Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6856-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

zver
Jan 16 2024, 0:12
  
Пост #7601



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07



undefined
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Spleen
Jan 16 2024, 0:34
  
Пост #7602



Репутация:   861  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 8 004
С нами с: 19-January 10


(Koful @ Jan 12 2024, 17:41) Перейти к цитате

велосипеди наше все ok.png

Нажаль, наша схильність до комфорту, надмірної ліні та понтів не сприятиме переходу до велосипедів.
+ вони ніколи не замінять авто, бо вантажопідйомність вкрай мала, пасажиропідйомність ще менша.
+ вкрай слабка інфраструктура в наших містах для використання роверів в якості транспорту.
+ клімат не самий сприятливий..
(Хоча, з іншого боку: останні років 15 зими стали не такі суворі. А закордоном коли був - бачив що там норм тулить натовп, в сніжок, на роботу 2 колесах, і нічьо. Проте - тут знов повертаємось вище, до наших схильностей smile.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
3ttek
Jan 17 2024, 11:57
  
Пост #7603



Репутация:   6  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 55
С нами с: 5-October 15


(Spleen @ Jan 16 2024, 0:34) Перейти к цитате

Нажаль, наша схильність до комфорту, надмірної ліні та понтів не сприятиме переходу до велосипедів.
+ вони ніколи не замінять авто, бо вантажопідйомність вкрай мала, пасажиропідйомність ще менша.
+ вкрай слабка інфраструктура в наших містах для використання роверів в якості транспорту.
+ клімат не самий сприятливий..
(Хоча, з іншого боку: останні років 15 зими стали не такі суворі. А закордоном коли був - бачив що там норм тулить натовп, в сніжок, на роботу 2 колесах, і нічьо. Проте - тут знов повертаємось вище, до наших схильностей smile.png


Ну мешканцям Теремків, на звичайному міському(важкому) велосипеді, досить складно буде долати той схил до-від Деміївської, кожен день.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Spleen
Jan 17 2024, 14:44
  
Пост #7604



Репутация:   861  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 8 004
С нами с: 19-January 10


(3ttek @ Jan 17 2024, 11:57) Перейти к цитате

Ну мешканцям Теремків, на звичайному міському(важкому) велосипеді, досить складно буде долати той схил до-від Деміївської, кожен день.


Тут тоді варіанти:
Нормальний гірський
Дешевий/дорогий електро

Але буде психологічний опір в більшості людей - купувати лясика по ціні 4070-4090 ))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
3ttek
Jan 17 2024, 15:30
  
Пост #7605



Репутация:   6  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 55
С нами с: 5-October 15


(Spleen @ Jan 17 2024, 14:44) Перейти к цитате

Тут тоді варіанти:
Нормальний гірський
Дешевий/дорогий електро

Але буде психологічний опір в більшості людей - купувати лясика по ціні 4070-4090 ))


Та тут більше фінансовий опір )) Бо з такою ціною, то вже будуть купувати мопеди і привіт азійський трафік ))
Якщо подивитися на Европейські країни, де розвинений велорух (ну окрім того що там нормальний міський голова, який розвиває велосипедну інфраструктуру), то там більш лояльний рельєф і люди користуються дешевими велосипедами, здебільшого зі сталевими рамами.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Spleen
Jan 18 2024, 2:32
  
Пост #7606



Репутация:   861  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 8 004
С нами с: 19-January 10


(3ttek @ Jan 17 2024, 15:30) Перейти к цитате

Та тут більше фінансовий опір )) Бо з такою ціною, то вже будуть купувати мопеди і привіт азійський трафік ))
Якщо подивитися на Европейські країни, де розвинений велорух (ну окрім того що там нормальний міський голова, який розвиває велосипедну інфраструктуру), то там більш лояльний рельєф і люди користуються дешевими велосипедами, здебільшого зі сталевими рамами.

Згоден. Фінансово-психологічний.
Бо насправді веловипед - далеко не завжди економія.
Особисто, наприклад, користуюсь велосипедом круглий рік, замість громадського.
Останній раз коли рахував: то 3грн/км виходило (це без урахування шолому, захисту, окулярів, бафів, рюкзаку, перчаток, надійного замку та подібного).
Зараз - не знаю, але скоріш за все, що явно більше вартість кілометру grin3.png

Звісно, якщо брати щось базове-дубове, то помітно дешевше вийде вартість володіння.
А якщо брати простий електро, то ще й фізичні навантаження мінімальні або відсутні якщо Лівий берег і мінімальні або помірні, якщо Правий берег.
Тож в цілому може бути доцільним і фінансово, замість оплачувати маршрутку по 15грн, якщо вдень треба 6-10 поїздок через пересадки та справи робити. І з мінімальним впливом рель`єфу..
А ще приємний бонус: поки що тцк не викрадає велосипедистів і не садить на підвал. Поки що.. laugh_cry.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vaschek
Jan 18 2024, 12:49
  
Пост #7607



Репутация:   361  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 802
С нами с: 11-October 07


https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_ochiln...dzemki_pro.html

Велике інтервью з очильником метро про все з метро)

Коротко - Я ні чого не знаю, це все папередники, ми працюємо , з вас 30гривень rgg.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tritoxa
Jan 18 2024, 12:54
  
Пост #7608



Репутация:   377  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 390
С нами с: 31-March 06


"Я не я і хата метро не моє". Десь таке загальне враження від інтерв’ю директора метрополітену Віктора Брагінського

Не бачимо сенсу зупинятися детально на тому, як він виправдовується за проблему із затопленням тунелю на Либідській та інших деталях. Зробимо лише загальні висновки.

В обіцянках будувати метро він став обережніший, хоча продовжує годувати киян «локшиною» про метро на Троєщину.

Заплутався очільник метро і у власних оцінках економіки підприємства, одночасно кажучи про нестачу коштів на утримання і ремонт існуючих станцій та про готовність будувати нові.

Не обійшлося без згадування економічно обґрунтованого тарифу на метро в 30 гривень. Прикро, що від керівника метрополітену жодного разу не прозвучала теза, що збитковість громадського транспорту, зокрема метро, – це цілком нормальна ситуація.

Бо завданням міста є не отримання прибутку безпосередньо від громадського транспорту, а створення умов, що забезпечують високу мобільність містян, соціальну функцію, що в результаті дає економічні дивіденди. Але ми вкотре бачимо мантру про збитковість.

Щодо реклами в метро. Не секрет, що метро отримує копійки від того, що на його майданчиках розміщується реклама через інше комунальне підприємство. При цьому частково псується майно метрополітену, а вартість здачі рекламних площ значно занижена і не відповідає ринковій.

Таким чином метро дійсно втрачає великий обсяг коштів, які могли б йти додатково на утримання метро.

https://t.me/kyivpassengers/2068
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
angelo
Jan 18 2024, 13:06
  
Пост #7609



Репутация:   296  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 431
С нами с: 21-November 07



undefined
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Danny
Jan 18 2024, 13:14
  
Пост #7610



Репутация:   211  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 364
С нами с: 28-June 10


зашел сегодня в автобус, оплатил проезд, сразу воздушная тревога и сгорели мои 8 гривень rgg.png

забавно, что следом ехал другой автобус, остановился за 10 метров от остановки, выгрузил людей и поехал довозить остальных. Но один человек с улицы во время остановки успел запрыгнуть в транспорт grin3.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tritoxa
Jan 18 2024, 15:20
  
Пост #7611



Репутация:   377  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 390
С нами с: 31-March 06


Ми звернулися до начальника КМВА Сергія Попко з проханням особисто ініціювати скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку громадського транспорту під час тривог.

Якщо президент України Володимир Зеленський каже, що не можна паралізовувати країну на години під час повітряних тривог, то рішення зупиняти громадський транспорт, яке попри здоровий глузд у Києві діє більше року, це якраз про паралізацію столиці.

За період з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково Київського метрополітену через рішення РОК склав майже 300 годин.

Це призвело до соціально-економічних втрат (недовиробленого валового регіонального продукту) Києва в розмірі понад 2,5 млрд грн. З цих коштів могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет - це понад 180 млн грн.

Також, за нашими розрахунками, щонайменше 60 млн грн було недоотримано КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс” лише за час простою, також на виручку негативно впливає нерівномірність графіків руху після закінчення дії сигналу “Повітряна тривога”. Ці недоотримані доходи покриваються комунальним перевізникам з міського бюджету.

Ми неодноразово заявляли про неефективність такого рішення та відсутність доведеного впливу на підвищення безпеки жителів та гостей Києва. Окрім того, це призводить до перевитрат коштів громадянами через вимушену потребу скористатися іншими - набагато дорожчими видами транспорту, такими як - приватні автомобілі, таксі та маршрутки.

Як думаєте, дослухається керівник КМВА Сергій Попоко, як співголова Ради оборони Києва, до президента Зеленського і скасує шкідливе рішення про зупинки громадського транспорту під час тривог?

Ознайомитись зі зверненням можна за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1Alg0x_3nWA...8HsniGxdE8/view


https://t.me/kyivpassengers/1703
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 22:47
  
Пост #7612



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


Open in new window
трошки внутрячків КПТ

на все місто у нас всього ДВА електромонтери, які можуть полагодити контактну мережу трамваїв\тролейбусів, яка і без того вже ушатана в хлам

дякуємо пану КлічЬку poop.png

Для довідки: довжина контактної мережі трамвая в односторонньому вимірі у Києві складає 239,6 км, тролейбуса – 505,1 км. Планово мережу має обслуговувати 8 бригад.


кращому транспорту в києві бути! (с) fist.png
Open in new window

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 22:54
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 25 2024, 22:53
  
Пост #7613



Репутация:   467  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 516
С нами с: 1-October 12


Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 22:57
  
Пост #7614



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них

а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що
легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости
якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів

то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого))

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:01
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
QNX
Jan 25 2024, 23:01
  
Пост #7615

Благодарности: 159

Репутация:   2234  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 27 740
С нами с: 9-February 07


(drone @ Jan 25 2024, 22:53) Перейти к цитате

Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?

кличко у нас во всем виноват nervous.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 23:02
  
Пост #7616



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(QNX @ Jan 25 2024, 23:01) Перейти к цитате

кличко у нас во всем виноват nervous.png

так

як мінімум тому, що він назначає керівника кпт
я вже не кажу про терміни його мерства, а також коаліційну більшість в київраді

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:05
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 26 2024, 10:06
  
Пост #7617



Репутация:   467  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 516
С нами с: 1-October 12


(zver @ Jan 25 2024, 22:57) Перейти к цитате

по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них

а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що
легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости
якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів

то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого))

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jan 26 2024, 12:49
  
Пост #7618



Репутация:   426  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 510
С нами с: 27-October 06


(zver @ Jan 25 2024, 22:57) Перейти к цитате
Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік.

Правильно. Першу "бронь" почали видавати чи то наприкінці 14 чи то на початку 15. І з тих пір щопівроку обновляють. Хто заважав це зробити КПТ? Чи це Клічко особисто мав робити?
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 26 2024, 13:41
  
Пост #7619



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(drone @ Jan 26 2024, 10:06) Перейти к цитате

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.

Омг facepalm.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
3ttek
Jan 26 2024, 16:06
  
Пост #7620



Репутация:   6  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 55
С нами с: 5-October 15


(drone @ Jan 26 2024, 10:06) Перейти к цитате

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.

Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

383 Страницы  « < 379 380 381 382 383 >
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd December 2024 - 7:55
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.