Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7151-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

zibert
Jan 12 2015, 21:49
  
Пост #1



Репутация:   -30  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 287
С нами с: 11-November 14


На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610
Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики?
Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
389 Страницы  « < 384 385 386 387 388 > »   
Reply to this topicStart new topic
Ответов(7700 - 7719)
tritoxa
Jan 18 2024, 12:54
  
Пост #7701



Репутация:   382  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 434
С нами с: 31-March 06


"Я не я і хата метро не моє". Десь таке загальне враження від інтерв’ю директора метрополітену Віктора Брагінського

Не бачимо сенсу зупинятися детально на тому, як він виправдовується за проблему із затопленням тунелю на Либідській та інших деталях. Зробимо лише загальні висновки.

В обіцянках будувати метро він став обережніший, хоча продовжує годувати киян «локшиною» про метро на Троєщину.

Заплутався очільник метро і у власних оцінках економіки підприємства, одночасно кажучи про нестачу коштів на утримання і ремонт існуючих станцій та про готовність будувати нові.

Не обійшлося без згадування економічно обґрунтованого тарифу на метро в 30 гривень. Прикро, що від керівника метрополітену жодного разу не прозвучала теза, що збитковість громадського транспорту, зокрема метро, – це цілком нормальна ситуація.

Бо завданням міста є не отримання прибутку безпосередньо від громадського транспорту, а створення умов, що забезпечують високу мобільність містян, соціальну функцію, що в результаті дає економічні дивіденди. Але ми вкотре бачимо мантру про збитковість.

Щодо реклами в метро. Не секрет, що метро отримує копійки від того, що на його майданчиках розміщується реклама через інше комунальне підприємство. При цьому частково псується майно метрополітену, а вартість здачі рекламних площ значно занижена і не відповідає ринковій.

Таким чином метро дійсно втрачає великий обсяг коштів, які могли б йти додатково на утримання метро.

https://t.me/kyivpassengers/2068
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
angelo
Jan 18 2024, 13:06
  
Пост #7702



Репутация:   299  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 572
С нами с: 21-November 07



undefined
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Danny
Jan 18 2024, 13:14
  
Пост #7703



Репутация:   226  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 497
С нами с: 28-June 10


зашел сегодня в автобус, оплатил проезд, сразу воздушная тревога и сгорели мои 8 гривень rgg.png

забавно, что следом ехал другой автобус, остановился за 10 метров от остановки, выгрузил людей и поехал довозить остальных. Но один человек с улицы во время остановки успел запрыгнуть в транспорт grin3.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tritoxa
Jan 18 2024, 15:20
  
Пост #7704



Репутация:   382  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 434
С нами с: 31-March 06


Ми звернулися до начальника КМВА Сергія Попко з проханням особисто ініціювати скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку громадського транспорту під час тривог.

Якщо президент України Володимир Зеленський каже, що не можна паралізовувати країну на години під час повітряних тривог, то рішення зупиняти громадський транспорт, яке попри здоровий глузд у Києві діє більше року, це якраз про паралізацію столиці.

За період з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково Київського метрополітену через рішення РОК склав майже 300 годин.

Це призвело до соціально-економічних втрат (недовиробленого валового регіонального продукту) Києва в розмірі понад 2,5 млрд грн. З цих коштів могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет - це понад 180 млн грн.

Також, за нашими розрахунками, щонайменше 60 млн грн було недоотримано КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс” лише за час простою, також на виручку негативно впливає нерівномірність графіків руху після закінчення дії сигналу “Повітряна тривога”. Ці недоотримані доходи покриваються комунальним перевізникам з міського бюджету.

Ми неодноразово заявляли про неефективність такого рішення та відсутність доведеного впливу на підвищення безпеки жителів та гостей Києва. Окрім того, це призводить до перевитрат коштів громадянами через вимушену потребу скористатися іншими - набагато дорожчими видами транспорту, такими як - приватні автомобілі, таксі та маршрутки.

Як думаєте, дослухається керівник КМВА Сергій Попоко, як співголова Ради оборони Києва, до президента Зеленського і скасує шкідливе рішення про зупинки громадського транспорту під час тривог?

Ознайомитись зі зверненням можна за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1Alg0x_3nWA...8HsniGxdE8/view


https://t.me/kyivpassengers/1703
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 22:47
  
Пост #7705



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


Open in new window
трошки внутрячків КПТ

на все місто у нас всього ДВА електромонтери, які можуть полагодити контактну мережу трамваїв\тролейбусів, яка і без того вже ушатана в хлам

дякуємо пану КлічЬку poop.png

Для довідки: довжина контактної мережі трамвая в односторонньому вимірі у Києві складає 239,6 км, тролейбуса – 505,1 км. Планово мережу має обслуговувати 8 бригад.


кращому транспорту в києві бути! (с) fist.png
Open in new window

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 22:54
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 25 2024, 22:53
  
Пост #7706



Репутация:   470  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 701
С нами с: 1-October 12


Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 22:57
  
Пост #7707



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них

а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що
легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости
якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів

то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого))

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:01
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
QNX
Jan 25 2024, 23:01
  
Пост #7708

Благодарности: 159

Репутация:   2236  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 27 774
С нами с: 9-February 07


(drone @ Jan 25 2024, 22:53) Перейти к цитате

Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?

кличко у нас во всем виноват nervous.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 25 2024, 23:02
  
Пост #7709



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(QNX @ Jan 25 2024, 23:01) Перейти к цитате

кличко у нас во всем виноват nervous.png

так

як мінімум тому, що він назначає керівника кпт
я вже не кажу про терміни його мерства, а також коаліційну більшість в київраді

Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:05
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 26 2024, 10:06
  
Пост #7710



Репутация:   470  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 701
С нами с: 1-October 12


(zver @ Jan 25 2024, 22:57) Перейти к цитате

по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них

а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що
легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости
якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів

то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого))

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ЛиС
Jan 26 2024, 12:49
  
Пост #7711



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 590
С нами с: 27-October 06


(zver @ Jan 25 2024, 22:57) Перейти к цитате
Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік.

Правильно. Першу "бронь" почали видавати чи то наприкінці 14 чи то на початку 15. І з тих пір щопівроку обновляють. Хто заважав це зробити КПТ? Чи це Клічко особисто мав робити?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jan 26 2024, 13:41
  
Пост #7712



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


(drone @ Jan 26 2024, 10:06) Перейти к цитате

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.

Омг facepalm.png
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
3ttek
Jan 26 2024, 16:06
  
Пост #7713



Репутация:   6  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 55
С нами с: 5-October 15


(drone @ Jan 26 2024, 10:06) Перейти к цитате

Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью.
А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься.

Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 26 2024, 16:37
  
Пост #7714



Репутация:   470  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 701
С нами с: 1-October 12


(3ttek @ Jan 26 2024, 16:06) Перейти к цитате

Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття.

Метро не может заменить троллейбус. У них разная роль из-за разной длины перегонов между остановками. В нерезиновой троллейбусы поменяли на автобусы повысив прибыли бкнзоколонкам. Так будет и здесь с той лишь разницей, что маршуры уйдут частникам маршруточникам по прозоррым аукционам.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Jan 26 2024, 22:03
  
Пост #7715



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 762
С нами с: 18-March 09


(3ttek @ Jan 26 2024, 16:06) Перейти к цитате
Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік,

Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина.
В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году.

За Кличка станції тільки в мінус пішли.

facepalm.png Это Кличко лично плавун на Лыбедской организовал. И лично организовал карантин, после которого стройка метро на Виноградарь была остановлена. Не говоря уже про метробуд...

И это не считая, что в 2014-16 годах метро вообще могло остановиться из-за долгов и проблем от тех кто типа каждый год открывал станции...

Мозгом люди думать не хотят.
На сегодня при терках Киева с Зеленским, на нормальное финансирование от государства не сильно можно надеяться. И это не считая Войны.

(drone @ Jan 26 2024, 10:06) Перейти к цитате

Теперь рыночек порежет и здесь.

facepalm.png facepalm.png

(drone @ Jan 26 2024, 16:37) Перейти к цитате
В нерезиновой троллейбусы поменяли на автобусы повысив прибыли бкнзоколонкам.

С учетом того что поменяли на электробусы, то про бензоколонки очень смешно звучит.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Jan 26 2024, 23:01
  
Пост #7716



Репутация:   470  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 701
С нами с: 1-October 12


(next1983 @ Jan 26 2024, 22:03) Перейти к цитате

Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина.
В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году.
facepalm.png Это Кличко лично плавун на Лыбедской организовал. И лично организовал карантин, после которого стройка метро на Виноградарь была остановлена. Не говоря уже про метробуд...

И это не считая, что в 2014-16 годах метро вообще могло остановиться из-за долгов и проблем от тех кто типа каждый год открывал станции...

Мозгом люди думать не хотят.
На сегодня при терках Киева с Зеленским, на нормальное финансирование от государства не сильно можно надеяться. И это не считая Войны.
facepalm.png facepalm.png
С учетом того что поменяли на электробусы, то про бензоколонки очень смешно звучит.

А кто ввёл свабоду рыночка в строительстве? Метро то, скорее всего поплыло из-за новостроек над ним. Там распилооткаты как посчитать, так чёрт знает на сколько станций метро денег хватило бы.

Бугага. Сначала втирать про любителей москвы чтоб потом втирать оленеводские сказки про прогрессивные ыликтробусы которыми заменили ~10% от всего подвижного состава троллейбусов. Остальное были обычные автобусы.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
manja4ok
Jan 27 2024, 10:32
  
Пост #7717



Репутация:   103  
Постоялец
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1 599
С нами с: 26-April 10


(drone @ Jan 26 2024, 23:01) Перейти к цитате

А кто ввёл свабоду рыночка в строительстве? Метро то, скорее всего поплыло из-за новостроек над ним. Там распилооткаты как посчитать, так чёрт знает на сколько станций метро денег хватило бы.

Бугага. Сначала втирать про любителей москвы чтоб потом втирать оленеводские сказки про прогрессивные ыликтробусы которыми заменили ~10% от всего подвижного состава троллейбусов. Остальное были обычные автобусы.

Це дійсно "БУГАГА"))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
next1983
Jan 27 2024, 14:24
  
Пост #7718



Репутация:   214  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 762
С нами с: 18-March 09


(drone @ Jan 26 2024, 23:01) Перейти к цитате

Метро то, скорее всего поплыло из-за новостроек над ним.

Очередной диванный эксперт)). Посмотри хоть где раскопали на Лыбедской...

чтоб потом втирать оленеводские сказки про прогрессивные ыликтробусы

Где я писал что замена на электробус - это прогресс?))) Не, я понимаю что любители комми привыкли врать постоянно, но чтобы на одной странице форума...

которыми заменили ~10% от всего подвижного состава троллейбусов.

Их уже почти столько же как и тролликов в пике 2014 года (1400 против 1600). И к 2030 все автобусы планируются быть электрические. Вот и 10%))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Danny
Jan 30 2024, 16:13
  
Пост #7719



Репутация:   226  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 497
С нами с: 28-June 10


(next1983 @ Jan 27 2024, 0:03) Перейти к цитате

Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина.
В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году.


ну сравнивать Киев с новосибирскими ебенями как-то нелогично. питер еще более менее ок, хотя б 5 станций построили, плюс планируют открыть 4 в 2024-ом году.

В Киеве до войны (2014) и, соответственно, каденции Кличка проживало около 2,8 млн человек, в 2022-ом до полномасштабки - уже на 1 млн больше. Ближайшие пригороды Киева типа Вышгорода, Броваров, Ирпеня, Бучи выросли, Софиевская/Петропаловская Борщаговки выросли наверное раза в 2.
Причем приезжало в столицу очень много людей с деньгами, переселенцы.

За этот период Кличка ноль прогресса в расширении метро, тотальная застройка Киева новостроями и всратые маршрутки, которых в разы больше коммунального транспорта. И это для крупной столицы с огромным туристическим потоком.

Фактически город значительно вырос, а все остальное осталось на месте. В итоге не можешь передвигаться по Киеву комфортно ни на собственном авто, ни на общественном транспорте (с велосипедами тоже все не так просто).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
angelo
Jan 30 2024, 20:16
  
Пост #7720



Репутация:   299  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 572
С нами с: 21-November 07


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

389 Страницы  « < 384 385 386 387 388 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 13th October 2025 - 11:55
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.