Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6878-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Console |
Feb 22 2017, 9:14
Пост
#1881
|
Репутация: 498 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 11 285 С нами с: 23-March 08 |
Жесть... поворот с Маяковского на Ватутина, мерс 200, отвалился бамбер догнал.. на 2 полосы..,а впереди еще в 7.13 ( пустая дорога), Бальзака в Ватутина переходит тоже авария, все.. стояк от Флоренции..
|
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 9:26
Пост
#1882
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Перейменування зупинок автобусів маршрутів №№ 2,20,27,52,91, тролейбусів маршрутів №№ 1,11,12,27,42, та трамваїв маршрутів №№ 14,15
З 21 лютого 2017 року відповідно до рішень Київської міської ради від 06.10.2016 №172/1176 «Про перейменування вулиці, проспекту та площі у місті Києві» та від 10.11.2016 від 315/1319 «Про перейменування бульвару, вулиць, найменування площі та присвоєння імен скверам в місті Києві» перейменовуються зупинки наземного громадського транспорту, а саме: «Московська площа» перейменовується на «Деміївську площу» для: - автобусів маршрутів №№ 20,27,52,91 по проспекту Науки в напрямку ст.м.Либідська; - тролейбусів маршрутів №№ 1,11,12 по проспекту Науки в напрямку вул.Жилянської; - тролейбуси маршрутів №№ 1,12,42 по бульвару Дружби Народів в напрямку вул.Маршальської; «Бульвар Івана Лепсе» перейменовується на «Бульвар Вацлава Гавела» для: - автобусів маршруту № 2, тролейбусів маршруту № 27 по проспекту Відрадному та вул.Суздальській в обох напрямках; - трамваїв маршрутів №№ 14,15 по вул.Миколи Василенка в напрямку Автогенного заводу. |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 9:37
Пост
#1883
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
У столиці курсуватиме новий автобусний маршрут №№ 118
З 23 лютого 2017 року організовується новий автобусний маршрут № 118 «Ст.м. «Чернігівська» – ст.м. «Політехнічний інститут»з метою реалізації рекомендації експертів Світового банку по оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту міста Києва. «Це вже не перший маршрут, який втілюється за рекомендаціями Світового банку. На маршруті будуть працювати 10 нових низькопідлогових автобусів МАЗ з інтервалом руху 10-11 хв. в годину пік. До речі, усі автобуси обладнані сучасною системою кондиціонування. Також, відповідно до норм чинного законодавства їх екологічний стан відповідає cтандартам EURО-5. Ми прагнемо покращувати транспортну мережу столицю і робимо все можливе, щоб наші пасажири користувались сучасним, комфортним, а головне якісним транспортом», - повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. Роботу маршруту організовано по трасі: вул. Гната Хоткевича – просп.Юрія Гагаріна – просп. Соборності – міст ім. Патона – бульв. Дружби народів – бульв. Лесі Українки – вул. Басейна – бульв. Тараса Шевченка – просп. Перемоги – вул. Чорновола – вул. Борщагівська – пров. Політехнічний – просп. Перемоги – бульв. Тараса Шевченка – вул.Велика Васильківська – вул. Павла Скоропадського – вул. Басейна – бульв. Лесі Українки – бульв. Дружби народів – міст ім. Патона – просп. Соборності – просп. Юрія Гагаріна – бульв. Верховної Ради – вул. Гната Хоткевича. |
Pavlo_Taiko |
Feb 22 2017, 10:00
Пост
#1884
|
Репутация: 298 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 640 С нами с: 25-October 12 |
|
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 11:18
Пост
#1885
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
А мы еще говорим об е-билете. Какой е-биоет, если забивается людьми так, что стекла просто лопаются
Тр41.. 8:28 утра |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 11:36
Пост
#1886
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
dimicon |
Feb 22 2017, 11:40
Пост
#1887
|
Репутация: 2672 Статевий Розбишака Группа: Пользователи Сообщений: 12 739 С нами с: 18-March 07 |
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Сообщение отредактировал dimicon - Feb 22 2017, 11:43 |
vas76 |
Feb 22 2017, 12:36
Пост
#1888
|
Репутация: 194 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 2 254 С нами с: 29-October 06 |
З 23 лютого 2017 року організовується новий автобусний маршрут № 118 «Ст.м. «Чернігівська» – ст.м. «Політехнічний інститут» У студентов началась клаустрофобия, боязнь метрополитена?Через весь город. Через Днепр. 10 автобусов. По пробкам. Они будут ходить реже, чем из Киева в Житомир и палить топлива, как Мрия на взлёте. Это же никогда не окупится и нафиг никому не нужно. Идиоты. ------------ Щас вспомнил другой прикол - эскалатор на Академгородке, выход на улицу к Троицкому рынку. Чем мотивировали его установку не понятно, станция неглубокая, выход на вторую сторону, вообще, без ступенек. Но, как бы там ни было, установили, огородили и он простоял чуть ли не с открытия станции. Сейчас огорожа обклеена табличками, типа "Извините, эскалатор не прошел испытания и будет демонтирован". Видать купили втридорога, установили макет. Ну и всё. ) Сообщение отредактировал vas76 - Feb 22 2017, 12:53 |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 13:20
Пост
#1889
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
У студентов началась клаустрофобия, боязнь метрополитена? Через весь город. Через Днепр. 10 автобусов. По пробкам. Они будут ходить реже, чем из Киева в Житомир и палить топлива, как Мрия на взлёте. Это же никогда не окупится и нафиг никому не нужно. Идиоты. з метою реалізації рекомендації експертів Світового банку по оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту міста Києва. Как лучше распилить кредитные деньги и создать видимость деятельности и "развития." |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 13:41
Пост
#1890
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
КГГА опубликовала схему маршрутов скоростного трамвая Tram-Train, который свяжет правый и левый берега Днепра через Дарницкий мост
Заместитель председателя КГГА Илья Сагайдак сообщил, что власти столицы рассчитывают получить технико-экономическое обоснование проекта Tram-Train до конца мая текущего года и опубликовал предполагаемую схему маршрута нового вида общественного транспорта. Согласно проекту, линия скоростного трамвая Tram-Train будет включать два маршрута: «Милославская» — «Северная» и «Дарница» — «Кольцевая дорога», оба будут проходить через Дарницкий железнодорожный мост. «Этот проект позволит соединить скоростным сообщением левобережные жилые массивы и административно-деловое ядро города, что позволит существенно сократить время транспортных поездок. По расчетам на транспортной модели, спрос на «Tram-Train» составляет около 240 тыс. пассажиров в сутки.» — отметил Илья Сагайдак Общая протяженность киевской линии скоростного трамвая Tram-Train составит 37,2 км, из которых 14,7 км придется на инфраструктуру скоростного трамвая, остальная часть путей — на инфраструктуру железной дороги. Мероприятия по реализации системы Tram-Train в Киеве предусматривают: строительство развязки-примыкания, сочетающей троещинскую линию скоростного трамвая с железной дорогой в районе станции «Троещина-2»; строительство развязки-примыкания, сочетающей Борщаговскую линию скоростного трамвая с железной дорогой в районе Воздухофлотского путепровода; строительство разветвления на Березняках, которое позволит поездам, движущимся с Троещины и на Троещину, обходить станцию Дарница; строительство пересадочной платформы «Лыбидская». Коридор «Троещина» — «Караваевы Дачи» определен как перспективный для развития системы массовых пассажирских перевозок, по рекомендациям консалтинговой компании ITP и в рамках совместного проекта КГГА и Всемирного банка по разработке интегрированного плана развития транспортной инфраструктуры Киева и его пригородной зоны. Источник: КГГА |
Molko |
Feb 22 2017, 13:47
Пост
#1891
|
Репутация: 12 Активист Группа: - Пользователи - Сообщений: 234 С нами с: 1-February 17 |
Норм маршрут, чтоб с Печерска на Русановку доехать без пересадок. В остальном фигня. На метро действительно быстрее и комфортнее.
|
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 13:50
Пост
#1892
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Molko |
Feb 22 2017, 13:57
Пост
#1893
|
Репутация: 12 Активист Группа: - Пользователи - Сообщений: 234 С нами с: 1-February 17 |
ветка метро через подольский мост нормально разгрузит троещину. нет, они начинают пускать трамвай по ж/д путям через тридевять земель. красавчики, че.
короче, мост уже никому не всрался. А по времени будет сколько? В выходной минут 15-20, норм. В будний - хз, не езжу там. Но предполагаю, что на Патона часто пробки и лучше в наземный ОТ не лезть. Как временная мера - не такое уж плохое решение. Автобус идет вплотную к юго-восточной части Русановки, цепляет добрый кусок Березняков. Маршрут должен брать на себя жителей этих массивов и везти в центр в метро (Печерск) и к ближайшему метро (Черниговская) на время ремонта Левобережной. Not bad, мне нравится такое решение. |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 13:59
Пост
#1894
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
В выходной минут 15-20, норм. В будний - хз, не езжу там. Но предполагаю, что на Патона часто пробки и лучше в наземный ОТ не лезть. Тогда какой смысл в данном маршруте если по факту нормально ездить он будет только по выходным. ветка метро через подольский мост нормально разгрузит троещину. нет, они начинают пускать трамвай по ж/д путям через тридевять земель. красавчики, че. короче, мост уже никому не всрался. Мечты-мечты.... |
Molko |
Feb 22 2017, 14:05
Пост
#1895
|
Репутация: 12 Активист Группа: - Пользователи - Сообщений: 234 С нами с: 1-February 17 |
Тогда какой смысл в данном маршруте если по факту нормально ездить он будет только по выходным. доставка жителей русановки и березняков к Черниговской и Печерской, пока на Левобережке ад |
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 14:13
Пост
#1896
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Molko |
Feb 22 2017, 14:18
Пост
#1897
|
Репутация: 12 Активист Группа: - Пользователи - Сообщений: 234 С нами с: 1-February 17 |
может их не хватает
|
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 14:29
Пост
#1898
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
drone |
Feb 22 2017, 14:32
Пост
#1899
|
Репутация: 467 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 529 С нами с: 1-October 12 |
Вот интересно они планируют спрос в 240к с учетом отмены кольцевой электрички или как? Вообще сначала эти рыночные фундаменталисты разрушают единую трамвайную систему, а теперь пытаются впихнуть трамвай на остатки путей. Если уж так хочется, то пустите трамвай на Петровку и дальше свяжите линией с путями 11/12/19, а на самих линиях наведите порядок.
|
Freelancer_mac |
Feb 22 2017, 14:49
Пост
#1900
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Маршрутки – найгірший громадський транспорт у Києві. Результати соціологічного опитування
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) на замовлення «А+С Україна» провів опитування, яке дозволило оцінити сприйняття містянами якості поїздок транспортом. Про це повідомив у своєму блозі директор «А+С Україна» Дмитро Беспалов. Інформацію підготував спеціаліст «А+С Україна» з транспортного планування та за сумісництвом Data Scientist – Aнтон Гаген. Дане опитування було проведене рамках створення транспортної моделі міста Києва і дозволяє оцінити так зване сприйняття часу поїздки. За словами Дмитра Беспалова, нерідко містяни обирають той чи інший вид транспорту не з міркувань мінімізації витрат часу на поїздку та її вартості, а й за іншими значно суб’єктивнішими критеріями: комфорт, передбачуваність часу відправлення та прибуття, наявність місць для сидіння, наповненість і т.д. Соцопитування мало 2 типи запитань по оцінці якості поїздки. Перша група питань є зваженою, тобто спочатку респондент вказує своє ставлення до критеріїв оцінки, ранжуючи їх від 1 до 5. Друга група вагів не має. Таким чином, було отримано два типи ранжування видів транспорту: за зваженими показниками та за всіма показниками (які вираховуються як просте середнє незважених критеріїв та середньозважене по зваженим критеріям). Результати аналізу оцінок транспорту показують, що на першому місці стоять ті типи переміщень, які є індивідуальними і не потребують узгодження із зовнішніми факторами. Такими видами транспорту є автомобіль та пішохідні переміщення. Висока позиція безкоштовних автобусів в рейтингу потребує додаткового дослідження, але вона може бути спричинена тим, що це спеціальні рейси великих торгових центрів, відповідно, стан рухомого складу там краще, а рівень завантаженості відчутно нижче. Громадський транспорт в рейтингу опинився практично поруч, і очікувано лідирує метро. Цікаво, що не зважаючи на низьку ефективність роботи міської електрички, її рейтинг є найвищим після метро. Можна припустити, що через не дуже зручний графік та низьку доступність міської електрички, нею користуються лише ті люди, яким це справді зручніше за всі інші види транспорту. Маршрутні таксі опинилися останніми в рейтингу серед громадського транспорту. Це спричинено поганим станом рухомого складу та перевантаженістю маршрутних таксі. Так, на багатьох маршрутах пасажиропотік в пікові години перевищує провізну здатність маршруту з рухомим складом малого класу. Це призводить то тисняви в автобусах та до того, що частина пасажирів мають ускладнений доступ до деяких маршрутів. Для визначення вищезгаданих показників, використовувалися дані виключно телефоного квотного репрезентативного опитування, що було проведене КМІС. |
Упрощённая версия | Сейчас: 12th January 2025 - 21:34 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |