Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7077-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Новости Formula 1, Новости в мире F1

Вариус
Jan 2 2015, 18:24
  
Пост #1



Репутация:   421  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 2 436
С нами с: 17-February 07


Доработка моторов в сезоне-2015 — разрешена! ...но не Хонде.
http://racecontrol.me/news/4235
http://racecontrol.me/news/4236
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
28 Страницы  « < 26 27 28  
Reply to this topicStart new topic
Ответов(540 - 545)
jastinx
Apr 2 2025, 16:08
  
Пост #541



Репутация:   5  
Дух


Группа: - Пользователи -
Сообщений: 108
С нами с: 6-March 21


Марко відверто розкрив реакцію Ферстаппена на заміну Лоусона

Чотириразовий чемпіон світу не в захваті від рішення керівництва стайні.

Радник Ред Булл Гельмут Марко підтвердив невдоволення Макса Ферстаппена зміною партнера по команді. Після двох етапів сезону замість новозеландця Ліама Лоусона кольори австрійської стайні захищатиме японський пілот Юкі Цунода.

"Як Макс відреагував на зміну гонщика? Він дав зрозуміти, що Лоусона замінили надто рано, але водночас усвідомлює наше реальне становище.

Макс відмінно зійдеться з новим товаришем по команді. Юкі справді готовий до співпраці. З ним, до того ж, зручно працювати. Вони вже разом брали участь у різних заходах Ред Булл, які завжди минали бездоганно", – заявив функціонер OE24.

Сообщение отредактировал jastinx - Apr 2 2025, 16:09
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jastinx
Apr 3 2025, 9:46
  
Пост #542



Репутация:   5  
Дух


Группа: - Пользователи -
Сообщений: 108
С нами с: 6-March 21


Алонсо: За багатьма факторами Aston Martin не поступається лідерам Ф-1

Пілот Aston Martin Фернандо Алонсо вважає, що цього року команда має зібрати все воєдино.

"Я вважаю, що зараз все готове, і нам просто потрібно небагато часу. Це не футбол. У футболі все просто: ви вибираєте найкраще поле, найкращого менеджера та найкращих гравців — і в результаті виграєте, можливо, вже в наступному матчі. У Формулі-1, незважаючи на наявність кращих умов і людей, все одно потрібен час, щоб об'єднати всі складові для перемоги. І в історії Ф-1 ми можемо знайти безліч прикладів цього.

Зараз наша команда ні в чому не поступається найкращим командам з точки зору оснащення, персоналу, талантів, аеродинамічної труби та інших аспектів. Однак нам все ще потрібен час, щоб все це об'єднати. Я сподіваюся, що 2025 року буде достатньо, щоб скористатися цим часом, винести всі уроки та підготуватися до 2026 року. Це цілком відповідає зміні правил наступного року, але гарантій немає.

У Формулі-1 ми бачимо безліч прикладів чудових команд та організацій, які все ще не можуть здобути перемоги. Це відбувається тому, що у цій сфері все настільки високо розвинене, що потрібно докладати зусиль. Ми постараємося зробити це якнайшвидше і, по можливості, з меншими витратами", - запевнив Алонсо.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jastinx
Apr 5 2025, 12:21
  
Пост #543



Репутация:   5  
Дух


Группа: - Пользователи -
Сообщений: 108
С нами с: 6-March 21


Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен став найкращим у кваліфікації Гран Прі Японії, мінімально випередивши пілотів McLaren.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
drone
Apr 5 2025, 13:20
  
Пост #544



Репутация:   470  
ultra active user
******

Группа: Пользователи
Сообщений: 14 664
С нами с: 1-October 12


(jastinx @ Apr 2 2025, 13:59) Перейти к цитате

Нещодавно проскочила новина, що хочуть повернутися до 10 циліндрових двигунів, проте Ауді, та Мерседес не в захваті від даної пропозицій.

Это не "информация", это тупой вброс для ностальгируюлих старперов. Переход на нынешние 4-х цилиндровые 1.6 турбины позволил автокорпорациям впихивать литровые турбины на более чем 100 л.с. в бешенные табуретки. 10-и цилиндровые им нахрен не нужны во времена когда даже спортивные авто переходят на гибрид/электрику ибо так проще делать полный привод.
Собственно, ничего нового. Еще в 1987-м ауди сняла 5 машин с конвейера с легендарным 5-и цилиндровым турбомотором, зашла в трансам, вынесла в одну калитку все рычащие маслкары после чего в трансаме запретили полный привод и использование моторов сделанных не в штатах. Вот штатовским собственникам ф1 и хочется ввести штатовский кадилляк, и колется т.к. моторы они делать не умеют. А что ж это будет за кадилляк на немецком или японском моторе?)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jastinx
Apr 7 2025, 9:10
  
Пост #545



Репутация:   5  
Дух


Группа: - Пользователи -
Сообщений: 108
С нами с: 6-March 21


(drone @ Apr 5 2025, 14:20) Перейти к цитате

А что ж это будет за кадилляк на немецком или японском моторе?)

То, здається, буде команда Андретті, яку напряму не пустили до Ф1 зі своєю назвою.
Ще чекаємо на Ауді, яка має викупити Заубер.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jastinx
Apr 7 2025, 9:32
  
Пост #546



Репутация:   5  
Дух


Группа: - Пользователи -
Сообщений: 108
С нами с: 6-March 21


Макс Ферстаппен: Ключем до перемоги сьогодні був старт з поулу

В гонці Гран-прі Японії Макс Ферстаппен здобув четверту поспіль перемогу в Сузуці, його новий напарник Юкі Цунода фінішував 12-м.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

28 Страницы  « < 26 27 28
Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 30th July 2025 - 23:25
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.