Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6873-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 15:44
Пост
#961
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Сегодня вышел на линию с пассажирами трамвайный вагон " Pesa Fokstrot 71-414K " борт № 751 (2 пик, 3 маршрут).
|
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 16:00
Пост
#962
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Відсьогодні на маршруті № 3 Борщагівської лінії швидкісного трамваю курсуватиме новий сучасний трамвай четвертого покоління польської компанії Pesa.
Це - технологічний транспорт з низькою підлогою і пандусом для людей з обмеженими можливостями. Він безшумний, обладнаний моніторами, системою відеоспостереження та кондиціонування. У трамваї можна підключитися до Wi-Fi і підзарядити телефон. |
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 16:11
Пост
#963
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Как выглядела пешеходная зона, в которую городские власти превратили улицу Сагайдачного, в первый уикенд: автомобили под наблюдением полиции продолжали движение
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Aug 15 2016, 16:12 |
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 16:26
Пост
#964
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Маршрутка186 (13К) катается по Туполева туда назад (длина отрезка пути 4 км) и дерет за проезд 5 грн http://www.eway.in.ua/ua/cities/kyiv/routes/25
В маршрутке № 230 которая проезжает фактически через весь правый берег просят за проезд 4 грн (длина отрезка 14 км) http://www.eway.in.ua/ua/cities/kyiv/routes/66 Кто нибудь может объяснить, как формируется цена и чем обоснована? |
jurа_k |
Aug 15 2016, 16:36
Пост
#965
|
Репутация: 209 #ДУМАЙ Группа: BANNED Сообщений: 9 101 С нами с: 2-April 15 |
|
whitemouse |
Aug 15 2016, 16:51
Пост
#966
|
Благодарности: 1156 Репутация: 1041 BANNED Группа: VIP Сообщений: 4 012 С нами с: 2-October 10 |
Цена обуславливается аппетитом.
|
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 17:04
Пост
#967
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
что такая цена почти на все маршрутки, но дело не в цене, если маршрутку обгоняет МТБ, то на уровне педалика должны выпилить этот хлам к еб... Педалик и ко (кгга) получают отменые откаты, союз-авто кий-транс и пр. Поэтому по сути проблемы маршруток, у них только на уровне языка. |
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 17:15
Пост
#968
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
С выходом тебя, Фокстрот!
3-й маршрут. 8-й выпуск. Первые фото польского детища на линии! |
imenno |
Aug 15 2016, 17:22
Пост
#969
|
Репутация: 970 Мистер Равлик Группа: Пользователи Сообщений: 16 192 С нами с: 24-March 06 |
Проблема этих бегущих строк, что не всегда видно номер маршрута. Нужно отдельное табло, где постоянно будет гореть номер и не будет уползать.
|
Freelancer_mac |
Aug 15 2016, 23:44
Пост
#970
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Вай фай и кондиционер в трамвае пока работают. Форточки закрыты на замок, это правильно, специально для наших людей. Когда в троллейбусах белых лазах водители включали кондиционер, кондуктора закрывают форточки, а пассажиры открывали, с недоуменным взглядом, "что? кондиционер? в троллейбусе?". Далеко нам до Европы...
|
Freelancer_mac |
Aug 16 2016, 0:05
Пост
#971
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
СЛУЖБІ КОЛІЙ Комунального підприємства «Київпастранс» 125 років
12 серпня 2016 року виповнюється 125 років від дня заснування Служби колій Комунального підприємства «Київпастранс». В день відкриття руху конки до роботи приступили перші робітники-колійники невеличкого експлуатаційного підрозділу з технічного обслуговування і ремонту рейкових колій. Це були колійні сторожі (обхідники-прибиральники) і вилочники (так називали тоді стрілочників). Так на київській міській залізниці був організований перший підрозділ колійників-експлуатаційників, а нині це - Служба колій. Служба колій сьогодні – це потужний виробничий підрозділ “Київпастранс”, на який покладено функції утримання в належному технічному стані колійного господарства трамвая, до складу якого входить 230,4 км колій, з них 201,2 км – пасажирських, 140,3 км замощених; 484 стрілочні переводи, з них 57 електрифікованих і обладнаних електрообігрівом; 63 перехрещення, 165 автопереїздів через трамвайні колії, десятки одиниць спеціальної техніки як на рейковому, так і автомобільному ходу. Оскільки трамвайні колії пролягають практично в усіх адміністративних районах міста, для наближення виробничої бази Служби до конкретних ділянок колій утворено три дистанції колій: Борщагівська і Подільська – у правобережній частині міста і Дарницька – у лівобережній. В колективі колійників завжди панували творчість і винахідництво. Ще в 50-ті роки минулого століття вперше в країні розпочалося широке впровадження у колійному господарстві струнобетонних шпал. У 60-ті роки тут було впроваджено автоматичне зварювання рейкових стиків. У 60-70-ті роки колійники створили прогресивні конструкції трамвайних колій для мостів, шляхопроводів та автопереїздів, а також конструкції залізобетонних плит для благоустрою трамвайних колій. Створено цілий ряд спеціальної техніки на рейковому ходу для обслуговування і ремонту колій. Спеціалісти служби брали і беруть активну участь у розробленні Правил технічної експлуатації трамвая, Будівельних норм і правил, інших нормативно-технічних документів союзного і республіканського значення стосовно трамвайних колій. Досягнення колійників наочно можна осягнути в Музейній кімнаті, яку фахівці оформили в адміністративному корпусі служби. Ініціатором її оформлення був ветеран колективу Юрій Еммануїлович Зільбербранд. Працювати в Службі колій він почав на початку 1955 р. дорожнім майстром. Швидко просувався виробничими сходинками, обіймаючи різні інженерні посади. Без відриву від виробництва закінчив Всесоюзний інститут інженерів залізничного транспорту. У 1969 році Юрія Еммануїловича призначили начальником виробничо-технічного відділу. Цю посаду він обіймав аж до досягнення пенсійного віку (1996 р.). Ідея про музейну кімнату у нього зародилася давно і він поступово накопичував для неї необхідні матеріали: статистичні дані про діяльність колективу, про новаторів і їх досягнення, натурні зразки окремих новацій тощо. І коли він звільнився від виробничої діяльності, взявся за втілення ідеї в життя – оформлення музейної кімнати. Звичайно, в цьому йому активно допомагали колеги. Невдовзі Музейна кімната була готова, її відкрили у 2000 році. За досягнення високих показників у праці багато колійників відзначено урядовими нагородами та відзнаками міського голови. В службі зросло два заслужених працівники транспорту України – Путієнко В.Г., колишній начальник служби та Ніколаєно А.М., колишній начальник цеху капітального ремонту трамвайних колій. 7 колійників є авторами винаходів (Кутовий В.М., Подафа П.П., Зільбербранд Ю.Е., Балабей В.Л., Драмарадський Л.С., Говорущак М.Г., Хицький В.К.). Багато зробили для підвищення технічного рівня колійного господарства також Рисін Г.М., Чистов В.О., Семена М.В., Шевчук П.Ф., Ромась А.П., Литовченко Г.Г., Смоляр А.І., Животовський Б.М., Киньков Г.А., Кравченко М.М., Мироненко А.С., Крагель В.О., Вірченко С.М., Заєць А.В., Васьківський Л.А. та ін. В останні роки Служба колій активно залучається до виконання загальноміських заходів: вона побудувала колійне господарство на новій території трамвайного депо ім. Шевченка та в реконструйованому Подільському депо, демонтувала колії на ряді ділянок, де припинено рух, перевлаштувала колії на Дарницькому шляхопроводі для двостороннього руху трамваїв по одній колії, побудувала нове розворотне кільце біля ст. метро “Лісова” і демонтувала попереднє. |
Inferno2008 |
Aug 16 2016, 2:43
Пост
#972
|
Репутация: 715 666 муравьев... Группа: Пользователи Сообщений: 17 884 С нами с: 11-October 06 |
Эх такой бы трамвай и на ленинградку я бы катался кругами
|
Cyrax79 |
Aug 16 2016, 8:49
Пост
#973
|
Репутация: 996 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 7 937 С нами с: 23-November 07 |
|
Freelancer_mac |
Aug 16 2016, 11:27
Пост
#974
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
PESA 71-414К
Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Aug 16 2016, 11:27 |
Freelancer_mac |
Aug 16 2016, 18:28
Пост
#975
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Київський фунікулер розмалювали вандали
Київський фунікулер розмалювали вандали, у зв'язку з чим його відкриття після щорічного ремонту перенесуть. Вранці 16 серпня співробітники київського фунікулера були обурені актом вандалізму - невідомі понівечили відремонтований вагон фунікулеру, а саме нанесли аерозольну фарбу на задню частину правого вагону та вхідні двері підйомника. В результаті інциденту пошкоджено естетичний вигляд пасажирського транспорту та нанесено шкоду державному майну", - йдеться у ньому. Читайте також Київська влада планує зробити фунікулер першим транспортом, що прийматиме електронний квиток Як зазначив в.о. начальника фунікулера Ростислав Онищенко, протягом певного часу буде проведено додаткові малярні роботи, в результаті чого відкриття фунікулера вимушено переноситься на кілька днів. "Щоб привести вагони фунікулера в належний естетичний вигляд, КП "Київпастранс" понесе додаткові фінансові витрати на фарбу та трудовий ресурс", - підсумував в.о. генерального директора підприємства Андрій Давидович. Нагадаємо, щорічні регламентні ремонтні роботи столичного підйомника мали завершитись 18 серпня. |
Freelancer_mac |
Aug 16 2016, 18:49
Пост
#976
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
Тариф на проезд в киевском метро в 2017 может измениться
В связи с подорожанием электроэнергии, “Киевский метрополитен” пересмотрит тариф на проезд в начале 2017. Об этом заявил экономист КП Максим Демченко, пишет “РБК-Украина”. "На сегодняшний день говорить о повышении тарифа на проезд в метро нельзя. Но наше предприятие находится в условиях некоторых законодательных изменений, связанных с государственным урегулированием тарифов на электроэнергию, когда Кабинет министров Украины отменил свое распоряжение, которое позволяло использовать энергию для предприятий городского электротранспорта по тарифам, установленным для населения", - рассказал Демченко. По словам экономиста, с 1 января тарифы на электроэнергию для метрополитена поднимутся до уровня промышленных тарифов. "Мы начнем платить, как промышленное предприятие. Если сравнивать с текущим годом, то в 2017 году цена возрастет в три раза", - добавил Максим Демченко. По его словам, тарифы на проезд в метрополитене всегда были социальными и городская власть устанавливала их ниже обоснованной планки. Но в 2017 году власти вернутся к пересмотру тарифов. |
jurа_k |
Aug 16 2016, 21:12
Пост
#977
|
Репутация: 209 #ДУМАЙ Группа: BANNED Сообщений: 9 101 С нами с: 2-April 15 |
|
Freelancer_mac |
Aug 17 2016, 1:19
Пост
#978
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
|
Freelancer_mac |
Aug 17 2016, 1:30
Пост
#979
|
Репутация: 2292 ultra active user Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
K3R-NNP «Каштан»
|
Ferum |
Aug 17 2016, 9:17
Пост
#980
|
Репутация: 61 Cтаршой Группа: Пользователи Сообщений: 796 С нами с: 18-May 15 |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 7th January 2025 - 19:05 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |