Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6878-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
elNino |
Mar 1 2017, 17:59
Пост
#2021
|
Репутация: 258 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 2 837 С нами с: 5-November 10 |
|
Freelancer_mac |
Mar 1 2017, 18:06
Пост
#2022
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Рух транспорту Шулявським шляхопроводом відновлено
Рух автотранспорту і тролейбусів №№ 7, 22, 27, 30, 42 Шулявським шляхопроводом відновлено. Про це повідомили в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА. Нагадаємо, що вночі 28 лютого після обрушення зовнішньої конструкції пішохідної частини Шулявського шляхопроводу було проведено статичні випробування естакади та отримано висновки експертизи від НВП «Мостовий центр» і Державного дорожнього науково-дослідного інституту. Після чого мер Києва Віталій Кличко доручив перевірити всі старі шляхопроводи й мости в столиці, визначити їхній технічний стан і ухвалювати рішення щодо подальших робіт і режиму експлуатації. |
Freelancer_mac |
Mar 1 2017, 21:52
Пост
#2023
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Midnight)sky |
Mar 1 2017, 21:55
Пост
#2024
|
Благодарности: 42126 Репутация: 2757 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 19 119 С нами с: 30-September 07 |
Шуявский - это где?
"...мост в порядке, просто у него плохой бетон". Пздц, слов нет |
Freelancer_mac |
Mar 1 2017, 22:01
Пост
#2025
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Mar 1 2017, 23:07
Пост
#2026
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
drone |
Mar 1 2017, 23:22
Пост
#2027
|
Репутация: 467 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 529 С нами с: 1-October 12 |
|
imenno |
Mar 1 2017, 23:23
Пост
#2028
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Дело не в наушниках и капюшоне, а в мозгах
|
Freelancer_mac |
Mar 1 2017, 23:41
Пост
#2029
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Mar 2 2017, 9:52
Пост
#2030
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Mar 2 2017, 16:40
Пост
#2031
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Mar 3 2017, 10:23
Пост
#2032
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Скандальне будівництво на “Героїв Дніпра”: як виглядає “укріплення ґрунту”
Над київською станцією метро "Героїв Дніпра" продовжується сумнівне будівництво торгового центру, яке спершу позиціонувалось як укріплення ґрунту Як повідомляють активісти Соціального руху, вже почалось зведення основних конструкцій майбутнього ТЦ. При цьому їх масштаб та швидкість спорудження вражають – два поверхи виросли менше ніж за місяць. Через будівництво довелось закрити один з двох входів у вестибюль метро та половину підземного переходу. Як повідомлялось, це завдавало пішоходам масу незручностей та змушувало людей перебігати дорогу. Тепер забудовник перекрив інший вхід до вестибюлю та другу половину переходу, а люди потрапляють до метро через його раніше закриту недобудовану частину. Як видно з надписів на табличках, це подобається далеко не всім. Як відомо, минулого року будівництво викликало ряд протестних акцій. Мешканці району жалілись на постійний шум та заявляли про небезпеку будівництва безпосередньо над метро. Мер Києва Віталій Кличко обіцяв призупинити будівництво до проведення незалежної експертизи, однак її результати досі невідомі. |
Freelancer_mac |
Mar 4 2017, 23:49
Пост
#2033
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Опубліковано ескізи дизайну «Лівобережної» після реконструкції
За основу у інтер’єрних рішеннях вирішили взяти плитку, яка зараз прикрашає стіни станції. Ескізи проекту опублікував заступник голови КМДА Ілля Сагайдак. Він розповідає, що спершу дизайн був інший, але в зв’язку з браком часу втілити всі ідеї не вдасться. За словами Сагайдака, довелось «обігравати» дизайн навколо плитки на стінах, яку встигнуть тільки відновити. Також в процесі реалізації задуму, змінили систему освітлення вестибюлів, відмовилися від використання LED-підсвітки оздоблення колон та фасадів на пероні та спростили дизайн фасадів входу у метро з площ. Також з ескізів видно, що на одній зі стін станції може бути зображений портрет поетеси Лесі Українки. |
Freelancer_mac |
Mar 5 2017, 12:16
Пост
#2034
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
"Київпастранс" преміював найкращих працівників путівками до Єгипту
КП «Київпастранс» продовжує приємну традицію – преміювати кращих співробітників підприємства путівками до Єгипту. Вже завтра вранці 20 кращих працівників відправляться з Міжнародного аеропорту Бориспіль на відпочинок до сонячної Хургади. Найкращих обирали серед водіїв, майстрів, контролерів, слюсарів та представників інших робочих професій. Створити свято для наших працівників вдалося завдяки профспілковим організаціям КП «Київпастранс» - саме вони профінансували подорож співробітників підприємства до Єгипту. «Преміювати кращих працівників КП «Київпастранс» подорожами до Єгипту – одна з найприємніших традицій підприємства, яка мотивує та додає сил та бажання для подальшої роботи. На жаль, цьогоріч закордон відправлено лише 20 працівників, але ми будемо робити все можливе, щоб наступного разу їх поїхало значно більше», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. Ми намагалися створити маленьке не лише для працівників, а й для їх родин. Кожен з них мав можливість взяти з собою членів сім’ї за незначну доплату. Таким чином ця подорож перетворилася на повноцінний сімейний відпочинок. Окрім того, серед премійованих працівників є й жінки, які отримали подвійний подарунок від КП «Київпастранс». Вони святкуватимуть 8 Березня на сонячному пляжі біля моря. Бажаємо щасливчикам гарного відпочинку! І чекаємо на фото від них! |
Freelancer_mac |
Mar 6 2017, 10:50
Пост
#2035
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
«Агенти змін» презентували новий концепт автоматів поповнення у метро
Над їхнім інтерфейсом команда працювала близько півтора року. Однією з ключових причин створення нового інтерфейсу є незадовільний рівень роботи старих автоматів. Поповнення картки на певну суму вимагає занадто багато часу та зайвих дій. Для того, щоб прискорити роботу з автоматом, дизайнери відмовились від валідації кожної купюри — тепер внесена готівка автоматично записується на картку. Крім того, тепер кнопку “Сплатити” необхідно натиснути лише один раз, незалежно від кількості купюр. Також, для зручності розмір кнопки був збільшений, порівняно з існуючим інтерфейсом, Інформація про тарифи виводиться тепер на екран поповнення , а по мірі внесення готівки можна дізнатися, скільки ще треба додати, щоб купити поїздки за бажаним тарифом. Під час презентації прототипу нового автомату, користувачам було запроповано виконати певні дії та оцінити дизайн та зручність інтерфейсу. Кожен з респондентів успішно виконав поставлену задачу (поповнення проїзного на наступний місяць) та був задоволений новим інтерфейсом. Не обійшлося без зауважень та недоліків, проте перед остаточним варіантом нових автоматів, планується провести ще ряд тестувань та опитувань. |
stoslov |
Mar 6 2017, 15:53
Пост
#2036
|
Репутация: 6 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 228 С нами с: 15-March 10 |
Материал дизайн во все поля.
|
ЛиС |
Mar 6 2017, 17:04
Пост
#2037
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 520 С нами с: 27-October 06 |
Власне те, про що всі здогадувались - відповідь ПЗЗ:
На Ваше питання: "Нещодавно Київська мiська державна адмiнiстрацiя прийняла розпорядження про проектування та запуск рейкового транспорту типу tram-train вiд Троєщини до ст. Караваєвi дачi через пiвденне пiвкiльце на базi iснуючої трамвайної та залiзничної iнфраструктури (розпорядження КМДА №155 вiд 9.02.2017). Оскiльки залiзнична iнфраструктура не є власнiстю мiста, виникає питання - чи є цей проект узгодженим з Пiвденно-Захiдною залiзницею? Якщо такого узгодження на даний момент немає, прошу вiдповiсти, наскiльки реальним є реалiзацiя даного проекту з наступними орiєнтовними технiчними характеристиками (озвученими КМДА): - рух з 6.00 до 24.00 з мiнiмальним iнтервалом в годину пiк 6 хвилин; - використання рухомого складу трамвайного габариту (ширина 2500 мм) iз будiвництвом нових низьких платформ на залiзничнiй частинi пiд цей габарит; - будiвництво повороту з радiусом кривої порядку 100 метрiв для проїзду зi ст. Київ-Днiпровський до з.п. Лiвий берег i назад без заїзду на ст. Дарниця?" надано вiдповiдь: "Повiдомляємо, що на сьогоднi регiональна фiлiя «Пiвденно-Захiдна залiзниця» не отримувала звернень вiд Київської мiської державної адмiнiстрацiї стосовно реконструкцiї iснуючої залiзничної iнфраструктури в м. Києвi для розвитку мережi швидкiсного рейкового транспорту. Пiсля отримання офiцiйного звернення буде можливiсть призначити комiсiю для вирiшення даного питання." |
Freelancer_mac |
Mar 8 2017, 11:47
Пост
#2038
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
📌СЕГОДНЯ ВРЕМЕННО ПЕРЕКРОЮТ ДВИЖЕНИЕ ТРАНСПОРТА ПО КРЕЩАТИКУ!
Сегодня, 8 марта, в Киеве будет временно перекрыто движение транспорта по Крещатику. Об этом говорится в сообщении пресс-службы Киевской городской госадминистрации. "С 10:00 до 20:00 будет запрещено движение транспорта на ул. Крещатик во время подготовки и проведения соревнований по авторалли для женщин "Большое женское ралли", - сказано в сообщении. Как сообщается, ралли будет проходить на Крещатике (от ул. Прорезной до ул. Богдана Хмельницкого). Источник: 44.ua |
Freelancer_mac |
Mar 11 2017, 10:22
Пост
#2039
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
11 марта, с 8:00 до 20:00 в связи с проведением ремонтных работ на путепроводе на пересечении проспекте Науки и магистрали непрерывного движения вносятся изменения в работу троллейбусов маршрутов № 1, 11, 12 и автобусов маршрутов № 20, 27, 52, 212, 457. Об этом сообщила пресс-служба "Киевпасстранса". На указанный период организуется работа общественного транспорта следующим образом:
- Троллейбусы маршрута № 1 будут курсировать от улицы Жилянской до станции метро "Лыбидская"; - Троллейбусы маршрута № 11 будут курсировать от Национального музея народной архитектуры и быта Украины до станции метро "Демеевская"; - Троллейбусы маршрута № 12 будут курсировать в направлении Центрального ЖД вокзала без заезда на проспект Науки и улицу Саперно-Слободскую; - Автобусы маршрутов № 20, 27, 52, 212, 457 будут курсировать в направлении станции метро "Лыбидская" через улицу Саперно-Слободскую. |
Freelancer_mac |
Mar 11 2017, 10:53
Пост
#2040
|
Репутация: 2293 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Вшанування пам’яті загиблих в Куренівській трагедії
13 березня об 11 годині на майданчику біля прохідної Подільського трамвайного депо зберуться ветерани-транспортники, очевидці «Куренівського потопу», родичі безвинно загиблих, керівництво та працівники КП «Київпастрансу», представники Подільської районної адміністрації та громадські діячі, щоб вшанувати пам’ять хвилиною мовчання загиблих 56 років тому. На початку 50-х років у зв’язку з забудовою Сирецького житлового масиву в Києві треба було збільшити виробництво цегли на Петрівських цегельних заводах, що функціонували тоді в районі нинішнього Куренівського тролейбусного депо (вул.Сирецька, 25). На кар’єрах цих заводів розпочиналась підготовка до розкривних робіт у великих обсягах. Щоб зменшити витрати на вивезення ґрунту, було запропоновано розріджувати його водою і цю масу по трубах перекачувати до Бабиного Яру. Таким чином можна було вирішити дві проблеми: дійсно зменшити витрати на транспортування ґрунту й одночасно замити яр, на місці якого планувалось створити парк культури й відпочинку. Замив Бабиного Яру розпочався з 1954 року. З 1954 по лютий 1961 року включно до Бабиного Яру було перекачано 3341378 кубічних метрів розрідженої маси. У процесі виконання робіт грубо порушувались рекомендації проектувальників. Приміром, рівень штучного водоймища у Бабиному Яру згідно з проектом мав підтримуватись на позначці 118-120 м, фактично же його піднімали до 150-160 метрів. Внаслідок допущених порушень, у штучному водоймищі Бабиного Яру води зібралось удвічі більше від проектної норми. Вода почала шукати собі вихід і знайшла його в греблі № 4 (за нинішніми ознаками вона була споруджена між територією лікарні ім.Павлова і вул.Олени Теліги). Гребля почала розмиватись і, послабившись, раптово зруйнувалась. Це сталося вранці 13 березня 1961 року приблизно о 9 годині 20 хвилин і тривало 10 – 15 хвилин. Вал рідкої земляної маси заввишки 8 - 10 метрів з гуркотом і ревінням ринув у бік вулиці Фрунзе, зносячи все, що траплялося на його шляху: дерева, будівлі, споруди, транспортні засоби, людей. Основний удар рукотворної стихії прийшовся на трамвайний парк ім.Красіна (нині Подільське трамвайне депо) і в мить його нестало. Територія трамвайного парку перетворилася на суцільне озеро. А головне! – безвинно загинуло 50 електротранспортників, 48 родин (147 осіб), які проживали в гуртожитку, залишились без даху над головою. За радянської влади ця сумна дата була під забороною. Вперше відкрито електротранспортники вшанували жертви катастрофи 1991 року. А через три роки тут було відкрито Пам’ятний знак, на стелі якого викарбовано прізвища усіх загиблих електротранспортників. Вічна пам’ять жертвам безгосподарності і безвідповідальності. Пам’ять про безневинно загиблих у тій катастрофі вічно збережеться в наших серцях. |
Упрощённая версия | Сейчас: 13th January 2025 - 7:49 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |