Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6856-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zver |
Jan 16 2024, 0:12
Пост
#7601
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
|
Spleen |
Jan 16 2024, 0:34
Пост
#7602
|
Репутация: 861 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 8 004 С нами с: 19-January 10 |
велосипеди наше все Нажаль, наша схильність до комфорту, надмірної ліні та понтів не сприятиме переходу до велосипедів. + вони ніколи не замінять авто, бо вантажопідйомність вкрай мала, пасажиропідйомність ще менша. + вкрай слабка інфраструктура в наших містах для використання роверів в якості транспорту. + клімат не самий сприятливий.. (Хоча, з іншого боку: останні років 15 зими стали не такі суворі. А закордоном коли був - бачив що там норм тулить натовп, в сніжок, на роботу 2 колесах, і нічьо. Проте - тут знов повертаємось вище, до наших схильностей |
3ttek |
Jan 17 2024, 11:57
Пост
#7603
|
Репутация: 6 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 55 С нами с: 5-October 15 |
Нажаль, наша схильність до комфорту, надмірної ліні та понтів не сприятиме переходу до велосипедів. + вони ніколи не замінять авто, бо вантажопідйомність вкрай мала, пасажиропідйомність ще менша. + вкрай слабка інфраструктура в наших містах для використання роверів в якості транспорту. + клімат не самий сприятливий.. (Хоча, з іншого боку: останні років 15 зими стали не такі суворі. А закордоном коли був - бачив що там норм тулить натовп, в сніжок, на роботу 2 колесах, і нічьо. Проте - тут знов повертаємось вище, до наших схильностей Ну мешканцям Теремків, на звичайному міському(важкому) велосипеді, досить складно буде долати той схил до-від Деміївської, кожен день. |
Spleen |
Jan 17 2024, 14:44
Пост
#7604
|
Репутация: 861 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 8 004 С нами с: 19-January 10 |
Ну мешканцям Теремків, на звичайному міському(важкому) велосипеді, досить складно буде долати той схил до-від Деміївської, кожен день. Тут тоді варіанти: Нормальний гірський Дешевий/дорогий електро Але буде психологічний опір в більшості людей - купувати лясика по ціні 4070-4090 )) |
3ttek |
Jan 17 2024, 15:30
Пост
#7605
|
Репутация: 6 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 55 С нами с: 5-October 15 |
Тут тоді варіанти: Нормальний гірський Дешевий/дорогий електро Але буде психологічний опір в більшості людей - купувати лясика по ціні 4070-4090 )) Та тут більше фінансовий опір )) Бо з такою ціною, то вже будуть купувати мопеди і привіт азійський трафік )) Якщо подивитися на Европейські країни, де розвинений велорух (ну окрім того що там нормальний міський голова, який розвиває велосипедну інфраструктуру), то там більш лояльний рельєф і люди користуються дешевими велосипедами, здебільшого зі сталевими рамами. |
Spleen |
Jan 18 2024, 2:32
Пост
#7606
|
Репутация: 861 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 8 004 С нами с: 19-January 10 |
Та тут більше фінансовий опір )) Бо з такою ціною, то вже будуть купувати мопеди і привіт азійський трафік )) Якщо подивитися на Европейські країни, де розвинений велорух (ну окрім того що там нормальний міський голова, який розвиває велосипедну інфраструктуру), то там більш лояльний рельєф і люди користуються дешевими велосипедами, здебільшого зі сталевими рамами. Згоден. Фінансово-психологічний. Бо насправді веловипед - далеко не завжди економія. Особисто, наприклад, користуюсь велосипедом круглий рік, замість громадського. Останній раз коли рахував: то 3грн/км виходило (це без урахування шолому, захисту, окулярів, бафів, рюкзаку, перчаток, надійного замку та подібного). Зараз - не знаю, але скоріш за все, що явно більше вартість кілометру Звісно, якщо брати щось базове-дубове, то помітно дешевше вийде вартість володіння. А якщо брати простий електро, то ще й фізичні навантаження мінімальні або відсутні якщо Лівий берег і мінімальні або помірні, якщо Правий берег. Тож в цілому може бути доцільним і фінансово, замість оплачувати маршрутку по 15грн, якщо вдень треба 6-10 поїздок через пересадки та справи робити. І з мінімальним впливом рель`єфу.. А ще приємний бонус: поки що тцк не викрадає велосипедистів і не садить на підвал. Поки що.. |
Vaschek |
Jan 18 2024, 12:49
Пост
#7607
|
Репутация: 361 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 802 С нами с: 11-October 07 |
https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_ochiln...dzemki_pro.html
Велике інтервью з очильником метро про все з метро) Коротко - Я ні чого не знаю, це все папередники, ми працюємо , з вас 30гривень |
tritoxa |
Jan 18 2024, 12:54
Пост
#7608
|
Репутация: 377 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 390 С нами с: 31-March 06 |
"Я не я і хата метро не моє". Десь таке загальне враження від інтерв’ю директора метрополітену Віктора Брагінського
Не бачимо сенсу зупинятися детально на тому, як він виправдовується за проблему із затопленням тунелю на Либідській та інших деталях. Зробимо лише загальні висновки. В обіцянках будувати метро він став обережніший, хоча продовжує годувати киян «локшиною» про метро на Троєщину. Заплутався очільник метро і у власних оцінках економіки підприємства, одночасно кажучи про нестачу коштів на утримання і ремонт існуючих станцій та про готовність будувати нові. Не обійшлося без згадування економічно обґрунтованого тарифу на метро в 30 гривень. Прикро, що від керівника метрополітену жодного разу не прозвучала теза, що збитковість громадського транспорту, зокрема метро, – це цілком нормальна ситуація. Бо завданням міста є не отримання прибутку безпосередньо від громадського транспорту, а створення умов, що забезпечують високу мобільність містян, соціальну функцію, що в результаті дає економічні дивіденди. Але ми вкотре бачимо мантру про збитковість. Щодо реклами в метро. Не секрет, що метро отримує копійки від того, що на його майданчиках розміщується реклама через інше комунальне підприємство. При цьому частково псується майно метрополітену, а вартість здачі рекламних площ значно занижена і не відповідає ринковій. Таким чином метро дійсно втрачає великий обсяг коштів, які могли б йти додатково на утримання метро. https://t.me/kyivpassengers/2068 |
angelo |
Jan 18 2024, 13:06
Пост
#7609
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 431 С нами с: 21-November 07 |
|
Danny |
Jan 18 2024, 13:14
Пост
#7610
|
Репутация: 211 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 364 С нами с: 28-June 10 |
зашел сегодня в автобус, оплатил проезд, сразу воздушная тревога и сгорели мои 8 гривень
забавно, что следом ехал другой автобус, остановился за 10 метров от остановки, выгрузил людей и поехал довозить остальных. Но один человек с улицы во время остановки успел запрыгнуть в транспорт |
tritoxa |
Jan 18 2024, 15:20
Пост
#7611
|
Репутация: 377 Активист Группа: Пользователи Сообщений: 390 С нами с: 31-March 06 |
Ми звернулися до начальника КМВА Сергія Попко з проханням особисто ініціювати скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку громадського транспорту під час тривог.
Якщо президент України Володимир Зеленський каже, що не можна паралізовувати країну на години під час повітряних тривог, то рішення зупиняти громадський транспорт, яке попри здоровий глузд у Києві діє більше року, це якраз про паралізацію столиці. За період з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково Київського метрополітену через рішення РОК склав майже 300 годин. Це призвело до соціально-економічних втрат (недовиробленого валового регіонального продукту) Києва в розмірі понад 2,5 млрд грн. З цих коштів могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет - це понад 180 млн грн. Також, за нашими розрахунками, щонайменше 60 млн грн було недоотримано КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс” лише за час простою, також на виручку негативно впливає нерівномірність графіків руху після закінчення дії сигналу “Повітряна тривога”. Ці недоотримані доходи покриваються комунальним перевізникам з міського бюджету. Ми неодноразово заявляли про неефективність такого рішення та відсутність доведеного впливу на підвищення безпеки жителів та гостей Києва. Окрім того, це призводить до перевитрат коштів громадянами через вимушену потребу скористатися іншими - набагато дорожчими видами транспорту, такими як - приватні автомобілі, таксі та маршрутки. Як думаєте, дослухається керівник КМВА Сергій Попоко, як співголова Ради оборони Києва, до президента Зеленського і скасує шкідливе рішення про зупинки громадського транспорту під час тривог? Ознайомитись зі зверненням можна за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Alg0x_3nWA...8HsniGxdE8/view https://t.me/kyivpassengers/1703 |
zver |
Jan 25 2024, 22:47
Пост
#7612
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
трошки внутрячків КПТ на все місто у нас всього ДВА електромонтери, які можуть полагодити контактну мережу трамваїв\тролейбусів, яка і без того вже ушатана в хлам дякуємо пану КлічЬку Для довідки: довжина контактної мережі трамвая в односторонньому вимірі у Києві складає 239,6 км, тролейбуса – 505,1 км. Планово мережу має обслуговувати 8 бригад. кращому транспорту в києві бути! (с) Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 22:54 |
drone |
Jan 25 2024, 22:53
Пост
#7613
|
Репутация: 467 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 516 С нами с: 1-October 12 |
Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?
|
zver |
Jan 25 2024, 22:57
Пост
#7614
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого)) Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:01 |
QNX |
Jan 25 2024, 23:01
Пост
#7615
|
Благодарности: 159 Репутация: 2234 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 27 740 С нами с: 9-February 07 |
|
zver |
Jan 25 2024, 23:02
Пост
#7616
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
|
drone |
Jan 26 2024, 10:06
Пост
#7617
|
Репутация: 467 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 14 516 С нами с: 1-October 12 |
по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого)) Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. |
ЛиС |
Jan 26 2024, 12:49
Пост
#7618
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 510 С нами с: 27-October 06 |
|
zver |
Jan 26 2024, 13:41
Пост
#7619
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. Омг |
3ttek |
Jan 26 2024, 16:06
Пост
#7620
|
Репутация: 6 Дух Группа: Пользователи Сообщений: 55 С нами с: 5-October 15 |
Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття. |
Упрощённая версия | Сейчас: 22nd December 2024 - 7:55 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |