Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6857-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zver |
Jul 24 2023, 13:14
Пост
#7481
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Як вам статистика? Радник міського голови Києва Дмитро Білоцерковець в ефірі Еспресо розповів, що наразі кількість людей, які проживають у місті майже повернулась до позначки перед 24 лютого 2022 року. Наразі у столиці — близько 3,6 млн людей у противагу 3,9 млн, які були до початку повномасштабного вторгнення Росії на територію України. і навіть враховуючи це місто щодня стоїть в заторах. Про що це говорить? Я вже написав вище Сообщение отредактировал zver - Jul 24 2023, 13:14 |
Mad Dog |
Jul 24 2023, 16:02
Пост
#7482
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
а що маніпуляція, пардон? яким транспортом ти з лівого на правий берег або навпаки можеш гаррантовано дістатись під час повітряної тривоги? Ніяким. Повітряну тривогу вмикають не так просто. Якщо прилетить у твій корч то ти гарантовано кудись потрапиш, але не на інший берег. І метро Арсенальна під час тривоги це взагалі - В метро ті кондеї і не треба. ІМХО десь половина автобусів/тролей їздить з кондеями. Звинувачувати громадський транспорт у тому, що він їздить по заторам бо такі корчеводи пруться у смугу для ГТ + паркуються там - це взагалі треш. Це типу ти сам саботуєш роботу ГТ, а потім жалієшся який він поганий. |
zver |
Jul 24 2023, 18:48
Пост
#7483
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Ніяким дуже цікаво...ІМХО десь половина автобусів/тролей їздить з кондеями. імхо, ти давно не користувався наземним гтЗвинувачувати громадський транспорт у тому, що він їздить по заторам бо такі корчеводи пруться у смугу для ГТ + паркуються там - це взагалі треш. Це типу ти сам саботуєш роботу ГТ, а потім жалієшся який він поганий. сам придумав, сам посміявся |
zipp0 |
Jul 24 2023, 19:40
Пост
#7484
|
Репутация: 152 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 2 534 С нами с: 29-November 11 |
В Киеве живет 3.6 миллиона? это шутка? ))
|
Mad Dog |
Jul 24 2023, 20:08
Пост
#7485
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
|
zver |
Jul 24 2023, 20:40
Пост
#7486
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
і?
|
Mad Dog |
Jul 25 2023, 6:52
Пост
#7487
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
і? Що "і"? ти сам написав, що ГТ стоїть в заторах через корчі у смузі для ГТ, а тепер звинуватив мене що це я це придумав. У ГТ багато проблем, але не все так погано. Є і автобуси з кондиціонерами, є і смуги ГТ які реально працюють, є Ізівей що показує де зараз їде конкретний автобус і дає змогу вийти з квартири з точністю у пару хвилин... і це все за 6,50 грн )) Але ти бачиш тільки погане. По смугам візьми як приклад проспект Лобановського. Від Кайсарова на підйом і без пробок можна тягнутись хвилин 20, за цей час ГТ буде десь далеко за Севас. площею... У зворотному напрямі затик як правило на Кривоноса, при цьому ГТ, як правило проїжджає той світлофор за один цикл. На машині це і у вихідний день майже нереально. |
zver |
Jul 25 2023, 10:49
Пост
#7488
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Ще раз повторюсь, що задача гт - це зручне вирішення логістичних запитів жителів міста. З цією задачею міський транспорт не справляється аж ніяк. Те, що точково щось працює, а щось ні - це не про систему, а про костилі. І мені, як кінцевому споживачу послуги, не цікаво кожен раз гадати, а чи ок буде цього разу. Все дуже елементарно.
Ось щойно проїхав повз мене бус з наявним кондиціонером і відкритими вікнами. Хоча на вулиці прям жарить. Що там всередині з температурою? Про 6.5грн взагалі лол, бо вже сто разів пораховано, що вартість місячних і річних абонементів або співпіставна або навіть дорожча від аналогів з розвиненим гт Сообщение отредактировал zver - Jul 25 2023, 10:57 |
Mad Dog |
Jul 25 2023, 13:48
Пост
#7489
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
І мені, як кінцевому споживачу послуги, не цікаво Так ти користувач корча, а не послуги )) Тебе ніхто не заставляє нею користуватись. Взагалі не зрозуміло чим тобі пошук всього негативного у ГТ допомагає. Про 6.5грн взагалі лол, бо вже сто разів пораховано, що вартість місячних і річних абонементів або співпіставна або навіть дорожча від аналогів з розвиненим гт 6.5 це при поповненні картки на 50 поїздок. Хоч за тиждень їх витрати, хоч за пару років... Де в Європі є така шара? Чергова тупа маніпуляція? Перед вторгненням був у Гамбурзі. Разовий квиток здається 3,5 євро. На десь наче 8-9 євро, але прикол в тому, що у них день закінчується в 6 ранку. Тобто купивши добовий квиток о 22 годині він буде діяти тільки до 6 ранку... Ну і так для інформації: 6,5 * 50 поїздок = 325 грн. = 8 евро. |
kym |
Jul 25 2023, 14:20
Пост
#7490
|
Благодарности: 184 Репутация: 916 ultra active user Группа: Модеры Сообщений: 11 294 С нами с: 12-March 07 |
є Ізівей що показує де зараз їде конкретний автобус і дає змогу вийти з квартири з точністю у пару хвилин... але іноді дуже підбрехує... мне тут довелось два месяца парктически каждый день по врачам поездить, так изя показывает траллик еще хз где, не доехал остановок 5, а выходишь и видишь только уезжающие рога сзади.... а было, что показывает вот он,уже за углом, а потом раз и пропал ваще с маршрута... |
zver |
Jul 25 2023, 15:26
Пост
#7491
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Так ти користувач корча, а не послуги )) ти прикідаєшся чи що? Перед вторгненням був у Гамбурзі. Разовий квиток здається 3,5 євро. На десь наче 8-9 євро, але прикол в тому, що у них день закінчується в 6 ранку. Тобто купивши добовий квиток о 22 годині він буде діяти тільки до 6 ранку... лол, у них всі користуються проїздними, як правило річними. Але навіть місячний в тій же празі коштує менше тисячі грн https://www.dpp.cz/en/fares/fare-pricelist#1-1 в гамбурзі місячний безліміт на всі види транспорту https://www.hvv.de/en/tickets/weekly-monthl...on-tickets-site 2815 грн а ще за 2000 грн можна проїзний по міжміським придбати. Тупо катайся на тягах до синячки в варшаві місячний безліміт на всі зони https://www.wtp.waw.pl/en/ticket-tariff/long-term-tickets/ 1657 грн відень https://shop.wienmobil.at/products 2081 в міс або 14899 на рік, що приблизно 1 241 в міс копенгаген https://dinoffentligetransport.dk/en/prices...d-zones/prices/ від 2464 осло https://ruter.no/en/buying-tickets/tickets-...30-day-tickets/ 3107 і це одні з найрозвиненіших мереж громадського транспорту в світі |
QNX |
Jul 25 2023, 15:27
Пост
#7492
|
Благодарности: 159 Репутация: 2234 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 27 741 С нами с: 9-February 07 |
але іноді дуже підбрехує... иногда так, что ты видишь что траль на конечно, идти тебе 2 минуты, приходишь, а оно оказывается висело и он уже на 3 остановки куда то учесал |
zver |
Jul 25 2023, 15:27
Пост
#7493
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
|
QNX |
Jul 25 2023, 15:34
Пост
#7494
|
Благодарности: 159 Репутация: 2234 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 27 741 С нами с: 9-February 07 |
почекай. Зараз меддог скаже тобі, що ти шукаєш тіки негатив это я 2й месяц без машины пытаюсь освоить ОТ, такое себе занятие, особенно когда заходишь вместе с контролером, пока покупаешь талон, а валидатор уже заблочен, а он пытается доебаться, а ты пытаешься доказать что занел вместе с ним кстати из позитива, один раз из 20 наверное последних поездок мне попался траль с кондером, причем там было так холодно, что я уже неделю кашляю |
Mad Dog |
Jul 25 2023, 15:50
Пост
#7495
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
ти прикідаєшся чи що? Ну не може адекватна людина так обсирати ГТ та топити за корч, а потім поїхати на ГТ. лол, у них всі користуються проїздними, як правило річними. Але навіть місячний в тій же празі коштує менше тисячі грн нахіба мені їх річні проїзні якщо я туда на два дні приїхав? Я і тут ніколи проїзний не купляв і навіть приблизно не знаю скільки він коштує. Хіба не зрозуміло, що коли говоримо про 6,5-8 грн то мова йде про разовий проїзд? почекай. Зараз меддог скаже тобі, що ти шукаєш тіки негатив Та ні, ти лише підтвердив, що ти балабол який як не може нічого сказати по темі зразу переходить на особистості. Сообщение отредактировал Mad Dog - Jul 25 2023, 15:52 |
zver |
Jul 25 2023, 16:01
Пост
#7496
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Я тобі про розвиток гт, а ти мені про срач заради срачу, лол
Сообщение отредактировал zver - Jul 25 2023, 16:01 |
Mad Dog |
Jul 25 2023, 16:11
Пост
#7497
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
Я тобі про розвиток гт, а ти мені про срач заради срачу, лол Можна цитату де ти мені про розвиток ГТ писав? Он якраз новину про розвиток ГТ пабліками пронесло: КМДА запровадила режим «Експрес-проїзд» для оплати через Apple Pay у наземному громадському транспорті Києва Щоб підключити цю функцію та увімкнути режим «Експрес-проїзд» потрібно зробити наступне: – відкрити програму «Гаманець» на iPhone і вибрати картку – натиснути кнопку «Більше», а потім – «Дані картки». – натиснути «Параметри експрес-проїзду». – вибрати бажану кредитну або дебетову картку. Режим «Експрес-проїзд» дозволяє пасажирам наземного громадського транспорту оплачувати проїзд в один дотик без потреби розблоковувати пристрій чи виводити з режиму сну. Сообщение отредактировал Mad Dog - Jul 25 2023, 16:25 |
Strelok) |
Jul 25 2023, 18:01
Пост
#7498
|
Репутация: 293 on the dark side Группа: Пользователи Сообщений: 2 633 С нами с: 20-December 07 |
Доєднаюся до вашої дискусії.
Громадський транспорт в Києві - це лайно і за останнього мера, який вже наче два строки, краще не стало. Щодо аргументації про дотримання інтервалів руху та якості руху та якості особового складу вже вище написано. Mad Dog, твоя аргументація щодо вартості квитка не може бути застосована до комунального транспорту. Цей транспорт дотаційний з бюджету міста. І утримується за його кошт. І автобуси/тролейбуси закуповуються за кошти міста. Всі ці "економічно обґрунтовані" ціни - банальна маніпуляція для балансування бюджету між різними комунальними підприємствами. Причому кожна наступна влада лише збільшувала кількість пільговиків: - пенсіонери - школярі ... І ситуація з ГТ в Києві ніколи не зміниться. Комунальні підприємства існують, в основному, не для вирішення проблем і обслуговування містян, а для корупції і вимивання грошей з бюджету. Тому і є неефективними господарниками. Приклад: каштани на Хрещатику. Спочатку спиляти старі здорові дерева, щоб надалі по колу закуповувати саджанці нових, які вмирають і далі на нове коло. Аналогічно з автобусами в КПТ: поцікавтеся інформацією, як в КПТ з їх обслуговуванням і ремонтом і скільки з автобусів, які були закуплені в попередні роки вже гниють на відкритих майданчиках через відсутність ремонту? До прикладу, в Будапешті є автобуси яким більше 10 років, а вони мають стан салону і плавність ходу, який втрачається в нас за рік. В частині розвинутих країн Європи перейшли на закупівлю транспортних послуг на перевезення мешканців: - маршрут - графік руху - дотримання інтервалів - чистота салону - безпека і технічний стан автобусів І мерія через певні механізми контролює дотримання умов перевезень. Перевізник отримує гроші фіксовано, а мерія вже балансує між вартістю яка дозволяє заробляти на своїх мешканцях, або навпаки дотує за пенсіонерів (які платять половину вартості, а не їздять безкоштовно). Щодо безконтактної оплати - вона проходить в місті через прокладку КП ГІОЦ - одеські фірми ГЕРЦ, які отримують певний відсоток від кожного квитка (так було на момент введення системи). А кількість збоїв з оплатою можна легко перевірити в тг каналі Київського метрополітену - збої трапляються 2-3 рази на місяць. 52 х 10 = 520 терміналів і десь 1000 терміналів на рухомому транспортів не можуть ввести в стабільну експлуатацію вже скільки років, 3 чи 4? Німеччина як їздила з квиточками паперовими і компостерами-валідаторами, так і їздить. Бо система стабільна і не потребує стільки електроніки для роботи, тільки заправляй машини для продажу квитків бланками. І простору для відкатів менше. |
zver |
Jul 25 2023, 18:10
Пост
#7499
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Аналогічно з автобусами в КПТ: поцікавтеся інформацією, як в КПТ з їх обслуговуванням і ремонтом і скільки з автобусів, які були закуплені в попередні роки вже гниють на відкритих майданчиках через відсутність ремонту? мені чогось одразу згадались швейцарські трамваї, що у вінниці катають. Навіть враховуючи вік в півстоліття вони за станом кращі, ніж деякі свіжі новодєли на швидкісній лінії борщагівки))Сообщение отредактировал zver - Jul 25 2023, 18:11 |
Mad Dog |
Jul 25 2023, 18:17
Пост
#7500
|
Репутация: 112 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 625 С нами с: 31-October 06 |
Громадський транспорт в Києві - це лайно і за останнього мера, який вже наче два строки, краще не стало. Стало гірше. тут вже колись хтось приводив дані, що пасажиропотік саме на комунальному ГТ дуже сильно скоротився. Mad Dog, твоя аргументація щодо вартості квитка не може бути застосована до комунального транспорту. Може. Камрад zver почав порівнювати проїзд у ГТ з власним корчем. І от в розрізі цього порівняння якраз важлива вартість квитка, а не бюджет утримання всіх транспортних комунальних підприємств. І ситуація з ГТ в Києві ніколи не зміниться. При бажанні зміниться. При Кличку - ні. Перше що треба зробити - вивести всі маршрутки з тіні. А робиться це елементарно: повна заборона готівки у маршрутках. Елементарна з технічної сторони, бо таке рішення буде не популярне не серед влади, не серед перевізників і навіть не серед багатьох пасажирів. А поки от так: Експеримент провалився. Перша в Києві маршрутка з валідатором відмовилася від безготівкової оплати Активісти повідомили, що Департамент транспортної інфраструктури КМДА непублічно розриває договори з єдиним перевізником, який закупив великі автобуси й поставив електронний квиток (Союз-Авто), і сьогодні цей перевізник вирішив відмовитись від подальшого використання е-квитка. «Цікаво, як можна очікувати великі автобуси й нормальну оплату проїзду на приватних маршрутах, якщо ви вичавлюєте єдиного перевізника, який міг і хотів це забезпечити?» — йдеться у повідомленні. |
Упрощённая версия | Сейчас: 23rd December 2024 - 0:20 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |