”. Об этом на своей странице в Facebook написал глава КП “Киевпастранс” Дмитрий Левченко. Одним из самых перспективных проектов является строительство (продолжение) Борщаговской линии скоростного трамвая до ст.м. Дворец Спорта. Параметры этого проекта предусматривают длину линии в однопутном измерении - 7,3 км, которая позволит увеличить пассажиропоток на 60% в сутки. Сейчас пассажиропоток составляет более 100 тыс. человек в сутки”, - написал Левченко. Он также отметил, что Киев намерен провести реконструкцию транспортно-пересадочных узлов “Черниговская”, “Петровка”, “Контрактовая площадь”. “Ориентировочная дата завершения работ - 2019 год. Уверен, что проекты позволят оптимизировать транспортные потоки, которые возникли на данных участках”, - написал Дмитрий Левченко. |
imenno |
Feb 4 2017, 23:09
Пост
#1690
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Не так давно только убрали рельсы до палаца спорта и закатали в асфальт все, шо за нах?)))
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 0:20
Пост
#1691
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
imenno |
Feb 5 2017, 0:38
Пост
#1692
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Ты помнишь как скоростной ходил с борщаги на дворец спорта)) А потом его убрали.... Вместе с депо и перенесли депо на борщагу... Помню, до палаца ездил один через вокзал, другой с железнодорожного массива, тогда еще дороги протасов яр не было, там был сад, груши\яблоки, и я катался еще на них, трамвайчиках этих. Там с массива всегда была проблема, когда ехал по урицкого вниз, на склоне оттормозиться, особенно зимой. Сообщение отредактировал imenno - Feb 5 2017, 0:40 |
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 0:39
Пост
#1693
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Порошенко підписав закон про впровадження електронних квитків у транспорті .
Президент України Петро Порошенко сьогодні підписав закон №4121 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті». Відповідну інформацію опубліковано на сайті Верховної Ради. Через три місяці з дня опублікування закону він вступить в силу, згідно прикінцевим положенням документу. |
DVR720 |
Feb 5 2017, 0:45
Пост
#1694
|
Репутация: 6 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 210 С нами с: 5-February 11 |
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 1:14
Пост
#1695
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Кличко розказав, яка є альтернатива приватним маршруткам.
Мер Києва зазначив, що у мешканців столиці обурення викликало підвищення цін на проїзд приватними перевізниками. Новий комунальний транспорт Києва – це альтернатива приватним маршруткам, технічний стан яких не відповідає сучасним вимогам безпеки та комфорту. Про це в інтерв’ю телеканалу «Київ» розповів мер столиці Віталій Кличко. Він зазначив, що місто, в співпраці зі Світовим банком, розробило нову транспортну систему столиці. «Ми відкриваємо нові магістральні маршрути за рекомендацією спеціалістів Світового банку. Один з них з’єднає станції метро "Чернігівська" та "Політехнічний інститут", а другий курсуватиме між Контрактовою площею та вулицею Смолича. Інтервал руху – 3-4 хвилини», - розповів міський голова. |
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 1:34
Пост
#1696
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 1:45
Пост
#1697
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Коротко о троллейбусах в Киеве
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 1:56
Пост
#1698
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 2:07
Пост
#1699
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Наклейки для поездов метро к песенному конкурсу "Евровиденье 2017":
|
Freelancer_mac |
Feb 5 2017, 11:21
Пост
#1700
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 12th January 2025 - 2:49 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |