Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7151-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
tritoxa |
Пост
#7701
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 434 С нами с: 31-March 06 ![]() |
"Я не я і хата метро не моє". Десь таке загальне враження від інтерв’ю директора метрополітену Віктора Брагінського
Не бачимо сенсу зупинятися детально на тому, як він виправдовується за проблему із затопленням тунелю на Либідській та інших деталях. Зробимо лише загальні висновки. В обіцянках будувати метро він став обережніший, хоча продовжує годувати киян «локшиною» про метро на Троєщину. Заплутався очільник метро і у власних оцінках економіки підприємства, одночасно кажучи про нестачу коштів на утримання і ремонт існуючих станцій та про готовність будувати нові. Не обійшлося без згадування економічно обґрунтованого тарифу на метро в 30 гривень. Прикро, що від керівника метрополітену жодного разу не прозвучала теза, що збитковість громадського транспорту, зокрема метро, – це цілком нормальна ситуація. Бо завданням міста є не отримання прибутку безпосередньо від громадського транспорту, а створення умов, що забезпечують високу мобільність містян, соціальну функцію, що в результаті дає економічні дивіденди. Але ми вкотре бачимо мантру про збитковість. Щодо реклами в метро. Не секрет, що метро отримує копійки від того, що на його майданчиках розміщується реклама через інше комунальне підприємство. При цьому частково псується майно метрополітену, а вартість здачі рекламних площ значно занижена і не відповідає ринковій. Таким чином метро дійсно втрачає великий обсяг коштів, які могли б йти додатково на утримання метро. https://t.me/kyivpassengers/2068 |
angelo |
Пост
#7702
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
|
Danny |
Пост
#7703
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 497 С нами с: 28-June 10 ![]() |
зашел сегодня в автобус, оплатил проезд, сразу воздушная тревога и сгорели мои 8 гривень
![]() забавно, что следом ехал другой автобус, остановился за 10 метров от остановки, выгрузил людей и поехал довозить остальных. Но один человек с улицы во время остановки успел запрыгнуть в транспорт ![]() |
tritoxa |
Пост
#7704
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 434 С нами с: 31-March 06 ![]() |
Ми звернулися до начальника КМВА Сергія Попко з проханням особисто ініціювати скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку громадського транспорту під час тривог.
Якщо президент України Володимир Зеленський каже, що не можна паралізовувати країну на години під час повітряних тривог, то рішення зупиняти громадський транспорт, яке попри здоровий глузд у Києві діє більше року, це якраз про паралізацію столиці. За період з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково Київського метрополітену через рішення РОК склав майже 300 годин. Це призвело до соціально-економічних втрат (недовиробленого валового регіонального продукту) Києва в розмірі понад 2,5 млрд грн. З цих коштів могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет - це понад 180 млн грн. Також, за нашими розрахунками, щонайменше 60 млн грн було недоотримано КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс” лише за час простою, також на виручку негативно впливає нерівномірність графіків руху після закінчення дії сигналу “Повітряна тривога”. Ці недоотримані доходи покриваються комунальним перевізникам з міського бюджету. Ми неодноразово заявляли про неефективність такого рішення та відсутність доведеного впливу на підвищення безпеки жителів та гостей Києва. Окрім того, це призводить до перевитрат коштів громадянами через вимушену потребу скористатися іншими - набагато дорожчими видами транспорту, такими як - приватні автомобілі, таксі та маршрутки. Як думаєте, дослухається керівник КМВА Сергій Попоко, як співголова Ради оборони Києва, до президента Зеленського і скасує шкідливе рішення про зупинки громадського транспорту під час тривог? Ознайомитись зі зверненням можна за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Alg0x_3nWA...8HsniGxdE8/view https://t.me/kyivpassengers/1703 |
zver |
Пост
#7705
|
Репутация: ![]() ![]() звирюга ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 ![]() |
![]() трошки внутрячків КПТ на все місто у нас всього ДВА електромонтери, які можуть полагодити контактну мережу трамваїв\тролейбусів, яка і без того вже ушатана в хлам дякуємо пану КлічЬку ![]() Для довідки: довжина контактної мережі трамвая в односторонньому вимірі у Києві складає 239,6 км, тролейбуса – 505,1 км. Планово мережу має обслуговувати 8 бригад. кращому транспорту в києві бути! (с) ![]() ![]() Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 22:54 |
drone |
Пост
#7706
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 14 701 С нами с: 1-October 12 ![]() |
Пардон, а с каких это пор кличко стал ответственным за отсутствие брони, нормы которой устанавливает емнип кабмин и работу тцк?
|
zver |
Пост
#7707
|
Репутация: ![]() ![]() звирюга ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 ![]() |
по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні
по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого)) Сообщение отредактировал zver - Jan 25 2024, 23:01 |
QNX |
Пост
#7708
|
Благодарности: 159 Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 27 774 С нами с: 9-February 07 ![]() |
|
zver |
Пост
#7709
|
Репутация: ![]() ![]() звирюга ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 ![]() |
|
drone |
Пост
#7710
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 14 701 С нами с: 1-October 12 ![]() |
по-перше, мережа ушаталась не вчора і не сьогодні по-друге, НАВІТЬ якщо не було ніякої можливості зафіксувати мінімальну необхідну кількість спеціалістів з наявних, то підприємство має залучати нових працівників не з групи ризику. Війна вже не перший рік, мобілізація вже не перший рік. За цей час можна було вже з нуля підготувати фахівців і в профзакладах і без них а оскільки "голоси" мера в змі розкидаються тезами, що легше дочекатись, поки розвалиться і потім побудувати нове (с) це про мости якщо користуватись дверима, то за десять років рано чи пізно відпаде ручка (с) це про тунель і стан мостів то, звісно, у нас і далі будуть витрачатись кошти на все, що завгодно, окрім важливих для міста речей. І нові автобуси через 5 років вже як відра списуватимуться. А так да, мер ні до чого)) Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. |
ЛиС |
Пост
#7711
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 590 С нами с: 27-October 06 ![]() |
|
zver |
Пост
#7712
|
Репутация: ![]() ![]() звирюга ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 ![]() |
Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. Омг ![]() |
3ttek |
Пост
#7713
|
Репутация: ![]() ![]() Дух Группа: Пользователи Сообщений: 55 С нами с: 5-October 15 ![]() |
Кого привлекать? После того, как мобилизовали специалистов на критически важных предприятиях, оставшиеся стремятся держаться подальше от всего, что так или иначе связано с властью. А вообще вы как маленький. В москве порезали троллейбусную сеть на металл 10 лет назад, в штатах -70 лет назад, в Англии - 60 лет назад. Теперь рыночек порежет и здесь. С кем поведешься, от того и наберешься. Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття. |
drone |
Пост
#7714
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 14 701 С нами с: 1-October 12 ![]() |
Там ріжуть тролейбусну сітку компенсуючи розбудуванням підземного транспорту. Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, в Києві до Кличка відкривали в середньому по одній станції на рік. За Кличка станції тільки в мінус пішли. Про метро на виноградар не потрібно казати, подивіться відео київських діггерів, там попил грошей, і тим хто купив там новобудови можна не чекати відкриття. Метро не может заменить троллейбус. У них разная роль из-за разной длины перегонов между остановками. В нерезиновой троллейбусы поменяли на автобусы повысив прибыли бкнзоколонкам. Так будет и здесь с той лишь разницей, что маршуры уйдут частникам маршруточникам по прозоррым аукционам. |
next1983 |
Пост
#7715
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 762 С нами с: 18-March 09 ![]() |
Навіть в клятій москві, де клали на пішоходів, відкривали по кілька станцій на рік, Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина. В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году. За Кличка станції тільки в мінус пішли. ![]() И это не считая, что в 2014-16 годах метро вообще могло остановиться из-за долгов и проблем от тех кто типа каждый год открывал станции... Мозгом люди думать не хотят. На сегодня при терках Киева с Зеленским, на нормальное финансирование от государства не сильно можно надеяться. И это не считая Войны. Теперь рыночек порежет и здесь. ![]() ![]() В нерезиновой троллейбусы поменяли на автобусы повысив прибыли бкнзоколонкам. С учетом того что поменяли на электробусы, то про бензоколонки очень смешно звучит. |
drone |
Пост
#7716
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 14 701 С нами с: 1-October 12 ![]() |
Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина. В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году. ![]() И это не считая, что в 2014-16 годах метро вообще могло остановиться из-за долгов и проблем от тех кто типа каждый год открывал станции... Мозгом люди думать не хотят. На сегодня при терках Киева с Зеленским, на нормальное финансирование от государства не сильно можно надеяться. И это не считая Войны. ![]() ![]() С учетом того что поменяли на электробусы, то про бензоколонки очень смешно звучит. А кто ввёл свабоду рыночка в строительстве? Метро то, скорее всего поплыло из-за новостроек над ним. Там распилооткаты как посчитать, так чёрт знает на сколько станций метро денег хватило бы. Бугага. Сначала втирать про любителей москвы чтоб потом втирать оленеводские сказки про прогрессивные ыликтробусы которыми заменили ~10% от всего подвижного состава троллейбусов. Остальное были обычные автобусы. |
manja4ok |
Пост
#7717
|
Репутация: ![]() ![]() Постоялец ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1 599 С нами с: 26-April 10 ![]() |
Це дійсно "БУГАГА")) |
next1983 |
Пост
#7718
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 762 С нами с: 18-March 09 ![]() |
Метро то, скорее всего поплыло из-за новостроек над ним. Очередной диванный эксперт)). Посмотри хоть где раскопали на Лыбедской... чтоб потом втирать оленеводские сказки про прогрессивные ыликтробусы Где я писал что замена на электробус - это прогресс?))) Не, я понимаю что любители комми привыкли врать постоянно, но чтобы на одной странице форума... которыми заменили ~10% от всего подвижного состава троллейбусов. Их уже почти столько же как и тролликов в пике 2014 года (1400 против 1600). И к 2030 все автобусы планируются быть электрические. Вот и 10%)) |
Danny |
Пост
#7719
|
Репутация: ![]() ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3 497 С нами с: 28-June 10 ![]() |
Мда. Толи троль, толи очередной любитель Маааасквы. Может бюджеты сравним городов? У Москвы он порядка 1/3 от всей Украины, а сейчас может и половина. В рос глубинке же с метро также грустно, как и у нас. Питер и Новосибирск - тому пример (города со сходным населением, 2 и 3 город по численности). Петербуг - 5 станций с 2012 года (в 18 и 19 году в куда более простых грунтах чем Киевские). Новосибирск - последняя станция открыта в 2011году. ну сравнивать Киев с новосибирскими ебенями как-то нелогично. питер еще более менее ок, хотя б 5 станций построили, плюс планируют открыть 4 в 2024-ом году. В Киеве до войны (2014) и, соответственно, каденции Кличка проживало около 2,8 млн человек, в 2022-ом до полномасштабки - уже на 1 млн больше. Ближайшие пригороды Киева типа Вышгорода, Броваров, Ирпеня, Бучи выросли, Софиевская/Петропаловская Борщаговки выросли наверное раза в 2. Причем приезжало в столицу очень много людей с деньгами, переселенцы. За этот период Кличка ноль прогресса в расширении метро, тотальная застройка Киева новостроями и всратые маршрутки, которых в разы больше коммунального транспорта. И это для крупной столицы с огромным туристическим потоком. Фактически город значительно вырос, а все остальное осталось на месте. В итоге не можешь передвигаться по Киеву комфортно ни на собственном авто, ни на общественном транспорте (с велосипедами тоже все не так просто). |
angelo |
Пост
#7720
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 16 572 С нами с: 21-November 07 ![]() |
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 13th October 2025 - 11:55 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |