Новини в Україні, Зрада та Перемога в одній темі. |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6829-й день
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Новини в Україні, Зрада та Перемога в одній темі. |
Dred |
Nov 4 2015, 21:04
Пост
#1
|
Репутация: 1953 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 31 676 С нами с: 2-March 07 |
» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Ваши жалобы и предложения можете оставлять здесь ______________ В этой теме флудите о разных новостях в Украине, хороших и плохих, о зраде и перемоге, о Федоре и его политике. Другие подобные темы будут закрываться без предупреждения. Удачи. :bye: Да, и не забывайте придерживаться правил форума. Маты, оскорбления, хамство, унижения – недопустимы и будут наказываться РО. Особо активные будут отправляться в бан. Ваш VladRus. |
Mad Dog |
Feb 19 2024, 14:31
Пост
#140701
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
тебе выше VictorRA ответил детально. И да, прикинь, там где пандусы не нужны, в Германии их не ставят. Или ты слишком буквально воспринял сообщение про "всюду есть пандусы". Полгода прожил в Германии, но мне тут челик, который про Германию слышал только из гугла, пытается гугл.мепсом доказать, что я не прав. Интересно только, ты на самом деле рандомно выбрал 3 точки и не нашел там пандусов (кстати, там кофейня есть на 1 этаже тоже без пандуса ) или сидел пыхтел подбирая места под свои неверные аргументы? Написав х-ню, це не детально відповів. Я вже казав, місця випадкові, входи без сходів пропувкав, пандусів не бачив. Я на власному авто катався і по Балканам і по всій Європі аж до Іспанії, при чому заїзджав у глубинки, а не тільки відвідував топові туристичні місця. (треба ще в Португалію зганяти). Надивився такої фігні де і з цілими ногами не завжди зручно ходити... Але звісно завжди краще там де нас нема. У Німеччині мало густої забудови, відповідно широкі тротуари, при чому вони не запарковані, на них нема якихсь хаотично розміщених перешкод, відносно мало кафешек що своїми столиками займають весь тротуар. Купа плюсів... але от щоб вони дрочили на пандуси не помітив. Федоров анонсує запуск перших послуг електронного нотаріату навесні. «Ми запускаємо електронний нотаріат, і вже цієї весни будуть перші послуги. Коли він запуститься комплексно, тоді люди, що перебувають за кордоном, зможуть оформлювати довіреності», — сказав Федоров. ㅤ Крім того, команда «Дії» працює над сервісом, який дозволяв би оцінювати державні послуги, які українці отримали офлайн. Це що за удар в спину закону про Мобілізацію? )) |
VictorRA |
Feb 19 2024, 14:32
Пост
#140702
|
Благодарности: 1419 Репутация: 1663 ПедертМейстерБля Группа: Пользователи Сообщений: 9 809 С нами с: 11-February 07 |
Написав х-ню, це не детально відповів. Я вже казав, місця випадкові, входи без сходів пропувкав, пандусів не бачив. Обоснуй. Ты указал места, где в радиусе 5 метров от лестницы есть инклюзивный вход. Нахуя ставить еще и пандус - вообще не понятно. "У Німеччині мало густої забудови, відповідно широкі тротуари, при чому вони не запарковані, на них нема якихсь хаотично розміщених перешкод, відносно мало кафешек що своїми столиками займають весь тротуар." После той фразы все понятно. Особенно кебабы на перекрестках не мешают. |
Mad Dog |
Feb 19 2024, 14:40
Пост
#140703
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
Обоснуй. Ты указал места, где в радиусе 5 метров от лестницы есть инклюзивный вход. Нахуя ставить еще и пандус - вообще не понятно. навчись читати: Почали за пандуси, а закінчили, що можна знайти будь які двері без сходів і то будуть персональні двері для інвалідів. При чому на першому скрині двері за рогом вже навіть по іншому адресу а загальний коридор має проходити через кафешку. Звідки ти знаєш що двері розміщені аж за кафешкою то інклюзивний вхід у під'їзд зі сходами? Тільки давай без маячні що ти офігенний спеціаліст у плануваннях німецьких багатоквартирок. |
VictorRA |
Feb 19 2024, 14:50
Пост
#140704
|
Благодарности: 1419 Репутация: 1663 ПедертМейстерБля Группа: Пользователи Сообщений: 9 809 С нами с: 11-February 07 |
навчись читати: Звідки ти знаєш що двері розміщені аж за кафешкою то інклюзивний вхід у під'їзд зі сходами? Тільки давай без маячні що ти офігенний спеціаліст у плануваннях німецьких багатоквартирок. Если б ты хотя бы раз побывал в Берлине - не было б этих конченных отмазок. Советую, очень интересный город, особенно от hbf to tora в вечернее время. |
Mad Dog |
Feb 19 2024, 15:37
Пост
#140705
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
|
zver |
Feb 19 2024, 17:08
Пост
#140706
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
В Києві повно підземних та навіть надземних переходів з ліфтами та електро-пандусами .Ага, які ніколи не працюють)) особливо електропандуси. То взагалі мемна херня) Зауважу, що наземний перехід працює навіть якщо все зовсім погано на вулиці. Я вже не кажу про супутні витрати на його облаштування і обслуговування, які кратно нижчі за будь які мости тунелі ліфти, але то таке - вища математика 💩 Не знаю, чому ви до того берліну докопались, коли не у них, а у нас купа людей зараз з травмами кінцівок |
Mad Dog |
Feb 19 2024, 17:31
Пост
#140707
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
. Ага, які ніколи не працюють)) особливо електропандуси. То взагалі мемна херня) Зауважу, що наземний перехід працює навіть якщо все зовсім погано на вулиці. Я вже не кажу про супутні витрати на його облаштування і обслуговування, які кратно нижчі за будь які мости тунелі ліфти, але то таке - вища математика 💩 Не знаю, чому ви до того берліну докопались, коли не у них, а у нас купа людей зараз з травмами кінцівок Не працюють бо вони нікому не треба. Якби на них був запит суспільства Кличко б з радістю виділив на ремонт додаткові кошти, і навіть у журналі про свої здобутки про це написав би. Наземні пішохідні переходи добре працюють тільки за певних умов. Коли на голову падає шахед, дозволена швидкість 80(+20), погана видимість через перешкоди біля них і т.д. вони "працюють" вже пагано. Ну а про мости та тунелі то взагалі не про Україну, і якраз це дієвий спосіб звільнити дороги від машин (хай і не дешевий) |
zver |
Feb 19 2024, 19:10
Пост
#140708
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Не працюють бо вони нікому не треба. Якби на них був запит суспільства Кличко б з радістю виділив на ремонт додаткові кошти, і навіть у журналі про свої здобутки про це написав би. охлол))) ти прям дуже наївний. На м. університет вже купа петицій було зібрано про облаштування наземного. І депутати навіть педалюють це питання, але це питання саботується поліцією і цодром. Комунальники вже навіть бордюрні камені познімали, щоб зробити доріжку і пониження. Але хтось десь загубив проект погодження і все ось другий рік знову на місці))) Наземні пішохідні переходи добре працюють тільки за певних умов. Коли на голову падає шахед, дозволена швидкість 80(+20), погана видимість через перешкоди біля них і т.д. вони "працюють" вже пагано. все добре працює, а ще це в рази дешевше і в облаштуванні і в утриманні. Що на кільцевій, що на харківському шосе, що на хрещатику, що на теліги. І все якось їде і людям зручно просто мер у нас витрачає 2 лярди на непотрібну розв'язку і будує мостові\підземні переходи з непрацюючими ліфтами (шулявка з свіжих прикладів) і йому ок)) з того що пам'ятаю, у мене на районі витратили 3млн грн на косметичний ремонт єдиного непотрібного нікому підземного переходу у 18 році (при тому що вже тоді було погодження в кмда про облаштування дублюючого наземного), коли облаштування нерегульованого наземного, якщо не помиляюсь, 300тис грн і ще мабуть тисяча в рік на оновлення розмітки. Воз і нинє там(с) Світлофор чи то два, чи то три мільйони. Треба тендери глянути. Обслуговування ну мабуть кілька тис грн на рік. Облаштування підземного з ліфтами і його обслуговування більше 10 млн і ще дохера грошей підтримувати це в живому вигляді, особливо ліфти. Електропандуси взагалі для галочки унас ставлять, вони завжди або відключені або на замку і відключені. ЧИ ок це? Яїбу Також з свіжого на дарницькому вокзалі вже більше року точно не працюють ескаватори, бо все ніяк тендер не можуть провести (це мені офіційна відповідь від уз), ліфт теж зламався і півроку не працював. Що робити людині з коляскою, або з вантажем, або на візку? Там три прольоти сходів. Тільки не кажи, що нікому не треба, бо там купа звернень і скарг було, але в трубу. Чи повинно бути місто саме таким? Не працюють бо нікому не треба? Лол Є ще опція робити так, щоб все не зводилось до ліфтів, ескаваторів і тд за можливості. Це і надійніше і дешевше і зручніше і ще купа всього. Але що? Багато людей звикло до такої хуйні і їм і так норм, як тобі до прикладу) Сообщение отредактировал zver - Feb 19 2024, 19:15 |
Mad Dog |
Feb 19 2024, 20:58
Пост
#140709
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
Багато людей звикло до такої хуйні і їм і так норм, як тобі до прикладу) Не правда ) Ти сам фантазуєш про якусь міфічну зручність на тій же кільцевій і тепер чіпляєш на мене ярлик що то мені норм ) Мені якраз не норм. Не повинно на таких дорогах як Велика Окружна бути наземних переходів. Та навіть на Богатирській, де смуг вдвічі менше але вішали знак 80, я краще б у перехід спустився/піднявся ніж йшов на зустріч смерті. Мені в тому ж Парижі зручніше... де здебільшому обмеження 30км/г, але при цьому є окружна та мережа тунелів з обмеження швидкості 70 км/год без жодних наземних переходів, де майже нема підземних переходів але при цьому безліч переходів до метро/поїздів які можна так само використовувати. Візьми, для прикладу, ту саму площу з Триумфальною аркою, там сходиться 12 вулиць, щоб пройти "прямо" тобі треба відстояти 6 світлофорів або спуститись в один підземний перехід... При чому без цього переходу ти під ту арку взагалі не попадеш. Треба шукати компроміс, а не рубити з плеча на користь когось одного. Ну і про петиції, скарги смішно. Вони ніколи не працювали. Точка по продажу квітів якогось з посіпак Віталіка у переході на Університеті буде в 100 вагомішим аргументом ніж всі твої петиції та скарги. |
Danny |
Feb 20 2024, 15:43
Пост
#140710
|
Репутация: 211 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 351 С нами с: 28-June 10 |
В стране уже давным-давно внедряли социальные такси в куче городов. Одним из первых был Донецк где его запустили под евро. В киеве такое с 21-го. Но нет, святые частники вперде хаха, ну да, условно социальное такси у нас еще при Омельченко было. Было от социальной службы. При Кличко запустили штук 10 машин и там а) на социальном такси ты можешь ездить только с 8 до 17 в рабочие дни и до ограничного списка мест: больнички, поликлинники, образовательные структуры, гос.структуры, вокзалы и т.д. б) поездку ты бронируешь за 2-3 дня. Норм)) в) чтобы ты имел право пользоваться такси, надо собрать норм доков и ждать пару недель. а теперь немного статистики, официально в Киеве (на июль 2023) зарегистрировано 163 тыс. людей с инвалидностью. Какие успехи социального такси за 2 года? «Соціальна транспортна послуга інклюзивного таксі для дітей та осіб з інвалідністю, більш відома як соціальне таксі, у Києві надається вже два роки. За цей час соціальне таксі здійснило близько 10 тисяч перевезень, із них 3253 – вже цього року. Загалом на сьогодні Києвом курсує 7 спеціально облаштованих автомобілів міського інклюзивного таксі. Постійно цю соціальну транспортну послугу отримує 70 киян, усього ж договори на її отримання уклали 147 киян. Користувачі соціального таксі відвідують реабілітаційні центри, школи, лікарні, спортивні і культурні заходи, басейни, можуть дістатися за потреби до вокзалу. Послуга надається безоплатно, адже закуповується за кошти міського бюджету», – зазначила Марина Хонда. То есть на 163 тыс. человек 147 человек решило воспользоваться програмой. Это успех. Ох уж эти барыги из Уклона, наживаются на инвалидах p.s. надо больше смайликов)) - а..стоп...можна ж викликати соціальне таксі)) просто щоб вийти на вулицю, звичайній людині, збс) давайте ще геніальних рішень выбрался на улицу, надо куда-то добраться, просто вызываешь соц.такси, ждёшь 2 дня и ты на месте. не вижу минусов що і треба було довести... тупо злився. типикал мед-дог, высрал ахинею и написал, что оппонент слился Сообщение отредактировал Danny - Feb 20 2024, 15:37 |
zver |
Feb 20 2024, 15:57
Пост
#140711
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
Ну і про петиції, скарги смішно. Вони ніколи не працювали. Точка по продажу квітів якогось з посіпак Віталіка у переході на Університеті буде в 100 вагомішим аргументом ніж всі твої петиції та скарги. Не працюють бо вони нікому не треба. Якби на них був запит суспільства Кличко б з радістю виділив на ремонт додаткові кошти, і навіть у журналі про свої здобутки про це написав би. Не бачу сенсу далі щось дискутувати) Сообщение отредактировал zver - Feb 20 2024, 15:58 |
Danny |
Feb 20 2024, 15:58
Пост
#140712
|
Репутация: 211 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 351 С нами с: 28-June 10 |
|
Mad Dog |
Feb 20 2024, 17:10
Пост
#140713
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
Не бачу сенсу далі щось дискутувати) "тупо злився" (с) Як ти думаєш якому відсотку людей, що проживають в Києві, не насрати чи є на Університеті наземний перехід і вони готові підняти сраки і щось за ради нього зробити? Ну і перше що видає Гугл: Кличко у відповідь [на петицію] запевняє, що Департамент транспорту планує: протягом 2023–2024 років продублювати до 40 підземних переходів наземними, зокрема дев’ять — цьогоріч; продовжити облаштування пішохідних переходів тактильною плиткою з пониженням бортового каменю та встановлення пандусів; |
zver |
Feb 20 2024, 17:30
Пост
#140714
|
Репутация: 2349 звирюга Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 |
знайшов на кого пруфати 💩
Я тобі факти, а ти масло масляне) Сообщение отредактировал zver - Feb 20 2024, 17:32 |
Mad Dog |
Feb 20 2024, 17:59
Пост
#140715
|
Репутация: 109 Старожил Группа: Пользователи Сообщений: 3 588 С нами с: 31-October 06 |
знайшов на кого пруфати 💩 Я тобі факти, а ти масло масляне) Тільки ти відповідь на питання так і не дав. Факти що була якась петиція? А скільки людей було проти? Чи пофіг на них, аби тобі було добре? Ось де масло масляне. "запит суспільства" це не ідеї якоїсь невеликої групи фанатиків, які вирішили що має бути виключно як вони хочуть. |
angelo |
Feb 20 2024, 18:06
Пост
#140716
|
Репутация: 296 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 16 419 С нами с: 21-November 07 |
Генштабу удалось провести операцию по взятию Авдеевки при минимальных потерях , oперация войдёт в учебники Минобороны — Шойгу |
Aspid |
Feb 20 2024, 18:54
Пост
#140717
|
Репутация: 1063 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 31 230 С нами с: 19-June 08 |
А чо, операция по отступлению от Киева в учебники Минотступления не войдет? Там потерь вообще не было...
|
QNX |
Feb 20 2024, 19:02
Пост
#140718
|
Благодарности: 159 Репутация: 2232 ultra active user Группа: Пользователи Сообщений: 27 728 С нами с: 9-February 07 |
|
JDDJ |
Feb 21 2024, 13:44
Пост
#140719
|
Благодарности: 587 Репутация: 2488 0day rescue Группа: Модеры Сообщений: 78 864 С нами с: 23-December 13 |
|
ЛиС |
Feb 22 2024, 13:24
Пост
#140720
|
Репутация: 426 Ветеран Группа: Пользователи Сообщений: 6 507 С нами с: 27-October 06 |
Також з свіжого Це не зі свіжого, а вже протухлого років н-дцять Банально немає кому їх обслуговувати. Залишилося "півтора землекопа". Всі ескалаторники порозбігалися або в метро, або в ТРЦ. Крім того, коли будували, то було зроблено "по розумному" - подвійні двері на вході, теплові завіси на вході з міста і з платформ, щоб вони нормально працювали цілорічно. І в перші роки таки працювали. Спочатку відключили тепляки, а потім і другі двері вирішили зняти. Ляшко, звичайно, може ще декілька разів приїхати і "вольовим рішенням" запустити ескалатори в роботу, як це вже було але довго вони не пропрацюють з таким відношенням.на дарницькому вокзалі вже більше року точно не працюють еска Сообщение отредактировал ЛиС - Feb 22 2024, 13:24 |
Упрощённая версия | Сейчас: 25th November 2024 - 6:57 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |