Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6857-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Banish |
Jun 7 2022, 16:16
Пост
#7421
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
Київрада розгляне підвищення вартості проїзду в громадському транспорті Радник міністра Кава: в розробці перебуває тролейбусна лінія між Києвом та Ірпенем Проєкт тролейбусної лінії розробляють від Ірпеня до станції метро «Академмістечко». почему только Ирпень? Необходимо весь пригород Киева связать общественным транспортом (Вишневое, Соф.Борщага, Гатное) |
angelo |
Jun 9 2022, 8:36
Пост
#7422
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 431 С нами с: 21-November 07 |
|
Sergey T |
Jun 9 2022, 9:44
Пост
#7423
|
Репутация: 46 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 245 С нами с: 1-July 06 |
|
GINic |
Jun 9 2022, 9:45
Пост
#7424
|
Репутация: 67 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 620 С нами с: 5-April 06 |
|
angelo |
Jun 9 2022, 9:46
Пост
#7425
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 431 С нами с: 21-November 07 |
|
Freelancer_mac |
Jun 15 2022, 7:38
Пост
#7426
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Jun 17 2022, 10:53
Пост
#7427
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Jun 18 2022, 13:45
Пост
#7428
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
✅ Із сьогоднішнього дня почав працювати �� тролейбусний маршрут №36 (вул. Північна - ст. м. "Святошин")
�� Кількість рухомого складу на маршруті: ▫️ в вихідний день — 8 одиниць; ▫️ в будній день — 10 одиниць (з них 2 пікових). Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Jun 18 2022, 13:46 |
Freelancer_mac |
Jul 6 2022, 19:00
Пост
#7429
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Jul 16 2022, 16:10
Пост
#7430
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Чиновники КМДА та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом.
Показую в цифрах, скільки нам коштує кожен місяць бездарної діяльності Київпастрансу та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. І це ще мінімальні розрахункові витрати, реальні насправді більші. Отже щомісяця через неефективну роботу наземного комунального транспорту або його відсутність (в основному тролейбуси) кожен працюючий киянин та киянка заплатили: Мінімум 600 гривень в маршрутці (дві поїздки по 15 грн і тільки у робочі дні), де мінімум комфорту та немає безготівкової оплати. Мінімум 1500 гривень за автомобільне пальне (шлях «дім-робота» 10 км, витрата пального 7 літрів на 100 км, ціна 50 грн, поїздки тільки у робочі дні, +цивілка). І це без урахування решти витрат на утримання автівки (ремонти, мийка, запчастини, паркінг, штрафи). При цьому витрати містянина за використання наземного комунального транспорту за 20 робочих днів склали б орієнтовно 320 гривень при ціні поїздки 8 грн, а з транспортною карткою ї поїздками по 6.50 ще дешевше – 260 гривень. Різниця колосальна - з маршруткою більш ніж удвічі, а з автомобілем – більш ніж вп’ятеро. Тому деякі люди, як я вже писав, і не їздять нікуди у вихідні, щоб зекономити. Тут варто нагадати, що Київпастранс левову частку коштів на своє існування отримує дотаціями з міського бюджету, а не заробляє на платоспроможних пасажирах, бо віддав їх маршрутникам. Тобто кожен працюючий киянин витрачається двічі. Спершу ви платите величезні податки з доходів за те, що роками неефективні чиновники з транспортної сфери за ваші ж гроші розвалюють систему громадського транспорту і таким чином роблять все для того, щоб вже потім ви нею не користувалися (бо довго і не комфортно), а пересідали в дорожчі маршрутки чи значно дорожчі у повсякденному використанні автомобілі. Чиновники Дептрансу та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом. Також це десятки мільйонів гривень, які йдуть щодня за кордон на закупівлю імпортного автомобільного палива. Постійно пишу, що багато тролейбусних маршрутів не працює, а інші види транспорту працюють геть погано і возять повітря навіть після звільнення Київщини від росіян. А це вже понад три місяці, близько 100 днів. Втрати на поїздки містом кожен може порахувати сам. Але це точно тисячі гривень, які люди могли витратити на їжу, ліки, відпочинок чи віддати донатами на ЗСУ. Комунальний транспорт в Києві ненадійний, тому кияни мусять обирати дорожчі альтернативи – критик Після нарікань комунальники почали ремонтувати тролейбусну мережу на Кирилівській Київпастранс не зміг поновити маршрути десяти тролейбусів попри обіцянки |
Freelancer_mac |
Jul 16 2022, 16:50
Пост
#7431
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Вперед кормите дальше черным кэшэм собачьи будки по 15 грн
|
Mad Dog |
Jul 16 2022, 16:58
Пост
#7432
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
Тобто кожен працюючий киянин витрачається двічі. Спершу ви платите величезні податки з доходів за те Щось зі мною пішло не так. )) Сплачую копійки як фоп. У скотовозках у цьому році мабуть ні разу і не їхав. Трохи їздив у метро по 6,5. Машину забрала дружина і поїхала за кордон. Пару разів у таксі з вартістю до 60 грн... як при такій ціні на паливо? Але якщо що то я за те щоб скотовозки взагалі прибрали з міста. |
Freelancer_mac |
Jul 16 2022, 17:01
Пост
#7433
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Emissions |
Jul 16 2022, 17:47
Пост
#7434
|
Репутация: 745 In Bass We Trust Группа: Пользователи Сообщений: 13 796 С нами с: 5-January 10 |
ездил бы на ОТ (гос) но маршутов существенно меньше стало, некоторые так и вовсе убрали, в итоге по пол часа ждать какой-то транспорт, когда маршрутка чуть ли не минут курсирует, такое шото честно говоря
|
fone |
Jul 16 2022, 21:15
Пост
#7435
|
Репутация: 61 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 840 С нами с: 7-January 12 |
ездил бы на ОТ (гос) но маршутов существенно меньше стало, некоторые так и вовсе убрали, в итоге по пол часа ждать какой-то транспорт, когда маршрутка чуть ли не минут курсирует, такое шото честно говоря Маршрутки убитые чего 18+7 стоит ездит по цетру города а сами микро-автобусы убитые , так за шо платить ?15грн . Нужно чтоб гортраспорт ходил четко по расписанию ане как теже таксо маршрутки гоп и поехал . |
next1983 |
Jul 17 2022, 12:43
Пост
#7436
|
Репутация: 214 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 702 С нами с: 18-March 09 |
Мда, опять плачи Ярославны раздаются. Виталик виноват - давно надо было с хутиным встретится и выбить хутину рузький мир между глаз - вот тогда бы война закончилась бы и были бы деньги на транспорт.
|
Banish |
Jul 18 2022, 9:43
Пост
#7437
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
просто народ не рвал очко кличко, потому так и с транспортом, и с другими сферами хоз деятельности в киеве
|
Freelancer_mac |
Jul 20 2022, 14:55
Пост
#7438
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Jul 20 2022, 15:06
Пост
#7439
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Весь наземний транспорт у Києві працює за донати, возить «зайців» і тому буде занепадати. Бо контролери вже 3 місяці не виходять на роботу. Київпастранс не платить їм зарплати та не викликає на перевірку пасажирів щодо сплати за проїзд.
На картинці офіційне пояснення директора з транспорту Київпастрансу Сергія Литвинова про те, що на певних автобусних маршрутах контролю оплати проїзду з травня «не було й не буде» (с). Насправді ж це стосується всіх тролейбусів, трамваїв та автобусів Києва. Спілкуюся з контролерами і знаю, про що говорю. ЦИТАТА КОНТРОЛЕРА: «Якщо контролер кожного пасажира долучав до оплати проїзду, то виручка звісно окупала і роботу водія, і роботу контролера. Якби контроль на лінії не працював, то була б така виручка як і зараз. Якщо я не помиляюсь, то вона впала на більш як 70%». По факту транспорт у столиці став безкоштовний, а платять за нього тільки свідомі громадяни. За наших умов наземний транспорт займається в основному перевезенням «зайців», «повітря» та пільговиків. Вкупі зі скороченням видатків з бюджету це призведе до ще глибшої деградації комунального транспорту. Нічого безкоштовного не буває. Та як показує практика, люди не платять, поки їх не перевіряють. Особливо дико це виглядає у випадках з тролейбусами, яких не було і які нещодавно поїхали. Коли люди мали тільки маршрутки - прекрасно платили 15 гривень за проїзд, але коли повернулися тролейбуси, то з покер фейсом деякі їздять зайцями в тролейбусах та не платять якісь жалюгідні 8 грн. За день 1 бригада контролерів могла перевірити близько 1000 пасажирів. Це більш-менш стимулювало людей до оплати проїзду. З кожного штрафу Київпастранс отримував по 160 грн. Та керівництво Київпастрансу не зацікавлене збирати виручку. Там нема такого KPI, якщо вони взагалі знають, що це означає. https://t.me/kyUAnyn/255 |
drone |
Aug 2 2022, 16:52
Пост
#7440
|
Репутация: 467 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 516 С нами с: 1-October 12 |
В Германии посчитали, что в Берлине власти дотируют каждый автомобиль на €4500 в год. При этом они дотируют каждого пассажира от на €450 в год, дотировали бы на €1000 если бы сделали весь от бесплатным. А вы и дальше слушайте сказки про "дарахой" от.
|
Упрощённая версия | Сейчас: 23rd December 2024 - 9:59 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |