Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6886-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Mar 24 2019, 8:41
  
Пост #3941



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Так ало народ, что за кривой базар в теме? Валите в свою политику и там себе сритесь.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Mar 24 2019, 19:57
  
Пост #3942



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


Щойно запустилася автоматизована система обліку оплати проїзду в наземному транспорті, самогубці пасажири, котрі наважилися нею скористатися, побачили, що «допилювати» АСОП будуть ще дуже довго. Дуже часто користувачі е-квитка з подивом бачать, що валідатор списує з картки не одну поїздку, а дві-три. А спроби відшкодувати кошти закінчуються так, як на скріншоті: пропозицією під’їхати за вказаною адресою, витративши таким чином на поїздку набагато більше. Маразм? Так. Але, виявляється, не все так погано, як видається на перший погляд.

Проблема в тому, що користувачам неясно, хто саме несе відповідальність за помилкове списання зайвої поїздки – «Київпастранс», котрий здійснює перевезення, чи ГІОЦ, який встановив валідатори. Але тут і справді все складно і в процесі. «Роботи з вирішення всіх проблем, пов’язаних з е-квитком, ведуться постійно, – говорить Євгенія Сорокіна, прес-секретар Департамент інформаційно-комунікаційних технологій. – Зараз тестова експлуатація системи, і будь-які збої в її роботі усуваються в міру їх виявлення. Краще, коли звернення про некоректність роботи йдуть на гарячу лінію е-квитка безпосередньо. Тоді більш оперативно можна вирішити проблему».

Ми перевірили, як це працює. Отже, є гаряча лінія за телефоном (044) 366-55-55, і туди навіть реально додзвонитися. Оператор першої лінії визнав, що на цей момент є проблема подвійного-потрійного списання в київській АСОП. Однак до КП ГІОЦ їхати писати заяву не треба – це потрібно слід лише у випадку втрати картки або бажання її замінити. Ось тут уже ніяк не обійтись без заяви з особистим підписом користувача, наразі існує лише така можливість повернення витрачених коштів.

Та якщо йдеться про помилку системи, то поїздку можуть повернути, перерахувавши саму поїздку на транспортну картку. Все, що людині потрібно зробити, – це зателефонувати на гарячу лінію, надати інформацію про свою картку та обставини, за яких стався інцидент. Це буде перевірено через нашу систему, і якщо в системі є підтвердження того, що було подвійне списання – з різницею секунду-дві, а не 10 хвилин, що може означати, що людина провела з собою товариша – то все це фіксується, і на місце «аварії» відправляють розробників. А вже вони «лікують» систему, все перевіряють і зв’язуються з користувачем, обіцяючи повернення помилково списаних поїздок.

Ситуація вирішуються віддалено, як і належить у цивілізованій країні. Тому в цьому конкретно взятому випадку теза «за те, що налажали #криворукігазди, має платити пасажир», не зовсім відповідає дійсності. Фінал не зовсім оптимістичний – звичайно, шкода, що АСОП збоїть, і кінця-краю цьому не видно, і не менш шкода, що мало хто знає про спосіб відновити справедливість. Однак є ненульова ймовірність, що до 1 листопада, коли офіційно закінчиться тестовий період е-квитка у столиці, система почне працювати коректно. А поки що роботи гарячій лінії не бракуватиме.
https://novyny.org/2019/03/23/e-kvytok-iak-...4KXiM6a3SOMiVMo
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 24 2019, 20:15
  
Пост #3943



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


ахахахахах веталя гонит ааххахахахахахахах петя подсказывает, бедолага боксер аж запыхался))) grin3.png grin3.png grin3.png



Дві нові станції метро за три роки пообіцяли киянам Порошенко і Кличко
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Like
Mar 24 2019, 20:21
  
Пост #3944



Репутация:   1156  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 837
С нами с: 5-April 11


Причем обещали, что одной картой можно будет оплатить только одну поездку в салоне за раз, то есть за багаж пришлось бы платить отдельно.
А тут на тебе, сразу и за багаж, и за того парня, удобно, чё.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 24 2019, 20:24
  
Пост #3945



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Обещали в 2017 году открыть 2 станции в конце 2019)
Полная версия... В каких странах президент шарится по стройкам....


Инспекция строительства новых станций метро на Виноградарь при участии Петра Порошенко 19.03.19

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 26 2019, 15:30
  
Пост #3946



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Новые нюансы Шулявского моста или «один миллиард за четыре секунды»

Я, когда своим студентам объясняю роль развязок в разных уровнях, и то, как они влияют на сеть, привожу следующий пример.

Когда вы делаете развязку в разных уровнях, смотреть на нее необходимо в контексте всей улично-дорожной сети города. В Киеве она очень большая: десятки тысяч узлов и перегонов. Все это можно представить в виде системы трубочек и клапанов.

Развязка в разных уровнях – это клапан, который обладает большей пропускной способностью, т.е. больше жидкости или газа может пропустить. Когда вы проектируете развязку в разных уровнях и на 20% увеличиваете пропускную способность, вы достаете один из клапанов и растачиваете его. Теперь он сможет пропустить больше жидкости или газа. Потом вы ставите его на место. И тут возникает вопрос: вся система от этого начла работать более эффективно? Ответ: нет, едва ли.

Движение ускорится лишь на локальном уровне. Более того, увеличение пропускной способности лишь на локальном уровне может иметь негативный эффект для всей транспортной сети. Этим клапаном мы сможем «выстрелить» по последующим узлам, если они не готовы пропустить через себя увеличение трафика – проблема просто переместится и возможно даже усугубится. Д. Беспалов
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vaschek
Mar 26 2019, 15:38
  
Пост #3947



Репутация:   362  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 936
С нами с: 11-October 07


(Freelancer_mac @ Mar 26 2019, 15:30) Перейти к цитате


Далась вам та Шулявка были там пробки и будут пока не кинут хотяб еще один мост через жд в+ к кардачам. И то поможет не на долго.

Меня например больше Лыбедская беспокоит вместе с Французким кварталом-2 и ОкеанМолом
ото будет знатная пробень censored.png

Сообщение отредактировал Vaschek - Mar 26 2019, 15:38
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 26 2019, 15:39
  
Пост #3948



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


"Виноват е-билет": сотрудникам "Киевпастранса" снова не платят зарплату

Сотрудники КП "Киевпастранс" снова начали массово жаловаться на задержки в выплате заработной платы. Водители, кондукторы и работники разных подразделений говорят, что по состоянию на конец прошлой недели им не выплатили даже половины положенных денег за февраль, хотя по графику уже должен быть аванс за март.

"Перечисляют маленькими частями, по одной-две тысячи. Люди не могут ни за "коммуналку" заплатить, ни продукты купить. А ведь на предприятии многие работают семьями. Стоимость проезда повысили, аргументируя заботой о кадрах, а порядка все равно нет", — возмущаются работники.

В соцсетях даже намекают на организацию забастовки.

В руководстве "Киевпас­транса" говорят, что причина задержки… е-билет:

"Предприятие сейчас выплачивает зарплату сотрудникам за февраль в связи с внедрением новой автоматизированной системы оплаты проезда и неполной компенсацией за перевозку пассажиров льготных категорий по "Карточке киевлянина".

В КП уверяют, что в прошлом году после подорожания проезда работникам повысили зарплату на 25%, а в планах на этот год — еще 20% прибавки. Но на вопрос о том, сколько денег идет на зарплаты сотрудникам, здесь не отвечают.

Напомним, в 2018 году "Киевпастрансу" компенсировали 1,2 млрд грн из горбюджета за проезд льготников. Новая система оплаты проезда предполагает более точный учет пассажиров льготных категорий, на основе которого и будет выделяться компенсация.

Ранее мы писали, что Киеве уже полтора месяца в общественном транспорте работает е-билет. "Сегодня" узнали, с какими трудностями сталкиваются его пользователи и как их можно решить.

Также отметим, что валидаторы, установленные в прошлом году в салонах общественного транспорта в рамках внедрения электронного билета, начали считывать "карточки киевлянина". Теперь льготники, которые ими пользуются, обязаны регистрировать свою карту при каждой поездке.

Тем временем, в Киеве активно строят новые станции метро: через два года откроют две новые.


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Inferno2008
Mar 26 2019, 16:56
  
Пост #3949



Репутация:   715  
666 муравьев...
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 17 884
С нами с: 11-October 06


Ну да ... трясти людей гопконтролеррами уже не так профитно smile.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Mar 26 2019, 16:57
  
Пост #3950



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


ты так говоришь, как будто работники от не люди
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 26 2019, 17:05
  
Пост #3951



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


(Inferno2008 @ Mar 26 2019, 16:56) Перейти к цитате

Ну да ... трясти людей гопконтролеррами уже не так профитно smile.png

Ну, а как по другому, если мышления пасажира: когда ждет маршрутку бабло готовит и сразу платит при входе, а когда в трамвай или троллейбус то прячет или достает талон 5 раз пробитый, а потом ноют почему сокращаются выпуска подвижного состава соответственно вырастают интервалы - элементарно всех присаживают на корчи-маршрутки.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Mar 26 2019, 17:42
  
Пост #3952



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


а ещё мне нравится, как маршрутка, которая дублирует бус, четенько так за пару мин до автобуса подчищает пассажиров

Сообщение отредактировал zver - Mar 26 2019, 17:42
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Inferno2008
Mar 26 2019, 18:22
  
Пост #3953



Репутация:   715  
666 муравьев...
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 17 884
С нами с: 11-October 06


(Freelancer_mac @ Mar 26 2019, 17:05) Перейти к цитате

Ну, а как по другому, если мышления пасажира: когда ждет маршрутку бабло готовит и сразу платит при входе, а когда в трамвай или троллейбус то прячет или достает талон 5 раз пробитый, а потом ноют почему сокращаются выпуска подвижного состава соответственно вырастают интервалы - элементарно всех присаживают на корчи-маршрутки.
полностью согласен fist.png с обоих сторон адовый ад и выхода из этого ада пока нету.... Ебилет говорите ? crazy.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kym
Mar 26 2019, 21:59
  
Пост #3954

Благодарности: 184

Репутация:   917  
ultra active user
******

Группа: Модеры
Сообщений: 11 318
С нами с: 12-March 07


ога
вот неаполе единый билет на все виды транспорта минимальный на 90 минут
на метро, и траНвай, и даже фуникулер...
причем фуникулер аж на 4 остановки

в риме минимальный аж на 100 минут за полтора эврика...
на все виды
но что удивительно - нету маршруток от слова вообще....

Сообщение отредактировал kym - Mar 26 2019, 22:00
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 27 2019, 17:19
  
Пост #3955



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


(zver @ Mar 26 2019, 17:42) Перейти к цитате

а ещё мне нравится, как маршрутка, которая дублирует бус, четенько так за пару мин до автобуса подчищает пассажиров

так это не новость, данные по расписание ОТ есть в открытом доступе + киевпастранс специально графики подгоняет чтобы с метро тралик уехал пустой, а маршрутка стоит и забирает пасажиров.

Для этого можно и нужно юзать EasyWay приложуху чтобы не кормить маршрутки и рассчитівать свое время.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 27 2019, 18:09
  
Пост #3956



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Ви напевно пам’ятаєте, що вже майже три місяці у муніципальному громадському транспорті столиці є можливість користуватися єдиним електронним квитком. У жовтні 2018 року ми почали тестувати автоматизовану систему оплати проїзду, а на початку 2019-го сервіс став доступний для пасажирів.

Користувачі громадського транспорту Києва вже оцінили переваги безготівкового розрахунку. Тільки уявіть, з початку року в автоматизованій системі обліку оплати проїзду зареєстровано понад дев'ять мільйонів пільгових перевезень, а якщо точно – 9 281 233. З них:
📍1 823 941 поїздка на метро
📍7 285 841 поїздка у наземному транспорті.

При цьому, з допомогою транспортних карток було здійснено більше ніж 170 тисяч платних перевезень.

На сьогодні до АСОП приєднано 1254 одиниці наземного транспорту:
🚎 438 тролейбусів
🚌 476 автобусів
🚃 340 трамваїв
🚋 65 турнікетів на станціях міської електрички.
Також підключено 80 турнікетів на 68 станціях метрополітену. І вже у квітні ми плануємо під'єднати до системи усі турнікети.

Я радий повідомити, що на цьому ми не зупиняємося. Наші ІТ-спеціалісти працюють над розширенням можливостей оплати. Ми плануємо створити електронний гаманець💳 прив’язаний до персонального облікового запису користувача. Кошти, які знаходитимуться там, можна буде використати на сплату за житлово-комунальні послуги, паркування та багато іншого, в тому числі, і придбання поїздок у громадському транспорті.

☝Поки що придбати електронний квиток можна на 10 станціях метро: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна». Також покупку можна здійснити в одному з 305 «Т-кіосків», розташованих неподалік зупинок громадського транспорту.
Поповнити транспортну картку, а також придбати разовий QR-код можна через платіжні термінали «Easy pay», «Ibox» або «2clik».

І звичайно ж, наша команда невтомно продовжує робити користування е-квитком ще зручнішими. Ми постійно приймаємо, обробляємо та систематизуємо усі звернення для пасажирів та враховуємо їх під час роботи над вдосконаленням системи.

Open in new windowIPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Like
Mar 27 2019, 18:35
  
Пост #3957



Репутация:   1156  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 837
С нами с: 5-April 11


(Freelancer_mac @ Mar 27 2019, 17:19) Перейти к цитате

Для этого можно и нужно юзать EasyWay приложуху чтобы не кормить маршрутки и рассчитівать свое время.
Ряд маршруток принадлежит киевпасстрансу и то, что имярек гордо пропустит маршрутку и потусит лишних 10 минут в ожидании тралика, где отдаст те же 8 гривен, на равновесии рынка не отразится.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kym
Mar 27 2019, 20:01
  
Пост #3958

Благодарности: 184

Репутация:   917  
ultra active user
******

Группа: Модеры
Сообщений: 11 318
С нами с: 12-March 07


имярек гордо пропустит маршрутку и потусит лишних 10 минут в ожидании тралика, где отдаст те же 8 гривен

на шулявке в сторону кардач, до ремонта еще, часто подъезжал ОТ
выходишь на остановку, смотришь таблоид и чтоб не мерзнуть идешь на 17 маршрутку
она стоит, двери открыты
а пока тронется, три траллика проедут...
да еще и третий пустой ваще....
вот и думаешь про организацию движения
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 28 2019, 21:40
  
Пост #3959



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10



Дмитро Беспалов про стратегію будівництва та модернізації київських автошляхів.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Mar 28 2019, 22:12
  
Пост #3960



Репутация:   2293  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Столична залізниця об’єднає Вишгород, Бровари, Бориспіль, Українку, Васильків та Ірпінь
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

383 Страницы  « < 196 197 198 199 200 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 20th January 2025 - 22:54
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.