Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6863-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Jul 16 2016, 12:13
  
Пост #821



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Проїзний квиток – до 125-річчя Служби Колій КП "Київпастранс"

Запроваджена традиція змінювати проїзний щомісячно – продовжується!
Пасажири столичного громадського транспорту мають можливість придбати місячний проїзний квиток на серпень, дизайн якого присвячений 125-річчю створення Колійного господарства в місті Києві.
Оновлення зразка проїзного квитка КП «Київпастранс» здійснює, аби підвищити їх ступінь захисту.

Нагадаємо, Колійне господарство було організовано 12 серпня 1891 року.

Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 16 2016, 21:54
  
Пост #822



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


«Жива» класична музика вразила пасажирів фунікулеру

Серед захоплюючих панорам величі Києва та схилів Дніпра у Київському фунікулері сьогодні зазвучали шедеври інструментальної музики, що зачепили струни душі кожного,хто скористався транспортом.

Open in new window Open in new window

Класичні популярні твори, які виконані професійним ансамблем створили у вагоні неймовірну атмосферу та шалену енергетику. Для пасажирів «живий» концерт став приємною несподіванкою та викликав бурю позитивних емоцій, радість та захоплення.

«Найпрекрасніша мелодія почуттів, я б сказала музика для душі! Не хочеться покидати вагон, хочеться слухати ще і ще», - під враженням розповідає пасажирка Анна, 25 років.

«Скільки користуюсь фунікулером, подібного і уявити не міг», - пан Олексій, 40 років

«Я не лише насолоджувалась музикою, а й спостерігала за тим як скрипалі майстерно виводили смичками по струнах. Скрипка це так вишукано! Що й говорити, коли звучить цілий ансамбль і ще й в такому незвичному місці як Київський фунікулер. Ніколи не подумала б», - ділиться пані Катерина, 37 років.

Три години поспіль лунали композиції у вагоні транспорту. Музична подія, що відбулась 15 липня 2016 року – сюрприз для пасажирів Київського фунікулеру.

Концерт у громадському транспорті КП «Київпастранс» провело спільно з проектом «Музика поруч», який спрямований популяризувати класичну музику. В планах КП «Київпастранс» - ще не раз потішити користувачів унікального транспорту звучанням класичних мелодій. Так, після проведення регламентних, ремонтних робіт підйомника підприємство організує серію музичних заходів.

Open in new window Open in new window Open in new window Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 17 2016, 13:46
  
Пост #823



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Anana
Jul 17 2016, 16:21
  
Пост #824


Незарегистрированный







(Freelancer_mac @ Jul 17 2016, 14:46) Перейти к цитате

Open in new window

бред)
Go to the top of the page
+Quote Post
imenno
Jul 17 2016, 16:56
  
Пост #825



Репутация:   970  
Мистер Равлик
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 192
С нами с: 24-March 06


Сегодня последний день работы фуникулёра, провожали с музыкой. gy.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tabor
Jul 17 2016, 18:55
  
Пост #826



Репутация:   378  
Снегурко 2018 🌲
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 056
С нами с: 27-July 11


(Freelancer_mac @ Jul 17 2016, 14:46) Перейти к цитате

Open in new window

гы... а большой - это тоже мужик, яйки раскинул...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Banish
Jul 18 2016, 10:33
  
Пост #827



Репутация:   647  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 13 599
С нами с: 17-December 09


(Freelancer_mac @ Jul 17 2016, 14:46) Перейти к цитате

Open in new window

Будьте добрее и вежливее и все будет ок

Сообщение отредактировал Banish - Jul 18 2016, 10:33
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tabor
Jul 18 2016, 15:26
  
Пост #828



Репутация:   378  
Снегурко 2018 🌲
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 056
С нами с: 27-July 11


(Banish @ Jul 18 2016, 11:33) Перейти к цитате

Будьте добрее и вежливее и все будет ок

угу...

мне сегодня прям ну вот такого никогда не хотелось сделать - достать мобилку и сфоткать - сидение для шестерых в метро и четыре мужика с яйками... я засмеялась, правда, их увидя...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pavlo_Taiko
Jul 18 2016, 18:17
  
Пост #829



Репутация:   298  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 640
С нами с: 25-October 12


(Freelancer_mac @ Jul 17 2016, 14:46) Перейти к цитате

Open in new window

Фемінізм третьої хвилі - він такий. Як і всі лівацькі теорії прагне зробити людей не рівноправними, а рівними.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 18 2016, 21:50
  
Пост #830



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Фунікулер: принцип роботи

Київський Фунікулер - рейковий транспортний засіб з канатною тягою, який з'єднує Михайлівську площу з Подолом та проходить через круту Володимирську гірку з мальовничим видом на річку Дніпро.

Технічна характеристика:Фунікулер (у перекладі з французької означає «канатний») - похила залізниця з канатною тягою. До його складу входять: верхня і нижня станції, рейкова колія з роз'їздом посередині (частково прокладена по естакаді), тягова машина (розташована під верхньою станцією), два вагони, з'єднані з тяговою машиною металевим канатом.

Open in new window Open in new window

1958 році в машинному залі, що розташований на верхній станції, встановили нове обладнання. Найбільш помітна деталь цього приміщення - шків, через який перекинутий канат, який утримує вагончики. З обох сторін шків охоплюють величезні гальмівні колодки.

Open in new window Open in new window

З протилежного боку кімнати на шків приходять обидві частини каната.

Open in new window

Гальмівні колодки вводяться в дію за допомогою пневматики (ось тут і знадобилися компресори). У звичайному положенні колодки за допомогою вантажів, які притискаються до шківа і вагони фунікулера знаходяться в загальмованому стані. При переміщенні вагончиків в циліндри надходить стиснене повітря і колодки розпрямляються, відпускаючи шків.

За довгі роки свого існування фунікулер став не тільки символом Києва, але також історичним об’єктом, що користується великою популярністю серед туристів і гостей нашого міста.

Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 20 2016, 0:18
  
Пост #831



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Mercedes випустив безпілотний автобус на вулиці Амстердама

IPB Image

Німецький автовиробник Mercedes запустив безпілотний автобус у Нідерландах. Автономний транспортний засіб Future Bus проїхав 20 кілометрів від столичного аеропорту Схіпгол до містечка Гарлем.

Як пише Daimler, технологія CityPilot дозволяє автобусу самостійно пересуватися містом. Він оснащений десятком камер, датчиками руху, GPS-навігаторами, а також здатен фіксувати сигнали світлофорів та пішоходів на дорозі.


Mercedes-Benz Future Bus


Автобус рухається із максимальною швидкістю 70 км/год. Він не має потреби у водії, адже самостійно зупиняється біля зупинок та підбирає пасажирів. Крім того, сучасні технології дозволяють Future Bus аналізувати стан доріг та об'їжджати ями.

Під час першого тест-драйву водій все ж знаходився за кермом автобусу, але виключно для страховки. Творіння від Mercedes довело, що самостійно здатне виконувати усі функції водії.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
imenno
Jul 20 2016, 1:40
  
Пост #832



Репутация:   970  
Мистер Равлик
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 16 192
С нами с: 24-March 06


На целый автобус 10 сидячих мест, кому такое надо? gy.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 20 2016, 9:53
  
Пост #833



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Середньозважені показники зручності транспорту Києва

Open in new windowIPB Image

Соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на наше замовлення, в рамках створення транспортної моделі міста Києва, дозволяє виявити оцінки сприйняття містянами якості поїздок на транспорті. Це, в свою чергу, дозволяє оцінити так зване сприйняття часу поїздки. Як ми знаємо, нерідко містяни обирають той чи інший вид транспорту не з міркувань мінімізації витрат часу на поїздку та її вартості, а й за іншими значно суб’єктивнішими критеріями: комфорт, передбачуваність часу відправлення та прибуття, наявність місць для сидіння, наповненість і т.д.

Соцопитування мало 2 типи запитань по оцінці якості поїздки. Перша група питань є зваженою, тобто спочатку респондент вказує своє ставлення до критеріїв оцінки, ранжуючи їх від 1 до 5. Друга група вагів не має.
Таким чином, було отримано два типи ранжування видів транспорту: за зваженими показниками та за всіма показниками (які вираховуються як просте середнє незважених критеріїв та середньозважене по зваженим критеріям).

Табл. 1 Середньозважені показники зручності транспорту
Тип транспорту Середньозважений показник
автомобілем в якості водія 4.464
безкоштовний автобус 4.275
на метро 4.047
фунікулер 4.000
міська електричка 3.752
трамвай 3.736
тролейбус 3.717
звичайний автобус 3.651
маршрутка 3.483
автомобілем у якості пасажира 3.110
таксі 2.950
попутний автомобіль 2.452
велосипед 2.284
мотоцикл, мопед 1.962

Табл. 2 Узагальнені показники зручності транспорту
Тип транспорту Середньозважений показник
автомобілем в якості водія 4.566
пішки до зупинки або від зупинки до цілі (пересадка) 4.522
пішки (не користувався транспортом взагалі) 4.508
безкоштовний автобус 4.314
автомобілем у якості пасажира 4.117
на метро 4.066
фунікулер 4.000
велосипед 3.999
таксі 3.946
міська електричка 3.897
трамвай 3.876
тролейбус 3.840
звичайний автобус 3.777
маршрутка 3.687
попутний автомобіль 3.284
мотоцикл, мопед 3.154

Результати аналізу оцінок транспорту показують, що на першому місці стоять ті типи переміщень, які є індивідуальними і не потребують узгодження із зовнішніми факторами. Такими видами транспорту є автомобіль та пішохідні переміщення.

Висока позиція безкоштовних автобусів в рейтингу потребує додаткового дослідження, але вона може бути спричинена тим, що це спеціальні рейси великих торгових центрів, відповідно, стан рухомого складу там краще, а рівень завантаженості відчутно нижче.
Громадський транспорт в рейтингу опинився практично поруч, і очікувано лідирує метро. Цікаво, що не зважаючи на низьку ефективність роботи міської електрички, її рейтинг є найвищим після метро. Можна припустити, що через не дуже зручний графік та низьку доступність міської електрички, нею користуються лише ті люди, яким це справді зручніше за всі інші види транспорту.

Маршрутні таксі опинилися останніми в рейтингу серед громадського транспорту. Це спричинено поганим станом рухомого складу та перевантаженістю маршрутних таксі. Так, на багатьох маршрутах пасажиропотік в пікові години перевищує провізну здатність маршруту з рухомим складом малого класу. Це призводить то тисняви в автобусах та до того, що частина пасажирів мають ускладнений доступ до деяких маршрутів.

З анкетою соцопитування можна ознайомитися за посиланням. Для визначення вищезгаданих показників, використовувалися дані виключно телефоного квотного репрезентативного опитування, що було проведене КМІС. Для тих, хто хочу проводити більш глибокі дослідження у питанні сприйняття часу поїздки, можу порекомндувати наступні джерела:

https://www.jtlu.org/index.php/jtlu/article/viewFile/15/81

http://nexus.umn.edu/Theses/CarlosCarrion_Dissertation.pdf
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 20 2016, 10:04
  
Пост #834



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


В Украине представили уникальный автобус на метане (видео)

Автобусы уже готовы сотнями покупать в Египте и Грузии

В Киеве презентовали уникальный автобус, работающий на метане. Такую модель для городского транспорта совместно разработали Львовский Автобусный Завод и государственное предприятие "Укравтогаз", сообщает 24 Канал.

Внешне этот автобус не отличается от обычных пассажирских, которые бегают по улицам столицы. Такой же салон и емкость. Однако внутри он кардинально другой. Этот автобус на метановом двигателе. За рубежом уже готовы его покупать.

"Это экспортный вариант машины. Единственный в Украине. Изготовленный специально под египетский тендер, который мы выиграли в прошлом году", — рассказал представитель управляющей компании ЛАЗ Владимир Германов.
Топлива этот автобус потребляет столько, как и дизельный аналог. Однако метан дешевле традиционной "солярки". Гораздо меньше и вредных выбросов в атмосферу.

"Уменьшаются затраты на обслуживание, соответственно растет срок эксплуатации и в целом моторесурс двигателей и соответственно значительно возрастает экологичность использования метана в качестве моторного топлива", — рассказал главный инженер ГП "Укравтогаз" Валентин Шевченко.

Такие автобусы уже готовы сотнями покупать в Египте и Грузии. Но есть проблема — государство не способствует увеличению экспортного потенциала разработчиков.

"Государство не стимулирует выполнение огромных контрактов и мы бы хотели, чтобы государство помогло и дало банковские гарантии выполнения этих контрактов. Потому что без банковских гарантий мы не сможем изготовить даже 10 автобусов", — пояснил Германов.

Из-за отсутствия государственной программы по переводу транспорта на альтернативное топливо, такие автобусы не найти и на украинских дорогах. Похоже, чиновников из отечественных министерств это не интересует — их приглашали на презентацию, но никто не пришел. Зато новинкой заинтересовались даже в Аргентине.

"Хороший автобус. Механика очень похожа на аргентинские аналоги. Сам двигатель полностью метановый, а у нас такого нет. И мы очень хотим, чтобы такие автобусы появились у нас", — рассказал губернатор провинции Кордова в Аргентине Карлос Борчиатино.

В Европе городской общественный транспорт уже давно переводят на альтернативное топливо. Его доля от общего количества постоянно растет. А в ближайшие десять лет там планируют полностью отказаться от дизтоплива и бензина.

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Jul 20 2016, 10:04
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 20 2016, 10:15
  
Пост #835



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


КП "Киевпасстранс" впервые с 2012 года объявил тендеры на закупку новых троллейбусов и автобусов. Всего - 200 ед., а именно:
70 одиночных автобусов, 30 гармошек.
40 одиночных троллейбусов, 60 гармошек.

Ожидаемая стоимость закупки - около 1,26 млрд ₴

Сроки поставки указаны до конца этого года, но наверняка их будут смещать. Провести тендер и подписать договора получится в лучшем случае к средине сентября, таким образом у производителей будет примерно 3 месяца что бы выполнить этот заказ, что для такого количества техники - недостаточно.

Техническое задание пока не опубликовано, поэтому остальные детали закупки станут известны несколько позже.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-18-000235-a/
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-18-000238-a/

Закупівля нових автобусів і тролейбусів

КП «Київпастранс» обслуговує 71 автобусний маршрут, 45 тролейбусних та 21 трамвайний маршрути, фунікулер, рухомий склад яких працює у звичайному режимі руху та 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». Для належного надання транспортних послуг та якісного обслуговування пасажирів, підприємство потребує оновлення рухомого складу.

У 2014-2016 роках місто, в особі КП «Київпастранс» плідно співпрацює із Світовим банком, який надає своє пропозиції щодо оновлення транспортної моделі міста Києва. Першою рекомендацією, стало відкриття магістрального автобусного маршруту №114 (R1), яким було забезпечено зручний безпересадочний зв’язку між житловим масивом Троєщина та центральною частиною міста.

Наразі для втілення цих рекомендацій та заміни транспортних засобів малої місткості усіх форм власності сучасним комунальним транспортом великої та особливо великої місткості, оптимізації маршрутної мережі міста Києва, комунальному підприємству "Київпастранс" необхідно придбати 235 автобусів та 225 тролейбусів великого та особливо великого класів. Зношеність автобусного парку підприємства складає 59%, а тролейбусного - 26%, що негативно впливає на якість транспортних послуг.

Потреба в оновленні рухомого складу невпинно зростає, тому КП «Київпастранс» 18 липня 2016 року подало пропозиції до prozorro.gov.ua - публічні закупівлі про проведення відкритих торгів на закупівлю автобусів великої місткості з 100% рівнем підлоги – 70 од. , та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 30 од. очікувана вартість яких понад 481 млн. грн. Та тролейбусів великої місткості з 100% рівнем підлоги - 40 од. та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 60од., очікувана вартість понад 760 млн. грн.

«Стратегічним завданням міської влади, є створення нової транспортної політики, вагомою частиною якої є впровадження нової транспортної моделі міста Києва. Основою якою є організація нових магістральних маршрутів, які з’єднають лівобережжя та правобережжя міста та житлові районів між собою, але обов’язковою умовою є заміна маршрутних таксі на рухомий склад великої та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги. Пасажири мають швидко та комфортно діставатися з «точки А в точку В» - наразі, це є першочергове завдання міської влади»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

Комунальне підприємство КП «Київпастранс» є єдиним перевізником міста Києва, який надає соціально значущі послуги та забезпечує перевезення пасажирів наземним громадським транспортом, міською електричкою та фунікулером. Так щоденно послуги з перевезення отримують близько 1 700 000 пасажирів.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 20 2016, 17:37
  
Пост #836



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Подовжено автобусний маршрут №73

Open in new window


З метою здійснення практичних кроків щодо реалізації рекомендації експертів Світового банку по оптимізації маршрутів громадського транспорту міста Києва з 21 липня 2016 року вносяться зміни у роботу автобусного маршруту №73 «Станція метро «Героїв Дніпра – вулиця Милославська» та організовується по трасі: просп. Оболонський – вул. Маршала Малиновського – вул. Йорданська – вул. Олександра Архипенка – просп. Героїв Сталінграда – Московський міст – просп. Генерала Ватутіна – вул. Оноре де Бальзака (парна сторона, в зворотному напрямку – непарна сторона) – вул. Градинська – вул. Радунська.

Також, з 19 липня 2016 року збільшено кількість рухомого складу на трамвайному маршруті № 18 «Контрактова площа – вулиця Старовокзальна» та відповідно припинено роботу автобусного маршруту в режимі маршрутного таксі № 564, траса руху якого, дублювала трасу руху трамвайного маршруту №18.

Трамваї на маршруті №18 курсуватимуть з плановим інтервалом руху у години пік 7-8 хв., у міжпіковий період – 10-12 хв., та у вихідні дні – 11-15 хв.

«Нарізі зроблено ще один крок відмови від маршрутних таксі та реалізовано рекомендації експертів Світового банку по впровадженню нової транспортної моделі та оптимізації маршрутів громадського транспорту міста Києва»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Jul 20 2016, 17:39
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tabor
Jul 20 2016, 17:59
  
Пост #837



Репутация:   378  
Снегурко 2018 🌲
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 4 056
С нами с: 27-July 11


я ржу с них - вместо метро на Троещину, пускают и продлевают маршруты автобусов и тролейбусов через Оболонь...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zver
Jul 20 2016, 18:10
  
Пост #838



Репутация:   2349  
звирюга
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 23 823
С нами с: 28-July 07


в любом случае это лучше, чем не делать ничего
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 21 2016, 9:15
  
Пост #839



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Freelancer_mac
Jul 21 2016, 14:21
  
Пост #840



Репутация:   2292  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Нове розташування зупинок на Вокзальній площі

З 21 липня 2016 року на період ремонту ескалаторів станції метро «Вокзальна» для орієнтування киян та гостей міста на Вокзальній площі змінено розташування зупинок громадського транспорту, а саме:

- розміщення кінцевих зупинок автобусних маршрутів №№ 5, 7, 7К, 24, 114®

Автобус №5: вул. Ізюмська - Залізничний вокзал;
Автобус № 7: Залізничний вокзал - Львівська площа;
Автобус №7К: Залізничний вокзал - ст. м. Університет
Автобус №24: Музей історії України у Другій світовій війні- Залізничний вокзал "Центральний";
Автобус №114 ®: вул. Милославська - Залізничний вокзал;

- розміщення кінцевих зупинок тролейбусних маршрутів №№ 12,14, 14К

Тролейбус №12: вул.Смолича - Залізничний вокзал;
Тролейбус №14: Ботанічний сайт - Залізничний вокзал;
Тролейбус №14К Залізничний вокзал - Палац спорту.

Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

383 Страницы  « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 29th December 2024 - 11:39
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.