Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6857-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

QNX
Jul 25 2023, 21:55
  
Пост #7501

Благодарности: 159

Репутация:   2234  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 27 741
С нами с: 9-February 07


(zver @ Jul 25 2023, 19:10) Перейти к цитате

мені чогось одразу згадались швейцарські трамваї, що у вінниці катають. Навіть враховуючи вік в півстоліття вони за станом кращі, ніж деякі свіжі новодєли на швидкісній лінії борщагівки))

так у нас отродясь никто не был ни в чем не заинтересован, чем пиление бабок на ОТ отличается от пиления бабок на армии или других бюджетных проектах? да ничем
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jul 25 2023, 22:16
  
Пост #7502



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(QNX @ Jul 25 2023, 22:55) Перейти к цитате

так у нас отродясь никто не был ни в чем не заинтересован, чем пиление бабок на ОТ отличается от пиления бабок на армии или других бюджетных проектах? да ничем

ну якщо по чесноку, то в вінниці гт зараз дуже навіть непоганий
нещодавно в чернігові рух на покращення пішов
ще по житомиру наче були ок рухи, але не пам'ятаю конкретики. Львів теж багато речей і по гт і по інфраструктурі загалом багато змінює в гарну сторону.

а от столиця якось пічалька зовсім

Сообщение отредактировал zver - Jul 25 2023, 22:17
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
QNX
Jul 25 2023, 22:18
  
Пост #7503

Благодарности: 159

Репутация:   2234  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 27 741
С нами с: 9-February 07


ну якщо по чесноку, то в вінниці гт зараз дуже навіть непоганий

винницу крышует парашенка, потому она и не выглядит как клоака какая-то

про житомир и чернигов я хз, но в киеве пилили и будут пилить
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
berest
Jul 25 2023, 23:11
  
Пост #7504



Репутация:   41  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 444
С нами с: 21-December 09


(zver @ Jul 25 2023, 19:10) Перейти к цитате

Навіть враховуючи вік в півстоліття вони за станом кращі, ніж деякі свіжі новодєли на швидкісній лінії борщагівки))


потому что в нормальных странах сначала сроят путейную инфраструктуру, а потом уже под нее или конкретный проект закупают подвижной состав. а в Украине наоборот.
"там" принципиально другого качества полотно. другой рельс. длиннее. всё везде заваривается в единые плети на всех маршрутах. нормальные радиусы. везде заливают композит, укладывают демпферные прокладки и т.д. такой хуйни как у нас - типа бросить бетонные плиты сверху на рельсошпальную решетку, что потом было слышно всем в округе - не практикуют.
по факту даже старые Татры Т3 могут ездить быстрее и качественнее, не разваливаясь, как у нас. а современные трамваи типа Песы - так и тем более. "там" как правило кроме звука частотников/igbt транзисторов толком особо ничего и не слышно от того трамвая.

писать могу еще тоже крайне долго, но банально не вижу смысла. подпишусь под каждым словом zver и Strelok). полностью согласен.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Jul 26 2023, 9:33
  
Пост #7505



Репутация:   112  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 625
С нами с: 31-October 06


(zver @ Jul 25 2023, 23:16) Перейти к цитате

ще по житомиру наче були ок рухи, але не пам'ятаю конкретики.

Я коли в Житомирі у ГТ ще років 5 тому побачив термінали для оплати ПейПасом був трохи шокований.
Але їх трамвай це дно. facepalm.png При чому дно там все, самі трамваї, колії, зупинки... останній раз був у Житомирі десь посеред весни. На трамваї не їздив, але просто переїхати трамвайні колії на машині перетворюється у квест. (Зате можна виправдати переплату за повний привід та підвищений кліренс angel.png )
От тут де колії перетинають дорогу під гострим кутом: мапа
Мені здається ту єдину трамвайну гілку краще взагалі здати на металобрухт ніж зліпити з неї щось "європейської якості". Закатати асфальтом, пустити сучасні тролейбус або електроавтобус... якщо треба зробити полосу для ГТ. Гірше точно не буде.

Сообщение отредактировал Mad Dog - Jul 26 2023, 9:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SyntaxError
Jul 26 2023, 11:03
  
Пост #7506



Репутация:   440  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 7 467
С нами с: 7-December 12


Оценивать качество ОТ по наличию пейпаса это как оценивать качество ресторана по наличию терминала. Выглядит стильно-модно-молодежно, но по сути просто пыль в глаза. Когда едешь в душном разьебанном трамвае, то от беспроводного валидатора ни холодно ни жарко. И как по мне, то это вообще самое последнее что должно волновать.

Сообщение отредактировал SyntaxError - Jul 26 2023, 11:05
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Jul 26 2023, 14:12
  
Пост #7507



Репутация:   112  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 625
С нами с: 31-October 06


(SyntaxError @ Jul 26 2023, 12:03) Перейти к цитате

Оценивать качество ОТ по наличию пейпаса это как оценивать качество ресторана по наличию терминала.

Так, це один із критеріїв оцінки ресторана також.
Коли ти поїв і виявляється що в ресторані не працює термінал, а готівки нема, або готівка в валюті яку вони не приймають... то вважай вечеря буде зіпсована на пошуки компромісу.
Так само і з ГТ. У кожному місті якісь свої проїздні картки, десь приймають готівку десь ні і т.д. Дуже зручно коли ти, хай навіть по завищеній ціні, можеш оплатити проїзд стандартним методом...

Для кур'єра у якого є якийсь річний проїзний звичайно що це не актуально.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SyntaxError
Jul 26 2023, 15:18
  
Пост #7508



Репутация:   440  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 7 467
С нами с: 7-December 12


(Mad Dog @ Jul 26 2023, 15:12) Перейти к цитате

Так, це один із критеріїв оцінки ресторана також.
Коли ти поїв і виявляється що в ресторані не працює термінал, а готівки нема, або готівка в валюті яку вони не приймають... то вважай вечеря буде зіпсована на пошуки компромісу.
Так само і з ГТ. У кожному місті якісь свої проїздні картки, десь приймають готівку десь ні і т.д. Дуже зручно коли ти, хай навіть по завищеній ціні, можеш оплатити проїзд стандартним методом...

Для кур'єра у якого є якийсь річний проїзний звичайно що це не актуально.

в хорошем ресторане терминал будет всегда, но из плохой забегаловки наличие терминала не сделает хороший ресторан. поэтому критерий этот, наверное, максимум самый предпоследний с конца, но все носятся с ним будто это что-то очень важное. я был во многих европейских мегаполисах и там далеко не везде есть пейпасс, но ОТ там на 10 уровней выше. так что вот так. а когда едешь в убитой татре, но зато с валидатором, то впечатление какого-то киберпанка.

Open in new window

Сообщение отредактировал SyntaxError - Jul 26 2023, 16:05
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Jul 26 2023, 16:21
  
Пост #7509



Репутация:   112  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 625
С нами с: 31-October 06


(SyntaxError @ Jul 26 2023, 16:18) Перейти к цитате

в хорошем ресторане терминал будет всегда, но из плохой забегаловки наличие терминала не сделает хороший ресторан.

бачиш який важливий критерій, не буде термінала = не бути ресторану хорошим. smile_upsidedown.png

(SyntaxError @ Jul 26 2023, 16:18) Перейти к цитате
но ОТ там на 10 уровней выше.

Особливо коли у Варшаві заходиш у метро, а там ті самі що й у нас вагони. Різниця тільки що рекламою не завішені. Зразу відчуваєш оте на десять рівні вище. grin3.png

Взагалі не зрозуміло чого ти до*вся до того пейпасу. Ну не подобається - ходи пішки. Ніхто ж тебе не заставляє їм користуватись. Особисто для мене - дуже зручна опція.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SyntaxError
Jul 26 2023, 16:42
  
Пост #7510



Репутация:   440  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 7 467
С нами с: 7-December 12


(Mad Dog @ Jul 26 2023, 17:21) Перейти к цитате

бачиш який важливий критерій, не буде термінала = не бути ресторану хорошим. smile_upsidedown.png

я бы не ставил тут эквивалент.

(Mad Dog @ Jul 26 2023, 17:21) Перейти к цитате

Особливо коли у Варшаві заходиш у метро, а там ті самі що й у нас вагони. Різниця тільки що рекламою не завішені. Зразу відчуваєш оте на десять рівні вище. grin3.png

ну на одной варшаве ж не сходится мир клином?

(Mad Dog @ Jul 26 2023, 17:21) Перейти к цитате

Взагалі не зрозуміло чого ти до*вся до того пейпасу. Ну не подобається - ходи пішки. Ніхто ж тебе не заставляє їм користуватись. Особисто для мене - дуже зручна опція.


та мне вообще плоскопарралельно, это вы тут дрочите второй десяток страниц одно и то же. я как не планировал ездить на ОТ так и не планирую. просто потому что, как уже сказали выше, - это неудобно, некомфортно и ненадежно.
но оч смешно выглядит как тут восхищаются преподнося в противовес наличие пейпаса.
так что с одним согласен - это просто удобная опция, но никак не главный критерий.

Сообщение отредактировал SyntaxError - Jul 26 2023, 16:49
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zipp0
Jul 26 2023, 17:07
  
Пост #7511



Репутация:   152  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 2 534
С нами с: 29-November 11


Ууух как таксишки щас благодарят возд трев и долбоебизм с остановкой ОТ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mad Dog
Jul 26 2023, 17:20
  
Пост #7512



Репутация:   112  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 625
С нами с: 31-October 06


(SyntaxError @ Jul 26 2023, 17:42) Перейти к цитате

ну на одной варшаве ж не сходится мир клином?

Ну метро багато де не краще за наше. У нас станції часто це витвір мистецтва у порівнянні з тим, що там можна побачити.
Там дуже часто зупинка метро це аналог зупинок нашої міської електрички. Тупо турнікет і платформа для посадки де на лавках сплять бомжі.
(SyntaxError @ Jul 26 2023, 17:42) Перейти к цитате

но оч смешно выглядит как тут восхищаются преподнося в противовес наличие пейпаса.
так что с одним согласен - это просто удобная опция, но никак не главный критерий.

Так а нічого що ти вирвав фразу про Пейпас з повідомлення де я і сам писав пустити трамвай на металобрухт?
У Житомирі і тролейбуси і автобуси досить не погані їздять. Можливо не всі, але ті якими я користувався то я навіть хз чим вони кращі від автобусів того ж Гамбургу.

(SyntaxError @ Jul 26 2023, 17:42) Перейти к цитате

та мне вообще плоскопарралельно, это вы тут дрочите второй десяток страниц одно и то же. я как не планировал ездить на ОТ так и не планирую

Типовий хейтер будь-чого laugh_cry.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tritoxa
Aug 1 2023, 11:33
  
Пост #7513



Репутация:   377  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 390
С нами с: 31-March 06


1 рік дії безглуздого та шкідливого рішення зупиняти комунальний транспорт у Києві під час повітряних тривог це:
• 2,4 мільярди гривень економічних втрат для Києва
• 270 годин або близько 12 діб простою комунального транспорту
• 6 проігнорованих київською владою петицій киян з вимогою скасувати це рішення
Саме рік тому почало діяти рішення Ради оборони Києва, ухвалене Віталієм Кличко та Миколою Жирновим, про зупинку комунального наземного транспорту та наземної частини метрополітену під час сигналу повітряна тривога.
Підставою для такого рішення стали рекомендації ДСНС, які не були обов’язковими до виконання і несли лише рекомендаційний характер.
Більшість міст, зокрема, близьких до фронту, які рік тому почали зупиняти громадський транспорт швидко чи з часом відмовилися від цього рішення через його неефективність.
Адже люди просто обирали інший вид транспорт і їхали в потрібному напрямку, ігноруючи зупинений комунальний транспорт.
Станом на зараз зупиняють комунальний транспорт під час повітряних тривог лише 3 міста України – Київ, Хмельницький, Івано-Франківськ.
Зупинка комунального транспорту під час тривог у Києві є стратегічно шкідливою для міста та жителів.
Було очевидно ще рік тому, що кияни жодним чином не стають більш захищеними від цього рішення і при цьому банально несуть тисячі гривень додаткових транспортних витрат, переплачуючи за альтернативні види транспорту.
Владі Києва головне не зручність та добробут киян, їй головне вигородити себе завчасно, щоб не нести відповідальності у разі надзвичайних ситуацій.
Судячи з впертості всіх відповідальних у Києві людей за транспорт, скасоване це рішення буде лише після перемоги.

https://www.facebook.com/groups/kyivpasseng...48010462789357/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Aug 2 2023, 19:37
  
Пост #7514



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 702
С нами с: 18-March 09


(tritoxa @ Aug 1 2023, 12:33) Перейти к цитате

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Мне так нравится как Кличко приплетают... Уже не единожды этот вопрос поднимался. Военная администрация сказала ввести. Город (Кличко) подчинился. Есть вопросы к Залужному? Задавай)). Хоча мені здається що це не на часі.
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Aug 3 2023, 18:24
  
Пост #7515



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(next1983 @ Aug 2 2023, 20:37) Перейти к цитате

Мне так нравится как Кличко приплетают... Уже не единожды этот вопрос поднимался. Военная администрация сказала ввести. Город (Кличко) подчинился. Есть вопросы к Залужному? Задавай)). Хоча мені здається що це не на часі.

лол, якщо ти поцікавишся більш детально в законодавство, то не будеш давати такі безглузді коментарі smile.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Aug 4 2023, 21:26
  
Пост #7516



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 702
С нами с: 18-March 09


(zver @ Aug 3 2023, 19:24) Перейти к цитате

лол, якщо ти поцікавишся більш детально в законодавство, то не будеш давати такі безглузді коментарі smile.png

Та невже. Ще раз. Місто вже зверталось до військової адміністрації по скасуванню зупинки транспорту, але отримало відмову.
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Aug 5 2023, 21:16
  
Пост #7517



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(next1983 @ Aug 4 2023, 22:26) Перейти к цитате

Та невже. Ще раз. Місто вже зверталось до військової адміністрації по скасуванню зупинки транспорту, але отримало відмову.

прикольно, але
Київ, Хмельницький та Івано-Франківськ – єдині міста, де продовжують зупиняти громадський транспорт під час тривог

тобто дніпро, харків, запоріжжя, кривий ріг - міста, які щодня ловлять балістику, все ок, а київ з найбільш захищеним небом - не вивозить? лол

можна постійно переводити стрілки, але по факту мер займається хуйнею, бо

для мера військова адміністрація не указ коли питання стосується побудови розв'язки під час війни за 2 лярди, або коли забудовник на осокорках втиху катає будівельну техніку через військовий блок-пост на територію, яка зараз взагалі заборонена для перебування, а мер каже шо нема повноважень. Або весело, коли в тому ж харкові є мобільні укриття ще з минулого року по місту розкидані і відмінно виконують свої функції, а клічько вже півтора року як активна фаза, а той дбнів "чекає". Я вже мовчу про довгограючу історію з стаціонарними укриттями, які навіть після резонансу досі не вирішили. Це ж беззуба задньопривідна позиція.

Тому можна стопіцот разів переводити стрілки на військову адміністрацію, але у конкретному питанні по зупинці гт місто отримує тільки суттєві збитки. І фінансові і репутаційні. А мер жує соплі і мямлить замість чіткої позиції і вирішення проблеми

Сообщение отредактировал zver - Aug 6 2023, 1:17
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dr.Sydorenko
Aug 6 2023, 6:48
  
Пост #7518



Репутация:   163  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 2 228
С нами с: 27-June 12


(zver @ Aug 5 2023, 22:16) Перейти к цитате

Я вже мовчу про довгограючу історію з стаціонарними укриттями, які навіть після резонансу досі не вирішили. Це ж беззуба задньопривідна позиція.

Тобто, мало з бюджету виділити 100500 мільйонів структурам, які за це відповідають і підпорядковуються безпосередньо ОПі, ще й потрібно додатково незаконно самостійно все робити? Ви ніц не плутаєте?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Aug 6 2023, 12:12
  
Пост #7519



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(Dr.Sydorenko @ Aug 6 2023, 7:48) Перейти к цитате

Тобто, мало з бюджету виділити 100500 мільйонів структурам, які за це відповідають і підпорядковуються безпосередньо ОПі, ще й потрібно додатково незаконно самостійно все робити? Ви ніц не плутаєте?

1) на посадах, а саме голови районних рад, були люди, які погоджені головою кмда, тобто мером

2) що таке незаконно самостійно робити? Клічко - мер міста. Очільник міста - це головний менеджер і політик. Тобто він управляє купою структур через підпорядкованих саме йому людей, бере на сабе відповідальність за рішення, де треба брати відповідальність і тисне в тих ситуаціях, де інтереси міста і його жителів першочергові в пріоритеті в противагу інтрикжам і тд. Що ми бачимо в вирішенні критично важливих питань? Воду, переводню стрілок і все що завгодно, а не вольові політичні рішення

3) виходить тоді, що після взйобки з загиблими все робиться незаконно і клічко бігав по укриттям, тримаючи вопросік на контролє? А чому тоді це "незаконне" не можна було зробити ще до 24? Ну або хоча б минулого року? Де тут колізія?

4) клічко мер не перший рік і в контрах з зе тільки з 19 року. До того у нього було купа часу через вр протягнути всі необхідні правки для реформування місцевого самоврядування. Я вже мовчу про два повноцінних строки з більшістю в київраді. Що було ним зроблено для вирішення цих проблем? Нічого. Чому районні голови "підпорядковуються" більше 10 років не меру? Чому відсутні місцеві ради? І ще купа всього "чому", яке зводиться до того, що навіть при наявності політичної більшості в усіх законодавчих органах клічко не зробив аж нічого для того, щоб не пєтлять відмовками, які ти озвучив вище

у нас зараз дохєра речей робиться тому що треба, а не чекають, поки щось там десь хто змінить. Бо військовий час часто потребує рішень на вчора, а не на перспективу. У нас купа тактичних медиків роблять переливання крові, порушуючи всі протоколи і, по суті, їм за це може легко можуть впаяти строк в тюряжці, бо це порушення закону. Але вони це роблять, бо це щодня рятує десятки життів.
чому в харкові є укриття без дбнів? Терехов порушив закон? Хуй знає, зато людям є де сховатись. А у нас сиди чекай відбою тривоги на зупинці smile.png

у клічка там нема дбнів, там рук не вистачає, там яйця заважають, а там політичне переслідування. Нема укриттів, зато є скляний міст, "що не впав" (с). Це ж трешак, а не міське управління...

Сообщение отредактировал zver - Aug 6 2023, 12:22
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tritoxa
Aug 10 2023, 13:51
  
Пост #7520



Репутация:   377  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 390
С нами с: 31-March 06


Це трешак людоньки... Чорний кеш (хазяїни собачих будок заносять наверх кмда, дті і тд) у маршрутках витісняє прозорість та сплату податків до бюджету.

Скільки на 444 маршруті було сплачено за проїзд через валідатор?
Журналіст видання Ліга.Бізнес Володимир Фомічов отримав відповідь - за червень вийшла сума 176 500 гривень, а потім, як ми знаємо, валідатори прибрали.
Але тут треба враховувати, що крім цього можна було платити водію на руки, валідатор не приймав оплату через Київ.Цифровий та транспортну карту, і перевізник ТОВ «Союз-Авто» казав, що ці валідатори часто ламались, але може вони тут збрехали.
Якщо розділити цю сумму на 15, то вийде, що через валідатор у маршрутці було проведено 11 760 транзакцій.
І це прецедент. Якщо примусити приватних перевізників ставити валідатори, то пасажирам буде зручніше сплачувати за проїзд, перевізники не зможуть ухилятись від сплати податків, а ми нарешті, як суспільство побачимо скільки людей користуються маршрутками і скільки вони заробляють грошей.
Більш детально читайте в матеріалі в першому коментарі. Ми також надавали коментарі.
Водночас нагадаємо, що київська влада за підписом голови КВЦА Сергія Попка в кінці 2022 року тихенько проштовхнула відтермінування обов’язку приватних перевізників встановлювати валідатори на період до закінчення військового стану +9 місяців.

Безкоштовний проїзд, маршрутки й трамваї. Говоримо з "Пасажирами Києва" про транспорт столиці

https://www.facebook.com/people/%D0%9F%D0%B...00085010022662/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

383 Страницы  « < 374 375 376 377 378 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd December 2024 - 23:48
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.