Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6706-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Настольный теннис, Помогите выбрать ракетку

Kindret
Dec 25 2015, 12:28
  
Пост #1



Репутация:   15  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 186
С нами с: 15-January 08


Недавно подумал что пиво пить надоело, пошел поиграл в настольный теннис, как бы все ок ток ракетки которые там выдали - мягко говоря не очень.

Я новичок в настольный теннис, но как бы нравится. Хочу купить ракетку, а вот как выбрать фирму? Или еще какие нюансы есть, которых я не знаю... Напомню что ракетку для новичка. Ценовая политика покупки от 500 до 1000 гриваков. Кто может подсказать, у кого есть опыт буду очень благодарен. А если есть среди нас профессионалы, то может какие советы новичку. smile.gif

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов(1 - 10)
yanker
Dec 31 2015, 11:37
  
Пост #2



Репутация:   26  
Дух


Группа: Пользователи
Сообщений: 89
С нами с: 28-November 11


Нюансів дуже багато,як у навчанні так і виборі ракетки. По-перше, вибір ракетки залежить від стилю ігри,захисний чи атакуючий,тобто більше потрібно звертати уваги на контроль чи на обертання. Від 500 до 1000 грн можеш будь-яку взяти в цьому діапазоні,а потім вже зможеш зрозуміти що саме тобі потрібно. Я тривалий час грав Atemi. Moжеш якісь з них взяти, 900С,1000PRO,2000PRO. Joola та Donic є також хороші.
Про навчання,для початку на ютюбі безліч різнгих уроків,можна теорію подивитися і потім відпрацьовувати практику))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Moller
Dec 31 2015, 17:31
  
Пост #3



Репутация:   463  
Шеколадка
***