Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6863-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Freelancer_mac |
Jul 16 2016, 12:13
Пост
#821
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Проїзний квиток – до 125-річчя Служби Колій КП "Київпастранс"
Запроваджена традиція змінювати проїзний щомісячно – продовжується! Пасажири столичного громадського транспорту мають можливість придбати місячний проїзний квиток на серпень, дизайн якого присвячений 125-річчю створення Колійного господарства в місті Києві. Оновлення зразка проїзного квитка КП «Київпастранс» здійснює, аби підвищити їх ступінь захисту. Нагадаємо, Колійне господарство було організовано 12 серпня 1891 року. |
Freelancer_mac |
Jul 16 2016, 21:54
Пост
#822
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
«Жива» класична музика вразила пасажирів фунікулеру
Серед захоплюючих панорам величі Києва та схилів Дніпра у Київському фунікулері сьогодні зазвучали шедеври інструментальної музики, що зачепили струни душі кожного,хто скористався транспортом. Класичні популярні твори, які виконані професійним ансамблем створили у вагоні неймовірну атмосферу та шалену енергетику. Для пасажирів «живий» концерт став приємною несподіванкою та викликав бурю позитивних емоцій, радість та захоплення. «Найпрекрасніша мелодія почуттів, я б сказала музика для душі! Не хочеться покидати вагон, хочеться слухати ще і ще», - під враженням розповідає пасажирка Анна, 25 років. «Скільки користуюсь фунікулером, подібного і уявити не міг», - пан Олексій, 40 років «Я не лише насолоджувалась музикою, а й спостерігала за тим як скрипалі майстерно виводили смичками по струнах. Скрипка це так вишукано! Що й говорити, коли звучить цілий ансамбль і ще й в такому незвичному місці як Київський фунікулер. Ніколи не подумала б», - ділиться пані Катерина, 37 років. Три години поспіль лунали композиції у вагоні транспорту. Музична подія, що відбулась 15 липня 2016 року – сюрприз для пасажирів Київського фунікулеру. Концерт у громадському транспорті КП «Київпастранс» провело спільно з проектом «Музика поруч», який спрямований популяризувати класичну музику. В планах КП «Київпастранс» - ще не раз потішити користувачів унікального транспорту звучанням класичних мелодій. Так, після проведення регламентних, ремонтних робіт підйомника підприємство організує серію музичних заходів. |
Freelancer_mac |
Jul 17 2016, 13:46
Пост
#823
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Anana |
Jul 17 2016, 16:21
Пост
#824
|
Незарегистрированный |
|
imenno |
Jul 17 2016, 16:56
Пост
#825
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Сегодня последний день работы фуникулёра, провожали с музыкой.
|
tabor |
Jul 17 2016, 18:55
Пост
#826
|
Репутация: 378 Снегурко 2018 🌲 Группа: Пользователи Сообщений: 4 056 С нами с: 27-July 11 |
|
Banish |
Jul 18 2016, 10:33
Пост
#827
|
Репутация: 647 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 13 599 С нами с: 17-December 09 |
|
tabor |
Jul 18 2016, 15:26
Пост
#828
|
Репутация: 378 Снегурко 2018 🌲 Группа: Пользователи Сообщений: 4 056 С нами с: 27-July 11 |
|
Pavlo_Taiko |
Jul 18 2016, 18:17
Пост
#829
|
Репутация: 298 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 4 640 С нами с: 25-October 12 |
|
Freelancer_mac |
Jul 18 2016, 21:50
Пост
#830
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Фунікулер: принцип роботи
Київський Фунікулер - рейковий транспортний засіб з канатною тягою, який з'єднує Михайлівську площу з Подолом та проходить через круту Володимирську гірку з мальовничим видом на річку Дніпро. Технічна характеристика:Фунікулер (у перекладі з французької означає «канатний») - похила залізниця з канатною тягою. До його складу входять: верхня і нижня станції, рейкова колія з роз'їздом посередині (частково прокладена по естакаді), тягова машина (розташована під верхньою станцією), два вагони, з'єднані з тяговою машиною металевим канатом. 1958 році в машинному залі, що розташований на верхній станції, встановили нове обладнання. Найбільш помітна деталь цього приміщення - шків, через який перекинутий канат, який утримує вагончики. З обох сторін шків охоплюють величезні гальмівні колодки. З протилежного боку кімнати на шків приходять обидві частини каната. Гальмівні колодки вводяться в дію за допомогою пневматики (ось тут і знадобилися компресори). У звичайному положенні колодки за допомогою вантажів, які притискаються до шківа і вагони фунікулера знаходяться в загальмованому стані. При переміщенні вагончиків в циліндри надходить стиснене повітря і колодки розпрямляються, відпускаючи шків. За довгі роки свого існування фунікулер став не тільки символом Києва, але також історичним об’єктом, що користується великою популярністю серед туристів і гостей нашого міста. |
Freelancer_mac |
Jul 20 2016, 0:18
Пост
#831
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Mercedes випустив безпілотний автобус на вулиці Амстердама
Німецький автовиробник Mercedes запустив безпілотний автобус у Нідерландах. Автономний транспортний засіб Future Bus проїхав 20 кілометрів від столичного аеропорту Схіпгол до містечка Гарлем. Як пише Daimler, технологія CityPilot дозволяє автобусу самостійно пересуватися містом. Він оснащений десятком камер, датчиками руху, GPS-навігаторами, а також здатен фіксувати сигнали світлофорів та пішоходів на дорозі. Автобус рухається із максимальною швидкістю 70 км/год. Він не має потреби у водії, адже самостійно зупиняється біля зупинок та підбирає пасажирів. Крім того, сучасні технології дозволяють Future Bus аналізувати стан доріг та об'їжджати ями. Під час першого тест-драйву водій все ж знаходився за кермом автобусу, але виключно для страховки. Творіння від Mercedes довело, що самостійно здатне виконувати усі функції водії. |
imenno |
Jul 20 2016, 1:40
Пост
#832
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
На целый автобус 10 сидячих мест, кому такое надо?
|
Freelancer_mac |
Jul 20 2016, 9:53
Пост
#833
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Середньозважені показники зручності транспорту Києва
Соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на наше замовлення, в рамках створення транспортної моделі міста Києва, дозволяє виявити оцінки сприйняття містянами якості поїздок на транспорті. Це, в свою чергу, дозволяє оцінити так зване сприйняття часу поїздки. Як ми знаємо, нерідко містяни обирають той чи інший вид транспорту не з міркувань мінімізації витрат часу на поїздку та її вартості, а й за іншими значно суб’єктивнішими критеріями: комфорт, передбачуваність часу відправлення та прибуття, наявність місць для сидіння, наповненість і т.д. Соцопитування мало 2 типи запитань по оцінці якості поїздки. Перша група питань є зваженою, тобто спочатку респондент вказує своє ставлення до критеріїв оцінки, ранжуючи їх від 1 до 5. Друга група вагів не має. Таким чином, було отримано два типи ранжування видів транспорту: за зваженими показниками та за всіма показниками (які вираховуються як просте середнє незважених критеріїв та середньозважене по зваженим критеріям). Табл. 1 Середньозважені показники зручності транспорту Тип транспорту Середньозважений показник автомобілем в якості водія 4.464 безкоштовний автобус 4.275 на метро 4.047 фунікулер 4.000 міська електричка 3.752 трамвай 3.736 тролейбус 3.717 звичайний автобус 3.651 маршрутка 3.483 автомобілем у якості пасажира 3.110 таксі 2.950 попутний автомобіль 2.452 велосипед 2.284 мотоцикл, мопед 1.962 Табл. 2 Узагальнені показники зручності транспорту Тип транспорту Середньозважений показник автомобілем в якості водія 4.566 пішки до зупинки або від зупинки до цілі (пересадка) 4.522 пішки (не користувався транспортом взагалі) 4.508 безкоштовний автобус 4.314 автомобілем у якості пасажира 4.117 на метро 4.066 фунікулер 4.000 велосипед 3.999 таксі 3.946 міська електричка 3.897 трамвай 3.876 тролейбус 3.840 звичайний автобус 3.777 маршрутка 3.687 попутний автомобіль 3.284 мотоцикл, мопед 3.154 Результати аналізу оцінок транспорту показують, що на першому місці стоять ті типи переміщень, які є індивідуальними і не потребують узгодження із зовнішніми факторами. Такими видами транспорту є автомобіль та пішохідні переміщення. Висока позиція безкоштовних автобусів в рейтингу потребує додаткового дослідження, але вона може бути спричинена тим, що це спеціальні рейси великих торгових центрів, відповідно, стан рухомого складу там краще, а рівень завантаженості відчутно нижче. Громадський транспорт в рейтингу опинився практично поруч, і очікувано лідирує метро. Цікаво, що не зважаючи на низьку ефективність роботи міської електрички, її рейтинг є найвищим після метро. Можна припустити, що через не дуже зручний графік та низьку доступність міської електрички, нею користуються лише ті люди, яким це справді зручніше за всі інші види транспорту. Маршрутні таксі опинилися останніми в рейтингу серед громадського транспорту. Це спричинено поганим станом рухомого складу та перевантаженістю маршрутних таксі. Так, на багатьох маршрутах пасажиропотік в пікові години перевищує провізну здатність маршруту з рухомим складом малого класу. Це призводить то тисняви в автобусах та до того, що частина пасажирів мають ускладнений доступ до деяких маршрутів. З анкетою соцопитування можна ознайомитися за посиланням. Для визначення вищезгаданих показників, використовувалися дані виключно телефоного квотного репрезентативного опитування, що було проведене КМІС. Для тих, хто хочу проводити більш глибокі дослідження у питанні сприйняття часу поїздки, можу порекомндувати наступні джерела: https://www.jtlu.org/index.php/jtlu/article/viewFile/15/81 http://nexus.umn.edu/Theses/CarlosCarrion_Dissertation.pdf |
Freelancer_mac |
Jul 20 2016, 10:04
Пост
#834
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
В Украине представили уникальный автобус на метане (видео)
Автобусы уже готовы сотнями покупать в Египте и Грузии В Киеве презентовали уникальный автобус, работающий на метане. Такую модель для городского транспорта совместно разработали Львовский Автобусный Завод и государственное предприятие "Укравтогаз", сообщает 24 Канал. Внешне этот автобус не отличается от обычных пассажирских, которые бегают по улицам столицы. Такой же салон и емкость. Однако внутри он кардинально другой. Этот автобус на метановом двигателе. За рубежом уже готовы его покупать. "Это экспортный вариант машины. Единственный в Украине. Изготовленный специально под египетский тендер, который мы выиграли в прошлом году", — рассказал представитель управляющей компании ЛАЗ Владимир Германов. Топлива этот автобус потребляет столько, как и дизельный аналог. Однако метан дешевле традиционной "солярки". Гораздо меньше и вредных выбросов в атмосферу. "Уменьшаются затраты на обслуживание, соответственно растет срок эксплуатации и в целом моторесурс двигателей и соответственно значительно возрастает экологичность использования метана в качестве моторного топлива", — рассказал главный инженер ГП "Укравтогаз" Валентин Шевченко. Такие автобусы уже готовы сотнями покупать в Египте и Грузии. Но есть проблема — государство не способствует увеличению экспортного потенциала разработчиков. "Государство не стимулирует выполнение огромных контрактов и мы бы хотели, чтобы государство помогло и дало банковские гарантии выполнения этих контрактов. Потому что без банковских гарантий мы не сможем изготовить даже 10 автобусов", — пояснил Германов. Из-за отсутствия государственной программы по переводу транспорта на альтернативное топливо, такие автобусы не найти и на украинских дорогах. Похоже, чиновников из отечественных министерств это не интересует — их приглашали на презентацию, но никто не пришел. Зато новинкой заинтересовались даже в Аргентине. "Хороший автобус. Механика очень похожа на аргентинские аналоги. Сам двигатель полностью метановый, а у нас такого нет. И мы очень хотим, чтобы такие автобусы появились у нас", — рассказал губернатор провинции Кордова в Аргентине Карлос Борчиатино. В Европе городской общественный транспорт уже давно переводят на альтернативное топливо. Его доля от общего количества постоянно растет. А в ближайшие десять лет там планируют полностью отказаться от дизтоплива и бензина. Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Jul 20 2016, 10:04 |
Freelancer_mac |
Jul 20 2016, 10:15
Пост
#835
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
КП "Киевпасстранс" впервые с 2012 года объявил тендеры на закупку новых троллейбусов и автобусов. Всего - 200 ед., а именно:
70 одиночных автобусов, 30 гармошек. 40 одиночных троллейбусов, 60 гармошек. Ожидаемая стоимость закупки - около 1,26 млрд ₴ Сроки поставки указаны до конца этого года, но наверняка их будут смещать. Провести тендер и подписать договора получится в лучшем случае к средине сентября, таким образом у производителей будет примерно 3 месяца что бы выполнить этот заказ, что для такого количества техники - недостаточно. Техническое задание пока не опубликовано, поэтому остальные детали закупки станут известны несколько позже. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-18-000235-a/ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-18-000238-a/ Закупівля нових автобусів і тролейбусів КП «Київпастранс» обслуговує 71 автобусний маршрут, 45 тролейбусних та 21 трамвайний маршрути, фунікулер, рухомий склад яких працює у звичайному режимі руху та 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». Для належного надання транспортних послуг та якісного обслуговування пасажирів, підприємство потребує оновлення рухомого складу. У 2014-2016 роках місто, в особі КП «Київпастранс» плідно співпрацює із Світовим банком, який надає своє пропозиції щодо оновлення транспортної моделі міста Києва. Першою рекомендацією, стало відкриття магістрального автобусного маршруту №114 (R1), яким було забезпечено зручний безпересадочний зв’язку між житловим масивом Троєщина та центральною частиною міста. Наразі для втілення цих рекомендацій та заміни транспортних засобів малої місткості усіх форм власності сучасним комунальним транспортом великої та особливо великої місткості, оптимізації маршрутної мережі міста Києва, комунальному підприємству "Київпастранс" необхідно придбати 235 автобусів та 225 тролейбусів великого та особливо великого класів. Зношеність автобусного парку підприємства складає 59%, а тролейбусного - 26%, що негативно впливає на якість транспортних послуг. Потреба в оновленні рухомого складу невпинно зростає, тому КП «Київпастранс» 18 липня 2016 року подало пропозиції до prozorro.gov.ua - публічні закупівлі про проведення відкритих торгів на закупівлю автобусів великої місткості з 100% рівнем підлоги – 70 од. , та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 30 од. очікувана вартість яких понад 481 млн. грн. Та тролейбусів великої місткості з 100% рівнем підлоги - 40 од. та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 60од., очікувана вартість понад 760 млн. грн. «Стратегічним завданням міської влади, є створення нової транспортної політики, вагомою частиною якої є впровадження нової транспортної моделі міста Києва. Основою якою є організація нових магістральних маршрутів, які з’єднають лівобережжя та правобережжя міста та житлові районів між собою, але обов’язковою умовою є заміна маршрутних таксі на рухомий склад великої та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги. Пасажири мають швидко та комфортно діставатися з «точки А в точку В» - наразі, це є першочергове завдання міської влади»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель. Комунальне підприємство КП «Київпастранс» є єдиним перевізником міста Києва, який надає соціально значущі послуги та забезпечує перевезення пасажирів наземним громадським транспортом, міською електричкою та фунікулером. Так щоденно послуги з перевезення отримують близько 1 700 000 пасажирів. |
Freelancer_mac |
Jul 20 2016, 17:37
Пост
#836
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Подовжено автобусний маршрут №73
З метою здійснення практичних кроків щодо реалізації рекомендації експертів Світового банку по оптимізації маршрутів громадського транспорту міста Києва з 21 липня 2016 року вносяться зміни у роботу автобусного маршруту №73 «Станція метро «Героїв Дніпра – вулиця Милославська» та організовується по трасі: просп. Оболонський – вул. Маршала Малиновського – вул. Йорданська – вул. Олександра Архипенка – просп. Героїв Сталінграда – Московський міст – просп. Генерала Ватутіна – вул. Оноре де Бальзака (парна сторона, в зворотному напрямку – непарна сторона) – вул. Градинська – вул. Радунська. Також, з 19 липня 2016 року збільшено кількість рухомого складу на трамвайному маршруті № 18 «Контрактова площа – вулиця Старовокзальна» та відповідно припинено роботу автобусного маршруту в режимі маршрутного таксі № 564, траса руху якого, дублювала трасу руху трамвайного маршруту №18. Трамваї на маршруті №18 курсуватимуть з плановим інтервалом руху у години пік 7-8 хв., у міжпіковий період – 10-12 хв., та у вихідні дні – 11-15 хв. «Нарізі зроблено ще один крок відмови від маршрутних таксі та реалізовано рекомендації експертів Світового банку по впровадженню нової транспортної моделі та оптимізації маршрутів громадського транспорту міста Києва»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель. Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Jul 20 2016, 17:39 |
tabor |
Jul 20 2016, 17:59
Пост
#837
|
Репутация: 378 Снегурко 2018 🌲 Группа: Пользователи Сообщений: 4 056 С нами с: 27-July 11 |
я ржу с них - вместо метро на Троещину, пускают и продлевают маршруты автобусов и тролейбусов через Оболонь...
|
zver |
Jul 20 2016, 18:10
Пост
#838
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
в любом случае это лучше, чем не делать ничего
|
Freelancer_mac |
Jul 21 2016, 9:15
Пост
#839
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Jul 21 2016, 14:21
Пост
#840
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Нове розташування зупинок на Вокзальній площі
З 21 липня 2016 року на період ремонту ескалаторів станції метро «Вокзальна» для орієнтування киян та гостей міста на Вокзальній площі змінено розташування зупинок громадського транспорту, а саме: - розміщення кінцевих зупинок автобусних маршрутів №№ 5, 7, 7К, 24, 114® Автобус №5: вул. Ізюмська - Залізничний вокзал; Автобус № 7: Залізничний вокзал - Львівська площа; Автобус №7К: Залізничний вокзал - ст. м. Університет Автобус №24: Музей історії України у Другій світовій війні- Залізничний вокзал "Центральний"; Автобус №114 ®: вул. Милославська - Залізничний вокзал; - розміщення кінцевих зупинок тролейбусних маршрутів №№ 12,14, 14К Тролейбус №12: вул.Смолича - Залізничний вокзал; Тролейбус №14: Ботанічний сайт - Залізничний вокзал; Тролейбус №14К Залізничний вокзал - Палац спорту. |
Упрощённая версия | Сейчас: 29th December 2024 - 11:39 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |